Kijk gewoon af en toe in KLB, staat er vast wel een nieuwe van haarquote:
Ik heb Pax nog nooit gezien dus daar kan ik geen commentaar opgevenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Paxxie ziet er gewoon oprecht leuk uit en is aardig en slim. Net alsof jij hem zou afwijzen, bietje dat je er bent.
pics van paxquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Paxxie ziet er gewoon oprecht leuk uit en is aardig en slim. Net alsof jij hem zou afwijzen, bietje dat je er bent.
Nope, die tijden zijn voorbij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, je bent ook tot 6 uur sochtends aan het curve-feveren en je blowt tot je erbij neervalt dus kan me er wel wat bij voorstellen
Geloof ik niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb Pax nog nooit gezien dus daar kan ik geen commentaar opgeven
FB.quote:
Nou nou, dat wordt nog een heel karwij danquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nope, die tijden zijn voorbij.
30 uur per week werk om in september in te ruilen met eindelijk weer fulltime studie
Het is echt zoquote:
Daarom hebben ze opladers uitgevondenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:39 schreef Fylax het volgende:
Tering wat gaat de batterij van mijn mobiel snel leeg.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:39 schreef Fylax het volgende:
Tering wat gaat de batterij van mijn mobiel snel leeg.
Hij was aanwezig in mijn hart.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JaWie heeft er nou vandaag met hem voetbal gekeken jij of ik? He
Pech dan.quote:
Ha, faler.quote:
heb wel johannes gevondenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij was aanwezig in mijn hart.Met de kracht van een duizend zonnen gewoon.
[..]
Pech dan.
[..]
Ha, faler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |