Sowieso gewoon lekker rokjes dragen.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en... ik heb geloof ik inmiddels een klein beetje schijt aan de hele wereld, want ik heb zomaar een rokje tot op mijn knieeen aan. Met blote benen.Dat doe ik nooit in Nederland, alleen op vakantie.
En nu ben ik zelfs niet op mijn lichtst. Maar ik had er gewoon zin in.
Ze zien toch wel dat ik dik ben, ook met een broek aan.
Rokjesquote:Op maandag 7 juli 2014 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
Die kende ik ook nog niet idd!
Vandaag op de ochtend na 2 niet vast-dagen maar een fractie hoger dan zaterdagochtend na een vast-dag, dus ik heb het mooi vast weten te houden dit weekend!Nu maar weer op naar een stapje naar beneden.
Kan op dit moment niet hardlopen dus ben maar gaan fietsen. Gisteren een uurtje gefietst, 21km waarvan de laatste 5-6 in de stromende regen.![]()
Oh, en voor wie nog een onwijs lekker recept zoekt, wij hebben gisteren deze weer eens gegeten en ik heb echt mijn vingers erbij op gegeten: http://www.ah.nl/allerhan(...)an-fran-quinoasalade (Het is een Jamie Oliver recept).
Oh en... ik heb geloof ik inmiddels een klein beetje schijt aan de hele wereld, want ik heb zomaar een rokje tot op mijn knieeen aan. Met blote benen.Dat doe ik nooit in Nederland, alleen op vakantie.
En nu ben ik zelfs niet op mijn lichtst. Maar ik had er gewoon zin in.
Ze zien toch wel dat ik dik ben, ook met een broek aan.
Wat fijn om te lezen dat het je weer eens goed voor de wind gaat!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn Tink!
Mijn weegschaal was vanmorgen alleraardigst! Weliswaar de ochtend na een vast-dag, dus het zal ietsje oplopen, maar ik zit nu op -5 kilo in drie weken!Nu kom ik toch heel aardig dicht in de buurt van waar ik wilde zijn voor ik op vakantie ga en ik had eigenlijk niet gedacht dat ik dat nog ging halen!
Zo fijn dit!
Lijstje voor vandaag:
O: Brinta
T: 2 wilde perziken
L: 2 boterhammen m linera ardennerpate, 1 bh m appelstroop
T: mueslibol
D: veldslastamppot m cherrytomaatjes en spekjes
T: yoghurt met beetje granola
Ah, ok! Misschien hebben we dit gesprek dan ook al eerder gehad, want ik ken iemand met een sportschool in Assen en ik ken iemand die werkt in een andere sportschool in Assen. Was dus benieuwd, maar die zitten dus in Assen en niet in Bovensmilde.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:31 schreef laiveneertiekje het volgende:
Tink, gefeliciteerd!!
Isabeau, dezelfde als eerder, een klein sportschooltje in Bovensmilde. Waarschijnlijk had de instructeur door het ingaan van het vakantierooster niet gezien dat hij moest werken. Hij nam de telefoon ook al niet op.
Oh wow, echt waar!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:10 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus christus dat hoepelen is kut!
Ik zit nu al onder de blauwe plekken
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:54 schreef mrspoeZ het volgende:
Nog 3 dagen dan is het vakantie en dan ga ik jouw 5/2 systeem maar eens volgen BE. Als ik vrij ben eet ik OF niet OF heul veul, dus dat moet lukken![]()
Gaat wel super bij jou he! Myraela, goede keuze! En Tink, wat fijn!
Nou ze zijn zich nog aan het vormen maar ik kan het gewoon voelen!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wow, echt waar!Ben je daar gevoelig voor of zo? Of is dat normaal als je begint met hoepelen.
Ik, ik!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, ok! Misschien hebben we dit gesprek dan ook al eerder gehad, want ik ken iemand met een sportschool in Assen en ik ken iemand die werkt in een andere sportschool in Assen. Was dus benieuwd, maar die zitten dus in Assen en niet in Bovensmilde.
Wil iemand fitbitvriendinnetjes met me worden?Ik loop echt zo ontzettend veel meer sinds ik dat dingetje heb. Vandaag 31000+ stappen, maar dat is niet standaard hoor
![]()
Veel plezier in de regenquote:
Het is pas 2,5 week. Maar het gaat echt super. Ik ben er echt blij mee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:54 schreef mrspoeZ het volgende:
Gaat wel super bij jou he! Myraela, goede keuze!
Dat is normaal als je net begint (tenminste zo is mij dat altijd verteld) en in de gebruiksaanwijzing van mijn hoepel staat dat ook, en ook dat je 't echt met minuutjes moet opbouwen. Dus zou lekker rustig aan beginnen, en beide kanten op hoepelen. Ik ben ook wel iets blauw nu maar niet overdreven en het trekt alweer weg ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ze zijn zich nog aan het vormen maar ik kan het gewoon voelen!
Ik vind de hoepel ook best zwaar (1.8 kilo) dus als ie ergens hard tegen aan komt doet dat best zeer
http://www.dailymotion.co(...)longer-hd_shortfilmsquote:
Hoe lang doe jij het al en hoeveel 'rondjes' kun je?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:23 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dat is normaal als je net begint (tenminste zo is mij dat altijd verteld) en in de gebruiksaanwijzing van mijn hoepel staat dat ook, en ook dat je 't echt met minuutjes moet opbouwen. Dus zou lekker rustig aan beginnen, en beide kanten op hoepelen. Ik ben ook wel iets blauw nu maar niet overdreven en het trekt alweer weg ook
Dat komt mij niet bekend voor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, ok! Misschien hebben we dit gesprek dan ook al eerder gehad, want ik ken iemand met een sportschool in Assen en ik ken iemand die werkt in een andere sportschool in Assen. Was dus benieuwd, maar die zitten dus in Assen en niet in Bovensmilde.
Uhm, een week of 2 nu denk ik, in het verleden alleen kort in een sportschool. Doe inmiddels zo'n 10-15 minuten voor 't weer gevoelig wordtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij het al en hoeveel 'rondjes' kun je?
Naar station, stuk wandelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
31,000!?!?!Tering!
20,000 is mijn meeste op 1 dag.
Ik zit nu op 9300 dus moet eig nog wel een blokje om natuurlijk
Daar ben ik altijd zo slecht in, naar de supermarkt gaan voor de lunch. Dan kom ik altijd met teveel thuis.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:17 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben de hele dag thuis om te studeren vandaag... Tussendoor even aardbeien en zulks halen, kan ik meteen een lekkere gezonde lunch halen.
Ik vaak met allerlei ingrediënten voor een lekkere salade of een soepje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd zo slecht in, naar de supermarkt gaan voor de lunch. Dan kom ik altijd met teveel thuis.
Lees dit nu pas. maar ik ben echt voor vanalles en nog wat allergisch. Voornamelijk cremes en zeep enzo. maar vevina gaat hier goedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef Zeester het volgende:
Ik heb net toch maar een tube besteld. Ben alleen een beetje bang dat ik er niet tegen kan, heb een gevoelige huid en ben de laatste tijd juist heel goed bezig met zo neutraal mogelijk met mijn lichaamshuid om te gaan.
Ik ben niet aantoonbaar ergens allergisch voor, maar heb eczeem en probeer daarom zo neutraal mogelijk (en vooral zo min mogelijk, dus geen bodylotion, douchegel enz) met m'n huid om te gaan. Alleen het noodzakelijke als shampoo en zonnebrand.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lees dit nu pas. maar ik ben echt voor vanalles en nog wat allergisch. Voornamelijk cremes en zeep enzo. maar vevina gaat hier goed
Oke het was maar een idee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:18 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik ben niet aantoonbaar ergens allergisch voor, maar heb eczeem en probeer daarom zo neutraal mogelijk (en vooral zo min mogelijk, dus geen bodylotion, douchegel enz) met m'n huid om te gaan. Alleen het noodzakelijke als shampoo en zonnebrand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |