Nooit meer thee drinken dus...quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit leeft op theeblaadjes.
[ afbeelding ]
En dit leeft in de lucht.
Veel plezier met je nieuwe smetvrees, grgr.
Ja da's juist die vicieuze cirkel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig ben jij er vanaf dan![]()
Maar ik ben gewoon bang dat ik er niet meer uitkom en het op een gegeven moment gewoon klaar is met de positiviteit en het doorzettingsvermogen
Allebei schimmelplaten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nooit meer thee drinken dus...
Wat is het tweede plaatje?
Ja, I know, ben ook al wel aardig op weg hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja da's juist die vicieuze cirkel.
Altijd in je achterhoofd proberen te houden dat dat 'pessimisme' onderdeel is van je depressie, en dat het écht nog wel een keer goed komt en dat je écht nog wel een keer (weer) gelukkig zal zijn, weetjewel, dat rationele stemmetje ergens ook nog in je achterhoofd houden.
Voordat ik net mijn bed ben in gegaan heb ik mijn ritueeltje gedaan ja waarin ik controleer of alles dicht en op slot is en of alles op de goede plek staat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
heb jij ook controlerende neurosedwag fylax
ik heb alles op slot en dicht doen heel ergquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:59 schreef Fylax het volgende:
Voordat ik net mijn bed ben in gegaan heb ik mijn ritueeltje gedaan ja waarin ik controleer of alles dicht en op slot is en of alles op de goede plek staat.
Als ik straks naar school fiets fiets ik altijd eerst nog een paar keer terug of ik wel de deur op slot heb gedaan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb alles op slot en dicht doen heel erg
soms echt letterlijk 30-40 keer per avond
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik straks naar school fiets fiets ik altijd eerst nog een paar keer terug of ik wel de deur op slot heb gedaan.
Noem eens nog meer voorbeelden van de (controle)dwanghandelingen dieje hebt/had?
Zit er allang op.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon geen schimmel op je thee krijgen niet dan
Ik heb een paar tijgernootjes, niet echt gezond en ook niet echt lekker. Maar ja, er zitten er nog maar heel weinig in de zak.quote:
om de 2-3 minuten controleren of ik alles nog in zakken hebquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik straks naar school fiets fiets ik altijd eerst nog een paar keer terug of ik wel de deur op slot heb gedaan.
Noem eens nog meer voorbeelden van de (controle)dwanghandelingen dieje hebt/had?
Je wil de plaat daarvan niet zien.quote:
Nee doe maar nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je wil de plaat daarvan niet zien.Van Shoarma dan.
Als je er een spooktocht wilt organiseren jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |