Wij storen ons nog altijd aan zijn lelijke dochtertje. Een dusdanige hunk hoort niet met zo'n gedrocht rond te lopen.quote:
Laten we het hebben over Legia Warszawaquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit boeit namelijk niemand een flikker.
Mij wel maar niemand verteld er bij wat die user dan gedaan heeftquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen goede dingen tochquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:31 schreef Moira. het volgende:
Users bespreken is onderdeel van wat FOK! zo leuk maakt
Maar owee als ze mij bespreken
90% is toch bullshitquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mij wel maar niemand verteld er bij wat die user dan gedaan heeft!
Sanasoufiquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:30 schreef Amarantha het volgende:
sanasoufi? Geen namen zonder verhalen ja!
En daarom ben je soms hele avonden aan FOK! kwijt met oude topics doorspitten omdat vermaakquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mij wel maar niemand verteld er bij wat die user dan gedaan heeft!
Ga maar vast een lijstje voorbereiden van users die je wil bespreken vrijdag.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:31 schreef Moira. het volgende:
Maar owee als ze mij bespreken
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we het hebben over Legia Warszawa
Monkeyyy ja, gewoon een goede troll dat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe heette die bitch uit UDOWU ook alweer die een vent bleek, monkey of zo
Nog actief?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
SanasoufiDomme hoer uit India of zo met grootheidswaanzin. Ze valt op oude rijke Bollywoodsterren, is doodsbang voor Zilvervisjes en kan niet autorijden (examen moest ze 20 keer doen of zo).
Nee vrij treurig en oninteressant.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:31 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |