Hallo Kreequote:
Meh ik had m'n moeder belooft een betonnen afdakje af te krabben en schuren, maar ik heb er helemaal geen zin inquote:
Als je het beloofd hebt, dan moet je het wel doen hè.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:59 schreef kree het volgende:
[..]
Meh ik had m'n moeder belooft een betonnen afdakje af te krabben en schuren, maar ik heb er helemaal geen zin in
Ik weet het, nou ze kookt vanavond dus ok zal het straks maar ff doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je het beloofd hebt, dan moet je het wel doen hè.
Hoe sneller je eraan begint hoe sneller je er vanaf bent.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het, nou ze kookt vanavond dus ok zal het straks maar ff doen.
Moet eerst nog naar de gemeente hele vragenlijsten en shit voor die uitkering.
Blij als ik daar vanaf ben.
Leuke klus...Ahum...Zelf heb ik vanmorgen huis gehouden in de tuin van mijn vader. Dat onkruid gaat echt veel te snel met dit weer...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:59 schreef kree het volgende:
[..]
Meh ik had m'n moeder belooft een betonnen afdakje af te krabben en schuren, maar ik heb er helemaal geen zin in
Ah groene vingersquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:17 schreef yats het volgende:
[..]
Leuke klus...Ahum...Zelf heb ik vanmorgen huis gehouden in de tuin van mijn vader. Dat onkruid gaat echt veel te snel met dit weer...
Op dit moment zijn ze vooral bruinquote:
Haha, bij mij wit straks denkquote:
Klussen binnenshuis vind ik meestal wel leuk om te doen, maar echt groene vingers heb ik niet geloof ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
Haha, bij mij wit straks denk
Ik *haat* klussen, echt ik ben niet perse onhandig ofzo maar heb er nooit zin in.
Behangen gekloot met plintjes etc
Je mag mijn tuin ook onderhouden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:17 schreef yats het volgende:
[..]
Leuke klus...Ahum...Zelf heb ik vanmorgen huis gehouden in de tuin van mijn vader. Dat onkruid gaat echt veel te snel met dit weer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Ik heb ooit nog eens een paar zomers op een vakantiepark gewerkt, beetje heggen snoeien schoffelen tuintjes maaien, was best leuk werk eigenlijk en lekker buiten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:22 schreef yats het volgende:
[..]
Klussen binnenshuis vind ik meestal wel leuk om te doen, maar echt groene vingers heb ik niet geloof ik.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag mijn tuin ook onderhouden.Ik dacht nu komt er een oerwoud foto in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
Ik heb net een broodje met tonijn gegetenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
*honger*
Ziet er allemaal wel goed uit, maar is wachten op de labuitslagen....
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag mijn tuin ook onderhouden.Betaal je dan ook in natura?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed te horen!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
*honger*
Ziet er allemaal wel goed uit, maar is wachten op de labuitslagen...."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Als je speciaal van Holland komt kan ik dat overwegen.quote:
Ik begon me al af te vragen welke 'tuintje' ze nou bedoeldequote:
Stoute Kreequote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ik begon me al af te vragen welke 'tuintje' ze nou bedoelde
hahahaha toch nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ik dacht nu komt er een oerwoud foto in de spoiler
Wilde net zeggen kom het wel ff voor je doen, maarja ach ik val afquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Stoute Kree![]()
![]()
Nee maar ik kan mijn tuin niet onderhouden, niet mijn ding. Ik ben op zoek naar een klusjesman ,maar bon niet uit Nederland ofzo
Ben je dan zo lief?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:29 schreef kree het volgende:
[..]
Wilde net zeggen kom het wel ff voor je doen, maarja ach ik val af
Schattig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |