1 omdat ik mijn telefoon op vakantie kapot heb laten vallen, en de andere omdat ik die alweer zat was na amper een maand. Die 2e is trouwens ook kapot, maar dat kwam omdat eenofandere burenzeun dat ding uit zn handen liet vallen toen ik hem iets liet zienquote:
Sterke vermoede in ieder geval. Sowieso dat de laatste drie dezelfde zijn. DolfijntjesLove ging ook steeds klagen over Leiden en zo.quote:
= mapimaquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
wats met die dan? samenvatting en links naar posts pls
ohquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:26 schreef Rezania het volgende:
DolfijntjesLove is trouwens ook Magneetstrip, X-Lily en Mapima.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sterke vermoede in ieder geval. Sowieso dat de laatste drie dezelfde zijn. DolfijntjesLove ging ook steeds klagen over Leiden en zo.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was zo'n vuige stoephoer van 16 die haar geschoren kut naar FOK!kers ging DM'en (en ook naar mij).
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sterke vermoede in ieder geval. Sowieso dat de laatste drie dezelfde zijn. DolfijntjesLove ging ook steeds klagen over Leiden en zo.
Poolquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:28 schreef Moira. het volgende:
Da's toch zo'n negerin op zo'n rotterdamse pauperschool?
Ja, te lui voor. Maar is nog een dolfijntjeslove.rar, zegt al genoeg denk ik zo. Mono weet het wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
en ik danquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:28 schreef Toto69 het volgende:
ze is sowieso psychisch niet in orde, heb gehoord dat ze ook bij psychiater loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |