Nee schijnbaar nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar? Dat weet je zelf toch wel of je een ex-fokker bent ofniet?
Haha oke, klinkt goedquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had nog geëdit
Overigens heb ik altijd maar 1 joint per dag gerookt, en altijd alleen 's avonds als ik niks meer hoefde te doen. Dus argument was sowieso al invalid![]()
En het is wel weer effe wennen, jaMaar voelt fijn om er eindelijk weer wat ritme in te rammen
Creatieve therapie (beeldend). Heb ik in Nimma al gedaan, jaar niet gehaald omdat veel ziek, tussenjaar genomen om dat te fixen en doekoe verdienen, wilde meer doekoe verdienen dus 2e tussenjaar, verhuisd naar Grunn, en nu in Leeuwarden weer hetzelfde doen en weer beginnen in het 1e jaar
Het is niet zo, maar iedereen de kt het.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar? Dat weet je zelf toch wel of je een ex-fokker bent ofniet?
Heb je al de profielschets ingevuld?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is niet zo, maar iedereen de kt het.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
het huilen staat me nader dan het lachen
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
het huilen staat me nader dan het lachen
Ik zoek Paxje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik niet knap ben kan je mijn facebook inderdaad niet hebben gevonden
Combinatie van beidequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelukkig was al bang dat het door dit topic kwam
sanasoufiquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Wie is trouwens dat kutwijf van een Liselotte in vbl?
Welke kloon is dat?
zij is baas mind on the moneyquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Welke kloon is dat?
Sanasoufi, dat is net al gezegd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Welke kloon is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |