season1 is wel goed van HoCquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Wellicht toch eerder een serie als House of Cards (Die ik overigens zelf ook niet heb gezien)
Maar ik ga niet meer rekken, bang voor de onheilspellende woorden uit het nu.nl artikel van vanmiddag
Ik snap de logica niet helemaal, behalve dat jij me nu een uitvlucht hebt gegeven om die serie nu te bekijken als daad van rebellie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Wellicht toch eerder een serie als House of Cards (Die ik overigens zelf ook niet heb gezien)
Maar ik ga niet meer rekken, bang voor de onheilspellende woorden uit het nu.nl artikel van vanmiddag
leuk dit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh datLeek me niet interessant dus heb geskipt
![]()
1 van m`n favoriete filmsquote:
3:16 tochquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen zit te wachten op een goed stukje uit Johannes
Zeker, al had hij bij die chick moeten blijven.quote:
Happiness only matters when it`s shared''quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, al had hij bij die chick moeten blijven.
Magoed dat was ook beetje de moraal van het verhaal dat geluk geen reet voorstelt zolang je het niet kan delen
Eens.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bijzonder sympathieke daad van God
Gewoon vasthouden die shit tochquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, I know, ben ook al wel aardig op weg hoor![]()
Maar toch, 24 jaar is al erg lang
Ik ben het spoor ook volledig bijster. Volgens mij ging het mis toen jij uit het niets Tinychat aanhaalde en ik er maar een creatieve draai aan moest geven niet begrijpende waarop je bedoelde.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap de logica niet helemaal, behalve dat jij me nu een uitvlucht hebt gegeven om die serie nu te bekijken als daad van rebellie.
Laten we het hopen van nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon vasthouden die shit toch
Ja is 't ook, maar ga er maar niet vanuit dat je er op je 30e nog last van hebt
Ik probeer deze weer in te maken. Ik ben jaloers op de verhalen van Paxgod in bed en jouw geliefde kater.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben het spoor ook volledig bijster. Volgens mij ging het mis toen jij uit het niets Tinychat aanhaalde en ik er maar een creatieve draai aan moest geven niet begrijpende waarop je bedoelde.
Jeetje.
Ik vond het alleen wel flink wat mindere kanten hebben hoor, dat hij bijvoorbeeld al zijn geld verbrandt en aan een goed doel stort.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, al had hij bij die chick moeten blijven.
Magoed dat was ook beetje de moraal van het verhaal dat geluk geen reet voorstelt zolang je het niet kan delen
Dat was volgens mij ergens in december of zo. Toen ik mijn opleiding definitief aan het verneuken was en daarom maar op tinychat ging onder anderequote:Op woensdag 2 juli 2014 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer deze weer in te maken. Ik ben jaloers op de verhalen van Paxgod in bed en jouw geliefde kater.
HALLOquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |