Ik had best veel succes met Derksen quotes vandaag. Ik houd van het WKquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat ze de doodstraf daar nog steeds hanteren, anders zou ik emigreren.
Het is nog steeds druk voor een doordeweekse nacht..quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tien minuten geleden was het nog kei druk, voor mijn gevoel dan haha.
ik ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen zat ik hoofdschuddend achter mijn PC, nu ben ik echter zeer tevreden.
Ja, oke je hebt gelijk haha.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is nog steeds druk voor een doordeweekse nacht..
Jij hebt ook tumblr toch?quote:
Dat gelul over ex-fokkers, kon er helemaal niet over mee praten want kende geen van allen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen zat ik hoofdschuddend achter mijn PC, nu ben ik echter zeer tevreden.
Je kan best ver komen met alleen Derksen te citeren heb ik wel eens gemerkt. Na een post of 60000 heb ik besloten ook wat van mezelf toe te voegen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had best veel succes met Derksen quotes vandaag. Ik houd van het WK
Ok. Ondertussen maak ik voer klaarquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan jullie ook nog vermaken met mijn nieuwe favoriete bijbelvers.
Brand losquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan jullie ook nog vermaken met mijn nieuwe favoriete bijbelvers.
Beetje Doomsday Preppers bullshit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik acht de kans reëel. 50/50 m.i. Denk dat het enorm snel kan gaan op moment in de wereld.
Zelf bewaken.
Ik heb gisternacht tot de seasonfinale van Orange gekeken en vandaag niet de mogelijkheid gehad de finale zelf te kijken...quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Vriend is verslaafd aan tycoon spelletjes, slapen wordt hem eerst nog niet(ik vermaak me wel namelijk)
oh jammerquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ja maar doe er eigenlijk weinig mee
Bijbels in de fik stekenquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brand los
haha branden en de bijbel XD
DOEN!quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb gisternacht tot de seasonfinale van Orange gekeken en vandaag niet de mogelijkheid gehad de finale zelf te kijken...
De enige reden dat ik nog FOK! is omdat ik twijfel alsnog te gaan kijken
Tycoonspelletjes? Wat voorquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Vriend is verslaafd aan tycoon spelletjes, slapen wordt hem eerst nog niet(ik vermaak me wel namelijk)
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook.
http://alba-12345.tumblr.com/
Echt steengoed.
hun zijn echt gek die preppersquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje Doomsday Preppers bullshit.
Zat oude serie te kijken(2009) over Detroit toen voorspelden ze dat de stad om zou vallen en heel Amerika mee zou sleuren.
2014 en nog steeds zelfde, sterker de economie trekt juist weer aan
Is deze serie leuk genoeg dat ook een kunstschilder die al een geruim aantal eeuwen dood is deze kan waarderen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb gisternacht tot de seasonfinale van Orange gekeken en vandaag niet de mogelijkheid gehad de finale zelf te kijken...
De enige reden dat ik nog FOK! is omdat ik twijfel alsnog te gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |