SPOILER: Voor de vrouwen onder ons...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
Nee sorry, ik was mijn fobo aan het invullenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:50 schreef complicate het volgende:
Meneer Thijs of mevrouw gewoonmezelf87, gaat u voor de lapo ?![]()
Of Yats
Zeefje heeft een date ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:55 schreef yats het volgende:
[..]
Nee sorry, ik was mijn fobo aan het invullen
En die TT, wie heeft er nou dates?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:55 schreef yats het volgende:
[..]
Nee sorry, ik was mijn fobo aan het invullen
En die TT, wie heeft er nou dates?
kree dusquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:48 schreef kree het volgende:
meh ik moet naar m'n date bij de gemeente. tot straks
nee ik niet. ik heb misschien een date maar weet nogniet of 'ie doorgatquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeefje heeft een date ofzo![]()
Wat vul je dan in in jouw fobo ?
Dat van Kree was niet echt een date-dacht ik-, gewoon naar de gemeente voor administratie/ uitkering oid.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
kree dus
[..]
nee ik niet. ik heb misschien een date maar weet nogniet of 'ie doorgat
Eh, goede vraag...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeefje heeft een date ofzo![]()
Wat vul je dan in, in jouw fobo ?
Je had laatst toch een tinderdate?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:57 schreef zeefje het volgende:
nee ik niet. ik heb misschien een date maar weet nogniet of 'ie doorgat
ja duh je gaat niet voor een date date naar de gemeente. maar het is een afspraak dus date. ik had het ook niet over een date date.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat van Kree was niet echt een date-dacht ik-, gewoon naar gemeente voor administratie/ uitkering oid.
Waarom ben je niet zeker van jouw date?
Okido.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja duh je gaat niet voor een date date naar de gemeente. maar het is een afspraak dus date. ik had het ook niet over een date date.
hij is zo stil en oud en niet mijn type. maar het was wel gezellig
Wist niet dat jij een fobo had.quote:
Stille wateren hebben diepe gronden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja duh je gaat niet voor een date date naar de gemeente. maar het is een afspraak dus date. ik had het ook niet over een date date.
hij is zo stil en oud en niet mijn type. maar het was wel gezellig
Ja, het werd toch eens tijd mijn ware identiteit te onthullenquote:
TRUE , heel diepe grondenquote:
hahaha alsof je moet...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, het werd toch eens tijd mijn ware identiteit te onthullen
Ik heb de bodem nog niet kunnen ontdekkenquote:
Niks moetquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb de bodem nog niet kunnen ontdekken
jij hebt zeker een hele diepe grond?quote:
Dat denk ik ook. Op een of andere manier intrigeert hij mij.quote:
Neje, want ik ben niet stil.quote:
Ach joh, hij date toch niet voor niets met je? Een date = een date.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:10 schreef zeefje het volgende:
Dat denk ik ook. Op een of andere manier intrigeert hij mij.
Maar ik word soms zo onzeker om de meest stupid redenen. Hij vind mij eigenlijk te jong en niet het uiterlijk waar hij verliefd snel verliefd op word
Gelukkig dat alles goed gaat met je kleinequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo daar ben ik weer!
Ws blaasontsteking waardoor krampen ontstaan, verder alles prima met de kleine.
Mn maag is weet gevuld en nu is t dus weer rust!
En ik ga even yats zn fobo begluren
Goed nieuws dus, top!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo daar ben ik weer!
Ws blaasontsteking waardoor krampen ontstaan, verder alles prima met de kleine.
Mn maag is weet gevuld en nu is t dus weer rust!
En ik ga even yats zn fobo begluren
Hehehe misschien dat gebruiken in jouw sigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:15 schreef yats het volgende:
[..]
Goed nieuws dus, top!
Wees welkom bij mijn fobo
ja maar tinderdate. allebei 1 foto uitgewisseld. hij had niet een compleet beeld wat hij na de eerste date wel had qua uiterlijk. maar ik weet dat ik niet de knapste ben maar is toch stom om te horen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ach joh, hij date toch niet voor niets met je? Een date = een date.
Je kent me comp, ik probeer nietsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Gelukkig dat alles goed gaat met je kleine![]()
Yats probeert een fokster te krijgen.
True, ik ben zo diep als de zee hoor.quote:
Voor mij is alles diep, met mijn 2 meter zowatquote:
gofferdomme wat ben jij slecht om zon keuze menu erin te zetten. heb je die van tindertaferel ingepikt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:15 schreef yats het volgende:
[..]
Goed nieuws dus, top!
Wees welkom bij mijn fobo
Ben je ook zo nat en wild dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef complicate het volgende:
[..]
True, ik ben zo diep als de zee hoor.
yats moest eens weten hoe diep je bentquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef complicate het volgende:
[..]
True, ik ben zo diep als de zee hoor.
lange mannenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mij is alles diep, met mijn 2 meter zowat
Jaquote:
Ach, gewoon negeren als hij qua uiterlijk op je af zou knappen. Dan is hij het gewoon niet waard.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja maar tinderdate. allebei 1 foto uitgewisseld. hij had niet een compleet beeld wat hij na de eerste date wel had qua uiterlijk. maar ik weet dat ik niet de knapste ben maar is toch stom om te horen.
Nee, hebben ze dat daar dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
gofferdomme wat ben jij slecht om zon keuze menu erin te zetten. heb je die van tindertaferel ingepikt?![]()
Ik ken complicate al langer dan vandaagquote:
Sorry...quote:
Yats moest eens wat meer zelfvertrouwen hebbenquote:
Omg, wat een manquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:10 schreef zeefje het volgende:
Hij vind mij eigenlijk te jong en niet het uiterlijk waar hij verliefd snel verliefd op word
klopt hij zij er wel bij dat het daar niet perse omgaat maar wel meegaat in zijn eindoordeel ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, gewoon negeren als hij qua uiterlijk op je af zou knappen. Dan is hij het gewoon niet waard.
[..]
wat hebben ze waar? tintertaferelen is van nyls of ken je dat nietquote:Nee, hebben ze dat daar dan?
[..]
quote:Ik ken complicate al langer dan vandaag
[..]
Sorry...
hij heeft geen foklul hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats moest eens wat meer zelfvertrouwen hebben
wat is dat zoquote:
Waar kan ik dat vinden?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats moest eens wat meer zelfvertrouwen hebben
Eh, ok...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:21 schreef zeefje het volgende:
klopt hij zij er wel bij dat het daar niet perse om gaat maar wel meegaat in zijn eindoordeel ofzo
Nee, ik ga het even opzoeken. Ik heb ook weleens zo'n keuzemenu gemaakt voor een van mijn beste vrienden. Een beetje onzin is af en toe echt mijn ding.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:21 schreef zeefje het volgende:
wat hebben ze waar? tintertaferelen is van nyls of ken je dat niet
Shit, hoe weet jij dat? Maar inderdaad, ik haal de 30 cm nietquote:
Ik heb al een ander fenomenale lul te pakken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
hij heeft geen foklul he
[..]
wat is dat zoaan?
ja idd beetje bot is het welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb al een ander fenomenale lul te pakken.![]()
omdat ik dat ik het nogal "durven" vind dat die zo praat over jouw uiterlijk.
Dat je te jong bent voor hem kan ik begrijpen, maar bon ieder zijn manier en ding.
Daar in jezelfquote:
diepquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Daar in jezelf, diep in jezelf geloven.
durven risico's nemen, vallen en opstaan dit dat.
Mijn favoriete woordjequote:
Dat laatste doe ik, alleen is het vooralsnog vooral vallen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Daar in jezelf, diep in jezelf geloven.
durven risico's nemen, vallen en opstaan dit dat.
Ik hoor het zo vaak maar merk er niks vanquote:
I've got all I need.quote:
Roep je dat ook tegen je vriend?quote:
Haha je scoort toch goed bij vrouwen dacht ik?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hoor het zo vaak maar merk er niks van![]()
[..]
I've got all I need.
JAquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Roep je dat ook tegen je vriend?
"Ga DIEP! DIEP!!! Verdulleme!"
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:33 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik, alleen is het vooralsnog vooral vallen.
quote:
Problemen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
je gaat ook op je kop staan om het zaad diepdiepdiep te laten komen
Benen omhoog is voldoendequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
je gaat ook op je kop staan om het zaad diepdiepdiep te laten komen
quote:
dat krijg je wel als dat zaad zo diep zit dat het in je eicelletje komt en je zo pats boem zwangert bentquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat krijg je wel als dat zaad zo diep zit dat het in je eicelletje komt en je zo pats boem zwangert bent
Hoe was het bij de gemeente?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:45 schreef kree het volgende:
Die TT
Nouja het klinkt positief in ieder geval
dat bedoel ik dus. dat wil je toch niet he , meisjequote:
Nee dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. dat wil je toch niet he , meisje
quote:
Ja ok hoor, ze hebben weer alles doorgelicht of ik niet nog ergens centjes had etc.quote:
Dat dus...quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lang leve durex! Waar diep geen probleem oplevert
wel als je allergisch bent voor latexquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lang leve durex! Waar diep gaan geen probleem oplevert
Dan hoop ik met je mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ok hoor, ze hebben weer alles doorgelicht of ik niet nog ergens centjes had etc.
Maarja heb ik niet ik heb dus ook niks te vrezen van dit soort gesprekken.
Verder is het een aardige vent, hij was blij dat ik donderdag een sollicitatiegesprek heb.
Dus laten we het hopen dat dat wat wordt dan ben ik van de gemeente af ook (en hun van mij : ) )
soa?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja dan weer wel... Pil dan maar?
Of stoppen met neuken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja dan weer wel... Pil dan maar?
Ik heb ze altijd bij me. Een versie van mij op de wereld is voorlopig wel voldoendequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lang leve durex! Waar diep gaan geen probleem oplevert
Ik ook niet. Ik doe het op een gegeven moment binnen een relatie gewoon zonder.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er in heel m'n leven nog niet nodig gehad
op een gegeven moment hèquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd bij me. Een versie van mij op de wereld is voorlopig wel voldoende
[..]
Ik ook niet. Ik doe het op een gegeven moment binnen een relatie gewoon zonder.
En wanneer is dat moment dan precies?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd bij me. Een versie van mij op de wereld is voorlopig wel voldoende
[..]
Ik ook niet. Ik doe het op een gegeven moment binnen een relatie gewoon zonder.
Er zijn andere alternatieven, 69quote:
van 69 kan je ook soa s krijgenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Er zijn andere alternatieven 69? Mja not forever
dat scheurt zo makkelijk hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Laatste bod:
[ link | afbeelding ]
Anders maar onthouding.
Dat zou ik denken, maar vraag me af of iedereen dat ook echt doet.quote:
Ja, tot nu toe na een maand of twee/drie als je beide de rubbertjes zat bent en duidelijk is dat het een relatie is. Maar wel eerst even testen natuurlijk.quote:
als je het zwart op wit hebt...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:58 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zou ik denken, maar vraag me af of iedereen dat ook echt doet.
Niet als je een condoom gebruikt, mja wie doet datquote:
hiv is pas na 3 maandne zichtbaar in je bloed he, dus je kan beter altijd 3 maanden wachtenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe na een maand of twee/drie als je beide de rubbertjes zat bent en duidelijk is dat het een relatie is. Maar wel eerst even testen natuurlijk.
Nee, dat is niets voor mijquote:
oquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet als je een condoom gebruikt, mja wie doet dat
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:58 schreef complicate het volgende:
[..]
condoom bij beffen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Onthouding klinkt zo onthoudendquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Laatste bod:
[ link | afbeelding ]
Anders maar onthouding.
Condooms hebben en ze niet gebruiken,quote:
Onthouding klinkt vooral erg vooroorlogs.quote:
Niet gewenst, dat is nogal een verschil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |