abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2014 @ 09:42:01 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141996995
:D Die kende ik ook nog niet idd!

Vandaag op de ochtend na 2 niet vast-dagen maar een fractie hoger dan zaterdagochtend na een vast-dag, dus ik heb het mooi vast weten te houden dit weekend! *O* Nu maar weer op naar een stapje naar beneden. :Y

Kan op dit moment niet hardlopen dus ben maar gaan fietsen. Gisteren een uurtje gefietst, 21km waarvan de laatste 5-6 in de stromende regen. :+ :')

Oh, en voor wie nog een onwijs lekker recept zoekt, wij hebben gisteren deze weer eens gegeten en ik heb echt mijn vingers erbij op gegeten: http://www.ah.nl/allerhan(...)an-fran-quinoasalade (Het is een Jamie Oliver recept).

Oh en... ik heb geloof ik inmiddels een klein beetje schijt aan de hele wereld, want ik heb zomaar een rokje tot op mijn knieeen aan. Met blote benen. :o Dat doe ik nooit in Nederland, alleen op vakantie. :') En nu ben ik zelfs niet op mijn lichtst. Maar ik had er gewoon zin in.
Ze zien toch wel dat ik dik ben, ook met een broek aan. :+
pi_141997201
Yay, na twee weken "de knop om" vandaag gewogen. Ik ben blij. Nu weer gemotiveerd door blijven gaan en weer een poosje niet wegen, voel me der lekkerder bij. O+

quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en... ik heb geloof ik inmiddels een klein beetje schijt aan de hele wereld, want ik heb zomaar een rokje tot op mijn knieeen aan. Met blote benen. :o Dat doe ik nooit in Nederland, alleen op vakantie. :') En nu ben ik zelfs niet op mijn lichtst. Maar ik had er gewoon zin in.
Sowieso gewoon lekker rokjes dragen. O+
  maandag 7 juli 2014 @ 10:42:26 #156
319308 Tink89
To live is to dance
pi_141998138
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
:D Die kende ik ook nog niet idd!

Vandaag op de ochtend na 2 niet vast-dagen maar een fractie hoger dan zaterdagochtend na een vast-dag, dus ik heb het mooi vast weten te houden dit weekend! *O* Nu maar weer op naar een stapje naar beneden. :Y

Kan op dit moment niet hardlopen dus ben maar gaan fietsen. Gisteren een uurtje gefietst, 21km waarvan de laatste 5-6 in de stromende regen. :+ :')

Oh, en voor wie nog een onwijs lekker recept zoekt, wij hebben gisteren deze weer eens gegeten en ik heb echt mijn vingers erbij op gegeten: http://www.ah.nl/allerhan(...)an-fran-quinoasalade (Het is een Jamie Oliver recept).

Rokjes O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_142008344
Rokjes kunnen ook heel mooi staan bij wat vollere vrouwen. Rokjes! O+

Hoe is het gegaan Tink? Zijn ze tevreden over je?

Goed bezig Myraela!

Hier gaat het helemaal niet zo lekker.
Slecht nieuws/spanning en dan gaat het met eten niet zo lekker. Eerst te weinig en nu de afgelopen week veel teveel. Eetbuien enzo. En nu baal ik ervan dat ik mezelf niet onder controle kan houden. En dat ik toch toegeef aan die stomme neigingen om met eten/niet eten mijn gevoel onder controle te houden.
Vandaag weer een poging tot normaal eten. Ik de kasten leeg gemaakt en mezelf streng toegesproken.
pi_142009512
BE, ik had eigenlijk afgelopen week besloten dat ik liever in rokjes/jurkjes blijf lopen. Voel me op dit moment zeer dik en niet op mijn gemak in spijkerbroeken. MAarja, dan moet ik dus nog wel even flink wat rokjes/jurkjes kopen/maken.

Ik ben een paar weken stil geweest. Afsluiting van het schooljaar is voor mij een valkuil, dus ik heb er een paar stresskilo's aan die hardnekkiger zijn dan dat ik verwacht had.
En dat in combinatie met een zelfbeelddip schiet niet zo op.

Ik heb vanmorgen 2 maanden onbeperkt sporten aangeschaft, en morgenavond heb ik hopelijk wel de intake. Ik was er vanmorgen netjes op tijd, en toen was de fitnessinstructeur niet op komen dagen..
Dus nog maar wel een drie kwartier zelf wat aangerommeld, toen was ik het zat. Maar met heen en terug fietsen erbij is het toch dik een uur sporten geweest.
pi_142009636
Welke sportschool heb je je bij aangemeld, laiveneertiekje? Wel een goed plan :Y Alleen jammer van die intake :') Slordig hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_142011730
Afgelopen weekend druk bezig geweest dus geen tijd gehad om mezelf te wegen, maar toen ik dat vanmorgen deed zag ik dat ik inmiddels al op 84,3 zit. Een week geleden begonnen op 86,6. Best tevreden dus, en merk dat het nu ook best motiverend werkt wanneer ik zie dat er inderdaad resultaat geboekt kan worden. :D

Nu vakantie dus genoeg tijd om eens lang te gaan wandelen ofzo.
  maandag 7 juli 2014 @ 19:49:07 #161
319308 Tink89
To live is to dance
pi_142016557
Jaaaah, ze zijn tevreden en ik mag rekenen op een vast contract :D

En ik heb gewoon normaal gegeten, vieren doen we wel op een andere manier...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_142020123
Ultiem brakke dag vandaag. Gister was een beetje vermoeiend, dus we waren vandaag beide gesloopt.

Pizza ga ik echt vaker maken. :D Volkorenbodem, kwam totaal op 600 kcal uit. Superchill, onwijs vullend en toch een beetje het idee dat je aan het zondigen bent terwijl dat eigenlijk best meevalt.

O: Smoothie van banaan, bramen en sinaasappel met Optimel vanille vla.
L: 2 boterhammen, kaas en tomaat.
A: Pizza. Halfje met tonijn, halfje met gerookte kip. :9

Tussendoortjes vielen er een beetje bij in. Ben in de namiddag weer in slaap gevallen tot half 8. :') Misschien eet ik zo nog wat meloen. Al heb ik nu nog even geen trek.
pi_142035919
Tink, gefeliciteerd!!

Isabeau, dezelfde als eerder, een klein sportschooltje in Bovensmilde. Waarschijnlijk had de instructeur door het ingaan van het vakantierooster niet gezien dat hij moest werken. Hij nam de telefoon ook al niet op.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 08:56:26 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_142036158
Fijn Tink! *O*

Mijn weegschaal was vanmorgen alleraardigst! Weliswaar de ochtend na een vast-dag, dus het zal ietsje oplopen, maar ik zit nu op -5 kilo in drie weken! *O* Nu kom ik toch heel aardig dicht in de buurt van waar ik wilde zijn voor ik op vakantie ga en ik had eigenlijk niet gedacht dat ik dat nog ging halen! *O* Zo fijn dit! :Y

Lijstje voor vandaag:

O: Brinta
T: 2 wilde perziken
L: 2 boterhammen m linera ardennerpate, 1 bh m appelstroop
T: mueslibol
D: veldslastamppot m cherrytomaatjes en spekjes
T: yoghurt met beetje granola

[ Bericht 14% gewijzigd door BE op 08-07-2014 09:12:52 ]
pi_142036384
Wat fijn Tink. Gefeliciteerd! *O*

Wat ga je hard BE!! 5 kilo in 3 weken. :o
Mag ook wel nu je zo goed bezig bent. Waar wil je zitten als je op vakantie gaat?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 09:21:32 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_142036494
Nog 1 kilo eraf iig. Maar ik heb nog een tweede doel deze zomer en dat is ons Congress dat op 15 augustus start. Voor die tijd het liefst nog 3, maar of dat haalbaar is in combi met 2 weken vakantie weet ik niet.
Maar ik ben nu al heel erg bij iig. :Y
pi_142036621
Vanavond enorme biefstuk eten. :9 Dat hebben we wel verdiend nu het zo goed gaat. :D
pi_142042514
Als een echte die hard op de fiets naar de sportschool geweest, door de regen. 8-)
pi_142051397
Kreeg vandaag even weer een flinke teleurstelling. En de gedachte "krijg de tering met alles, ik ga vreten" spookte heel even door mijn hoofd. Maar terwijl ik aan het bedenken was wat ik zou gaan "vreten" was ik al meteen kcal aan het tellen en besloot ik toch maar gewoon netjes te eten. Daar ben ik stiekem wel trots op. Normaal vreet ik eerst en komt de spijt later pas.

Dus lijstje voor vandaag. O+

O: Aardbeien kwark.
T: Een kwart meloen.
L: 3 volkoren crackers met kaas.
T: 1 volkoren cracker met gerookte kip en rode ui.
A: Grote biefstuk, berg sperzieboontjes.

Misschien vanavond nog een beetje meloen. Ik heb er telkens geen trek in, ik ben gewoon niet van het eten na het avondeten.
pi_142052008
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn Tink! *O*

Mijn weegschaal was vanmorgen alleraardigst! Weliswaar de ochtend na een vast-dag, dus het zal ietsje oplopen, maar ik zit nu op -5 kilo in drie weken! *O* Nu kom ik toch heel aardig dicht in de buurt van waar ik wilde zijn voor ik op vakantie ga en ik had eigenlijk niet gedacht dat ik dat nog ging halen! *O* Zo fijn dit! :Y

Lijstje voor vandaag:

O: Brinta
T: 2 wilde perziken
L: 2 boterhammen m linera ardennerpate, 1 bh m appelstroop
T: mueslibol
D: veldslastamppot m cherrytomaatjes en spekjes
T: yoghurt met beetje granola

Wat fijn om te lezen dat het je weer eens goed voor de wind gaat! :)

Ik heb vandaag een yogamatje gekocht en heb een aantal workout video's op Youtube geprobeerd. Ik heb geen van alleen afgemaakt, maar wel in totaal een uur gesport. Ben een beetje aan het kijken wat het beste past. Ik vind Jillian's 30 day shred namelijk een beetje saai worden en dan ben ik moeilijk te motiveren :') Qua eten was het vandaag een beetje een rare dag, want ik kreeg rond 11 uur ineens een nare hoofdpijn + misselijkheid dus toen ben ik gaan slapen tot 13:30 en daarna had ik ineens honger en dat ging niet helemaal goed.

Dus
O: 3 boterhammen, 1x eru prestige, 1 x Philadelphia light, 1 x kaas
T: niks
L: mona banaan en karamelvla (500 gr)
T: omelet met kaas (2 ei), handje pure hagelslag :'), latte machiatto
D: volkoren spaghetti met avocado "saus", komkommer
T: sinaasappel, misschien nog wat komkommer
My salvation lies in your love..
  dinsdag 8 juli 2014 @ 18:54:38 #171
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142056328
Nog 3 dagen dan is het vakantie en dan ga ik jouw 5/2 systeem maar eens volgen BE. Als ik vrij ben eet ik OF niet OF heul veul, dus dat moet lukken :)

Gaat wel super bij jou he! Myraela, goede keuze! En Tink, wat fijn!
Prrrrr
pi_142056981
Jezus christus dat hoepelen is kut!
Ik zit nu al onder de blauwe plekken :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142057390
http://www.ah.nl/allerhan(...)se-soep-met-rijst-ei

Ik heb deze gemaakt vanavond en hij was echt heerlijk, en super simpel!
pi_142057539
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:31 schreef laiveneertiekje het volgende:
Tink, gefeliciteerd!!

Isabeau, dezelfde als eerder, een klein sportschooltje in Bovensmilde. Waarschijnlijk had de instructeur door het ingaan van het vakantierooster niet gezien dat hij moest werken. Hij nam de telefoon ook al niet op.
Ah, ok! Misschien hebben we dit gesprek dan ook al eerder gehad, want ik ken iemand met een sportschool in Assen en ik ken iemand die werkt in een andere sportschool in Assen. Was dus benieuwd, maar die zitten dus in Assen en niet in Bovensmilde.

Wil iemand fitbitvriendinnetjes met me worden? :+ Ik loop echt zo ontzettend veel meer sinds ik dat dingetje heb. Vandaag 31000+ stappen, maar dat is niet standaard hoor :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_142057561
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:10 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus christus dat hoepelen is kut!
Ik zit nu al onder de blauwe plekken :P
Oh wow, echt waar! :o Ben je daar gevoelig voor of zo? Of is dat normaal als je begint met hoepelen.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 19:30:45 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_142057878
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 18:54 schreef mrspoeZ het volgende:
Nog 3 dagen dan is het vakantie en dan ga ik jouw 5/2 systeem maar eens volgen BE. Als ik vrij ben eet ik OF niet OF heul veul, dus dat moet lukken :)

Gaat wel super bij jou he! Myraela, goede keuze! En Tink, wat fijn!
Ik ben benieuwd! :Y Heb je de docu gekeken? Die is echt heel inspirerend. :Y
pi_142058002
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh wow, echt waar! :o Ben je daar gevoelig voor of zo? Of is dat normaal als je begint met hoepelen.
Nou ze zijn zich nog aan het vormen maar ik kan het gewoon voelen!
Ik vind de hoepel ook best zwaar (1.8 kilo) dus als ie ergens hard tegen aan komt doet dat best zeer
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142058310
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ah, ok! Misschien hebben we dit gesprek dan ook al eerder gehad, want ik ken iemand met een sportschool in Assen en ik ken iemand die werkt in een andere sportschool in Assen. Was dus benieuwd, maar die zitten dus in Assen en niet in Bovensmilde.

Wil iemand fitbitvriendinnetjes met me worden? :+ Ik loop echt zo ontzettend veel meer sinds ik dat dingetje heb. Vandaag 31000+ stappen, maar dat is niet standaard hoor :D
Ik, ik!! :D
pi_142058322
Lekker weer om te gaan bootcampen nu. :P
pi_142058472
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:39 schreef Patoshik het volgende:
Lekker weer om te gaan bootcampen nu. :P
Veel plezier in de regen 8-) Ik heb de halve dag door de regen gewandeld *)
pi_142058989
Heb je een link van die docu BE? :)
pi_142059417
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 18:54 schreef mrspoeZ het volgende:
Gaat wel super bij jou he! Myraela, goede keuze!
Het is pas 2,5 week. Maar het gaat echt super. Ik ben er echt blij mee. O+ Maar het kan bij mij altijd ineens weer omslaan. :') Qua kcal zit ik vaak nog iets te laag. Maar ik eet gewoon echt veel.
pi_142060358
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nou ze zijn zich nog aan het vormen maar ik kan het gewoon voelen!
Ik vind de hoepel ook best zwaar (1.8 kilo) dus als ie ergens hard tegen aan komt doet dat best zeer
Dat is normaal als je net begint (tenminste zo is mij dat altijd verteld) en in de gebruiksaanwijzing van mijn hoepel staat dat ook, en ook dat je 't echt met minuutjes moet opbouwen. Dus zou lekker rustig aan beginnen, en beide kanten op hoepelen. Ik ben ook wel iets blauw nu maar niet overdreven en het trekt alweer weg ook :)
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:25:04 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_142060407
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:54 schreef appelsap het volgende:
Heb je een link van die docu BE? :)
http://www.dailymotion.co(...)longer-hd_shortfilms

Het is overigens nog niet 100% goed hier hoor, vandaag aan het snoepen geweest, stom. -O-
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:28:54 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_142060592
31,000!?!?! :o Tering! _O_
20,000 is mijn meeste op 1 dag.

Ik zit nu op 9300 dus moet eig nog wel een blokje om natuurlijk
pi_142060944
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:23 schreef Holyme het volgende:

[..]

Dat is normaal als je net begint (tenminste zo is mij dat altijd verteld) en in de gebruiksaanwijzing van mijn hoepel staat dat ook, en ook dat je 't echt met minuutjes moet opbouwen. Dus zou lekker rustig aan beginnen, en beide kanten op hoepelen. Ik ben ook wel iets blauw nu maar niet overdreven en het trekt alweer weg ook :)
Hoe lang doe jij het al en hoeveel 'rondjes' kun je?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142062723
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat komt mij niet bekend voor.

Zo, inmiddels terug en ik ga morgen spierpijn hebben. Ik heb aangegeven dat ik mijn benen wil trainen, aangezien ik nog wel eens knie/beenklachten heb, en als ik wat afval is het mooi meegenomen. Dus oefeningen gekregen die flink op de benen gericht zijn, plus nog arctrainer en crosstrainer. Het was nog best een drempel die ik weer over moest, en het was fijn om dan toch weer in de oude vertrouwde sportschool te zijn.

Morgen rustig aan doen, en dan donderdag weer.
pi_142063123
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hoe lang doe jij het al en hoeveel 'rondjes' kun je?
Uhm, een week of 2 nu denk ik, in het verleden alleen kort in een sportschool. Doe inmiddels zo'n 10-15 minuten voor 't weer gevoelig wordt :) Blijf ik dan bezig dan wordt 't weer blauw, ben dus nog verder aan het opbouwen. Ik tel geen rondjes, omhoog houden gaat inmiddels prima (dat verbeterde verrassend snel!), al gaat de ene kant wel een stuk makkelijker dan de andere! Mijn hoepel is 1.2kg en wel van zacht schuim maar ook met van die bobbels (geen kleintjes).
pi_142063325
Ik kan pas 5 rondjes en dat was echt een mega record :')

Mijn hoepel is 1.8 zonder bobbels (ik dacht meteen 'christus wat ben ik blij dat ik geen hobbels heb want dat doet vast nog meer pijn)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142063821
Haha die dingen helpen volgens mij niet echt nee. Mijn zus probeerde 't en noemt het ding ook een martelwerktuig :') En komt goed joh! De ene kant ging bij mij vrij snel prima, de andere kant lag na 'n half rondje al op de grond, en dat keer op keer op keer :P En toen ineens begon mijn lijf het te snappen :Y
  woensdag 9 juli 2014 @ 08:17:54 #191
319308 Tink89
To live is to dance
pi_142082664
Ik ben de hele dag thuis om te studeren vandaag... Tussendoor even aardbeien en zulks halen, kan ik meteen een lekkere gezonde lunch halen.
pi_142082688
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
31,000!?!?! :o Tering! _O_
20,000 is mijn meeste op 1 dag.

Ik zit nu op 9300 dus moet eig nog wel een blokje om natuurlijk
Naar station, stuk wandelen.
Van station Blaak naar vriendin = 30 min wandelen
Samen met vriendin wandeltocht van 15 km door Rotterdam, af en toe stukken extra gelopen.
Terug naar huis = veel wandelen.

Dat was het wel 8-)

Heb er ook een Netflix-kijk-dag van minder dan 1000 stappen bij zitten :@
pi_142082731
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 08:17 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben de hele dag thuis om te studeren vandaag... Tussendoor even aardbeien en zulks halen, kan ik meteen een lekkere gezonde lunch halen.
Daar ben ik altijd zo slecht in, naar de supermarkt gaan voor de lunch. Dan kom ik altijd met teveel thuis. :')
pi_142084736
Hier gaat het weer goed jeej *O*

Maar dit topic stond niet meer in mijn MYAT }:|

Lekker aan de hoepel hier zie ik. Goed hoor!
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 9 juli 2014 @ 11:25:09 #195
319308 Tink89
To live is to dance
pi_142085818
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juli 2014 08:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Daar ben ik altijd zo slecht in, naar de supermarkt gaan voor de lunch. Dan kom ik altijd met teveel thuis. :')
Ik vaak met allerlei ingrediënten voor een lekkere salade of een soepje.

Edit: het blijft hier maar stortregenen... Dan zo maar even doorbijten.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tink89 op 09-07-2014 13:37:03 ]
pi_142092469
Zooo.. dat was de derde dag dat ik heb gesport deze week. Morgen nog even personal training en dan vind ik het goed voor deze week..
pi_142096617
Ik doe vandaag even rustig aan, heb wel wat spierpijn van gisteren. Wel lekker in huis aan het opruimen en doen.
pi_142098710
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef Zeester het volgende:
Ik heb net toch maar een tube besteld. Ben alleen een beetje bang dat ik er niet tegen kan, heb een gevoelige huid en ben de laatste tijd juist heel goed bezig met zo neutraal mogelijk met mijn lichaamshuid om te gaan.
Lees dit nu pas. maar ik ben echt voor vanalles en nog wat allergisch. Voornamelijk cremes en zeep enzo. maar vevina gaat hier goed :)
pi_142099108
Vandaag een beetje ene "meh" dagje. Voel me niet zo lekker, dacht misschien omdat ik te weinig had gegeten, maar ik nam nog wat extra en dat maakte helemaal geen verschil. Vanavond maar gewoon op tijd mijn bed in. O+
pi_142099796
Na mijn vakantie en 5 dagen festival ben ik ook weer aangekomen :( was te verwachten natuurlijk, je kan Italië niet verlaten zonder ijs, pizza, pasta en tiramisu gegeten te hebben. :P en 10 euro betalen voor een beetje groente op een festival... dan ben ik wel heel snel door mn geld heen.
Nu ziek, maar als ik beter ben ga ik weer lekker sporten en goed eten! :D
pi_142100944
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lees dit nu pas. maar ik ben echt voor vanalles en nog wat allergisch. Voornamelijk cremes en zeep enzo. maar vevina gaat hier goed :)
Ik ben niet aantoonbaar ergens allergisch voor, maar heb eczeem en probeer daarom zo neutraal mogelijk (en vooral zo min mogelijk, dus geen bodylotion, douchegel enz) met m'n huid om te gaan. Alleen het noodzakelijke als shampoo en zonnebrand.
pi_142100987
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:18 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik ben niet aantoonbaar ergens allergisch voor, maar heb eczeem en probeer daarom zo neutraal mogelijk (en vooral zo min mogelijk, dus geen bodylotion, douchegel enz) met m'n huid om te gaan. Alleen het noodzakelijke als shampoo en zonnebrand.
Oke het was maar een idee.
pi_142105363
Voel me nu wel weer beter. O+ Lijstje voor vandaag ben ik wel tevreden mee, al lijkt het zo uitgeschreven weinig maar dat viel eigenlijk wel mee.

O: Optimel kwark
T: 1 cracker pindakaas
L: 2 crackers kaas
T: 1 cracker pindakaas
A: Volkoren spaghetti met een saus van tomaat, ui en wortel.
T: Yoghurt met perzik

De yoghurt met de perzik samen in de blender, best lekker. O+ M'n vriend heeft er een lading ijsjes van gemaakt zodat we lekker een lichte snack hebben. Maar er is nog een beetje over, misschien gaat dat tijdens het voetbal nog op.
pi_142107813
Mijn lijstje:
O: Yoghurt met aardbeien en muesli
T: banaan
L: 2 bth met vruchtenhagel en kipfilet
D: Rode kool met appel, aardappels, worst
T: yoghurt met 15gr pure chocolade

Ik vind 'm best netjes.

Werkt dat goed om daar ijsjes van te maken Myraela?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')