Misschien kan Thijs dat wel compenseren met iets anders...quote:
dat weet jij nogal goedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien kan Thijs dat wel compenseren met iets anders...
Yup, helaas wel. Maar ik kon hem mooi voorbijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:25 schreef kree het volgende:
[..]
Klote vrachtwagens ook, daar gaat je mooie bochtje
Viel best mee, passeerde de vrachtwagen met 70 denk ik en reed wat harder door op de weg erna.quote:
Je weet wat ik bedoel toch?quote:
Ssstt!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien kan Thijs dat wel compenseren met iets anders...
Kut. Te laat.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ssstt!
[..]
Kut. Te laat.
Geen 30cm in ieder geval.
Ik heb een idee, maar leg het nog even uit?quote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
Woei, stoute schoentjes aan gedaan en contact gezocht in een persoonlijk bericht met de collega van mn zus. Nu afwachten
Doe je best. Je moeder zal je dankbaar zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:28 schreef kree het volgende:
Ja ik ga me zelf een ladder opschoppen met krabbers, als een echte bouwvakker
Hoe stout waren die?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
Woei, stoute schoentjes aan gedaan en contact gezocht in een persoonlijk bericht met de collega van mn zus. Nu afwachten
Dat mag ik hopen jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed bezig!
[..]
Doe je best. Je moeder zal je dankbaar zijn
wat liefquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:28 schreef kree het volgende:
Ja ik ga me zelf een ladder opschoppen met krabbers, als een echte bouwvakker
Ze hadden behoorlijk lange tongen!quote:
Als je iemand te veel vrijheid geeft dan zou je er spijt van kunnen krijgen als je niet kunt waken over jouw grenzen. Iets met "te lief zijn is niet goed" .quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb een idee, maar leg het nog even uit?
quote:
Goede zwemmers zijn goed in bed.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
Over mijn uithoudingsvermogen is nog niet geklaagd in ieder geval.
Aangezien het zeefje betreft en ik haar type niet ben maak ik me niet zo'n zorgen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je iemand te veel vrijheid geeft dan zou je er spijt van kunnen krijgen als je niet kunt waken over jouw grenzen. Iets met "te lief zijn is niet goed" .
Bijt nu niet!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je iemand te veel vrijheid geeft dan zou je er spijt van kunnen krijgen als je niet kunt waken over jouw grenzen. Iets met "te lief zijn is niet goed" .
Ook als ze maar in bepaalde slag kunnen in het zwembad?quote:
Wielrenners/hardlopers ook?quote:
Op die fietsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:32 schreef yats het volgende:
[..]
Aangezien het zeefje betreft en ik haar type niet ben maak ik me niet zo'n zorgen.
nee...ze vallen best mee...gewoon...goed...quote:
Ja het gaat om "uithoudingsvermogen".quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook als ze maar in bepaalde slag kunnen in het zwembad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |