Ik heb er nooit zo over nagedacht, maarja ben de 'met condoom' fase dan ook niet voorbij gekomenquote:
Je hebt condooms voor alles, het ding is dat het gewoon (bijna) al het gevoel wegneemt...quote:
vrouwencondooms zijn niet om te beffen. daar heb je beflapjes voor wat trouwens ook geen zekerheid bied voor geen soa omdat het maar minimaal bedektquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt condooms voor alles, het ding is dat het gewoon al het gevoel wegneemt...
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zo over nagedacht, maarja ben de 'met condoom' fase dan ook niet voorbij gekomen
Hoe bescherm je jij dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
vrouwencondooms zijn niet om te beffen. daar heb je beflapjes voor wat trouwens ook geen zekerheid bied voor geen soa omdat het maar minimaal bedekt
Testen doe je dan na 3 maanden hè.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe na een maand of twee/drie als je beide de rubbertjes zat bent en duidelijk is dat het een relatie is. Maar wel eerst even testen natuurlijk.
quote:
Ze vertelt alleen graag Aquote:
Wow duidelijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:04 schreef zeefje het volgende:
Ik doe niet meer aan seks en hoef mij dus niet te beschermen
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:04 schreef zeefje het volgende:
Ik doe niet meer aan seks en hoef mij dus niet te beschermen
Wachten voor de warequote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
Verstandig, beter wacht je op een echt leuke jongen.
Dat is wel mijn instelling, alleen loop je tegen het probleem aan wanneer weet je dat het de ware is.quote:
daarom.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
Verstandig, beter wacht je op een echt leuke jongen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
daarom.
beter 4 maanden wachten op een hele leuke jongeman waar ook nog een leuke klik mee is dan een eenmalige beurt die maar 2 minuten duurt. kwaliteit boven kwaniteit
Moet er niet aan denken...quote:
De laatste keer was na 2,5 maand ongeveer. Compleet schoon, maar ik had ook niet anders verwacht. Zo wild is mijn verleden nietquote:
Het sowieso een mooie instelling.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:07 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is wel mijn instelling, alleen loop je tegen het probleem aan wanneer weet je dat het de ware is.
Ik dacht namelijk wel de vorige keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |