SPOILER: Voor de vrouwen onder ons...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
Nee sorry, ik was mijn fobo aan het invullenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:50 schreef complicate het volgende:
Meneer Thijs of mevrouw gewoonmezelf87, gaat u voor de lapo ?![]()
Of Yats
Zeefje heeft een date ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:55 schreef yats het volgende:
[..]
Nee sorry, ik was mijn fobo aan het invullen
En die TT, wie heeft er nou dates?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:55 schreef yats het volgende:
[..]
Nee sorry, ik was mijn fobo aan het invullen
En die TT, wie heeft er nou dates?
kree dusquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:48 schreef kree het volgende:
meh ik moet naar m'n date bij de gemeente. tot straks
nee ik niet. ik heb misschien een date maar weet nogniet of 'ie doorgatquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeefje heeft een date ofzo![]()
Wat vul je dan in in jouw fobo ?
Dat van Kree was niet echt een date-dacht ik-, gewoon naar de gemeente voor administratie/ uitkering oid.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
kree dus
[..]
nee ik niet. ik heb misschien een date maar weet nogniet of 'ie doorgat
Eh, goede vraag...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeefje heeft een date ofzo![]()
Wat vul je dan in, in jouw fobo ?
Je had laatst toch een tinderdate?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:57 schreef zeefje het volgende:
nee ik niet. ik heb misschien een date maar weet nogniet of 'ie doorgat
ja duh je gaat niet voor een date date naar de gemeente. maar het is een afspraak dus date. ik had het ook niet over een date date.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat van Kree was niet echt een date-dacht ik-, gewoon naar gemeente voor administratie/ uitkering oid.
Waarom ben je niet zeker van jouw date?
Okido.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja duh je gaat niet voor een date date naar de gemeente. maar het is een afspraak dus date. ik had het ook niet over een date date.
hij is zo stil en oud en niet mijn type. maar het was wel gezellig
Wist niet dat jij een fobo had.quote:
Stille wateren hebben diepe gronden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja duh je gaat niet voor een date date naar de gemeente. maar het is een afspraak dus date. ik had het ook niet over een date date.
hij is zo stil en oud en niet mijn type. maar het was wel gezellig
Ja, het werd toch eens tijd mijn ware identiteit te onthullenquote:
TRUE , heel diepe grondenquote:
hahaha alsof je moet...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, het werd toch eens tijd mijn ware identiteit te onthullen
Ik heb de bodem nog niet kunnen ontdekkenquote:
Niks moetquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb de bodem nog niet kunnen ontdekken
jij hebt zeker een hele diepe grond?quote:
Dat denk ik ook. Op een of andere manier intrigeert hij mij.quote:
Neje, want ik ben niet stil.quote:
Ach joh, hij date toch niet voor niets met je? Een date = een date.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:10 schreef zeefje het volgende:
Dat denk ik ook. Op een of andere manier intrigeert hij mij.
Maar ik word soms zo onzeker om de meest stupid redenen. Hij vind mij eigenlijk te jong en niet het uiterlijk waar hij verliefd snel verliefd op word
Gelukkig dat alles goed gaat met je kleinequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo daar ben ik weer!
Ws blaasontsteking waardoor krampen ontstaan, verder alles prima met de kleine.
Mn maag is weet gevuld en nu is t dus weer rust!
En ik ga even yats zn fobo begluren
Goed nieuws dus, top!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo daar ben ik weer!
Ws blaasontsteking waardoor krampen ontstaan, verder alles prima met de kleine.
Mn maag is weet gevuld en nu is t dus weer rust!
En ik ga even yats zn fobo begluren
Hehehe misschien dat gebruiken in jouw sigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:15 schreef yats het volgende:
[..]
Goed nieuws dus, top!
Wees welkom bij mijn fobo
ja maar tinderdate. allebei 1 foto uitgewisseld. hij had niet een compleet beeld wat hij na de eerste date wel had qua uiterlijk. maar ik weet dat ik niet de knapste ben maar is toch stom om te horen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ach joh, hij date toch niet voor niets met je? Een date = een date.
Je kent me comp, ik probeer nietsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Gelukkig dat alles goed gaat met je kleine![]()
Yats probeert een fokster te krijgen.
True, ik ben zo diep als de zee hoor.quote:
Voor mij is alles diep, met mijn 2 meter zowatquote:
gofferdomme wat ben jij slecht om zon keuze menu erin te zetten. heb je die van tindertaferel ingepikt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:15 schreef yats het volgende:
[..]
Goed nieuws dus, top!
Wees welkom bij mijn fobo
Ben je ook zo nat en wild dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef complicate het volgende:
[..]
True, ik ben zo diep als de zee hoor.
yats moest eens weten hoe diep je bentquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef complicate het volgende:
[..]
True, ik ben zo diep als de zee hoor.
lange mannenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mij is alles diep, met mijn 2 meter zowat
Jaquote:
Ach, gewoon negeren als hij qua uiterlijk op je af zou knappen. Dan is hij het gewoon niet waard.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja maar tinderdate. allebei 1 foto uitgewisseld. hij had niet een compleet beeld wat hij na de eerste date wel had qua uiterlijk. maar ik weet dat ik niet de knapste ben maar is toch stom om te horen.
Nee, hebben ze dat daar dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
gofferdomme wat ben jij slecht om zon keuze menu erin te zetten. heb je die van tindertaferel ingepikt?![]()
Ik ken complicate al langer dan vandaagquote:
Sorry...quote:
Yats moest eens wat meer zelfvertrouwen hebbenquote:
Omg, wat een manquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:10 schreef zeefje het volgende:
Hij vind mij eigenlijk te jong en niet het uiterlijk waar hij verliefd snel verliefd op word
klopt hij zij er wel bij dat het daar niet perse omgaat maar wel meegaat in zijn eindoordeel ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, gewoon negeren als hij qua uiterlijk op je af zou knappen. Dan is hij het gewoon niet waard.
[..]
wat hebben ze waar? tintertaferelen is van nyls of ken je dat nietquote:Nee, hebben ze dat daar dan?
[..]
quote:Ik ken complicate al langer dan vandaag
[..]
Sorry...
hij heeft geen foklul hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats moest eens wat meer zelfvertrouwen hebben
wat is dat zoquote:
Waar kan ik dat vinden?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats moest eens wat meer zelfvertrouwen hebben
Eh, ok...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:21 schreef zeefje het volgende:
klopt hij zij er wel bij dat het daar niet perse om gaat maar wel meegaat in zijn eindoordeel ofzo
Nee, ik ga het even opzoeken. Ik heb ook weleens zo'n keuzemenu gemaakt voor een van mijn beste vrienden. Een beetje onzin is af en toe echt mijn ding.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:21 schreef zeefje het volgende:
wat hebben ze waar? tintertaferelen is van nyls of ken je dat niet
Shit, hoe weet jij dat? Maar inderdaad, ik haal de 30 cm nietquote:
Ik heb al een ander fenomenale lul te pakken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
hij heeft geen foklul he
[..]
wat is dat zoaan?
ja idd beetje bot is het welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb al een ander fenomenale lul te pakken.![]()
omdat ik dat ik het nogal "durven" vind dat die zo praat over jouw uiterlijk.
Dat je te jong bent voor hem kan ik begrijpen, maar bon ieder zijn manier en ding.
Daar in jezelfquote:
diepquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Daar in jezelf, diep in jezelf geloven.
durven risico's nemen, vallen en opstaan dit dat.
Mijn favoriete woordjequote:
Dat laatste doe ik, alleen is het vooralsnog vooral vallen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Daar in jezelf, diep in jezelf geloven.
durven risico's nemen, vallen en opstaan dit dat.
Ik hoor het zo vaak maar merk er niks vanquote:
I've got all I need.quote:
Roep je dat ook tegen je vriend?quote:
Haha je scoort toch goed bij vrouwen dacht ik?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hoor het zo vaak maar merk er niks van![]()
[..]
I've got all I need.
JAquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Roep je dat ook tegen je vriend?
"Ga DIEP! DIEP!!! Verdulleme!"
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:33 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik, alleen is het vooralsnog vooral vallen.
quote:
Problemen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
je gaat ook op je kop staan om het zaad diepdiepdiep te laten komen
Benen omhoog is voldoendequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
je gaat ook op je kop staan om het zaad diepdiepdiep te laten komen
quote:
dat krijg je wel als dat zaad zo diep zit dat het in je eicelletje komt en je zo pats boem zwangert bentquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat krijg je wel als dat zaad zo diep zit dat het in je eicelletje komt en je zo pats boem zwangert bent
Hoe was het bij de gemeente?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:45 schreef kree het volgende:
Die TT
Nouja het klinkt positief in ieder geval
dat bedoel ik dus. dat wil je toch niet he , meisjequote:
Nee dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. dat wil je toch niet he , meisje
quote:
Ja ok hoor, ze hebben weer alles doorgelicht of ik niet nog ergens centjes had etc.quote:
Dat dus...quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lang leve durex! Waar diep geen probleem oplevert
wel als je allergisch bent voor latexquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lang leve durex! Waar diep gaan geen probleem oplevert
Dan hoop ik met je mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ok hoor, ze hebben weer alles doorgelicht of ik niet nog ergens centjes had etc.
Maarja heb ik niet ik heb dus ook niks te vrezen van dit soort gesprekken.
Verder is het een aardige vent, hij was blij dat ik donderdag een sollicitatiegesprek heb.
Dus laten we het hopen dat dat wat wordt dan ben ik van de gemeente af ook (en hun van mij : ) )
soa?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja dan weer wel... Pil dan maar?
Of stoppen met neuken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja dan weer wel... Pil dan maar?
Ik heb ze altijd bij me. Een versie van mij op de wereld is voorlopig wel voldoendequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lang leve durex! Waar diep gaan geen probleem oplevert
Ik ook niet. Ik doe het op een gegeven moment binnen een relatie gewoon zonder.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er in heel m'n leven nog niet nodig gehad
op een gegeven moment hèquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd bij me. Een versie van mij op de wereld is voorlopig wel voldoende
[..]
Ik ook niet. Ik doe het op een gegeven moment binnen een relatie gewoon zonder.
En wanneer is dat moment dan precies?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd bij me. Een versie van mij op de wereld is voorlopig wel voldoende
[..]
Ik ook niet. Ik doe het op een gegeven moment binnen een relatie gewoon zonder.
Er zijn andere alternatieven, 69quote:
van 69 kan je ook soa s krijgenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Er zijn andere alternatieven 69? Mja not forever
dat scheurt zo makkelijk hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Laatste bod:
[ link | afbeelding ]
Anders maar onthouding.
Dat zou ik denken, maar vraag me af of iedereen dat ook echt doet.quote:
Ja, tot nu toe na een maand of twee/drie als je beide de rubbertjes zat bent en duidelijk is dat het een relatie is. Maar wel eerst even testen natuurlijk.quote:
als je het zwart op wit hebt...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:58 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zou ik denken, maar vraag me af of iedereen dat ook echt doet.
Niet als je een condoom gebruikt, mja wie doet datquote:
hiv is pas na 3 maandne zichtbaar in je bloed he, dus je kan beter altijd 3 maanden wachtenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe na een maand of twee/drie als je beide de rubbertjes zat bent en duidelijk is dat het een relatie is. Maar wel eerst even testen natuurlijk.
Nee, dat is niets voor mijquote:
oquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet als je een condoom gebruikt, mja wie doet dat
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:58 schreef complicate het volgende:
[..]
condoom bij beffen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Onthouding klinkt zo onthoudendquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Laatste bod:
[ link | afbeelding ]
Anders maar onthouding.
Condooms hebben en ze niet gebruiken,quote:
Onthouding klinkt vooral erg vooroorlogs.quote:
Niet gewenst, dat is nogal een verschil.quote:
Ik heb er nooit zo over nagedacht, maarja ben de 'met condoom' fase dan ook niet voorbij gekomenquote:
Je hebt condooms voor alles, het ding is dat het gewoon (bijna) al het gevoel wegneemt...quote:
vrouwencondooms zijn niet om te beffen. daar heb je beflapjes voor wat trouwens ook geen zekerheid bied voor geen soa omdat het maar minimaal bedektquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt condooms voor alles, het ding is dat het gewoon al het gevoel wegneemt...
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zo over nagedacht, maarja ben de 'met condoom' fase dan ook niet voorbij gekomen
Hoe bescherm je jij dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
vrouwencondooms zijn niet om te beffen. daar heb je beflapjes voor wat trouwens ook geen zekerheid bied voor geen soa omdat het maar minimaal bedekt
Testen doe je dan na 3 maanden hè.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe na een maand of twee/drie als je beide de rubbertjes zat bent en duidelijk is dat het een relatie is. Maar wel eerst even testen natuurlijk.
quote:
Ze vertelt alleen graag Aquote:
Wow duidelijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:04 schreef zeefje het volgende:
Ik doe niet meer aan seks en hoef mij dus niet te beschermen
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:04 schreef zeefje het volgende:
Ik doe niet meer aan seks en hoef mij dus niet te beschermen
Wachten voor de warequote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
Verstandig, beter wacht je op een echt leuke jongen.
Dat is wel mijn instelling, alleen loop je tegen het probleem aan wanneer weet je dat het de ware is.quote:
daarom.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
daarom.
beter 4 maanden wachten op een hele leuke jongeman waar ook nog een leuke klik mee is dan een eenmalige beurt die maar 2 minuten duurt. kwaliteit boven kwaniteit
Moet er niet aan denken...quote:
De laatste keer was na 2,5 maand ongeveer. Compleet schoon, maar ik had ook niet anders verwacht. Zo wild is mijn verleden nietquote:
Het sowieso een mooie instelling.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:07 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is wel mijn instelling, alleen loop je tegen het probleem aan wanneer weet je dat het de ware is.
Ik dacht namelijk wel de vorige keer.
Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
daarom.
beter 4 maanden wachten op een hele leuke jongeman waar ook nog een leuke klik mee is dan een eenmalige beurt die maar 2 minuten duurt. kwaliteit boven kwaniteit
Ach, ik heb snel contact jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha je scoort toch goed bij vrouwen dacht ik?
2 minuten? Wat? Dat is wel heel kort...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
daarom.
ohyes mijn dag kan niet meer stuk.quote:
Ja, we hebben ook eerst maanden gedate. Als ik seks met iemand heb, dan moet het betekenisvol zijn, anders liever geen seks of vriend.quote:
Beffen zonder lapjesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
vrouwencondooms zijn niet om te beffen. daar heb je beflapjes voor wat trouwens ook geen zekerheid bied voor geen soa omdat het maar minimaal bedekt
Moet er niet aan denken...quote:
Soms moet je door een zee van kots heen om net die ene diamant te vinden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
quote:
maar je bent dan ook ergquote:
dat wat een een voorbeeld. je begrijpt mijn punt welquote:
quote:
Er is niets mis om je eens over te geven aan je lusten vind ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, we hebben ook eerst maanden gedate. Als ik seks met iemand heb, dan moet het betekenisvol zijn, anders liever geen seks of vriend.
Waarom lig je dan nog niet in mijn bed?!quote:
Het is wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
ohyes mijn dag kan niet meer stuk.
maar ik heb voorlopig gewoon een celibaatleef ingesteld. wel heel moeilijk soms hoor
Goede instelling ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, we hebben ook eerst maanden gedate. Als ik seks met iemand heb, dan moet het betekenisvol zijn, anders liever geen seks of vriend.
maar vaak kom je zoveel kots tegen. de slechte hebben het vaak voor de goede verpestquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
Soms moet je door een zee van kots heen om net die ene diamant te vinden.
omdat omdatquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom lig je dan nog niet in mijn bed?!
Smooth zeefquote:
Ja, ik snap heel goed wat je bedoeldquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:11 schreef zeefje het volgende:
dat wat een een voorbeeld. je begrijpt mijn punt wel
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom lig je dan nog niet in mijn bed?!
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik niet iig..
mn libido is nu ver te zoeken en daar baal ik al van..
True, maar de optimist in mij zegt dat ik het niet moet opgeven. En dat doe ik ook niet. Al staat alles lekker op een laag pitje nu. Heb via PaiQ leuke contacten en daar heb ik vooralsnog vrede mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
maar vaak kom je zoveel kots tegen. de slechte hebben het vaak voor de goede verpest
Het zuiden is niet ver en op mijn motor kan ik overal heenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
omdat omdat
je waarschijnlik heel ver weg woont
Zeefje op jouw motor van achterquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:14 schreef El_Thijs het volgende:
Het zuiden is niet ver en op mijn motor kan ik overal heen
ik ben zo smooth als je billetjesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:13 schreef yats het volgende:
[..]
Smooth zeef
[..]
Ja, ik snap heel goed wat je bedoeld
Ik kan niet met paiq omgaanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, maar de optimist in mij zegt dat ik het niet moet opgeven. En dat doe ik ook niet. Al staat alles lekker op een laag pitje nu. Heb via PaiQ leuke contacten en daar heb ik vooralsnog vrede mee.
[..]
Het zuiden is niet ver en op mijn motor kan ik overal heen
dan krijg ik een orgasme van de trillingquote:
Plaats genoeg. Kan ze me goed vasthoudenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
dan krijg ik een orgasme van de trilling
aan je absquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Plaats genoeg. Kan ze me goed vasthouden
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Plaats genoeg. Kan ze me goed vasthouden
Goed, zandweggetjes en hobbels het is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
dan krijg ik een orgasme van de trilling
Waar hangt die camera?quote:
gewoon van te voren iets aanbrengenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed, zandweggetjes en hobbels het is.
Wel met minimaal 80 hoor, anders smeert het niet.
van wat:quote:
Buikje mag ook hoor.quote:
Voorop mijn motor, 1080p in 60fps. Hoezo?quote:
Dan kom je maar voorop zittenquote:
?quote:
quote:
Zeefje weet blijkbaar hoe mijn billen eruit zien.quote:
Een stevig buikjequote:
Oh God, nee haha! Dat dat ding het nog houd zegquote:
Ohquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:19 schreef yats het volgende:
[..]
Zeefje weet blijkbaar hoe mijn billen eruit zien.
Groot gelijkquote:
ik deed een fopje, het spijt me als jequote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:19 schreef yats het volgende:
[..]
er niet tegen kan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hou niet van buikjesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een stevig buikje
[..]
Oh God, nee haha! Dat dat ding het nog houd zeg
Al eens geprobeerd, maar dan meer als dit:quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:21 schreef zeefje het volgende:
ik deed een fopje, het spijt me als je er niet tegen kan.
Hier zou je nog spijt van kunnen krijgen, dude.quote:
Klote vrachtwagens ook, daar gaat je mooie bochtjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al eens geprobeerd, maar dan meer als dit:
Oh dat is best snel amai!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al eens geprobeerd, maar dan meer als dit:
Ohoh...Maar hoezo?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Hier zou je nog spijt van kunnen krijgen, dude.
Misschien kan Thijs dat wel compenseren met iets anders...quote:
dat weet jij nogal goedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien kan Thijs dat wel compenseren met iets anders...
Yup, helaas wel. Maar ik kon hem mooi voorbijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:25 schreef kree het volgende:
[..]
Klote vrachtwagens ook, daar gaat je mooie bochtje
Viel best mee, passeerde de vrachtwagen met 70 denk ik en reed wat harder door op de weg erna.quote:
Je weet wat ik bedoel toch?quote:
Ssstt!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien kan Thijs dat wel compenseren met iets anders...
Kut. Te laat.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ssstt!
[..]
Kut. Te laat.
Geen 30cm in ieder geval.
Ik heb een idee, maar leg het nog even uit?quote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
Woei, stoute schoentjes aan gedaan en contact gezocht in een persoonlijk bericht met de collega van mn zus. Nu afwachten
Doe je best. Je moeder zal je dankbaar zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:28 schreef kree het volgende:
Ja ik ga me zelf een ladder opschoppen met krabbers, als een echte bouwvakker
Hoe stout waren die?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
Woei, stoute schoentjes aan gedaan en contact gezocht in een persoonlijk bericht met de collega van mn zus. Nu afwachten
Dat mag ik hopen jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed bezig!
[..]
Doe je best. Je moeder zal je dankbaar zijn
wat liefquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:28 schreef kree het volgende:
Ja ik ga me zelf een ladder opschoppen met krabbers, als een echte bouwvakker
Ze hadden behoorlijk lange tongen!quote:
Als je iemand te veel vrijheid geeft dan zou je er spijt van kunnen krijgen als je niet kunt waken over jouw grenzen. Iets met "te lief zijn is niet goed" .quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb een idee, maar leg het nog even uit?
quote:
Goede zwemmers zijn goed in bed.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
Over mijn uithoudingsvermogen is nog niet geklaagd in ieder geval.
Aangezien het zeefje betreft en ik haar type niet ben maak ik me niet zo'n zorgen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je iemand te veel vrijheid geeft dan zou je er spijt van kunnen krijgen als je niet kunt waken over jouw grenzen. Iets met "te lief zijn is niet goed" .
Bijt nu niet!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je iemand te veel vrijheid geeft dan zou je er spijt van kunnen krijgen als je niet kunt waken over jouw grenzen. Iets met "te lief zijn is niet goed" .
Ook als ze maar in bepaalde slag kunnen in het zwembad?quote:
Wielrenners/hardlopers ook?quote:
Op die fietsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:32 schreef yats het volgende:
[..]
Aangezien het zeefje betreft en ik haar type niet ben maak ik me niet zo'n zorgen.
nee...ze vallen best mee...gewoon...goed...quote:
Ja het gaat om "uithoudingsvermogen".quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook als ze maar in bepaalde slag kunnen in het zwembad?
je hebt elke sporter wel gehad?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:34 schreef complicate het volgende:
[..]
nee...ze vallen best mee...gewoon...goed...
3quote:
Oh, dan zit het wel goed. Even door de zeef heen prikken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja het gaat om "uithoudingsvermogen".
Ja en even gequote voor je het zou editen. ;Pquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, dan zit het wel goed. Even door de zeef heen prikken.
...zei ik dat nu hardop?
au!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, dan zit het wel goed. Even door de zeef heen prikken.
...zei ik dat nu hardop?
Nee hoor.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en even gequote voor je het zou editen. ;P
Heb je de verkeerde getroffen denk ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:34 schreef complicate het volgende:
[..]
nee...ze vallen best mee...gewoon...goed...
quote:
Smaken verschillen hè.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:36 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je de verkeerde getroffen denk ik.
[..]
Ach, ik edit zelden. Sta achter mijn posts!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en even gequote voor je het zou editen. ;P
Geen idee, mijn ex'en waren geen van alle sportief.quote:
Scherp.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, ik edit zelden. Sta achter mijn posts!
Zij mij dan denk ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:38 schreef complicate het volgende:
Thijs, is Zeefje aan het proberen hosselen versieren
Als een zwaard.quote:
hosselen is beterquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:38 schreef complicate het volgende:
Thijs, is Zeefje aan het proberen hosselen versieren
Ik ben slecht in hosselen hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zij mij dan denk ik
[..]
Als een zwaard.
Versieren doe je met een kerstboom.quote:
Ik ook.quote:
fixed:quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:38 schreef complicate het volgende:
Thijs, is Zeefje aan het proberen versieren hosselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:40 schreef complicate het volgende:
[..]
fixed:
[..]Comp, maak het nu niet complicated he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
of je auto tijdens het wkquote:
hihihiquote:
Hey ik doe gewoon mijn best, zorg goed voor Zeefje!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Comp, maak het nu niet complicated he!
Alle fokkers toch?quote:
kom danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey ik doe gewoon mijn best, zorg goed voor Zeefje!
nee comp nietquote:
Dat doet ze niet, jongen toch.quote:
Hi ha honde... oh wacht, voetbal is nog niet begonnen.quote:
Ook zijn charme, dat heeft.quote:
Ik ben al weg...Groetenquote:
Ik zorg ervoor dat hij goed voor jou zorgt aangezien je op zoek bent daar die ene uitzonderlijke jongemanquote:
Waarom?quote:
voel de liefdequote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat hij goed voor jou zorgt aangezien je op zoek bent daar die ene uitzonderlijke jongman![]()
Comp, meid, je geeft me te veel eer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat hij goed voor jou zorgt aangezien je op zoek bent daar die ene uitzonderlijke jongeman![]()
De rode duivels spelen vandaag tegen VSquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hi ha honde... oh wacht, voetbal is nog niet begonnen.
Ik krijg het er warm van. Maar ik straal het ook weer uit.quote:
ik ook. dmv zweetquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik krijg het er warm van. Maar ik straal het ook weer uit.
quote:
En ik heb nog niet eens iets gedaan!quote:
Omdat ik wat anders ga doen om me op te vrolijken.quote:
Hintquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ik heb nog niet eens iets gedaan!
...oh wacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:50 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik wat anders ga doen om me op te vrolijken.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:51 schreef complicate het volgende:
[..]
HintbezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:
Nee, helaasquote:
ach zoquote:
Zeg, Yats, gaat het manneke?quote:
Mwah, kan beter, kan slechter.quote:
Dan moet je nu of straks iets doen dat je nog nooit hebt gedaan.quote:
Niet zo negatief Yats, je lijkt Fax wel.quote:
Ik heb mijn lijstje wel klaar. Maar ik vrees dat het er voorlopig even niet in zit,quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan moet je nu of straks iets doen dat je nog nooit hebt gedaan.![]()
Hoeft niet spectaculair te zijn hoor.
#YOLO
*Overdrijfmodus*quote:
We willen het lijstje zienquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb mijn lijstje wel klaar. Maar ik vrees dat het er voorlopig even niet in zit,
Zo bijzonder is dat niet hoor.quote:
Fax is toch niet zo negatief, hij doet alsofquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet zo negatief Yats, je lijkt Fax wel.
Laat de rechters onder ons maar oordelen.quote:
Bucketlist?quote:
Mocht ie willen als ie alsof deedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Fas is toch niet zo negatief, hij doet alsof
Ik ben eigenlijk zeker dat Faxie gewoon toneel speelt en het gaat hem goed.quote:
Mwah, zit toch wel een verschil tussen. Fax is negatiever terwijl hij zo zou kunnen krijgen wat hij zoekt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet zo negatief Yats, je lijkt Fax wel.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*Overdrijfmodus*
Elke dag minstens 2 uur. Je weet.
*/Overdrijfmodus*
Jep, toevallig laatst een keer gemaakt nadat ik daartoe uitgedaagd werd.quote:
Allee alleee alleeee laat het zien toe toequote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:02 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, toevallig laatst een keer gemaakt nadat ik daartoe uitgedaagd werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Allee alleee alleeee laat het zien toe toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoveel interessants staat er echt niet op hoor. Alhoewel het toch een vrij lang lijstje werdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Jongen, ik vraag het zo lief, doe het nu maar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:04 schreef yats het volgende:
[..]
Zoveel interessants staat er echt niet op hoor. Alhoewel het toch een vrij lang lijstje werd
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:02 schreef complicate het volgende:
Faxie is niet negatief , hij is gewoon kieskeurig
Alles kan tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
En wat schiet ik daar mee op?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Jongen, ik vraag het zo lief, doe het nu maar.
Jij niets. Wij wel.quote:
AHA!quote:
Stouterik.quote:
Zoals mijn schoenen.quote:
Mooi, dat gaat hem dus niet worden.quote:
Tegenwoordig mag alles. Vrijheid tot in China.quote:
euhquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:06 schreef complicate het volgende:
[..]
AHA!
Tips en motivatie om het (wat op jouw lijstje staat) te doen
Dus?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:02 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, toevallig laatst een keer gemaakt nadat ik daartoe uitgedaagd werd.
In China kijken ze niet zo nauw.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag alles. Vrijheid tot in China.
Letterlijk of figuurlijk?quote:
Kutgrapjesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In China kijken ze niet zo nauw.
Ik moet echt ophouden met die lame kutgrap
Beide.quote:
Kutscheetjesquote:
Sorry comp, ik weet dat je hem vast graag ziet, maar ik hou het voor me, Bedenk gewoon de meest standaard dingen en grote kans dat ze bij mij erop staan.quote:
Dus niets...quote:
Ok er was dus eigenlijk geen lijstje nananananananaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:10 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry comp, ik weet dat je hem vast graag ziet, maar ik hou het voor me, Bedenk gewoon de meest standaard dingen en grote kans dat ze bij mij erop staan.
[..]
Dus niets...
Beetje jammer, laat dat lijstje nu maar zienquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:10 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry comp, ik weet dat je hem vast graag ziet, maar ik hou het voor me, Bedenk gewoon de meest standaard dingen en grote kans dat ze bij mij erop staan.
[..]
Dus niets...
Euuh dat niet.quote:
Plaag hem nu niet zo compie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok er was dus eigenlijk geen lijstje nanananananana
Jawel, maar ik heb gewoon even een minder humeur.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok er was dus eigenlijk geen lijstje nanananananana
Mijn ex vond dat inderdaad niet leuk, maar ik vond het ongelofelijk lolligquote:
Maar Yatsie tochquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:12 schreef yats het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb gewoon even een minder humeur.
Yats wil niet, en het ligt aan zijn humeur zegt hij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer, laat dat lijstje nu maar zien
Ja, dat hoor ik de laatste tijd wel vaker.quote:
Tijd voor de maand? Voor Yatsiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats wil niet, en het ligt aan zijn humeur zegt hij.
Of voor de jouwe, nu je hier zit?quote:
Seg ik probeer naar je te luisteren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik de laatste tijd wel vaker.
Nee, ik ben geen vrouw Tijn.quote:
Weet ik, maar liever via DMquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Seg ik probeer naar je te luisteren.
Ja en Thijs is haar liefde aan het beloven.quote:
Al bloemen gestuurd en alles.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en Thijs is haar liefde aan het beloven.
OK.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:14 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen vrouw Tijn.
[..]
Weet ik, maar liever via DM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |