Awesome scooter!!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind een beetje chocomel juist wel slim als het je cravings weer even stopt.
En deze scooter: http://www.glamour.nl/zom(...)-van-agm-t-w-v-e1195
[..]
Het best van de T was het op een bootje liggen in de zon.Echt onwijs lekker.
Toffe scooterquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind een beetje chocomel juist wel slim als het je cravings weer even stopt.
En deze scooter: http://www.glamour.nl/zom(...)-van-agm-t-w-v-e1195
[..]
Het best van de T was het op een bootje liggen in de zon.Echt onwijs lekker.
Spier toename?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:39 schreef Patoshik het volgende:
Waarom krijg ik nog weer striae erbij als ik aan het afvallen ben?
Misschien staat je huid nog steeds onder druk van het overgewicht. En dan kan het na een tijdje alsnog komen. Drink je wel genoeg water? Geen idee of het helpt maar baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:39 schreef Patoshik het volgende:
Waarom krijg ik nog weer striae erbij als ik aan het afvallen ben?
Ja.. dat zou kunnen. Maar ik vind het wel vreemd dat het nu nog komt.. Dat vind ik echt het nadeel aan dik geweest zijn, de 'littekens' gaan nooit meer weg. M'n vel trekt hopelijk wel weer wat bij maar je zult die strepen altijd blijven zien.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien staat je huis nog steeds onder druk van het overgewicht. En dan kan het na een tijdje alsnog komen. Drink je wel genoeg water? Geen idee of het helpt maar baat het niet dan schaadt het niet.
Ja, daar baal ik zelf ook het meest van. Heb nog liever een beetje los vel dan striae overal.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:00 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ja.. dat zou kunnen. Maar ik vind het wel vreemd dat het nu nog komt.. Dat vind ik echt het nadeel aan dik geweest zijn, de 'littekens' gaan nooit meer weg. M'n vel trekt hopelijk wel weer wat bij maar je zult die strepen altijd blijven zien.
En water drink ik genoeg (het enige wat ik drink). Minimaal 2,5 liter.
Ik vind het niet heel warm, want ik vind het plakkerige gevoel van benen die aan elkaar kleven veel 'warmer' aanvoelen. En dat zijn de enige 2 smaken die ik ken, plakkende benen en broekjes eronder. Ik draag op hete zomernachten ook nog een korte pyjamabroek want ik vind het 's nachts ook irritant als het kleeft. Dus ik ben het gewend.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:02 schreef SacreCoeur het volgende:
is dat niet ontzettend warm? een broekje eronder? je kunt ook poederen met babypoeder. Dat deed ik vroeger altijd, inmiddels raken mijn benen elkaar amper. Ik ben bang dat ik van die lelijke doorkijk benen krijg als ik nog veel meer afval. Stom appelfiguur
Ik heb ook een supergevoelige huid en kan er wel tegenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef Zeester het volgende:
Ik heb net toch maar een tube besteld. Ben alleen een beetje bang dat ik er niet tegen kan, heb een gevoelige huid en ben de laatste tijd juist heel goed bezig met zo neutraal mogelijk met mijn lichaamshuid om te gaan.
Ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:15 schreef Timmos het volgende:
Nog vegetariërs hier?
Bad news for vegetarians! Plants can ‘hear’ themselves being eaten http://dailym.ai/1o7Y2I6 via @MailOnline
Maar als je striae hebt heb je ook los vel toch? Same difference wmb. En hier is het allemaal vrijwel weer dezelfde kleur als de rest van mijn huid, dus ze vallen niet echt op.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, daar baal ik zelf ook het meest van. Heb nog liever een beetje los vel dan striae overal.
Lelijk?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ben bang dat ik van die lelijke doorkijk benen krijg als ik nog veel meer afval. Stom appelfiguur
Haha, nee joh! Tight gap noemen ze dat toch? ik vind het echt veel mooier als benen elkaar gewoon raken. En broeken kopen is verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lelijk?één van de mooiste dingen op deze wereld bedoel je.
Als je zulke mooie benen hebt hoef je geen broeken te dragen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:24 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haha, nee joh! Tight gap noemen ze dat toch? ik vind het echt veel mooier als benen elkaar gewoon raken. En broeken kopen is verschrikkelijk.
Ik moest lachen xDquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je zulke mooie benen hebt hoef je geen broeken te dragen.
Deet! ik hetzelfde probleem. Dan krijg je echt van die schijven ipv bultjesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:47 schreef Patoshik het volgende:
Bootcamp was deze keer.. mehh. Lag verder niet aan de training maar ik kwam net uit m'n werk dus moest in de auto omkleden.. lekker handig. Maar normaal ga ik nooit op zaterdag ivm werk. Maar deze keer zou ik het net redden. Maar op zaterdag is het dus vaak in het bos. En in het bos zijn... muggen!
Ik zit dus nu helemaal onder de bulten.Steeds als ik dan bijvoorbeeld aan het planken was stopte ik weer want ik moest weer een mug/horzel doodslaan. Ik kan namelijk niet tegen horzel beten, heb nu ook alweer bulten van 5+ cm.
Ik vond het al belachelijk in de jaren 90 en het had van mij echt niet terug hoeven komenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:00 schreef Zeester het volgende:
Ik ben er ook nog steeds niet uit of ik nou jaloers ben op al die hippe jonge vrouwen in naveltruitjes op dit moment , of dat ik het gewoon belachelijk vind om boven de 18 in een blote buik rond te lopen, ook al is het mode.
In de spice giro's blote buiken tijd was ik 11 en al te dik voor zoietsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vond het al belachelijk in de jaren 90 en het had van mij echt niet terug hoeven komen
Helemaal mee eens hoor! Ik vind het zelfs bijzonder lelijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik besef me hoe jaloers dit klinkt hoor, maar come on, er is toch niets vrouwelijks aan een tigh gap?.
Er waren een paar mensen die stonken een uur in de wind (waarschijnlijk ook deet oid gebruikt) en daar kwamen ze juist op af.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:26 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Deet! ik hetzelfde probleem. Dan krijg je echt van die schijven ipv bultjes![]()
Maar altijd nog liever dat dan een wespensteek, dan ga ik gelijk van mn stokje
Vind het alleen mooi bij vrouwen met brede heupen, omdat je dan ook nog een beetje dijen kunt hebben. Zonder brede heupen kun je geen thigh gap krijgen of je moet heel dun zijn en dat vind ik niet mooi.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik besef me hoe jaloers dit klinkt hoor, maar come on, er is toch niets vrouwelijks aan een tigh gap?.
Ja, het vel van de striae zelf kan wat losjes zijn, maar dat is wat anders dan echt los vel. Op mijn benen heb ik striae ook van het groeien maar vel is daar gewoon strak verder.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar als je striae hebt heb je ook los vel toch? Same difference wmb. En hier is het allemaal vrijwel weer dezelfde kleur als de rest van mijn huid, dus ze vallen niet echt op.
Ja ik bedacht me later ook dat los vel wel vervelender moet zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:54 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het losse vel vervelender. Dat vind ik zo lelijk dat ik vaak de gedachte heb gehad om het maar gewoon weer op te vullen.En dan was het niet eens zo extreem, dus kan me het van mensen die echt extreem veel afvallen helemaal voorstellen.
Ik noem dat een brugkut, zegt wel genoeg he.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zeg altijd 'suske en wiske syndroom'quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik noem dat een brugkut, zegt wel genoeg he.
Hihi! Had k nog nooit aan gedacht, maar is bijzonder toepasselijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik zeg altijd 'suske en wiske syndroom'
[ afbeelding ]
Sowieso gewoon lekker rokjes dragen.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en... ik heb geloof ik inmiddels een klein beetje schijt aan de hele wereld, want ik heb zomaar een rokje tot op mijn knieeen aan. Met blote benen.Dat doe ik nooit in Nederland, alleen op vakantie.
En nu ben ik zelfs niet op mijn lichtst. Maar ik had er gewoon zin in.
Ze zien toch wel dat ik dik ben, ook met een broek aan.
Rokjesquote:Op maandag 7 juli 2014 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
Die kende ik ook nog niet idd!
Vandaag op de ochtend na 2 niet vast-dagen maar een fractie hoger dan zaterdagochtend na een vast-dag, dus ik heb het mooi vast weten te houden dit weekend!Nu maar weer op naar een stapje naar beneden.
Kan op dit moment niet hardlopen dus ben maar gaan fietsen. Gisteren een uurtje gefietst, 21km waarvan de laatste 5-6 in de stromende regen.![]()
Oh, en voor wie nog een onwijs lekker recept zoekt, wij hebben gisteren deze weer eens gegeten en ik heb echt mijn vingers erbij op gegeten: http://www.ah.nl/allerhan(...)an-fran-quinoasalade (Het is een Jamie Oliver recept).
Oh en... ik heb geloof ik inmiddels een klein beetje schijt aan de hele wereld, want ik heb zomaar een rokje tot op mijn knieeen aan. Met blote benen.Dat doe ik nooit in Nederland, alleen op vakantie.
En nu ben ik zelfs niet op mijn lichtst. Maar ik had er gewoon zin in.
Ze zien toch wel dat ik dik ben, ook met een broek aan.
Wat fijn om te lezen dat het je weer eens goed voor de wind gaat!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn Tink!
Mijn weegschaal was vanmorgen alleraardigst! Weliswaar de ochtend na een vast-dag, dus het zal ietsje oplopen, maar ik zit nu op -5 kilo in drie weken!Nu kom ik toch heel aardig dicht in de buurt van waar ik wilde zijn voor ik op vakantie ga en ik had eigenlijk niet gedacht dat ik dat nog ging halen!
Zo fijn dit!
Lijstje voor vandaag:
O: Brinta
T: 2 wilde perziken
L: 2 boterhammen m linera ardennerpate, 1 bh m appelstroop
T: mueslibol
D: veldslastamppot m cherrytomaatjes en spekjes
T: yoghurt met beetje granola
Ah, ok! Misschien hebben we dit gesprek dan ook al eerder gehad, want ik ken iemand met een sportschool in Assen en ik ken iemand die werkt in een andere sportschool in Assen. Was dus benieuwd, maar die zitten dus in Assen en niet in Bovensmilde.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:31 schreef laiveneertiekje het volgende:
Tink, gefeliciteerd!!
Isabeau, dezelfde als eerder, een klein sportschooltje in Bovensmilde. Waarschijnlijk had de instructeur door het ingaan van het vakantierooster niet gezien dat hij moest werken. Hij nam de telefoon ook al niet op.
Oh wow, echt waar!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:10 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus christus dat hoepelen is kut!
Ik zit nu al onder de blauwe plekken
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:54 schreef mrspoeZ het volgende:
Nog 3 dagen dan is het vakantie en dan ga ik jouw 5/2 systeem maar eens volgen BE. Als ik vrij ben eet ik OF niet OF heul veul, dus dat moet lukken![]()
Gaat wel super bij jou he! Myraela, goede keuze! En Tink, wat fijn!
Nou ze zijn zich nog aan het vormen maar ik kan het gewoon voelen!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wow, echt waar!Ben je daar gevoelig voor of zo? Of is dat normaal als je begint met hoepelen.
Ik, ik!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, ok! Misschien hebben we dit gesprek dan ook al eerder gehad, want ik ken iemand met een sportschool in Assen en ik ken iemand die werkt in een andere sportschool in Assen. Was dus benieuwd, maar die zitten dus in Assen en niet in Bovensmilde.
Wil iemand fitbitvriendinnetjes met me worden?Ik loop echt zo ontzettend veel meer sinds ik dat dingetje heb. Vandaag 31000+ stappen, maar dat is niet standaard hoor
![]()
Veel plezier in de regenquote:
Het is pas 2,5 week. Maar het gaat echt super. Ik ben er echt blij mee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:54 schreef mrspoeZ het volgende:
Gaat wel super bij jou he! Myraela, goede keuze!
Dat is normaal als je net begint (tenminste zo is mij dat altijd verteld) en in de gebruiksaanwijzing van mijn hoepel staat dat ook, en ook dat je 't echt met minuutjes moet opbouwen. Dus zou lekker rustig aan beginnen, en beide kanten op hoepelen. Ik ben ook wel iets blauw nu maar niet overdreven en het trekt alweer weg ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ze zijn zich nog aan het vormen maar ik kan het gewoon voelen!
Ik vind de hoepel ook best zwaar (1.8 kilo) dus als ie ergens hard tegen aan komt doet dat best zeer
http://www.dailymotion.co(...)longer-hd_shortfilmsquote:
Hoe lang doe jij het al en hoeveel 'rondjes' kun je?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:23 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dat is normaal als je net begint (tenminste zo is mij dat altijd verteld) en in de gebruiksaanwijzing van mijn hoepel staat dat ook, en ook dat je 't echt met minuutjes moet opbouwen. Dus zou lekker rustig aan beginnen, en beide kanten op hoepelen. Ik ben ook wel iets blauw nu maar niet overdreven en het trekt alweer weg ook
Dat komt mij niet bekend voor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, ok! Misschien hebben we dit gesprek dan ook al eerder gehad, want ik ken iemand met een sportschool in Assen en ik ken iemand die werkt in een andere sportschool in Assen. Was dus benieuwd, maar die zitten dus in Assen en niet in Bovensmilde.
Uhm, een week of 2 nu denk ik, in het verleden alleen kort in een sportschool. Doe inmiddels zo'n 10-15 minuten voor 't weer gevoelig wordtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij het al en hoeveel 'rondjes' kun je?
Naar station, stuk wandelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
31,000!?!?!Tering!
20,000 is mijn meeste op 1 dag.
Ik zit nu op 9300 dus moet eig nog wel een blokje om natuurlijk
Daar ben ik altijd zo slecht in, naar de supermarkt gaan voor de lunch. Dan kom ik altijd met teveel thuis.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:17 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben de hele dag thuis om te studeren vandaag... Tussendoor even aardbeien en zulks halen, kan ik meteen een lekkere gezonde lunch halen.
Ik vaak met allerlei ingrediënten voor een lekkere salade of een soepje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd zo slecht in, naar de supermarkt gaan voor de lunch. Dan kom ik altijd met teveel thuis.
Lees dit nu pas. maar ik ben echt voor vanalles en nog wat allergisch. Voornamelijk cremes en zeep enzo. maar vevina gaat hier goedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef Zeester het volgende:
Ik heb net toch maar een tube besteld. Ben alleen een beetje bang dat ik er niet tegen kan, heb een gevoelige huid en ben de laatste tijd juist heel goed bezig met zo neutraal mogelijk met mijn lichaamshuid om te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |