Nee schijnbaar nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar? Dat weet je zelf toch wel of je een ex-fokker bent ofniet?
Haha oke, klinkt goedquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had nog geëdit
Overigens heb ik altijd maar 1 joint per dag gerookt, en altijd alleen 's avonds als ik niks meer hoefde te doen. Dus argument was sowieso al invalid![]()
En het is wel weer effe wennen, jaMaar voelt fijn om er eindelijk weer wat ritme in te rammen
Creatieve therapie (beeldend). Heb ik in Nimma al gedaan, jaar niet gehaald omdat veel ziek, tussenjaar genomen om dat te fixen en doekoe verdienen, wilde meer doekoe verdienen dus 2e tussenjaar, verhuisd naar Grunn, en nu in Leeuwarden weer hetzelfde doen en weer beginnen in het 1e jaar
Het is niet zo, maar iedereen de kt het.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar? Dat weet je zelf toch wel of je een ex-fokker bent ofniet?
Heb je al de profielschets ingevuld?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is niet zo, maar iedereen de kt het.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
het huilen staat me nader dan het lachen
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
het huilen staat me nader dan het lachen
Ik zoek Paxje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik niet knap ben kan je mijn facebook inderdaad niet hebben gevonden
Combinatie van beidequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelukkig was al bang dat het door dit topic kwam
sanasoufiquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Wie is trouwens dat kutwijf van een Liselotte in vbl?
Welke kloon is dat?
zij is baas mind on the moneyquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Welke kloon is dat?
Sanasoufi, dat is net al gezegd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Welke kloon is dat?
Ja van die Rez telkens postquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Welke kloon is dat?
Ik ben ook 24 en sta aan het begin van een ekte mbo-carrierequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zin an, ook
Ben 26 als ik afstudeer dus wordt gvd tijd
Ja ik was er toch godverdomme niet of wel danquote:
Ik weet alleen dat hij Rez op FB heeft.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb 'm al, maar ik wens je veel succes
Gewoon lekker doorgaan totdat je je PhD hebt, ja toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zin an, ook
Ben 26 als ik afstudeer dus wordt gvd tijd
Dat is geloof ik een van de weinige die niet troll is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik vraag me best vaak af is Braddie een troll of is hij echt zo?
NOU NU WEETJE HET WEL GODVERDOMMEquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik was er toch godverdomme niet of wel dan
echtquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Hij is echt, beetje triest eigenlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Nja we zijn in principe ook nog jong dus yoloquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook 24 en sta aan het begin van een ekte mbo-carriere
Ik heb borderlinequote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is geloof ik een van de weinige die niet troll is.
Sterkte aan hem.
quote:
Ohquote:
Fuck noquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon lekker doorgaan totdat je je PhD hebt, ja toch?
Dus je mag in september beginnen? Tof.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fuck noWas leuk geweest als ik gelijk al goed kon starten, maar fate had to be breaking my balls
Zit alsnog prima op m'n plek gelukkig
Hij heeft mij officieel niet op FB omdat wij veel betere vrienden zijn dan FB vrienden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij Rez op FB heeft.
Hij overdrijft wel een beetje, maar lijkt me niet dat hij de meest populaire persoon is nee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Dat betekend dat hij in het echt ook geen vrienden heeft?
Ik was niet serieus sorryquote:
Ergens ook wel sneu voor hem.. (niet eens gemeen bedoeld)quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij overdrijft wel een beetje, maar lijkt me niet dat hij de meest populaire persoon is nee.
Geloof me, dat zijn er veel op fokquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Dat betekend dat hij in het echt ook geen vrienden heeft?
Je bent depressief? *knuffel*quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was niet serieus sorry
Maar ben wel hoogsensitief, heb add en ben depressief![]()
ook leuk
Jij hebt wel ocd dus?
Ja, en sociale angststoornis.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ook leuk
Jij hebt wel ocd dus?
Ja ja, faal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft mij officieel niet op FB omdat wij veel betere vrienden zijn dan FB vrienden.
Al 6 jaar hoorquote:
Gewoon neuken, bier zuipen en jonko klappen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ook leuk
Jij hebt wel ocd dus?
ik krijg hem niet gevondenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft mij officieel niet op FB omdat wij veel betere vrienden zijn dan FB vrienden.
ik kan nogal dwangneuroses krijgen als ik wanen krijgquote:
Ik ook, dus nee, ben geen pudding.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zijn facebook gewoon. U jelly.
Aha, oke..quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan nogal dwangneuroses krijgen als ik wanen krijg
Moeilijkst te bevatten voor andere maar wel 1 van de meest zwaardere psychische ziektes die er is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah damn.. Lijkt me echt zwaar klote
Zelfde heb ik met borderline. Als ze me nu herkeuren ben ik ook niet meer afgekeurd (en ga ik van 100% afgekeurd naar 0%), kan haast niet andersquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:48 schreef Moira. het volgende:
Ik ben jaren geleden ook gediagnosticeerd met een lichte vorm van OCD, maar geen dwangneurose.
Sowieso geen last meer van eigk.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:49 schreef Rezania het volgende:
Tagjes.Heeft mijn ontwikkeling in de weg gezeten.
En Ritalin, fucking kk-spul. Puur kutspul.
Ik heb het al sinds ik op de basisschool zat, toen een lange tijd niet en de laatste 2/3 jaar weer heel erg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:48 schreef Moira. het volgende:
Ik ben jaren geleden ook gediagnosticeerd met een lichte vorm van OCD, maar geen dwangneurose.
Sowieso geen last meer van eigk.
Dealquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom een keer met ons chillen in Groningen, dan zie je hem en mij in het echt.
Een keer voor de fun genomen, was van Augurkje. Maar merkte er niks van, was toch al stonedquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:49 schreef Rezania het volgende:
Tagjes.Heeft mijn ontwikkeling in de weg gezeten.
En Ritalin, fucking kk-spul. Puur kutspul.
Nee.quote:
Lol, faal.quote:
Het werkte bij mij enkel nadelig. En ze delen dat spul ook nog eens uit aan kinderen alsof het fucking snoep is. Slechte zaak.quote:
Moet je er eens vijf slikken in 1 keer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een keer voor de fun genomen, was van Augurkje. Maar merkte er niks van, was toch al stoned
Je slaapt van 2 pilletjes al nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je er eens vijf slikken in 1 keer.
Typisch fokkers he.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
zoveel mensen hier die psychisch niet in orde zijn FOK! is echt niet normaal
hebbesquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Lol, faal.
[..]
Het werkte bij mij enkel nadelig. En ze delen dat spul ook nog eens uit aan kinderen alsof het fucking snoep is. Slechte zaak.
een forum trekt mensen aan met zulke dingenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Klopt, zeker als het lang blijft hangen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moeilijkst te bevatten voor andere maar wel 1 van de meest zwaardere psychische ziektes die er is.
Gaat op en af, maar slik ook sinds paar maanden AD
ja man is slechte zaakquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
een forum trekt mensen aan met zulke dingen
Ik ben psychisch best in ordequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Klopt. Gelukkig ben jij er vanaf danquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, zeker als het lang blijft hangen.
Heb er zelf ook een paar jaar in gezeten, gelukkig eigenlijk niks meer aan overgehouden, echt nergens last van nu en gewoon gelukkig enzo
Ooit is er een lichtpuntje mopjeOh en pillen werken srsly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |