Wat was die externe motivatie factor?quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Durf ik niet te stellen. Ik vind het oprecht een leuke serie maar had wel wat opstart problemen. Geen idee of jij daar doorheen komt zonder een externe motivatie factor die ik wel had.
Drop even een linkje dan met nieuwsberichtquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Welll.
Je hebt de RCT4 voor de telefoons, die is gewoon bagger. Maar aan het eind van dit jaar komt een echte RCT4 naar de PC's. Kijk maar op NUTech ofzo.
Een oranje vlaggetje op de wangquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat was die externe motivatie factor?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Het woord van de dag is kennelijk purist. Ik moet nog even overdenken hoe ik dit in mijn posts ga verwerken.
Mag wel hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet waarom ik niet Alba mag zeggen van Amarantha.
Ben benieuwdquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:17 schreef Fylax het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)s-volgens-atari.html
Zolang er microtransacties inzitten en Facebook-integratie zal het sowieso niks worden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:17 schreef Fylax het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)s-volgens-atari.html
Hoop niet dat dat gebeurd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang er microtransacties inzitten en Facebook-integratie zal het sowieso niks worden.
Dit ziet er uit als een sterk punt van motivatie. Ik zal alles snel bekijken zodat ik mij met recht welkom kan voelen in jullie tinychats.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Het woord van de dag is kennelijk purist. Ik moet nog even overdenken hoe ik dit in mijn posts ga verwerken.
[..]
Een oranje vlaggetje op de wang
Ik geloof niet dat die bestaan, en ik denk eigenlijk ook niet dat de serie echt jouw prioriteit moet hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit ziet er uit als een sterk punt van motivatie. Ik zal alles snel bekijken zodat ik mij met recht welkom kan voelen in jullie tinychats.
Wat past dan wel in mijn schema om op het juiste moment weer in FOK! vorm te geraken trainer?quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat die bestaan, en ik denk eigenlijk ook niet dat de serie echt jouw prioriteit moet hebben.
Maar tot zover mijn aanwezigheid. Ik heb mijzelf weer goed volgegeten. Tijd om naar bed te gaan.
Feitelijk is er nog niks bekend gemaakt dus laten we het het voordeel van de twijfel maar geven dan.quote:
Baasquote:
Gemist?quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb niet voor niets bijbelvers epost
Ja, beetje jammer. Waarschijnlijk zeggen ze over twee maanden dat ze de PC game gaan uitstellen want ja "alles voor de freemium games op de telefoons"quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Feitelijk is er nog niks bekend gemaakt dus laten we het het voordeel van de twijfel maar geven dan.
Al is Q4 wel al vrij snel, er is nog geen trailer of zelfs maar screenshot naar buiten gebracht. Sims 4 had in maart vorig jaar al een trailer om maar eens iets te noemen.
Geen idee. Wellicht toch eerder een serie als House of Cards (Die ik overigens zelf ook niet heb gezien)quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat past dan wel in mijn schema om op het juiste moment weer in FOK! vorm te geraken trainer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |