Voor under 5k kun je een vrijstaand huis kopenquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Je kunt er wel goedkoop hele wijken opkopen
Oh dat met dat zakken heb ik ook heel erg en met stand-by dingen..quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
om de 2-3 minuten controleren of ik alles nog in zakken heb
met vlagen niet willen slapen met tv op standby bijvoorbeeld en steeds controleren of dat uit is
maar komt bij mij wel door iets anders
Of je daar nou een wijk begint of hier blijft ,buiten komen ze toch nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:04 schreef Amarantha het volgende:
Beginnen we een FOK! wijk in Detroit. Is toch vet cheap daar en hele wijken staan leeg
Jammer dat ze de doodstraf daar nog steeds hanteren, anders zou ik emigreren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor under 5k kun je een vrijstaand huis kopen
Goed puntquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je daar nou een wijk begint of hier blijft ,buiten komen ze toch niet
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat ze de doodstraf daar nog steeds hanteren, anders zou ik emigreren.
Laatst Amerikaanse pindakaas gekocht, die was me smerig, niet te zuinigquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Kan je wel Amerikaans vreten kopen voor tijdens het FOK!ken (en serie's kijken)
Denk niet dat wij dat nog bewust gaan meemaken man.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En gaat ons meenemen.
Daarom goud kopen
Geloof ik meteen maar ben dan ook geen pindakaas fanquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatst Amerikaanse pindakaas gekocht, die was me smerig, niet te zuinig
Pindakaas is evengoed wel smerigquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatst Amerikaanse pindakaas gekocht, die was me smerig, niet te zuinig
;oquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geloof ik meteen maar ben dan ook geen pindakaas fan
Nee ik heb liever vleeswaren, kaas of saladequote:Op woensdag 2 juli 2014 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
;o
PindakaasDaar wordt ik echt oud mee.
mee groot gebracht alles
Ik acht de kans reëel. 50/50 m.i. Denk dat het enorm snel kan gaan op moment in de wereld.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk niet dat wij dat nog bewust gaan meemaken man.
Hoop het niet tenminste.
En wat heb je aan je goud als je het niet kunt bewaken omdat veiligheidssystemen en banken omvallen.
Toen ik in Emmen woonde lustte heel veel mensen geen pindakaas trouwens die ik kendequote:Op woensdag 2 juli 2014 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geloof ik meteen maar ben dan ook geen pindakaas fan
Tien minuten geleden was het nog kei druk, voor mijn gevoel dan haha.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor 2 uur 's nachts? Valt best wel mee
Toen was het niveau stuk lager.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tien minuten geleden was het nog kei druk, voor mijn gevoel dan haha.
Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik in Emmen woonde lustte heel veel mensen geen pindakaas trouwens die ik kende![]()
Misschien ligt het wel aan Drentenaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |