Ja van die Rez telkens postquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Wie is trouwens dat kutwijf van een Liselotte in vbl?
Welke kloon is dat?
Ik ben ook 24 en sta aan het begin van een ekte mbo-carrierequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zin an, ook
Ben 26 als ik afstudeer dus wordt gvd tijd
Ja ik was er toch godverdomme niet of wel danquote:
Ik weet alleen dat hij Rez op FB heeft.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb 'm al, maar ik wens je veel succes
Gewoon lekker doorgaan totdat je je PhD hebt, ja toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zin an, ook
Ben 26 als ik afstudeer dus wordt gvd tijd
Dat is geloof ik een van de weinige die niet troll is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik vraag me best vaak af is Braddie een troll of is hij echt zo?
NOU NU WEETJE HET WEL GODVERDOMMEquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik was er toch godverdomme niet of wel dan
echtquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Hij is echt, beetje triest eigenlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Nja we zijn in principe ook nog jong dus yoloquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook 24 en sta aan het begin van een ekte mbo-carriere
Ik heb borderlinequote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is geloof ik een van de weinige die niet troll is.
Sterkte aan hem.
quote:
Ohquote:
Fuck noquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon lekker doorgaan totdat je je PhD hebt, ja toch?
Dus je mag in september beginnen? Tof.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fuck noWas leuk geweest als ik gelijk al goed kon starten, maar fate had to be breaking my balls
Zit alsnog prima op m'n plek gelukkig
Hij heeft mij officieel niet op FB omdat wij veel betere vrienden zijn dan FB vrienden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij Rez op FB heeft.
Hij overdrijft wel een beetje, maar lijkt me niet dat hij de meest populaire persoon is nee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Dat betekend dat hij in het echt ook geen vrienden heeft?
Ik was niet serieus sorryquote:
Ergens ook wel sneu voor hem.. (niet eens gemeen bedoeld)quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij overdrijft wel een beetje, maar lijkt me niet dat hij de meest populaire persoon is nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |