JAquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Roep je dat ook tegen je vriend?
"Ga DIEP! DIEP!!! Verdulleme!"
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:33 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik, alleen is het vooralsnog vooral vallen.
quote:
Problemen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
je gaat ook op je kop staan om het zaad diepdiepdiep te laten komen
Benen omhoog is voldoendequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
je gaat ook op je kop staan om het zaad diepdiepdiep te laten komen
quote:
dat krijg je wel als dat zaad zo diep zit dat het in je eicelletje komt en je zo pats boem zwangert bentquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat krijg je wel als dat zaad zo diep zit dat het in je eicelletje komt en je zo pats boem zwangert bent
Hoe was het bij de gemeente?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:45 schreef kree het volgende:
Die TT
Nouja het klinkt positief in ieder geval
dat bedoel ik dus. dat wil je toch niet he , meisjequote:
Nee dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. dat wil je toch niet he , meisje
quote:
Ja ok hoor, ze hebben weer alles doorgelicht of ik niet nog ergens centjes had etc.quote:
Dat dus...quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lang leve durex! Waar diep geen probleem oplevert
wel als je allergisch bent voor latexquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lang leve durex! Waar diep gaan geen probleem oplevert
Dan hoop ik met je mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ok hoor, ze hebben weer alles doorgelicht of ik niet nog ergens centjes had etc.
Maarja heb ik niet ik heb dus ook niks te vrezen van dit soort gesprekken.
Verder is het een aardige vent, hij was blij dat ik donderdag een sollicitatiegesprek heb.
Dus laten we het hopen dat dat wat wordt dan ben ik van de gemeente af ook (en hun van mij : ) )
soa?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja dan weer wel... Pil dan maar?
Of stoppen met neuken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja dan weer wel... Pil dan maar?
Ik heb ze altijd bij me. Een versie van mij op de wereld is voorlopig wel voldoendequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lang leve durex! Waar diep gaan geen probleem oplevert
Ik ook niet. Ik doe het op een gegeven moment binnen een relatie gewoon zonder.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er in heel m'n leven nog niet nodig gehad
op een gegeven moment hèquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd bij me. Een versie van mij op de wereld is voorlopig wel voldoende
[..]
Ik ook niet. Ik doe het op een gegeven moment binnen een relatie gewoon zonder.
En wanneer is dat moment dan precies?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd bij me. Een versie van mij op de wereld is voorlopig wel voldoende
[..]
Ik ook niet. Ik doe het op een gegeven moment binnen een relatie gewoon zonder.
Er zijn andere alternatieven, 69quote:
van 69 kan je ook soa s krijgenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Er zijn andere alternatieven 69? Mja not forever
dat scheurt zo makkelijk hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Laatste bod:
[ link | afbeelding ]
Anders maar onthouding.
Dat zou ik denken, maar vraag me af of iedereen dat ook echt doet.quote:
Ja, tot nu toe na een maand of twee/drie als je beide de rubbertjes zat bent en duidelijk is dat het een relatie is. Maar wel eerst even testen natuurlijk.quote:
als je het zwart op wit hebt...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:58 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zou ik denken, maar vraag me af of iedereen dat ook echt doet.
Niet als je een condoom gebruikt, mja wie doet datquote:
hiv is pas na 3 maandne zichtbaar in je bloed he, dus je kan beter altijd 3 maanden wachtenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe na een maand of twee/drie als je beide de rubbertjes zat bent en duidelijk is dat het een relatie is. Maar wel eerst even testen natuurlijk.
Nee, dat is niets voor mijquote:
oquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet als je een condoom gebruikt, mja wie doet dat
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:58 schreef complicate het volgende:
[..]
condoom bij beffen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Onthouding klinkt zo onthoudendquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Laatste bod:
[ link | afbeelding ]
Anders maar onthouding.
Condooms hebben en ze niet gebruiken,quote:
Onthouding klinkt vooral erg vooroorlogs.quote:
Niet gewenst, dat is nogal een verschil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |