ja maar tinderdate. allebei 1 foto uitgewisseld. hij had niet een compleet beeld wat hij na de eerste date wel had qua uiterlijk. maar ik weet dat ik niet de knapste ben maar is toch stom om te horen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ach joh, hij date toch niet voor niets met je? Een date = een date.
Je kent me comp, ik probeer nietsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Gelukkig dat alles goed gaat met je kleine![]()
Yats probeert een fokster te krijgen.
True, ik ben zo diep als de zee hoor.quote:
Voor mij is alles diep, met mijn 2 meter zowatquote:
gofferdomme wat ben jij slecht om zon keuze menu erin te zetten. heb je die van tindertaferel ingepikt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:15 schreef yats het volgende:
[..]
Goed nieuws dus, top!
Wees welkom bij mijn fobo
Ben je ook zo nat en wild dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef complicate het volgende:
[..]
True, ik ben zo diep als de zee hoor.
yats moest eens weten hoe diep je bentquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef complicate het volgende:
[..]
True, ik ben zo diep als de zee hoor.
lange mannenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mij is alles diep, met mijn 2 meter zowat
Jaquote:
Ach, gewoon negeren als hij qua uiterlijk op je af zou knappen. Dan is hij het gewoon niet waard.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja maar tinderdate. allebei 1 foto uitgewisseld. hij had niet een compleet beeld wat hij na de eerste date wel had qua uiterlijk. maar ik weet dat ik niet de knapste ben maar is toch stom om te horen.
Nee, hebben ze dat daar dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
gofferdomme wat ben jij slecht om zon keuze menu erin te zetten. heb je die van tindertaferel ingepikt?![]()
Ik ken complicate al langer dan vandaagquote:
Sorry...quote:
Yats moest eens wat meer zelfvertrouwen hebbenquote:
Omg, wat een manquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:10 schreef zeefje het volgende:
Hij vind mij eigenlijk te jong en niet het uiterlijk waar hij verliefd snel verliefd op word
klopt hij zij er wel bij dat het daar niet perse omgaat maar wel meegaat in zijn eindoordeel ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, gewoon negeren als hij qua uiterlijk op je af zou knappen. Dan is hij het gewoon niet waard.
[..]
wat hebben ze waar? tintertaferelen is van nyls of ken je dat nietquote:Nee, hebben ze dat daar dan?
[..]
quote:Ik ken complicate al langer dan vandaag
[..]
Sorry...
hij heeft geen foklul hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats moest eens wat meer zelfvertrouwen hebben
wat is dat zoquote:
Waar kan ik dat vinden?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats moest eens wat meer zelfvertrouwen hebben
Eh, ok...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:21 schreef zeefje het volgende:
klopt hij zij er wel bij dat het daar niet perse om gaat maar wel meegaat in zijn eindoordeel ofzo
Nee, ik ga het even opzoeken. Ik heb ook weleens zo'n keuzemenu gemaakt voor een van mijn beste vrienden. Een beetje onzin is af en toe echt mijn ding.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:21 schreef zeefje het volgende:
wat hebben ze waar? tintertaferelen is van nyls of ken je dat niet
Shit, hoe weet jij dat? Maar inderdaad, ik haal de 30 cm nietquote:
Ik heb al een ander fenomenale lul te pakken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
hij heeft geen foklul he
[..]
wat is dat zoaan?
ja idd beetje bot is het welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb al een ander fenomenale lul te pakken.![]()
omdat ik dat ik het nogal "durven" vind dat die zo praat over jouw uiterlijk.
Dat je te jong bent voor hem kan ik begrijpen, maar bon ieder zijn manier en ding.
Daar in jezelfquote:
diepquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Daar in jezelf, diep in jezelf geloven.
durven risico's nemen, vallen en opstaan dit dat.
Mijn favoriete woordjequote:
Dat laatste doe ik, alleen is het vooralsnog vooral vallen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Daar in jezelf, diep in jezelf geloven.
durven risico's nemen, vallen en opstaan dit dat.
Ik hoor het zo vaak maar merk er niks vanquote:
I've got all I need.quote:
Roep je dat ook tegen je vriend?quote:
Haha je scoort toch goed bij vrouwen dacht ik?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hoor het zo vaak maar merk er niks van![]()
[..]
I've got all I need.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |