quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag mijn tuin ook onderhouden.Ik heb helaas geen groene vingers...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
hihiquote:
Ik weet nog wel toen ik bij dat vakantiepark ging werken.quote:
Wat moet er gebeuren?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je speciaal van Holland komt kan ik dat overwegen.
Koop een geit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:39 schreef complicate het volgende:
Mijn vriend wou/wil mijn gras komen maaien,maar ik durf hem niet toe te laten.
Gras maaienquote:
Toen was werk nog leukquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet nog wel toen ik bij dat vakantiepark ging werken.
Moest je al die tuintjes van die huisjes maaien met best wel een vrij zware motor grasmaaier waar je achter moest lopen, zat een soort van koppeling op om hem zeg maar stil te laten staan.
Dus ik daar op 'sollicitatie' was het van probeer het eens ff. Dus klein Kreetje achter die maaier ging helemaal fout zo een bloemenperkje door
Oeps. maar alsnog aangenomen.
Toen nog een keer door de bewoners van een huisje uit hun tuin gekickt omdat ik kale plekken had gemaakt (allemaal hobbels enzo, kuttuin)
Maarja baas kon er wel om lachen, die heeft dat tuintje maar gedaan de rest van de zomer.
Verdiene best goed, guldens toen nog 3 per tuintje en er waren er 60 ofzo, dat was in twee dagen te doen.
Rest van de week voor een uurloontje, maar geen idee meer hoeveel dat was.
Was toen 14-15 trouwens
Als je een maaier hebt komt dat wel in ordequote:
Zo kort als mogelijk isquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Kaalhalen?
Hmmm
tis nog te vroeg eigenlijk hiervoor
Kale plekken makenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet nog wel toen ik bij dat vakantiepark ging werken.
Moest je al die tuintjes van die huisjes maaien met best wel een vrij zware motor grasmaaier waar je achter moest lopen, zat een soort van koppeling op om hem zeg maar stil te laten staan.
Dus ik daar op 'sollicitatie' was het van probeer het eens ff. Dus klein Kreetje achter die maaier ging helemaal fout zo een bloemenperkje door
Oeps. maar alsnog aangenomen.
Toen nog een keer door de bewoners van een huisje uit hun tuin gekickt omdat ik kale plekken had gemaakt (allemaal hobbels enzo, kuttuin)
Maarja baas kon er wel om lachen, die heeft dat tuintje maar gedaan de rest van de zomer.
Verdiene best goed, guldens toen nog 3 per tuintje en er waren er 60 ofzo, dat was in twee dagen te doen.
Rest van de week voor een uurloontje, maar geen idee meer hoeveel dat was.
Was toen 14-15 trouwens
Ja hoor ik heb een maaier, maar ik wil het niet doen, want vrouwquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je een maaier hebt komt dat wel in orde
[..]
Zo kort als mogelijk is
Ja of 's ochtends daar de schuur in lopen tegen een zooi op z'n kop hangende gevilde konijnen aan.quote:
Dus daarom laat je het een wildvreemde doen, natura betaald, en dat is het?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor ik heb een maaier, maar ik wil het niet doen, want vrouw![]()
Mijn vriend wil dat doen voor mijmaar heb dan een gevoel van "schuld".
Dan zou ik toch omgedraaid zijn, maar dat ben ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ja of 's ochtends daar de schuur in lopen tegen een zooi op z'n kop hangende gevilde konijnen aan.
Was 'opa' aan het slachten geweest.
Hmmjam
wadde?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus daarom laat je het een wildvreemde doen, natura betaald, en dat is het?
Logica
O konijntjesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ja of 's ochtends daar de schuur in lopen tegen een zooi op z'n kop hangende gevilde konijnen aan.
Was 'opa' aan het slachten geweest.
Hmmjam
Hmm nou het waren de konijnen van de eigenaar (mijn baas)quote:
Ja en nu gaat grote Kree werken in de electronica.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm nou het waren de konijnen van de eigenaar (mijn baas)
Maar hij had er teveel en durfde ze zelf niet te slachten. Ok zijn vader was van de oude stempel dus die had dat even gedaan, opzich hadden ze dat wel even tegen mij kunnen zeggen voordat ik die schuur in liep. lol
Sebietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:48 schreef kree het volgende:
meh ik moet naar m'n date bij de gemeente. tot straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |