SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
90% van FOK!kers die actief zijn zijn niet goed in hun kopquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:28 schreef Toto69 het volgende:
ze is sowieso psychisch niet in orde, heb gehoord dat ze ook bij psychiater loopt
doe mij die rar eensquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, te lui voor. Maar is nog een dolfijntjeslove.rar, zegt al genoeg denk ik zo. Mono weet het wel.
true as hellquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
90% van FOK!kers die actief zijn zijn niet goed in hun kop
#truth
Ik hoor overduidelijk bij die 10%quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
90% van FOK!kers die actief zijn zijn niet goed in hun kop
#truth
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannende pics ontvang ik graag in DM. Plaatjes van Alba mogen ook.
jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:29 schreef Moira. het volgende:
Het Lilianefonds is toch voor negerkindjes met lepra?
Dan kennen ze LMI nog niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:29 schreef Fylax het volgende:
Iemand noemde me net een zolderkamerautist via whatsapp.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:29 schreef Fylax het volgende:
Iemand noemde me net een zolderkamerautist via whatsapp.
Wij storen ons nog altijd aan zijn lelijke dochtertje. Een dusdanige hunk hoort niet met zo'n gedrocht rond te lopen.quote:
Laten we het hebben over Legia Warszawaquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit boeit namelijk niemand een flikker.
Mij wel maar niemand verteld er bij wat die user dan gedaan heeftquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen goede dingen tochquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:31 schreef Moira. het volgende:
Users bespreken is onderdeel van wat FOK! zo leuk maakt
Maar owee als ze mij bespreken
90% is toch bullshitquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mij wel maar niemand verteld er bij wat die user dan gedaan heeft!
Sanasoufiquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:30 schreef Amarantha het volgende:
sanasoufi? Geen namen zonder verhalen ja!
En daarom ben je soms hele avonden aan FOK! kwijt met oude topics doorspitten omdat vermaakquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mij wel maar niemand verteld er bij wat die user dan gedaan heeft!
Ga maar vast een lijstje voorbereiden van users die je wil bespreken vrijdag.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:31 schreef Moira. het volgende:
Maar owee als ze mij bespreken
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we het hebben over Legia Warszawa
Monkeyyy ja, gewoon een goede troll dat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe heette die bitch uit UDOWU ook alweer die een vent bleek, monkey of zo
Nog actief?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
SanasoufiDomme hoer uit India of zo met grootheidswaanzin. Ze valt op oude rijke Bollywoodsterren, is doodsbang voor Zilvervisjes en kan niet autorijden (examen moest ze 20 keer doen of zo).
Nee vrij treurig en oninteressant.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:31 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
3de telefoon?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:31 schreef badschaap het volgende:
en ikk will weer nieuwe phone voor vakantie
Nou lang niet altijd hoorquote:
doe even normaalquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:32 schreef LETMEIN het volgende:
Straks moeten we met z'n allen nog aan het zuurstof joh
Oude account: http://forum.fok.nl/user/history/345464quote:
Je hoort duidelijk dat hij al veel in zijn leven heeft meegemaakt in tegenstelling tot al die The Voice sterren.quote:
Ohja vrijdag 12:00 tochquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga maar vast een lijstje voorbereiden van users die je wil bespreken vrijdag.
En je gebruikt ze alle 3?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:32 schreef badschaap het volgende:
[..]
jot> maar wss word het even sparen voor de G3
Dat worden handwasjesquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:32 schreef Elan het volgende:
Wasmachine ook kapot gegaan zal je net zien als je al je geld al opmaakt
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:32 schreef Elan het volgende:
Wasmachine ook kapot gegaan zal je net zien als je al je geld al opmaakt
Ga je meeten met Pax en JV? Jellyquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja vrijdag 12:00 tochWaar spreken we eigk af? Was Pax ook akkoord?
Dankje!quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oude account: http://forum.fok.nl/user/history/345464
Nieuwe account: http://forum.fok.nl/user/history/375509
Je had ook ooit hem als UI.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kon dit ooit fonetisch meezingen. Geen hoogtepunt uit mijn leven
STORMLAUFTOPICquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
Goh, ik ben ook eventjes weg,gelijk stormlooptopic
Nee joh gewoon bij m'n madrequote:
Straks moeten we nog aan de zuurstofquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
Hélemaal niets gemist hoor. Niveau is zeer slecht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
Hou jij het maar even een uurtje zonder zuurstof uitquote:
link en is het objectiefquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh gewoon bij m'n madremaar wil zelf ook wassen tog
Heb trouwens de favo boek van Thatcher binnen is een mooie man.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
quote:
Weinig he?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:33 schreef Toto69 het volgende:
Aantal posts voor Amarantha voor vandaag tot nu toe: 66
jezus ama
denk dat ik dat nu maar eens ga doen danquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou jij het maar even een uurtje zonder zuurstof uit
gewoon meepratenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:35 schreef Fylax het volgende:
Ik voel me genegeerd hier en zie geen mogelijkheid om in een gesprek te mengen
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Mwa... ben weer weg.
Hier nog een goed nummer 10 uur lang voor jullie
Vermaak?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
En daarom ben je soms hele avonden aan FOK! kwijt met oude topics doorspitten omdat vermaak
Nee haar nieuwe account dan eerder. Maar ik vind Brummetje 2.0 meer in de buurt komenquote:
Pax wil graag ergens in het park, een beetje afgelegen, hij wilde ook chloroform meenemen, maar dit heb ik hem afgeraden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja vrijdag 12:00 tochWaar spreken we eigk af? Was Pax ook akkoord?
brummetjequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haar nieuwe account dan eerder. Maar ik vind Brummetje 2.0 meer in de buurt komen
En dan praat je over mijquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://arcee862.com/vandaag.php?user=toto69
Bedoel je niet "Etsu"?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax wil graag ergens in het park, een beetje afgelegen, hij wilde ook chloroform meenemen, maar dit heb ik hem afgeraden.
Ik sherlock mezelf al niet eens, laat staan dat ik oude topics doorspitquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
En daarom ben je soms hele avonden aan FOK! kwijt met oude topics doorspitten omdat vermaak
Zou 't proberen, gaat ook zo snel dit topic. Als ik refresh is er al weer een pagina bij.quote:
Niet refreshen danquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zou 't proberen, gaat ook zo snel dit topic. Als ik refresh is er al weer een pagina bij.
Kloptquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vermaak?
Dan ben je wel heel levenloos als je daar avonden aan besteed
Voorspelbaar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo is hij inderdaad op het idee gekomen.
Is niet nodig, Mono's aars is altijd gewillig genoeg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax wil graag ergens in het park, een beetje afgelegen, hij wilde ook chloroform meenemen, maar dit heb ik hem afgeraden.
Ach, je bent ook tot 6 uur sochtends aan het curve-feveren en je blowt tot je erbij neervalt dus kan me er wel wat bij voorstellenquote:
Welke Chinees? Alle chinezen lijken zo op elkaar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is niet nodig, Mono's aars is altijd gewillig genoeg.
Zullen we anders voor die Chinees afspreken?
Okéquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik sherlock mezelf al niet eens, laat staan dat ik oude topics doorspit
Flikkertje ben je ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:36 schreef Rezania het volgende:
Paxxie10/10 zou raken met mijn vurige staaf der liefde.
Uhm ja, hij is al voor mijquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:36 schreef Rezania het volgende:
Paxxie10/10 zou raken met mijn vurige staaf der liefde.
vent*quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Haten op Brummetje.
Briljanten opmerkingen heeft dat wijf
Ik? hoezo?quote:
Ik lach me wel telkens kapot ja, dat geef ik eerlijk toequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Haten op Brummetje.
Briljanten opmerkingen heeft dat wijf
Het is een vrouw toch? :")quote:
Paxxie ziet er gewoon oprecht leuk uit en is aardig en slim. Net alsof jij hem zou afwijzen, bietje dat je er bent.quote:
Kijk gewoon af en toe in KLB, staat er vast wel een nieuwe van haarquote:
Ik heb Pax nog nooit gezien dus daar kan ik geen commentaar opgevenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Paxxie ziet er gewoon oprecht leuk uit en is aardig en slim. Net alsof jij hem zou afwijzen, bietje dat je er bent.
pics van paxquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Paxxie ziet er gewoon oprecht leuk uit en is aardig en slim. Net alsof jij hem zou afwijzen, bietje dat je er bent.
Nope, die tijden zijn voorbij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, je bent ook tot 6 uur sochtends aan het curve-feveren en je blowt tot je erbij neervalt dus kan me er wel wat bij voorstellen
Geloof ik niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb Pax nog nooit gezien dus daar kan ik geen commentaar opgeven
FB.quote:
Nou nou, dat wordt nog een heel karwij danquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nope, die tijden zijn voorbij.
30 uur per week werk om in september in te ruilen met eindelijk weer fulltime studie
Het is echt zoquote:
Daarom hebben ze opladers uitgevondenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:39 schreef Fylax het volgende:
Tering wat gaat de batterij van mijn mobiel snel leeg.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:39 schreef Fylax het volgende:
Tering wat gaat de batterij van mijn mobiel snel leeg.
Hij was aanwezig in mijn hart.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JaWie heeft er nou vandaag met hem voetbal gekeken jij of ik? He
Pech dan.quote:
Ha, faler.quote:
heb wel johannes gevondenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij was aanwezig in mijn hart.Met de kracht van een duizend zonnen gewoon.
[..]
Pech dan.
[..]
Ha, faler.
Serieus? :")quote:
Stuur foto danquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij was aanwezig in mijn hart.Met de kracht van een duizend zonnen gewoon.
[..]
Pech dan.
[..]
Ha, faler.
Het ging net over Mapima, Brummetje en Sanasoufi, man.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:40 schreef Fok-it het volgende:
En Rez, kom toch gewoon eens een keer hier als het `niet'' over mannelijke users gaat
Oh schrok alquote:
Ohquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het ging net over Mapima, Brummetje en Sanasoufi, man.Maar ja, toen was jij er niet.
Ja maar dan kan ik niet lekker liggen in bed want ja korte oplader.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom hebben ze opladers uitgevonden
jij was alleen maar vies chauvinistischquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:41 schreef Rezania het volgende:
WE HEBBEN HET ZELFS OVER VOETBAL GEHAD! FUCKING VOETBAL!
Blijkbaar? Dat weet je zelf toch wel of je een ex-fokker bent ofniet?quote:
Had nog geëditquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou, dat wordt nog een heel karwij dan
Wat ga je doen?
Je bent het niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, goed van jou. Vind je me knap?
Dat ben ik ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij was alleen maar vies chauvinistisch
Nee schijnbaar nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar? Dat weet je zelf toch wel of je een ex-fokker bent ofniet?
Haha oke, klinkt goedquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had nog geëdit
Overigens heb ik altijd maar 1 joint per dag gerookt, en altijd alleen 's avonds als ik niks meer hoefde te doen. Dus argument was sowieso al invalid![]()
En het is wel weer effe wennen, jaMaar voelt fijn om er eindelijk weer wat ritme in te rammen
Creatieve therapie (beeldend). Heb ik in Nimma al gedaan, jaar niet gehaald omdat veel ziek, tussenjaar genomen om dat te fixen en doekoe verdienen, wilde meer doekoe verdienen dus 2e tussenjaar, verhuisd naar Grunn, en nu in Leeuwarden weer hetzelfde doen en weer beginnen in het 1e jaar
Het is niet zo, maar iedereen de kt het.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar? Dat weet je zelf toch wel of je een ex-fokker bent ofniet?
Heb je al de profielschets ingevuld?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is niet zo, maar iedereen de kt het.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
het huilen staat me nader dan het lachen
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
het huilen staat me nader dan het lachen
Ik zoek Paxje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik niet knap ben kan je mijn facebook inderdaad niet hebben gevonden
Combinatie van beidequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelukkig was al bang dat het door dit topic kwam
sanasoufiquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Wie is trouwens dat kutwijf van een Liselotte in vbl?
Welke kloon is dat?
zij is baas mind on the moneyquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Welke kloon is dat?
Sanasoufi, dat is net al gezegd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Welke kloon is dat?
Ja van die Rez telkens postquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Welke kloon is dat?
Ik ben ook 24 en sta aan het begin van een ekte mbo-carrierequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zin an, ook
Ben 26 als ik afstudeer dus wordt gvd tijd
Ja ik was er toch godverdomme niet of wel danquote:
Ik weet alleen dat hij Rez op FB heeft.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb 'm al, maar ik wens je veel succes
Gewoon lekker doorgaan totdat je je PhD hebt, ja toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zin an, ook
Ben 26 als ik afstudeer dus wordt gvd tijd
Dat is geloof ik een van de weinige die niet troll is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik vraag me best vaak af is Braddie een troll of is hij echt zo?
NOU NU WEETJE HET WEL GODVERDOMMEquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik was er toch godverdomme niet of wel dan
echtquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Hij is echt, beetje triest eigenlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Nja we zijn in principe ook nog jong dus yoloquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook 24 en sta aan het begin van een ekte mbo-carriere
Ik heb borderlinequote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is geloof ik een van de weinige die niet troll is.
Sterkte aan hem.
quote:
Ohquote:
Fuck noquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon lekker doorgaan totdat je je PhD hebt, ja toch?
Dus je mag in september beginnen? Tof.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fuck noWas leuk geweest als ik gelijk al goed kon starten, maar fate had to be breaking my balls
Zit alsnog prima op m'n plek gelukkig
Hij heeft mij officieel niet op FB omdat wij veel betere vrienden zijn dan FB vrienden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij Rez op FB heeft.
Hij overdrijft wel een beetje, maar lijkt me niet dat hij de meest populaire persoon is nee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Dat betekend dat hij in het echt ook geen vrienden heeft?
Ik was niet serieus sorryquote:
Ergens ook wel sneu voor hem.. (niet eens gemeen bedoeld)quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij overdrijft wel een beetje, maar lijkt me niet dat hij de meest populaire persoon is nee.
Geloof me, dat zijn er veel op fokquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Dat betekend dat hij in het echt ook geen vrienden heeft?
Je bent depressief? *knuffel*quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was niet serieus sorry
Maar ben wel hoogsensitief, heb add en ben depressief![]()
ook leuk
Jij hebt wel ocd dus?
Ja, en sociale angststoornis.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ook leuk
Jij hebt wel ocd dus?
Ja ja, faal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft mij officieel niet op FB omdat wij veel betere vrienden zijn dan FB vrienden.
Al 6 jaar hoorquote:
Gewoon neuken, bier zuipen en jonko klappen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ook leuk
Jij hebt wel ocd dus?
ik krijg hem niet gevondenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft mij officieel niet op FB omdat wij veel betere vrienden zijn dan FB vrienden.
ik kan nogal dwangneuroses krijgen als ik wanen krijgquote:
Ik ook, dus nee, ben geen pudding.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zijn facebook gewoon. U jelly.
Aha, oke..quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan nogal dwangneuroses krijgen als ik wanen krijg
Moeilijkst te bevatten voor andere maar wel 1 van de meest zwaardere psychische ziektes die er is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah damn.. Lijkt me echt zwaar klote
Zelfde heb ik met borderline. Als ze me nu herkeuren ben ik ook niet meer afgekeurd (en ga ik van 100% afgekeurd naar 0%), kan haast niet andersquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:48 schreef Moira. het volgende:
Ik ben jaren geleden ook gediagnosticeerd met een lichte vorm van OCD, maar geen dwangneurose.
Sowieso geen last meer van eigk.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:49 schreef Rezania het volgende:
Tagjes.Heeft mijn ontwikkeling in de weg gezeten.
En Ritalin, fucking kk-spul. Puur kutspul.
Ik heb het al sinds ik op de basisschool zat, toen een lange tijd niet en de laatste 2/3 jaar weer heel erg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:48 schreef Moira. het volgende:
Ik ben jaren geleden ook gediagnosticeerd met een lichte vorm van OCD, maar geen dwangneurose.
Sowieso geen last meer van eigk.
Dealquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom een keer met ons chillen in Groningen, dan zie je hem en mij in het echt.
Een keer voor de fun genomen, was van Augurkje. Maar merkte er niks van, was toch al stonedquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:49 schreef Rezania het volgende:
Tagjes.Heeft mijn ontwikkeling in de weg gezeten.
En Ritalin, fucking kk-spul. Puur kutspul.
Nee.quote:
Lol, faal.quote:
Het werkte bij mij enkel nadelig. En ze delen dat spul ook nog eens uit aan kinderen alsof het fucking snoep is. Slechte zaak.quote:
Moet je er eens vijf slikken in 1 keer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een keer voor de fun genomen, was van Augurkje. Maar merkte er niks van, was toch al stoned
Je slaapt van 2 pilletjes al nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je er eens vijf slikken in 1 keer.
Typisch fokkers he.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
zoveel mensen hier die psychisch niet in orde zijn FOK! is echt niet normaal
hebbesquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Lol, faal.
[..]
Het werkte bij mij enkel nadelig. En ze delen dat spul ook nog eens uit aan kinderen alsof het fucking snoep is. Slechte zaak.
een forum trekt mensen aan met zulke dingenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Klopt, zeker als het lang blijft hangen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moeilijkst te bevatten voor andere maar wel 1 van de meest zwaardere psychische ziektes die er is.
Gaat op en af, maar slik ook sinds paar maanden AD
ja man is slechte zaakquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
een forum trekt mensen aan met zulke dingen
Ik ben psychisch best in ordequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Klopt. Gelukkig ben jij er vanaf danquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, zeker als het lang blijft hangen.
Heb er zelf ook een paar jaar in gezeten, gelukkig eigenlijk niks meer aan overgehouden, echt nergens last van nu en gewoon gelukkig enzo
Ooit is er een lichtpuntje mopjeOh en pillen werken srsly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |