abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141894108
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind een beetje chocomel juist wel slim als het je cravings weer even stopt.

En deze scooter: http://www.glamour.nl/zom(...)-van-agm-t-w-v-e1195

[..]

Het best van de T was het op een bootje liggen in de zon. :D Echt onwijs lekker. O+
Toffe scooter _O_ _O_
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:55:46 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141895401
Heerlijk zeg die hitte! Geen honger! :D

Nu in de trein op weg naar Den Haag, we spelen om 8 uur op het Federik Hendrikplein voor wie zin heeft in een gratis muziekfestival-avondje. ;)
Zometeen mijn soepje, en voor later op de avond heb ik een gekookt ei mee. :)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:57:03 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141895467
Wauw, wat tof, die scooter!!!
pi_141897070
Waarom krijg ik nog weer striae erbij als ik aan het afvallen ben? -O-
pi_141897712
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:39 schreef Patoshik het volgende:
Spier toename?
pi_141897734
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:56 schreef Timmos het volgende:

[..]

Spier toename?
Ghehe, nee, niet op m'n 'neukteugel/muffintop' :P
pi_141897790
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:39 schreef Patoshik het volgende:
Misschien staat je huid nog steeds onder druk van het overgewicht. En dan kan het na een tijdje alsnog komen. Drink je wel genoeg water? Geen idee of het helpt maar baat het niet dan schaadt het niet. :P
pi_141897871
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien staat je huis nog steeds onder druk van het overgewicht. En dan kan het na een tijdje alsnog komen. Drink je wel genoeg water? Geen idee of het helpt maar baat het niet dan schaadt het niet. :P
Ja.. dat zou kunnen. Maar ik vind het wel vreemd dat het nu nog komt.. Dat vind ik echt het nadeel aan dik geweest zijn, de 'littekens' gaan nooit meer weg. M'n vel trekt hopelijk wel weer wat bij maar je zult die strepen altijd blijven zien.

En water drink ik genoeg (het enige wat ik drink). Minimaal 2,5 liter.
pi_141898015
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:00 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ja.. dat zou kunnen. Maar ik vind het wel vreemd dat het nu nog komt.. Dat vind ik echt het nadeel aan dik geweest zijn, de 'littekens' gaan nooit meer weg. M'n vel trekt hopelijk wel weer wat bij maar je zult die strepen altijd blijven zien.

En water drink ik genoeg (het enige wat ik drink). Minimaal 2,5 liter.
Ja, daar baal ik zelf ook het meest van. Heb nog liever een beetje los vel dan striae overal.
pi_141900292
Ik vind het losse vel vervelender. Dat vind ik zo lelijk dat ik vaak de gedachte heb gehad om het maar gewoon weer op te vullen. :') En dan was het niet eens zo extreem, dus kan me het van mensen die echt extreem veel afvallen helemaal voorstellen.
pi_141901818
Ik heb weer eens een goed dagje. Had als avondeten een kalfssnitzel van de slager en een goedgevulde salade met linzen en allerlei groentes. Dat vind ik in de zomer zo heerlijk, lekker salade als avondeten. En linzen in de salade vind ik echt handig, ik gooi er gewoon zo'n bonduel blikje doorheen.

Strepen en los vel heb ik hier ook. Ik droeg vandaag een nieuw jurkje (http://www.hm.com/nl/prod(...)69-B#article=29369-C), en die is korter dan ik voorheen droeg. Ik draag er dan wel een fietsbroekje onder tegen het schuren, en dat kan precies, dat zie je net niet. Maar ben me dan wel zelfbewust want het blote deel van mijn benen is wel een beetje lossig. Ik zal er maar mee moeten dealen, want ik word ook heel ongelukkig in een langer rokje, dat staat me echt niet meer charmant. En altijd een korte broek vind ik ook niets. En zowel moeder als vriendin zeiden oprecht dat het prima kunt, dus daar vertrouw ik dan maar op.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:02:42 #114
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_141903146
is dat niet ontzettend warm? een broekje eronder? je kunt ook poederen met babypoeder. Dat deed ik vroeger altijd, inmiddels raken mijn benen elkaar amper. Ik ben bang dat ik van die lelijke doorkijk benen krijg als ik nog veel meer afval. Stom appelfiguur ;(
pi_141904145
Vanmorgen had ik gelukkig al gekookt. Kwam om half 9 pas terug van werk dus pompoensoep opgewarmd. Was heerlijk!

O: 2 sneden brood kipfilet
T: banaan
L: Italiaanse bol
T: gevulde koek, fruitsapje
T2: halve meloen
D: pompoensoep, stokbroodje

De gevulde koek en fruitsap waren niet echt gepland, maar het is de tweede dag dat ik weer 'goed' bezig ben, dus dan heb ik altijd nog wat meer last van honger. Had wel een betere keuze kunnen maken natuurlijk. Aan de andere kant heb ik wel op de terugweg naar huis 8 km met een collega achterop gefietst, dus daar heb ik hopelijk weer wat extra mee verbrand!
My salvation lies in your love..
pi_141904149
Vevina helpt echt tegen het schuren
pi_141904219
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:25 schreef Sarabi het volgende:
Vevina helpt echt tegen het schuren
Dat. Which reminds me, even nieuwe tube bestellen.
pi_141905453
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:02 schreef SacreCoeur het volgende:
is dat niet ontzettend warm? een broekje eronder? je kunt ook poederen met babypoeder. Dat deed ik vroeger altijd, inmiddels raken mijn benen elkaar amper. Ik ben bang dat ik van die lelijke doorkijk benen krijg als ik nog veel meer afval. Stom appelfiguur ;(
Ik vind het niet heel warm, want ik vind het plakkerige gevoel van benen die aan elkaar kleven veel 'warmer' aanvoelen. En dat zijn de enige 2 smaken die ik ken, plakkende benen en broekjes eronder. Ik draag op hete zomernachten ook nog een korte pyjamabroek want ik vind het 's nachts ook irritant als het kleeft. Dus ik ben het gewend.

En appelfiguur, iedereen heeft weer zijn eigen issues. Ik vrees dat mijn benen zelfs met een maat 38 elkaar nog zullen raken want ik ben juist een echte peer :D.

En Vevina klinkt best goed, maar ik ben een te grote kluns om in m'n blote benen onder een jurkje te lopen, dan loop ik binnen no time in m'n blote reet omdat m'n jurkje naar boven is geschoven denk ik. Dus broekje voelt wel veilig ;).
pi_141909671
Ik heb net toch maar een tube besteld. Ben alleen een beetje bang dat ik er niet tegen kan, heb een gevoelige huid en ben de laatste tijd juist heel goed bezig met zo neutraal mogelijk met mijn lichaamshuid om te gaan.
pi_141910109
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef Zeester het volgende:
Ik heb net toch maar een tube besteld. Ben alleen een beetje bang dat ik er niet tegen kan, heb een gevoelige huid en ben de laatste tijd juist heel goed bezig met zo neutraal mogelijk met mijn lichaamshuid om te gaan.
Ik heb ook een supergevoelige huid en kan er wel tegen :).
pi_141910424
Nog vegetariërs hier? :P

Bad news for vegetarians! Plants can ‘hear’ themselves being eaten http://dailym.ai/1o7Y2I6 via @MailOnline
pi_141910652
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:15 schreef Timmos het volgende:
Nog vegetariërs hier? :P

Bad news for vegetarians! Plants can ‘hear’ themselves being eaten http://dailym.ai/1o7Y2I6 via @MailOnline
Ja.

Niet vergelijkbaar met het lijden van dieren. :P En niet helemaal op zn plek hier, denk ik.

Probeer het vega topic.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 08:52:10 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141921437
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, daar baal ik zelf ook het meest van. Heb nog liever een beetje los vel dan striae overal.
Maar als je striae hebt heb je ook los vel toch? Same difference wmb. En hier is het allemaal vrijwel weer dezelfde kleur als de rest van mijn huid, dus ze vallen niet echt op.
pi_141921516
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ben bang dat ik van die lelijke doorkijk benen krijg als ik nog veel meer afval. Stom appelfiguur ;(
Lelijk? :D één van de mooiste dingen op deze wereld bedoel je. O+
  zaterdag 5 juli 2014 @ 12:24:01 #125
298315 SacreCoeur
pi_141924938
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 08:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Lelijk? :D één van de mooiste dingen op deze wereld bedoel je. O+
Haha, nee joh! Tight gap noemen ze dat toch? ik vind het echt veel mooier als benen elkaar gewoon raken. En broeken kopen is verschrikkelijk.
pi_141925675
Bootcamp was deze keer.. mehh. Lag verder niet aan de training maar ik kwam net uit m'n werk dus moest in de auto omkleden.. lekker handig. Maar normaal ga ik nooit op zaterdag ivm werk. Maar deze keer zou ik het net redden. Maar op zaterdag is het dus vaak in het bos. En in het bos zijn... muggen!

Ik zit dus nu helemaal onder de bulten. :( Steeds als ik dan bijvoorbeeld aan het planken was stopte ik weer want ik moest weer een mug/horzel doodslaan. Ik kan namelijk niet tegen horzel beten, heb nu ook alweer bulten van 5+ cm.
pi_141925746
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 12:24 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Haha, nee joh! Tight gap noemen ze dat toch? ik vind het echt veel mooier als benen elkaar gewoon raken. En broeken kopen is verschrikkelijk.
Als je zulke mooie benen hebt hoef je geen broeken te dragen. :D
  zaterdag 5 juli 2014 @ 13:25:31 #128
298315 SacreCoeur
pi_141926738
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 12:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als je zulke mooie benen hebt hoef je geen broeken te dragen. :D
Ik moest lachen xD
  zaterdag 5 juli 2014 @ 13:26:44 #129
298315 SacreCoeur
pi_141926776
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 12:47 schreef Patoshik het volgende:
Bootcamp was deze keer.. mehh. Lag verder niet aan de training maar ik kwam net uit m'n werk dus moest in de auto omkleden.. lekker handig. Maar normaal ga ik nooit op zaterdag ivm werk. Maar deze keer zou ik het net redden. Maar op zaterdag is het dus vaak in het bos. En in het bos zijn... muggen!

Ik zit dus nu helemaal onder de bulten. :( Steeds als ik dan bijvoorbeeld aan het planken was stopte ik weer want ik moest weer een mug/horzel doodslaan. Ik kan namelijk niet tegen horzel beten, heb nu ook alweer bulten van 5+ cm.
Deet! ik hetzelfde probleem. Dan krijg je echt van die schijven ipv bultjes :')
Maar altijd nog liever dat dan een wespensteek, dan ga ik gelijk van mn stokje :+
pi_141927701
Hoepel besteld :D
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141927990
Muggen beten zijn zo naar. Ik heb eczeem dus ik heb altijd al een bepaald niveau van jeuk, en als er dan muggenbulten bijkomen kan ik t niet meer aan en moet alles opengekrabd.

Ik heb echt geen behoefte om zo slank te worden dat ik een thigh gap heb. Ik ken ook niemand die dat nastreeft in mijn omgeving. Mijn slanke vriendinnen zijn allemaal heel gelukkig met hun maat 38, wat ik prettig vind want ik vind het een ongezond en onrealistisch streven om persé 34 te willen hebben. Natuurlijk zijn er mensen die van nature zo slank zijn gebouwd, maar ik denk dat 38 een heel mooie maat is en niet gezonder of ongezonder dan 34. En dat is de basis.
pi_141928559
Ik besef me hoe jaloers dit klinkt hoor, maar come on, er is toch niets vrouwelijks aan een tigh gap? :').
pi_141928922
Ik heb er ook liever geen dan wel 1 geloof ik
Maar ik hou sowieso wel van mijn curves. Ik wil gewoon nog niet dood :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141929230
Ik ben er ook nog steeds niet uit of ik nou jaloers ben op al die hippe jonge vrouwen in naveltruitjes op dit moment , of dat ik het gewoon belachelijk vind om boven de 18 in een blote buik rond te lopen, ook al is het mode.
pi_141929410
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 15:00 schreef Zeester het volgende:
Ik ben er ook nog steeds niet uit of ik nou jaloers ben op al die hippe jonge vrouwen in naveltruitjes op dit moment , of dat ik het gewoon belachelijk vind om boven de 18 in een blote buik rond te lopen, ook al is het mode.
Ik vond het al belachelijk in de jaren 90 en het had van mij echt niet terug hoeven komen :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141929753
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 15:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik vond het al belachelijk in de jaren 90 en het had van mij echt niet terug hoeven komen :D
In de spice giro's blote buiken tijd was ik 11 en al te dik voor zoiets ;)
pi_141929839
Ja ik was ook 11 en vond het toen ook belachelijk

Ik had altijd al smaak O-)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141930554
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik besef me hoe jaloers dit klinkt hoor, maar come on, er is toch niets vrouwelijks aan een tigh gap? :').
Helemaal mee eens hoor! Ik vind het zelfs bijzonder lelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141930912
Ik zou niet weten wat er niet vrouwelijk aan is. :D Maarja, smaken verschillen.
pi_141931369
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 13:26 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Deet! ik hetzelfde probleem. Dan krijg je echt van die schijven ipv bultjes :')
Maar altijd nog liever dat dan een wespensteek, dan ga ik gelijk van mn stokje :+
Er waren een paar mensen die stonken een uur in de wind (waarschijnlijk ook deet oid gebruikt) en daar kwamen ze juist op af. :D
Door een wesp ben ik nog nooit gestoken (weet dus niet of ik er tegen kan. M'n moeder niet, die kan er van dood gaan..) wel door een hommel en dat viel wel mee qua pijn.
pi_141931598
Ik ben een paar kg zwaarder. Obstipatie en ongesteld. Stom! :(

Naveltruitjes vind ik stom, ongeacht hoe je eruit ziet.
pi_141931648
Oppassen met Deet. Ik ben daar gruwelijk allergisch voor. Dan liever een muggenbult van een paar cm.
pi_141932701
Het ligt ook heel erg aan je figuur of het vrouwelijk is. Soms zie je vrouwen met thigh gap waarbij je ziet dat ze gewoon 5-10kg minder wegen dan hun 'natuurlijke' figuur zou zijn, en dan vind ik het een beetje Afrikaans hongerig eruit zien. Bij andere meisjes is het gewoon de natuurlijke manier waarop ze slank zijn, dat is prima.
pi_141932888
quote:
Vind het alleen mooi bij vrouwen met brede heupen, omdat je dan ook nog een beetje dijen kunt hebben. Zonder brede heupen kun je geen thigh gap krijgen of je moet heel dun zijn en dat vind ik niet mooi.

Het loopt wel een stuk fijner met shorts/jurkjes/rokjes. :D
pi_141932972
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 08:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maar als je striae hebt heb je ook los vel toch? Same difference wmb. En hier is het allemaal vrijwel weer dezelfde kleur als de rest van mijn huid, dus ze vallen niet echt op.
Ja, het vel van de striae zelf kan wat losjes zijn, maar dat is wat anders dan echt los vel. Op mijn benen heb ik striae ook van het groeien maar vel is daar gewoon strak verder.

Vandaag wel een goede dag. 3 goed vullende maaltijden gehad, geen tussendoortjes, de hele dag gelopen en gesjouwd, dus genoeg verbrand denk ik zo. :D En dat met dit benauwde weer.
pi_141933074
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:54 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het losse vel vervelender. Dat vind ik zo lelijk dat ik vaak de gedachte heb gehad om het maar gewoon weer op te vullen. :') En dan was het niet eens zo extreem, dus kan me het van mensen die echt extreem veel afvallen helemaal voorstellen.
Ja ik bedacht me later ook dat los vel wel vervelender moet zijn. :Y Heb je bovendien soms hinder van, terwijl striae alleen 'lelijk' is.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 18:39:00 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141936923
quote:
Ik noem dat een brugkut, zegt wel genoeg he. :D
  zondag 6 juli 2014 @ 13:57:52 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141966522
Vevina! _O_
Wat een wereldspul! Ik ben om!
pi_141967080
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
Vevina! _O_
Wat een wereldspul! Ik ben om!
Heerlijk he O+
Gisteren zelfs getennist zonder sportbroekje eronder.
pi_141968036
Ik hoop dan dat de mijne snel binnenkomt, nu worden de verwachtingen hoog!
  zondag 6 juli 2014 @ 17:35:47 #151
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_141973318
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 18:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik noem dat een brugkut, zegt wel genoeg he. :D
Ik zeg altijd 'suske en wiske syndroom'
Prrrrr
  maandag 7 juli 2014 @ 07:26:16 #152
319308 Tink89
To live is to dance
pi_141995558
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Ik zeg altijd 'suske en wiske syndroom'
[ afbeelding ]
Hihi! Had k nog nooit aan gedacht, maar is bijzonder toepasselijk.

Ik heb functioneringsgesprek vandaag. Duimen dus!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_141995780
Succes Tink!
My salvation lies in your love..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')