SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
bij mij gaat het toch niet wegquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig wel (laatste 2 a 3 jaar)
Oké doei!quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:54 schreef Rezania het volgende:
2 uur al, ik wilde al om 12 uur gaan pitten.Slapen, gr.
Je hebt er een topic over geopend toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:54 schreef Fylax het volgende:
Moet straks om 9 uur aanwezig op school zijn, we gaan kanoën in een sloot naast de school. Ik kan de ziektes en bacteriën in het water al zien, ik ga daar dus echt niet aan mee doen.
Slaaplekker.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:54 schreef Rezania het volgende:
2 uur al, ik wilde al om 12 uur gaan pitten.Slapen, gr.
De hele dag de clown uithangen is weer het andere uiterste.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we nou niet doen alsof we allemaal psychisch gestoord zijn.
Ja, klopt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt er een topic over geopend toch?
Dat soort types, daar word ik erg moe van, en die types worden dat ook van zichzelf.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De hele dag de clown uithangen is weer het andere uiterste.
Jup, word alleen niet echt serieus gedaan daar. Maar ja wat verwacht je in KLBquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:55 schreef Amarantha het volgende:
KLB / Kut school met hun kut activiteiten Ja dus
Dan zul je vast uitgeput zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat soort types, daar word ik erg moe van, en die types worden dat ook van zichzelf.
En de normale zijn flink arrogant. Gelukkig kan ik mij daarboven zetten superieur als ik ben als je mij tegen 99% van de users afzetquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
zoveel mensen hier die psychisch niet in orde zijn FOK! is echt niet normaal
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:54 schreef Fylax het volgende:
Moet straks om 9 uur aanwezig op school zijn, we gaan kanoën in een sloot naast de school. Ik kan de ziektes en bacteriën in het water al zien, ik ga daar dus echt niet aan mee doen.
ik ben arrogant en psychisch gestoordquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de normale zijn flink arrogant. Gelukkig kan ik mij daarboven zetten superieur als ik ben als je mij tegen 99% van de users afzet
Je bent zelf uitgeput.quote:
Ik ben niet arrogant, maar juist een bijzonder bescheiden bigstar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de normale zijn flink arrogant. Gelukkig kan ik mij daarboven zetten superieur als ik ben als je mij tegen 99% van de users afzet
Nooit meer thee drinken dus...quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit leeft op theeblaadjes.
[ afbeelding ]
En dit leeft in de lucht.
Veel plezier met je nieuwe smetvrees, grgr.
Ja da's juist die vicieuze cirkel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig ben jij er vanaf dan![]()
Maar ik ben gewoon bang dat ik er niet meer uitkom en het op een gegeven moment gewoon klaar is met de positiviteit en het doorzettingsvermogen
Allebei schimmelplaten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nooit meer thee drinken dus...
Wat is het tweede plaatje?
Ja, I know, ben ook al wel aardig op weg hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja da's juist die vicieuze cirkel.
Altijd in je achterhoofd proberen te houden dat dat 'pessimisme' onderdeel is van je depressie, en dat het écht nog wel een keer goed komt en dat je écht nog wel een keer (weer) gelukkig zal zijn, weetjewel, dat rationele stemmetje ergens ook nog in je achterhoofd houden.
Voordat ik net mijn bed ben in gegaan heb ik mijn ritueeltje gedaan ja waarin ik controleer of alles dicht en op slot is en of alles op de goede plek staat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
heb jij ook controlerende neurosedwag fylax
ik heb alles op slot en dicht doen heel ergquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:59 schreef Fylax het volgende:
Voordat ik net mijn bed ben in gegaan heb ik mijn ritueeltje gedaan ja waarin ik controleer of alles dicht en op slot is en of alles op de goede plek staat.
Als ik straks naar school fiets fiets ik altijd eerst nog een paar keer terug of ik wel de deur op slot heb gedaan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb alles op slot en dicht doen heel erg
soms echt letterlijk 30-40 keer per avond
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik straks naar school fiets fiets ik altijd eerst nog een paar keer terug of ik wel de deur op slot heb gedaan.
Noem eens nog meer voorbeelden van de (controle)dwanghandelingen dieje hebt/had?
Zit er allang op.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon geen schimmel op je thee krijgen niet dan
Ik heb een paar tijgernootjes, niet echt gezond en ook niet echt lekker. Maar ja, er zitten er nog maar heel weinig in de zak.quote:
om de 2-3 minuten controleren of ik alles nog in zakken hebquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik straks naar school fiets fiets ik altijd eerst nog een paar keer terug of ik wel de deur op slot heb gedaan.
Noem eens nog meer voorbeelden van de (controle)dwanghandelingen dieje hebt/had?
Je wil de plaat daarvan niet zien.quote:
Nee doe maar nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je wil de plaat daarvan niet zien.Van Shoarma dan.
Als je er een spooktocht wilt organiseren jaquote:
Voor under 5k kun je een vrijstaand huis kopenquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Je kunt er wel goedkoop hele wijken opkopen
Oh dat met dat zakken heb ik ook heel erg en met stand-by dingen..quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
om de 2-3 minuten controleren of ik alles nog in zakken heb
met vlagen niet willen slapen met tv op standby bijvoorbeeld en steeds controleren of dat uit is
maar komt bij mij wel door iets anders
Of je daar nou een wijk begint of hier blijft ,buiten komen ze toch nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:04 schreef Amarantha het volgende:
Beginnen we een FOK! wijk in Detroit. Is toch vet cheap daar en hele wijken staan leeg
Jammer dat ze de doodstraf daar nog steeds hanteren, anders zou ik emigreren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor under 5k kun je een vrijstaand huis kopen
Goed puntquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je daar nou een wijk begint of hier blijft ,buiten komen ze toch niet
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat ze de doodstraf daar nog steeds hanteren, anders zou ik emigreren.
Laatst Amerikaanse pindakaas gekocht, die was me smerig, niet te zuinigquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Kan je wel Amerikaans vreten kopen voor tijdens het FOK!ken (en serie's kijken)
Denk niet dat wij dat nog bewust gaan meemaken man.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En gaat ons meenemen.
Daarom goud kopen
Geloof ik meteen maar ben dan ook geen pindakaas fanquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatst Amerikaanse pindakaas gekocht, die was me smerig, niet te zuinig
Pindakaas is evengoed wel smerigquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatst Amerikaanse pindakaas gekocht, die was me smerig, niet te zuinig
;oquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geloof ik meteen maar ben dan ook geen pindakaas fan
Nee ik heb liever vleeswaren, kaas of saladequote:Op woensdag 2 juli 2014 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
;o
PindakaasDaar wordt ik echt oud mee.
mee groot gebracht alles
Ik acht de kans reëel. 50/50 m.i. Denk dat het enorm snel kan gaan op moment in de wereld.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk niet dat wij dat nog bewust gaan meemaken man.
Hoop het niet tenminste.
En wat heb je aan je goud als je het niet kunt bewaken omdat veiligheidssystemen en banken omvallen.
Toen ik in Emmen woonde lustte heel veel mensen geen pindakaas trouwens die ik kendequote:Op woensdag 2 juli 2014 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geloof ik meteen maar ben dan ook geen pindakaas fan
Tien minuten geleden was het nog kei druk, voor mijn gevoel dan haha.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor 2 uur 's nachts? Valt best wel mee
Toen was het niveau stuk lager.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tien minuten geleden was het nog kei druk, voor mijn gevoel dan haha.
Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik in Emmen woonde lustte heel veel mensen geen pindakaas trouwens die ik kende![]()
Misschien ligt het wel aan Drentenaren
Ik had best veel succes met Derksen quotes vandaag. Ik houd van het WKquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat ze de doodstraf daar nog steeds hanteren, anders zou ik emigreren.
Het is nog steeds druk voor een doordeweekse nacht..quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tien minuten geleden was het nog kei druk, voor mijn gevoel dan haha.
ik ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen zat ik hoofdschuddend achter mijn PC, nu ben ik echter zeer tevreden.
Ja, oke je hebt gelijk haha.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is nog steeds druk voor een doordeweekse nacht..
Jij hebt ook tumblr toch?quote:
Dat gelul over ex-fokkers, kon er helemaal niet over mee praten want kende geen van allen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen zat ik hoofdschuddend achter mijn PC, nu ben ik echter zeer tevreden.
Je kan best ver komen met alleen Derksen te citeren heb ik wel eens gemerkt. Na een post of 60000 heb ik besloten ook wat van mezelf toe te voegen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had best veel succes met Derksen quotes vandaag. Ik houd van het WK
Ok. Ondertussen maak ik voer klaarquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan jullie ook nog vermaken met mijn nieuwe favoriete bijbelvers.
Brand losquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan jullie ook nog vermaken met mijn nieuwe favoriete bijbelvers.
Beetje Doomsday Preppers bullshit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik acht de kans reëel. 50/50 m.i. Denk dat het enorm snel kan gaan op moment in de wereld.
Zelf bewaken.
Ik heb gisternacht tot de seasonfinale van Orange gekeken en vandaag niet de mogelijkheid gehad de finale zelf te kijken...quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Vriend is verslaafd aan tycoon spelletjes, slapen wordt hem eerst nog niet(ik vermaak me wel namelijk)
oh jammerquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ja maar doe er eigenlijk weinig mee
Bijbels in de fik stekenquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brand los
haha branden en de bijbel XD
DOEN!quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb gisternacht tot de seasonfinale van Orange gekeken en vandaag niet de mogelijkheid gehad de finale zelf te kijken...
De enige reden dat ik nog FOK! is omdat ik twijfel alsnog te gaan kijken
Tycoonspelletjes? Wat voorquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Vriend is verslaafd aan tycoon spelletjes, slapen wordt hem eerst nog niet(ik vermaak me wel namelijk)
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook.
http://alba-12345.tumblr.com/
Echt steengoed.
hun zijn echt gek die preppersquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje Doomsday Preppers bullshit.
Zat oude serie te kijken(2009) over Detroit toen voorspelden ze dat de stad om zou vallen en heel Amerika mee zou sleuren.
2014 en nog steeds zelfde, sterker de economie trekt juist weer aan
Is deze serie leuk genoeg dat ook een kunstschilder die al een geruim aantal eeuwen dood is deze kan waarderen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb gisternacht tot de seasonfinale van Orange gekeken en vandaag niet de mogelijkheid gehad de finale zelf te kijken...
De enige reden dat ik nog FOK! is omdat ik twijfel alsnog te gaan kijken
Transport Tycoon en nu Rollercoaster Tycoon 3 (omdat ik dat ook speelde haha)quote:
Daar kan ik nou uren naar kijkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook.
http://alba-12345.tumblr.com/
Echt steengoed.
Laat de puristen het maar niet horen die zweren bij deel 1 en 2.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Transport Tycoon en nu Rollercoaster Tycoon 3 (omdat ik dat ook speelde haha)
VInd het helemaal geen vers voor in de Bijbel op de een of andere manierquote:
Durf ik niet te stellen. Ik vind het oprecht een leuke serie maar had wel wat opstart problemen. Geen idee of jij daar doorheen komt zonder een externe motivatie factor die ik wel had.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is deze serie leuk genoeg dat ook een kunstschilder die al een geruim aantal eeuwen dood is deze kan waarderen?
Nu snap ik nog steeds niet waarom jij daar nou zo verdrietig van wordt. Ik word er namelijk bijzonder blij van.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je zovaak het woord Alba zegt
hoezoquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VInd het helemaal geen vers voor in de Bijbel op de een of andere manier
wow wacht,quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je zovaak het woord Alba zegt
Ik vind het tot nu toe leuk omdat je dieren en pretpark kan combinerenquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat de puristen het maar niet horen die zweren bij deel 1 en 2.
Al vond ik 3 ook wel leuk omdat coastercam
Ja weet niet, te modern ofzoquote:
Nee joh geen idee wie dat is. Vertelquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wow wacht,
je kent Jessica Alba toch wel?
De moeder van Jordi Albaquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh geen idee wie dat is. Vertel
Ik ben vooral benieuwd naar RCT4quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe leuk omdat je dieren en pretpark kan combineren
Alba is het noorden van mijn kompas.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh geen idee wie dat is. Vertel
Ze hebben gezegd dat de fans van de eerste drie delen deze ook leuk gaan vinden hoorquote:
Dat zal wel ja,quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ligt eraan hoe je vertaald he
King James Version
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd dat de fans van de eerste drie delen deze ook leuk gaan vinden hoor
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Die komt niet.
Ja, als een of andere gare Android-game
altijd King James Version lezen als puristquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal wel ja,
al vind ik dit te Shakespeare-achtiig
Welll.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Die komt niet.
Ja, als een of andere gare Android-game
Wat was die externe motivatie factor?quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Durf ik niet te stellen. Ik vind het oprecht een leuke serie maar had wel wat opstart problemen. Geen idee of jij daar doorheen komt zonder een externe motivatie factor die ik wel had.
Drop even een linkje dan met nieuwsberichtquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Welll.
Je hebt de RCT4 voor de telefoons, die is gewoon bagger. Maar aan het eind van dit jaar komt een echte RCT4 naar de PC's. Kijk maar op NUTech ofzo.
Een oranje vlaggetje op de wangquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat was die externe motivatie factor?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Het woord van de dag is kennelijk purist. Ik moet nog even overdenken hoe ik dit in mijn posts ga verwerken.
Mag wel hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet waarom ik niet Alba mag zeggen van Amarantha.
Ben benieuwdquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:17 schreef Fylax het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)s-volgens-atari.html
Zolang er microtransacties inzitten en Facebook-integratie zal het sowieso niks worden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:17 schreef Fylax het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)s-volgens-atari.html
Hoop niet dat dat gebeurd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang er microtransacties inzitten en Facebook-integratie zal het sowieso niks worden.
Dit ziet er uit als een sterk punt van motivatie. Ik zal alles snel bekijken zodat ik mij met recht welkom kan voelen in jullie tinychats.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Het woord van de dag is kennelijk purist. Ik moet nog even overdenken hoe ik dit in mijn posts ga verwerken.
[..]
Een oranje vlaggetje op de wang
Ik geloof niet dat die bestaan, en ik denk eigenlijk ook niet dat de serie echt jouw prioriteit moet hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit ziet er uit als een sterk punt van motivatie. Ik zal alles snel bekijken zodat ik mij met recht welkom kan voelen in jullie tinychats.
Wat past dan wel in mijn schema om op het juiste moment weer in FOK! vorm te geraken trainer?quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat die bestaan, en ik denk eigenlijk ook niet dat de serie echt jouw prioriteit moet hebben.
Maar tot zover mijn aanwezigheid. Ik heb mijzelf weer goed volgegeten. Tijd om naar bed te gaan.
Feitelijk is er nog niks bekend gemaakt dus laten we het het voordeel van de twijfel maar geven dan.quote:
Baasquote:
Gemist?quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb niet voor niets bijbelvers epost
Ja, beetje jammer. Waarschijnlijk zeggen ze over twee maanden dat ze de PC game gaan uitstellen want ja "alles voor de freemium games op de telefoons"quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Feitelijk is er nog niks bekend gemaakt dus laten we het het voordeel van de twijfel maar geven dan.
Al is Q4 wel al vrij snel, er is nog geen trailer of zelfs maar screenshot naar buiten gebracht. Sims 4 had in maart vorig jaar al een trailer om maar eens iets te noemen.
Geen idee. Wellicht toch eerder een serie als House of Cards (Die ik overigens zelf ook niet heb gezien)quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat past dan wel in mijn schema om op het juiste moment weer in FOK! vorm te geraken trainer?
season1 is wel goed van HoCquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Wellicht toch eerder een serie als House of Cards (Die ik overigens zelf ook niet heb gezien)
Maar ik ga niet meer rekken, bang voor de onheilspellende woorden uit het nu.nl artikel van vanmiddag
Ik snap de logica niet helemaal, behalve dat jij me nu een uitvlucht hebt gegeven om die serie nu te bekijken als daad van rebellie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Wellicht toch eerder een serie als House of Cards (Die ik overigens zelf ook niet heb gezien)
Maar ik ga niet meer rekken, bang voor de onheilspellende woorden uit het nu.nl artikel van vanmiddag
leuk dit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh datLeek me niet interessant dus heb geskipt
![]()
1 van m`n favoriete filmsquote:
3:16 tochquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen zit te wachten op een goed stukje uit Johannes
Zeker, al had hij bij die chick moeten blijven.quote:
Happiness only matters when it`s shared''quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, al had hij bij die chick moeten blijven.
Magoed dat was ook beetje de moraal van het verhaal dat geluk geen reet voorstelt zolang je het niet kan delen
Eens.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bijzonder sympathieke daad van God
Gewoon vasthouden die shit tochquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, I know, ben ook al wel aardig op weg hoor![]()
Maar toch, 24 jaar is al erg lang
Ik ben het spoor ook volledig bijster. Volgens mij ging het mis toen jij uit het niets Tinychat aanhaalde en ik er maar een creatieve draai aan moest geven niet begrijpende waarop je bedoelde.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap de logica niet helemaal, behalve dat jij me nu een uitvlucht hebt gegeven om die serie nu te bekijken als daad van rebellie.
Laten we het hopen van nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon vasthouden die shit toch
Ja is 't ook, maar ga er maar niet vanuit dat je er op je 30e nog last van hebt
Ik probeer deze weer in te maken. Ik ben jaloers op de verhalen van Paxgod in bed en jouw geliefde kater.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben het spoor ook volledig bijster. Volgens mij ging het mis toen jij uit het niets Tinychat aanhaalde en ik er maar een creatieve draai aan moest geven niet begrijpende waarop je bedoelde.
Jeetje.
Ik vond het alleen wel flink wat mindere kanten hebben hoor, dat hij bijvoorbeeld al zijn geld verbrandt en aan een goed doel stort.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, al had hij bij die chick moeten blijven.
Magoed dat was ook beetje de moraal van het verhaal dat geluk geen reet voorstelt zolang je het niet kan delen
Dat was volgens mij ergens in december of zo. Toen ik mijn opleiding definitief aan het verneuken was en daarom maar op tinychat ging onder anderequote:Op woensdag 2 juli 2014 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer deze weer in te maken. Ik ben jaloers op de verhalen van Paxgod in bed en jouw geliefde kater.
HALLOquote:
Zeker en op een gegeven moment ging je je ook ergeren aan de hoofdpersoon omdat hij constant koppig wilde zijn en als een lone worlf zijn eigen droom wilde najagen terwijl er genoeg kansen waren om er evengoed iets moois van te maken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het alleen wel flink wat mindere kanten hebben hoor, dat hij bijvoorbeeld al zijn geld verbrandt en aan een goed doel stort.
Je kan ook met geld ontsnappen uit de maatschappij en je eigen ideaal opvolgen.
Kijk maar naar die 2 oudere in die bus.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leuk dit.
je moet uitkijken op deze manier :s
Precies.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker en op een gegeven moment ging je je ook ergeren aan de hoofdpersoon omdat hij constant koppig wilde zijn en als een lone worlf zijn eigen droom wilde najagen terwijl er genoeg kansen waren om er evengoed iets moois van te maken.
Hij stootte letterlijk alles en iedereen af zelfs als zijn gevoel was dat hij bij ze wilde blijven, dus echt naar zijn hart luisteren deed hij niet meer de eeuwige rebel spelen
terecht soms moet je een beetje dreigementen gebruikenquote:
hallo j_vquote:
mwoah, heb volgende week nog een tentamen staanquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Jij ook al vakantie inmiddels?
Nick hier vraagt hoe het met je gaat, doe eens niet zo onbeleefd. Schavuitquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
hallo j_v
[..]
mwoah, heb volgende week nog een tentamen staan
Ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nick hier vraagt hoe het met je gaat, doe eens niet zo onbeleefd. Schavuit
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nick hier vraagt hoe het met je gaat, doe eens niet zo onbeleefd. Schavuit
Ah. Nog heel even volhouden dus en vanaf volgende week eindelijk echt de weken aftellen tot aan Australiëquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
hallo j_v
[..]
mwoah, heb volgende week nog een tentamen staan
sowiesooquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Nog heel even volhouden dus en vanaf volgende week eindelijk echt de weken aftellen tot aan Australië. Hopelijk staan de Aboriginals nog een beetje open voor het Ezellnisme
niksquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:40 schreef Fylax het volgende:
Vriendin is wakker en heeft nachtmerrie gehad, wat moet ik doen?
"neuken?"quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:40 schreef Fylax het volgende:
fok!'enquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:40 schreef Fylax het volgende:
Verder slapen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:40 schreef Fylax het volgende:
We zijn niet bij elkaar op dit moment.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"neuken?"
werkt bijna altijd.
bijna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |