Daar kan ik nou uren naar kijkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook.
http://alba-12345.tumblr.com/
Echt steengoed.
Laat de puristen het maar niet horen die zweren bij deel 1 en 2.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Transport Tycoon en nu Rollercoaster Tycoon 3 (omdat ik dat ook speelde haha)
VInd het helemaal geen vers voor in de Bijbel op de een of andere manierquote:
Durf ik niet te stellen. Ik vind het oprecht een leuke serie maar had wel wat opstart problemen. Geen idee of jij daar doorheen komt zonder een externe motivatie factor die ik wel had.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is deze serie leuk genoeg dat ook een kunstschilder die al een geruim aantal eeuwen dood is deze kan waarderen?
Nu snap ik nog steeds niet waarom jij daar nou zo verdrietig van wordt. Ik word er namelijk bijzonder blij van.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je zovaak het woord Alba zegt
hoezoquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VInd het helemaal geen vers voor in de Bijbel op de een of andere manier
wow wacht,quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je zovaak het woord Alba zegt
Ik vind het tot nu toe leuk omdat je dieren en pretpark kan combinerenquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat de puristen het maar niet horen die zweren bij deel 1 en 2.
Al vond ik 3 ook wel leuk omdat coastercam
Ja weet niet, te modern ofzoquote:
Nee joh geen idee wie dat is. Vertelquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wow wacht,
je kent Jessica Alba toch wel?
De moeder van Jordi Albaquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh geen idee wie dat is. Vertel
Ik ben vooral benieuwd naar RCT4quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe leuk omdat je dieren en pretpark kan combineren
Alba is het noorden van mijn kompas.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh geen idee wie dat is. Vertel
Ze hebben gezegd dat de fans van de eerste drie delen deze ook leuk gaan vinden hoorquote:
Dat zal wel ja,quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ligt eraan hoe je vertaald he
King James Version
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd dat de fans van de eerste drie delen deze ook leuk gaan vinden hoor
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Die komt niet.
Ja, als een of andere gare Android-game
altijd King James Version lezen als puristquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal wel ja,
al vind ik dit te Shakespeare-achtiig
Welll.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Die komt niet.
Ja, als een of andere gare Android-game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |