Ik heb het al sinds ik op de basisschool zat, toen een lange tijd niet en de laatste 2/3 jaar weer heel erg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:48 schreef Moira. het volgende:
Ik ben jaren geleden ook gediagnosticeerd met een lichte vorm van OCD, maar geen dwangneurose.
Sowieso geen last meer van eigk.
Dealquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom een keer met ons chillen in Groningen, dan zie je hem en mij in het echt.
Een keer voor de fun genomen, was van Augurkje. Maar merkte er niks van, was toch al stonedquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:49 schreef Rezania het volgende:
Tagjes.Heeft mijn ontwikkeling in de weg gezeten.
En Ritalin, fucking kk-spul. Puur kutspul.
Nee.quote:
Lol, faal.quote:
Het werkte bij mij enkel nadelig. En ze delen dat spul ook nog eens uit aan kinderen alsof het fucking snoep is. Slechte zaak.quote:
Moet je er eens vijf slikken in 1 keer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een keer voor de fun genomen, was van Augurkje. Maar merkte er niks van, was toch al stoned
Je slaapt van 2 pilletjes al nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je er eens vijf slikken in 1 keer.
Typisch fokkers he.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
zoveel mensen hier die psychisch niet in orde zijn FOK! is echt niet normaal
hebbesquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Lol, faal.
[..]
Het werkte bij mij enkel nadelig. En ze delen dat spul ook nog eens uit aan kinderen alsof het fucking snoep is. Slechte zaak.
een forum trekt mensen aan met zulke dingenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Klopt, zeker als het lang blijft hangen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moeilijkst te bevatten voor andere maar wel 1 van de meest zwaardere psychische ziektes die er is.
Gaat op en af, maar slik ook sinds paar maanden AD
ja man is slechte zaakquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
een forum trekt mensen aan met zulke dingen
Ik ben psychisch best in ordequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Klopt. Gelukkig ben jij er vanaf danquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, zeker als het lang blijft hangen.
Heb er zelf ook een paar jaar in gezeten, gelukkig eigenlijk niks meer aan overgehouden, echt nergens last van nu en gewoon gelukkig enzo
Ooit is er een lichtpuntje mopjeOh en pillen werken srsly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |