Geloof me, dat zijn er veel op fokquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Dat betekend dat hij in het echt ook geen vrienden heeft?
Je bent depressief? *knuffel*quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was niet serieus sorry
Maar ben wel hoogsensitief, heb add en ben depressief![]()
ook leuk
Jij hebt wel ocd dus?
Ja, en sociale angststoornis.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ook leuk
Jij hebt wel ocd dus?
Ja ja, faal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft mij officieel niet op FB omdat wij veel betere vrienden zijn dan FB vrienden.
Al 6 jaar hoorquote:
Gewoon neuken, bier zuipen en jonko klappen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ook leuk
Jij hebt wel ocd dus?
ik krijg hem niet gevondenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft mij officieel niet op FB omdat wij veel betere vrienden zijn dan FB vrienden.
ik kan nogal dwangneuroses krijgen als ik wanen krijgquote:
Ik ook, dus nee, ben geen pudding.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zijn facebook gewoon. U jelly.
Aha, oke..quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan nogal dwangneuroses krijgen als ik wanen krijg
Moeilijkst te bevatten voor andere maar wel 1 van de meest zwaardere psychische ziektes die er is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah damn.. Lijkt me echt zwaar klote
Zelfde heb ik met borderline. Als ze me nu herkeuren ben ik ook niet meer afgekeurd (en ga ik van 100% afgekeurd naar 0%), kan haast niet andersquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:48 schreef Moira. het volgende:
Ik ben jaren geleden ook gediagnosticeerd met een lichte vorm van OCD, maar geen dwangneurose.
Sowieso geen last meer van eigk.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:49 schreef Rezania het volgende:
Tagjes.Heeft mijn ontwikkeling in de weg gezeten.
En Ritalin, fucking kk-spul. Puur kutspul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |