abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141893549
Ik ben wel een beetje verbrand volgens mij, dus stiekem heb ik gewoon een hele zware dag gehad. :D
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:59:45 #102
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_141893568
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind een beetje chocomel juist wel slim als het je cravings weer even stopt.

En deze scooter: http://www.glamour.nl/zom(...)-van-agm-t-w-v-e1195

[..]

Het best van de T was het op een bootje liggen in de zon. :D Echt onwijs lekker. O+
Awesome scooter!!!

Ja na de chocomel was het ook ineens over dat scheelt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_141894108
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind een beetje chocomel juist wel slim als het je cravings weer even stopt.

En deze scooter: http://www.glamour.nl/zom(...)-van-agm-t-w-v-e1195

[..]

Het best van de T was het op een bootje liggen in de zon. :D Echt onwijs lekker. O+
Toffe scooter _O_ _O_
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:55:46 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141895401
Heerlijk zeg die hitte! Geen honger! :D

Nu in de trein op weg naar Den Haag, we spelen om 8 uur op het Federik Hendrikplein voor wie zin heeft in een gratis muziekfestival-avondje. ;)
Zometeen mijn soepje, en voor later op de avond heb ik een gekookt ei mee. :)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:57:03 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141895467
Wauw, wat tof, die scooter!!!
pi_141897070
Waarom krijg ik nog weer striae erbij als ik aan het afvallen ben? -O-
pi_141897712
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:39 schreef Patoshik het volgende:
Spier toename?
pi_141897734
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:56 schreef Timmos het volgende:

[..]

Spier toename?
Ghehe, nee, niet op m'n 'neukteugel/muffintop' :P
pi_141897790
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:39 schreef Patoshik het volgende:
Misschien staat je huid nog steeds onder druk van het overgewicht. En dan kan het na een tijdje alsnog komen. Drink je wel genoeg water? Geen idee of het helpt maar baat het niet dan schaadt het niet. :P
pi_141897871
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien staat je huis nog steeds onder druk van het overgewicht. En dan kan het na een tijdje alsnog komen. Drink je wel genoeg water? Geen idee of het helpt maar baat het niet dan schaadt het niet. :P
Ja.. dat zou kunnen. Maar ik vind het wel vreemd dat het nu nog komt.. Dat vind ik echt het nadeel aan dik geweest zijn, de 'littekens' gaan nooit meer weg. M'n vel trekt hopelijk wel weer wat bij maar je zult die strepen altijd blijven zien.

En water drink ik genoeg (het enige wat ik drink). Minimaal 2,5 liter.
pi_141898015
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:00 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ja.. dat zou kunnen. Maar ik vind het wel vreemd dat het nu nog komt.. Dat vind ik echt het nadeel aan dik geweest zijn, de 'littekens' gaan nooit meer weg. M'n vel trekt hopelijk wel weer wat bij maar je zult die strepen altijd blijven zien.

En water drink ik genoeg (het enige wat ik drink). Minimaal 2,5 liter.
Ja, daar baal ik zelf ook het meest van. Heb nog liever een beetje los vel dan striae overal.
pi_141900292
Ik vind het losse vel vervelender. Dat vind ik zo lelijk dat ik vaak de gedachte heb gehad om het maar gewoon weer op te vullen. :') En dan was het niet eens zo extreem, dus kan me het van mensen die echt extreem veel afvallen helemaal voorstellen.
pi_141901818
Ik heb weer eens een goed dagje. Had als avondeten een kalfssnitzel van de slager en een goedgevulde salade met linzen en allerlei groentes. Dat vind ik in de zomer zo heerlijk, lekker salade als avondeten. En linzen in de salade vind ik echt handig, ik gooi er gewoon zo'n bonduel blikje doorheen.

Strepen en los vel heb ik hier ook. Ik droeg vandaag een nieuw jurkje (http://www.hm.com/nl/prod(...)69-B#article=29369-C), en die is korter dan ik voorheen droeg. Ik draag er dan wel een fietsbroekje onder tegen het schuren, en dat kan precies, dat zie je net niet. Maar ben me dan wel zelfbewust want het blote deel van mijn benen is wel een beetje lossig. Ik zal er maar mee moeten dealen, want ik word ook heel ongelukkig in een langer rokje, dat staat me echt niet meer charmant. En altijd een korte broek vind ik ook niets. En zowel moeder als vriendin zeiden oprecht dat het prima kunt, dus daar vertrouw ik dan maar op.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:02:42 #114
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_141903146
is dat niet ontzettend warm? een broekje eronder? je kunt ook poederen met babypoeder. Dat deed ik vroeger altijd, inmiddels raken mijn benen elkaar amper. Ik ben bang dat ik van die lelijke doorkijk benen krijg als ik nog veel meer afval. Stom appelfiguur ;(
pi_141904145
Vanmorgen had ik gelukkig al gekookt. Kwam om half 9 pas terug van werk dus pompoensoep opgewarmd. Was heerlijk!

O: 2 sneden brood kipfilet
T: banaan
L: Italiaanse bol
T: gevulde koek, fruitsapje
T2: halve meloen
D: pompoensoep, stokbroodje

De gevulde koek en fruitsap waren niet echt gepland, maar het is de tweede dag dat ik weer 'goed' bezig ben, dus dan heb ik altijd nog wat meer last van honger. Had wel een betere keuze kunnen maken natuurlijk. Aan de andere kant heb ik wel op de terugweg naar huis 8 km met een collega achterop gefietst, dus daar heb ik hopelijk weer wat extra mee verbrand!
My salvation lies in your love..
pi_141904149
Vevina helpt echt tegen het schuren
pi_141904219
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:25 schreef Sarabi het volgende:
Vevina helpt echt tegen het schuren
Dat. Which reminds me, even nieuwe tube bestellen.
pi_141905453
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:02 schreef SacreCoeur het volgende:
is dat niet ontzettend warm? een broekje eronder? je kunt ook poederen met babypoeder. Dat deed ik vroeger altijd, inmiddels raken mijn benen elkaar amper. Ik ben bang dat ik van die lelijke doorkijk benen krijg als ik nog veel meer afval. Stom appelfiguur ;(
Ik vind het niet heel warm, want ik vind het plakkerige gevoel van benen die aan elkaar kleven veel 'warmer' aanvoelen. En dat zijn de enige 2 smaken die ik ken, plakkende benen en broekjes eronder. Ik draag op hete zomernachten ook nog een korte pyjamabroek want ik vind het 's nachts ook irritant als het kleeft. Dus ik ben het gewend.

En appelfiguur, iedereen heeft weer zijn eigen issues. Ik vrees dat mijn benen zelfs met een maat 38 elkaar nog zullen raken want ik ben juist een echte peer :D.

En Vevina klinkt best goed, maar ik ben een te grote kluns om in m'n blote benen onder een jurkje te lopen, dan loop ik binnen no time in m'n blote reet omdat m'n jurkje naar boven is geschoven denk ik. Dus broekje voelt wel veilig ;).
pi_141909671
Ik heb net toch maar een tube besteld. Ben alleen een beetje bang dat ik er niet tegen kan, heb een gevoelige huid en ben de laatste tijd juist heel goed bezig met zo neutraal mogelijk met mijn lichaamshuid om te gaan.
pi_141910109
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef Zeester het volgende:
Ik heb net toch maar een tube besteld. Ben alleen een beetje bang dat ik er niet tegen kan, heb een gevoelige huid en ben de laatste tijd juist heel goed bezig met zo neutraal mogelijk met mijn lichaamshuid om te gaan.
Ik heb ook een supergevoelige huid en kan er wel tegen :).
pi_141910424
Nog vegetariërs hier? :P

Bad news for vegetarians! Plants can ‘hear’ themselves being eaten http://dailym.ai/1o7Y2I6 via @MailOnline
pi_141910652
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:15 schreef Timmos het volgende:
Nog vegetariërs hier? :P

Bad news for vegetarians! Plants can ‘hear’ themselves being eaten http://dailym.ai/1o7Y2I6 via @MailOnline
Ja.

Niet vergelijkbaar met het lijden van dieren. :P En niet helemaal op zn plek hier, denk ik.

Probeer het vega topic.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 08:52:10 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141921437
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, daar baal ik zelf ook het meest van. Heb nog liever een beetje los vel dan striae overal.
Maar als je striae hebt heb je ook los vel toch? Same difference wmb. En hier is het allemaal vrijwel weer dezelfde kleur als de rest van mijn huid, dus ze vallen niet echt op.
pi_141921516
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ben bang dat ik van die lelijke doorkijk benen krijg als ik nog veel meer afval. Stom appelfiguur ;(
Lelijk? :D één van de mooiste dingen op deze wereld bedoel je. O+
  zaterdag 5 juli 2014 @ 12:24:01 #125
298315 SacreCoeur
pi_141924938
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 08:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Lelijk? :D één van de mooiste dingen op deze wereld bedoel je. O+
Haha, nee joh! Tight gap noemen ze dat toch? ik vind het echt veel mooier als benen elkaar gewoon raken. En broeken kopen is verschrikkelijk.
pi_141925675
Bootcamp was deze keer.. mehh. Lag verder niet aan de training maar ik kwam net uit m'n werk dus moest in de auto omkleden.. lekker handig. Maar normaal ga ik nooit op zaterdag ivm werk. Maar deze keer zou ik het net redden. Maar op zaterdag is het dus vaak in het bos. En in het bos zijn... muggen!

Ik zit dus nu helemaal onder de bulten. :( Steeds als ik dan bijvoorbeeld aan het planken was stopte ik weer want ik moest weer een mug/horzel doodslaan. Ik kan namelijk niet tegen horzel beten, heb nu ook alweer bulten van 5+ cm.
pi_141925746
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 12:24 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Haha, nee joh! Tight gap noemen ze dat toch? ik vind het echt veel mooier als benen elkaar gewoon raken. En broeken kopen is verschrikkelijk.
Als je zulke mooie benen hebt hoef je geen broeken te dragen. :D
  zaterdag 5 juli 2014 @ 13:25:31 #128
298315 SacreCoeur
pi_141926738
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 12:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als je zulke mooie benen hebt hoef je geen broeken te dragen. :D
Ik moest lachen xD
  zaterdag 5 juli 2014 @ 13:26:44 #129
298315 SacreCoeur
pi_141926776
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 12:47 schreef Patoshik het volgende:
Bootcamp was deze keer.. mehh. Lag verder niet aan de training maar ik kwam net uit m'n werk dus moest in de auto omkleden.. lekker handig. Maar normaal ga ik nooit op zaterdag ivm werk. Maar deze keer zou ik het net redden. Maar op zaterdag is het dus vaak in het bos. En in het bos zijn... muggen!

Ik zit dus nu helemaal onder de bulten. :( Steeds als ik dan bijvoorbeeld aan het planken was stopte ik weer want ik moest weer een mug/horzel doodslaan. Ik kan namelijk niet tegen horzel beten, heb nu ook alweer bulten van 5+ cm.
Deet! ik hetzelfde probleem. Dan krijg je echt van die schijven ipv bultjes :')
Maar altijd nog liever dat dan een wespensteek, dan ga ik gelijk van mn stokje :+
pi_141927701
Hoepel besteld :D
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141927990
Muggen beten zijn zo naar. Ik heb eczeem dus ik heb altijd al een bepaald niveau van jeuk, en als er dan muggenbulten bijkomen kan ik t niet meer aan en moet alles opengekrabd.

Ik heb echt geen behoefte om zo slank te worden dat ik een thigh gap heb. Ik ken ook niemand die dat nastreeft in mijn omgeving. Mijn slanke vriendinnen zijn allemaal heel gelukkig met hun maat 38, wat ik prettig vind want ik vind het een ongezond en onrealistisch streven om persé 34 te willen hebben. Natuurlijk zijn er mensen die van nature zo slank zijn gebouwd, maar ik denk dat 38 een heel mooie maat is en niet gezonder of ongezonder dan 34. En dat is de basis.
pi_141928559
Ik besef me hoe jaloers dit klinkt hoor, maar come on, er is toch niets vrouwelijks aan een tigh gap? :').
pi_141928922
Ik heb er ook liever geen dan wel 1 geloof ik
Maar ik hou sowieso wel van mijn curves. Ik wil gewoon nog niet dood :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141929230
Ik ben er ook nog steeds niet uit of ik nou jaloers ben op al die hippe jonge vrouwen in naveltruitjes op dit moment , of dat ik het gewoon belachelijk vind om boven de 18 in een blote buik rond te lopen, ook al is het mode.
pi_141929410
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 15:00 schreef Zeester het volgende:
Ik ben er ook nog steeds niet uit of ik nou jaloers ben op al die hippe jonge vrouwen in naveltruitjes op dit moment , of dat ik het gewoon belachelijk vind om boven de 18 in een blote buik rond te lopen, ook al is het mode.
Ik vond het al belachelijk in de jaren 90 en het had van mij echt niet terug hoeven komen :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141929753
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 15:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik vond het al belachelijk in de jaren 90 en het had van mij echt niet terug hoeven komen :D
In de spice giro's blote buiken tijd was ik 11 en al te dik voor zoiets ;)
pi_141929839
Ja ik was ook 11 en vond het toen ook belachelijk

Ik had altijd al smaak O-)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141930554
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik besef me hoe jaloers dit klinkt hoor, maar come on, er is toch niets vrouwelijks aan een tigh gap? :').
Helemaal mee eens hoor! Ik vind het zelfs bijzonder lelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141930912
Ik zou niet weten wat er niet vrouwelijk aan is. :D Maarja, smaken verschillen.
pi_141931369
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 13:26 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Deet! ik hetzelfde probleem. Dan krijg je echt van die schijven ipv bultjes :')
Maar altijd nog liever dat dan een wespensteek, dan ga ik gelijk van mn stokje :+
Er waren een paar mensen die stonken een uur in de wind (waarschijnlijk ook deet oid gebruikt) en daar kwamen ze juist op af. :D
Door een wesp ben ik nog nooit gestoken (weet dus niet of ik er tegen kan. M'n moeder niet, die kan er van dood gaan..) wel door een hommel en dat viel wel mee qua pijn.
pi_141931598
Ik ben een paar kg zwaarder. Obstipatie en ongesteld. Stom! :(

Naveltruitjes vind ik stom, ongeacht hoe je eruit ziet.
pi_141931648
Oppassen met Deet. Ik ben daar gruwelijk allergisch voor. Dan liever een muggenbult van een paar cm.
pi_141932701
Het ligt ook heel erg aan je figuur of het vrouwelijk is. Soms zie je vrouwen met thigh gap waarbij je ziet dat ze gewoon 5-10kg minder wegen dan hun 'natuurlijke' figuur zou zijn, en dan vind ik het een beetje Afrikaans hongerig eruit zien. Bij andere meisjes is het gewoon de natuurlijke manier waarop ze slank zijn, dat is prima.
pi_141932888
quote:
Vind het alleen mooi bij vrouwen met brede heupen, omdat je dan ook nog een beetje dijen kunt hebben. Zonder brede heupen kun je geen thigh gap krijgen of je moet heel dun zijn en dat vind ik niet mooi.

Het loopt wel een stuk fijner met shorts/jurkjes/rokjes. :D
pi_141932972
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 08:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maar als je striae hebt heb je ook los vel toch? Same difference wmb. En hier is het allemaal vrijwel weer dezelfde kleur als de rest van mijn huid, dus ze vallen niet echt op.
Ja, het vel van de striae zelf kan wat losjes zijn, maar dat is wat anders dan echt los vel. Op mijn benen heb ik striae ook van het groeien maar vel is daar gewoon strak verder.

Vandaag wel een goede dag. 3 goed vullende maaltijden gehad, geen tussendoortjes, de hele dag gelopen en gesjouwd, dus genoeg verbrand denk ik zo. :D En dat met dit benauwde weer.
pi_141933074
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:54 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het losse vel vervelender. Dat vind ik zo lelijk dat ik vaak de gedachte heb gehad om het maar gewoon weer op te vullen. :') En dan was het niet eens zo extreem, dus kan me het van mensen die echt extreem veel afvallen helemaal voorstellen.
Ja ik bedacht me later ook dat los vel wel vervelender moet zijn. :Y Heb je bovendien soms hinder van, terwijl striae alleen 'lelijk' is.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 18:39:00 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141936923
quote:
Ik noem dat een brugkut, zegt wel genoeg he. :D
  zondag 6 juli 2014 @ 13:57:52 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141966522
Vevina! _O_
Wat een wereldspul! Ik ben om!
pi_141967080
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
Vevina! _O_
Wat een wereldspul! Ik ben om!
Heerlijk he O+
Gisteren zelfs getennist zonder sportbroekje eronder.
pi_141968036
Ik hoop dan dat de mijne snel binnenkomt, nu worden de verwachtingen hoog!
  zondag 6 juli 2014 @ 17:35:47 #151
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_141973318
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 18:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik noem dat een brugkut, zegt wel genoeg he. :D
Ik zeg altijd 'suske en wiske syndroom'
Prrrrr
  maandag 7 juli 2014 @ 07:26:16 #152
319308 Tink89
To live is to dance
pi_141995558
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Ik zeg altijd 'suske en wiske syndroom'
[ afbeelding ]
Hihi! Had k nog nooit aan gedacht, maar is bijzonder toepasselijk.

Ik heb functioneringsgesprek vandaag. Duimen dus!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_141995780
Succes Tink!
  maandag 7 juli 2014 @ 09:42:01 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141996995
:D Die kende ik ook nog niet idd!

Vandaag op de ochtend na 2 niet vast-dagen maar een fractie hoger dan zaterdagochtend na een vast-dag, dus ik heb het mooi vast weten te houden dit weekend! *O* Nu maar weer op naar een stapje naar beneden. :Y

Kan op dit moment niet hardlopen dus ben maar gaan fietsen. Gisteren een uurtje gefietst, 21km waarvan de laatste 5-6 in de stromende regen. :+ :')

Oh, en voor wie nog een onwijs lekker recept zoekt, wij hebben gisteren deze weer eens gegeten en ik heb echt mijn vingers erbij op gegeten: http://www.ah.nl/allerhan(...)an-fran-quinoasalade (Het is een Jamie Oliver recept).

Oh en... ik heb geloof ik inmiddels een klein beetje schijt aan de hele wereld, want ik heb zomaar een rokje tot op mijn knieeen aan. Met blote benen. :o Dat doe ik nooit in Nederland, alleen op vakantie. :') En nu ben ik zelfs niet op mijn lichtst. Maar ik had er gewoon zin in.
Ze zien toch wel dat ik dik ben, ook met een broek aan. :+
pi_141997201
Yay, na twee weken "de knop om" vandaag gewogen. Ik ben blij. Nu weer gemotiveerd door blijven gaan en weer een poosje niet wegen, voel me der lekkerder bij. O+

quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en... ik heb geloof ik inmiddels een klein beetje schijt aan de hele wereld, want ik heb zomaar een rokje tot op mijn knieeen aan. Met blote benen. :o Dat doe ik nooit in Nederland, alleen op vakantie. :') En nu ben ik zelfs niet op mijn lichtst. Maar ik had er gewoon zin in.
Sowieso gewoon lekker rokjes dragen. O+
  maandag 7 juli 2014 @ 10:42:26 #156
319308 Tink89
To live is to dance
pi_141998138
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
:D Die kende ik ook nog niet idd!

Vandaag op de ochtend na 2 niet vast-dagen maar een fractie hoger dan zaterdagochtend na een vast-dag, dus ik heb het mooi vast weten te houden dit weekend! *O* Nu maar weer op naar een stapje naar beneden. :Y

Kan op dit moment niet hardlopen dus ben maar gaan fietsen. Gisteren een uurtje gefietst, 21km waarvan de laatste 5-6 in de stromende regen. :+ :')

Oh, en voor wie nog een onwijs lekker recept zoekt, wij hebben gisteren deze weer eens gegeten en ik heb echt mijn vingers erbij op gegeten: http://www.ah.nl/allerhan(...)an-fran-quinoasalade (Het is een Jamie Oliver recept).

Rokjes O+
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_142008344
Rokjes kunnen ook heel mooi staan bij wat vollere vrouwen. Rokjes! O+

Hoe is het gegaan Tink? Zijn ze tevreden over je?

Goed bezig Myraela!

Hier gaat het helemaal niet zo lekker.
Slecht nieuws/spanning en dan gaat het met eten niet zo lekker. Eerst te weinig en nu de afgelopen week veel teveel. Eetbuien enzo. En nu baal ik ervan dat ik mezelf niet onder controle kan houden. En dat ik toch toegeef aan die stomme neigingen om met eten/niet eten mijn gevoel onder controle te houden.
Vandaag weer een poging tot normaal eten. Ik de kasten leeg gemaakt en mezelf streng toegesproken.
pi_142009512
BE, ik had eigenlijk afgelopen week besloten dat ik liever in rokjes/jurkjes blijf lopen. Voel me op dit moment zeer dik en niet op mijn gemak in spijkerbroeken. MAarja, dan moet ik dus nog wel even flink wat rokjes/jurkjes kopen/maken.

Ik ben een paar weken stil geweest. Afsluiting van het schooljaar is voor mij een valkuil, dus ik heb er een paar stresskilo's aan die hardnekkiger zijn dan dat ik verwacht had.
En dat in combinatie met een zelfbeelddip schiet niet zo op.

Ik heb vanmorgen 2 maanden onbeperkt sporten aangeschaft, en morgenavond heb ik hopelijk wel de intake. Ik was er vanmorgen netjes op tijd, en toen was de fitnessinstructeur niet op komen dagen..
Dus nog maar wel een drie kwartier zelf wat aangerommeld, toen was ik het zat. Maar met heen en terug fietsen erbij is het toch dik een uur sporten geweest.
pi_142009636
Welke sportschool heb je je bij aangemeld, laiveneertiekje? Wel een goed plan :Y Alleen jammer van die intake :') Slordig hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_142011730
Afgelopen weekend druk bezig geweest dus geen tijd gehad om mezelf te wegen, maar toen ik dat vanmorgen deed zag ik dat ik inmiddels al op 84,3 zit. Een week geleden begonnen op 86,6. Best tevreden dus, en merk dat het nu ook best motiverend werkt wanneer ik zie dat er inderdaad resultaat geboekt kan worden. :D

Nu vakantie dus genoeg tijd om eens lang te gaan wandelen ofzo.
  maandag 7 juli 2014 @ 19:49:07 #161
319308 Tink89
To live is to dance
pi_142016557
Jaaaah, ze zijn tevreden en ik mag rekenen op een vast contract :D

En ik heb gewoon normaal gegeten, vieren doen we wel op een andere manier...
pi_142020123
Ultiem brakke dag vandaag. Gister was een beetje vermoeiend, dus we waren vandaag beide gesloopt.

Pizza ga ik echt vaker maken. :D Volkorenbodem, kwam totaal op 600 kcal uit. Superchill, onwijs vullend en toch een beetje het idee dat je aan het zondigen bent terwijl dat eigenlijk best meevalt.

O: Smoothie van banaan, bramen en sinaasappel met Optimel vanille vla.
L: 2 boterhammen, kaas en tomaat.
A: Pizza. Halfje met tonijn, halfje met gerookte kip. :9

Tussendoortjes vielen er een beetje bij in. Ben in de namiddag weer in slaap gevallen tot half 8. :') Misschien eet ik zo nog wat meloen. Al heb ik nu nog even geen trek.
pi_142035919
Tink, gefeliciteerd!!

Isabeau, dezelfde als eerder, een klein sportschooltje in Bovensmilde. Waarschijnlijk had de instructeur door het ingaan van het vakantierooster niet gezien dat hij moest werken. Hij nam de telefoon ook al niet op.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 08:56:26 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_142036158
Fijn Tink! *O*

Mijn weegschaal was vanmorgen alleraardigst! Weliswaar de ochtend na een vast-dag, dus het zal ietsje oplopen, maar ik zit nu op -5 kilo in drie weken! *O* Nu kom ik toch heel aardig dicht in de buurt van waar ik wilde zijn voor ik op vakantie ga en ik had eigenlijk niet gedacht dat ik dat nog ging halen! *O* Zo fijn dit! :Y

Lijstje voor vandaag:

O: Brinta
T: 2 wilde perziken
L: 2 boterhammen m linera ardennerpate, 1 bh m appelstroop
T: mueslibol
D: veldslastamppot m cherrytomaatjes en spekjes
T: yoghurt met beetje granola

[ Bericht 14% gewijzigd door BE op 08-07-2014 09:12:52 ]
pi_142036384
Wat fijn Tink. Gefeliciteerd! *O*

Wat ga je hard BE!! 5 kilo in 3 weken. :o
Mag ook wel nu je zo goed bezig bent. Waar wil je zitten als je op vakantie gaat?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 09:21:32 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_142036494
Nog 1 kilo eraf iig. Maar ik heb nog een tweede doel deze zomer en dat is ons Congress dat op 15 augustus start. Voor die tijd het liefst nog 3, maar of dat haalbaar is in combi met 2 weken vakantie weet ik niet.
Maar ik ben nu al heel erg bij iig. :Y
pi_142036621
Vanavond enorme biefstuk eten. :9 Dat hebben we wel verdiend nu het zo goed gaat. :D
pi_142042514
Als een echte die hard op de fiets naar de sportschool geweest, door de regen. 8-)
pi_142051397
Kreeg vandaag even weer een flinke teleurstelling. En de gedachte "krijg de tering met alles, ik ga vreten" spookte heel even door mijn hoofd. Maar terwijl ik aan het bedenken was wat ik zou gaan "vreten" was ik al meteen kcal aan het tellen en besloot ik toch maar gewoon netjes te eten. Daar ben ik stiekem wel trots op. Normaal vreet ik eerst en komt de spijt later pas.

Dus lijstje voor vandaag. O+

O: Aardbeien kwark.
T: Een kwart meloen.
L: 3 volkoren crackers met kaas.
T: 1 volkoren cracker met gerookte kip en rode ui.
A: Grote biefstuk, berg sperzieboontjes.

Misschien vanavond nog een beetje meloen. Ik heb er telkens geen trek in, ik ben gewoon niet van het eten na het avondeten.
pi_142052008
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn Tink! *O*

Mijn weegschaal was vanmorgen alleraardigst! Weliswaar de ochtend na een vast-dag, dus het zal ietsje oplopen, maar ik zit nu op -5 kilo in drie weken! *O* Nu kom ik toch heel aardig dicht in de buurt van waar ik wilde zijn voor ik op vakantie ga en ik had eigenlijk niet gedacht dat ik dat nog ging halen! *O* Zo fijn dit! :Y

Lijstje voor vandaag:

O: Brinta
T: 2 wilde perziken
L: 2 boterhammen m linera ardennerpate, 1 bh m appelstroop
T: mueslibol
D: veldslastamppot m cherrytomaatjes en spekjes
T: yoghurt met beetje granola

Wat fijn om te lezen dat het je weer eens goed voor de wind gaat! :)

Ik heb vandaag een yogamatje gekocht en heb een aantal workout video's op Youtube geprobeerd. Ik heb geen van alleen afgemaakt, maar wel in totaal een uur gesport. Ben een beetje aan het kijken wat het beste past. Ik vind Jillian's 30 day shred namelijk een beetje saai worden en dan ben ik moeilijk te motiveren :') Qua eten was het vandaag een beetje een rare dag, want ik kreeg rond 11 uur ineens een nare hoofdpijn + misselijkheid dus toen ben ik gaan slapen tot 13:30 en daarna had ik ineens honger en dat ging niet helemaal goed.

Dus
O: 3 boterhammen, 1x eru prestige, 1 x Philadelphia light, 1 x kaas
T: niks
L: mona banaan en karamelvla (500 gr)
T: omelet met kaas (2 ei), handje pure hagelslag :'), latte machiatto
D: volkoren spaghetti met avocado "saus", komkommer
T: sinaasappel, misschien nog wat komkommer
  dinsdag 8 juli 2014 @ 18:54:38 #171
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142056328
Nog 3 dagen dan is het vakantie en dan ga ik jouw 5/2 systeem maar eens volgen BE. Als ik vrij ben eet ik OF niet OF heul veul, dus dat moet lukken :)

Gaat wel super bij jou he! Myraela, goede keuze! En Tink, wat fijn!
Prrrrr
pi_142056981
Jezus christus dat hoepelen is kut!
Ik zit nu al onder de blauwe plekken :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142057390
http://www.ah.nl/allerhan(...)se-soep-met-rijst-ei

Ik heb deze gemaakt vanavond en hij was echt heerlijk, en super simpel!
pi_142057539
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:31 schreef laiveneertiekje het volgende:
Tink, gefeliciteerd!!

Isabeau, dezelfde als eerder, een klein sportschooltje in Bovensmilde. Waarschijnlijk had de instructeur door het ingaan van het vakantierooster niet gezien dat hij moest werken. Hij nam de telefoon ook al niet op.
Ah, ok! Misschien hebben we dit gesprek dan ook al eerder gehad, want ik ken iemand met een sportschool in Assen en ik ken iemand die werkt in een andere sportschool in Assen. Was dus benieuwd, maar die zitten dus in Assen en niet in Bovensmilde.

Wil iemand fitbitvriendinnetjes met me worden? :+ Ik loop echt zo ontzettend veel meer sinds ik dat dingetje heb. Vandaag 31000+ stappen, maar dat is niet standaard hoor :D
pi_142057561
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:10 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus christus dat hoepelen is kut!
Ik zit nu al onder de blauwe plekken :P
Oh wow, echt waar! :o Ben je daar gevoelig voor of zo? Of is dat normaal als je begint met hoepelen.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 19:30:45 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_142057878
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 18:54 schreef mrspoeZ het volgende:
Nog 3 dagen dan is het vakantie en dan ga ik jouw 5/2 systeem maar eens volgen BE. Als ik vrij ben eet ik OF niet OF heul veul, dus dat moet lukken :)

Gaat wel super bij jou he! Myraela, goede keuze! En Tink, wat fijn!
Ik ben benieuwd! :Y Heb je de docu gekeken? Die is echt heel inspirerend. :Y
pi_142058002
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh wow, echt waar! :o Ben je daar gevoelig voor of zo? Of is dat normaal als je begint met hoepelen.
Nou ze zijn zich nog aan het vormen maar ik kan het gewoon voelen!
Ik vind de hoepel ook best zwaar (1.8 kilo) dus als ie ergens hard tegen aan komt doet dat best zeer
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142058310
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ah, ok! Misschien hebben we dit gesprek dan ook al eerder gehad, want ik ken iemand met een sportschool in Assen en ik ken iemand die werkt in een andere sportschool in Assen. Was dus benieuwd, maar die zitten dus in Assen en niet in Bovensmilde.

Wil iemand fitbitvriendinnetjes met me worden? :+ Ik loop echt zo ontzettend veel meer sinds ik dat dingetje heb. Vandaag 31000+ stappen, maar dat is niet standaard hoor :D
Ik, ik!! :D
pi_142058322
Lekker weer om te gaan bootcampen nu. :P
pi_142058472
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:39 schreef Patoshik het volgende:
Lekker weer om te gaan bootcampen nu. :P
Veel plezier in de regen 8-) Ik heb de halve dag door de regen gewandeld *)
pi_142058989
Heb je een link van die docu BE? :)
pi_142059417
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 18:54 schreef mrspoeZ het volgende:
Gaat wel super bij jou he! Myraela, goede keuze!
Het is pas 2,5 week. Maar het gaat echt super. Ik ben er echt blij mee. O+ Maar het kan bij mij altijd ineens weer omslaan. :') Qua kcal zit ik vaak nog iets te laag. Maar ik eet gewoon echt veel.
pi_142060358
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nou ze zijn zich nog aan het vormen maar ik kan het gewoon voelen!
Ik vind de hoepel ook best zwaar (1.8 kilo) dus als ie ergens hard tegen aan komt doet dat best zeer
Dat is normaal als je net begint (tenminste zo is mij dat altijd verteld) en in de gebruiksaanwijzing van mijn hoepel staat dat ook, en ook dat je 't echt met minuutjes moet opbouwen. Dus zou lekker rustig aan beginnen, en beide kanten op hoepelen. Ik ben ook wel iets blauw nu maar niet overdreven en het trekt alweer weg ook :)
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:25:04 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_142060407
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:54 schreef appelsap het volgende:
Heb je een link van die docu BE? :)
http://www.dailymotion.co(...)longer-hd_shortfilms

Het is overigens nog niet 100% goed hier hoor, vandaag aan het snoepen geweest, stom. -O-
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:28:54 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_142060592
31,000!?!?! :o Tering! _O_
20,000 is mijn meeste op 1 dag.

Ik zit nu op 9300 dus moet eig nog wel een blokje om natuurlijk
pi_142060944
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:23 schreef Holyme het volgende:

[..]

Dat is normaal als je net begint (tenminste zo is mij dat altijd verteld) en in de gebruiksaanwijzing van mijn hoepel staat dat ook, en ook dat je 't echt met minuutjes moet opbouwen. Dus zou lekker rustig aan beginnen, en beide kanten op hoepelen. Ik ben ook wel iets blauw nu maar niet overdreven en het trekt alweer weg ook :)
Hoe lang doe jij het al en hoeveel 'rondjes' kun je?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142062723
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat komt mij niet bekend voor.

Zo, inmiddels terug en ik ga morgen spierpijn hebben. Ik heb aangegeven dat ik mijn benen wil trainen, aangezien ik nog wel eens knie/beenklachten heb, en als ik wat afval is het mooi meegenomen. Dus oefeningen gekregen die flink op de benen gericht zijn, plus nog arctrainer en crosstrainer. Het was nog best een drempel die ik weer over moest, en het was fijn om dan toch weer in de oude vertrouwde sportschool te zijn.

Morgen rustig aan doen, en dan donderdag weer.
pi_142063123
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hoe lang doe jij het al en hoeveel 'rondjes' kun je?
Uhm, een week of 2 nu denk ik, in het verleden alleen kort in een sportschool. Doe inmiddels zo'n 10-15 minuten voor 't weer gevoelig wordt :) Blijf ik dan bezig dan wordt 't weer blauw, ben dus nog verder aan het opbouwen. Ik tel geen rondjes, omhoog houden gaat inmiddels prima (dat verbeterde verrassend snel!), al gaat de ene kant wel een stuk makkelijker dan de andere! Mijn hoepel is 1.2kg en wel van zacht schuim maar ook met van die bobbels (geen kleintjes).
pi_142063325
Ik kan pas 5 rondjes en dat was echt een mega record :')

Mijn hoepel is 1.8 zonder bobbels (ik dacht meteen 'christus wat ben ik blij dat ik geen hobbels heb want dat doet vast nog meer pijn)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142063821
Haha die dingen helpen volgens mij niet echt nee. Mijn zus probeerde 't en noemt het ding ook een martelwerktuig :') En komt goed joh! De ene kant ging bij mij vrij snel prima, de andere kant lag na 'n half rondje al op de grond, en dat keer op keer op keer :P En toen ineens begon mijn lijf het te snappen :Y
  woensdag 9 juli 2014 @ 08:17:54 #191
319308 Tink89
To live is to dance
pi_142082664
Ik ben de hele dag thuis om te studeren vandaag... Tussendoor even aardbeien en zulks halen, kan ik meteen een lekkere gezonde lunch halen.
pi_142082688
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
31,000!?!?! :o Tering! _O_
20,000 is mijn meeste op 1 dag.

Ik zit nu op 9300 dus moet eig nog wel een blokje om natuurlijk
Naar station, stuk wandelen.
Van station Blaak naar vriendin = 30 min wandelen
Samen met vriendin wandeltocht van 15 km door Rotterdam, af en toe stukken extra gelopen.
Terug naar huis = veel wandelen.

Dat was het wel 8-)

Heb er ook een Netflix-kijk-dag van minder dan 1000 stappen bij zitten :@
pi_142082731
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 08:17 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben de hele dag thuis om te studeren vandaag... Tussendoor even aardbeien en zulks halen, kan ik meteen een lekkere gezonde lunch halen.
Daar ben ik altijd zo slecht in, naar de supermarkt gaan voor de lunch. Dan kom ik altijd met teveel thuis. :')
pi_142084736
Hier gaat het weer goed jeej *O*

Maar dit topic stond niet meer in mijn MYAT }:|

Lekker aan de hoepel hier zie ik. Goed hoor!
  woensdag 9 juli 2014 @ 11:25:09 #195
319308 Tink89
To live is to dance
pi_142085818
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juli 2014 08:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Daar ben ik altijd zo slecht in, naar de supermarkt gaan voor de lunch. Dan kom ik altijd met teveel thuis. :')
Ik vaak met allerlei ingrediënten voor een lekkere salade of een soepje.

Edit: het blijft hier maar stortregenen... Dan zo maar even doorbijten.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tink89 op 09-07-2014 13:37:03 ]
pi_142092469
Zooo.. dat was de derde dag dat ik heb gesport deze week. Morgen nog even personal training en dan vind ik het goed voor deze week..
pi_142096617
Ik doe vandaag even rustig aan, heb wel wat spierpijn van gisteren. Wel lekker in huis aan het opruimen en doen.
pi_142098710
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef Zeester het volgende:
Lees dit nu pas. maar ik ben echt voor vanalles en nog wat allergisch. Voornamelijk cremes en zeep enzo. maar vevina gaat hier goed :)
pi_142099108
Vandaag een beetje ene "meh" dagje. Voel me niet zo lekker, dacht misschien omdat ik te weinig had gegeten, maar ik nam nog wat extra en dat maakte helemaal geen verschil. Vanavond maar gewoon op tijd mijn bed in. O+
pi_142099796
Na mijn vakantie en 5 dagen festival ben ik ook weer aangekomen :( was te verwachten natuurlijk, je kan Italië niet verlaten zonder ijs, pizza, pasta en tiramisu gegeten te hebben. :P en 10 euro betalen voor een beetje groente op een festival... dan ben ik wel heel snel door mn geld heen.
Nu ziek, maar als ik beter ben ga ik weer lekker sporten en goed eten! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')