je hebt elke sporter wel gehad?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:34 schreef complicate het volgende:
[..]
nee...ze vallen best mee...gewoon...goed...
3quote:
Oh, dan zit het wel goed. Even door de zeef heen prikken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja het gaat om "uithoudingsvermogen".
Ja en even gequote voor je het zou editen. ;Pquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, dan zit het wel goed. Even door de zeef heen prikken.
...zei ik dat nu hardop?
au!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, dan zit het wel goed. Even door de zeef heen prikken.
...zei ik dat nu hardop?
Nee hoor.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en even gequote voor je het zou editen. ;P
Heb je de verkeerde getroffen denk ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:34 schreef complicate het volgende:
[..]
nee...ze vallen best mee...gewoon...goed...
quote:
Smaken verschillen hè.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:36 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je de verkeerde getroffen denk ik.
[..]
Ach, ik edit zelden. Sta achter mijn posts!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en even gequote voor je het zou editen. ;P
Geen idee, mijn ex'en waren geen van alle sportief.quote:
Scherp.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, ik edit zelden. Sta achter mijn posts!
Zij mij dan denk ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:38 schreef complicate het volgende:
Thijs, is Zeefje aan het proberen hosselen versieren
Als een zwaard.quote:
hosselen is beterquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:38 schreef complicate het volgende:
Thijs, is Zeefje aan het proberen hosselen versieren
Ik ben slecht in hosselen hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zij mij dan denk ik
[..]
Als een zwaard.
Versieren doe je met een kerstboom.quote:
Ik ook.quote:
fixed:quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:38 schreef complicate het volgende:
Thijs, is Zeefje aan het proberen versieren hosselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:40 schreef complicate het volgende:
[..]
fixed:
[..]Comp, maak het nu niet complicated he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
of je auto tijdens het wkquote:
hihihiquote:
Hey ik doe gewoon mijn best, zorg goed voor Zeefje!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Comp, maak het nu niet complicated he!
Alle fokkers toch?quote:
kom danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey ik doe gewoon mijn best, zorg goed voor Zeefje!
nee comp nietquote:
Dat doet ze niet, jongen toch.quote:
Hi ha honde... oh wacht, voetbal is nog niet begonnen.quote:
Ook zijn charme, dat heeft.quote:
Ik ben al weg...Groetenquote:
Ik zorg ervoor dat hij goed voor jou zorgt aangezien je op zoek bent daar die ene uitzonderlijke jongemanquote:
Waarom?quote:
voel de liefdequote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat hij goed voor jou zorgt aangezien je op zoek bent daar die ene uitzonderlijke jongman![]()
Comp, meid, je geeft me te veel eer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat hij goed voor jou zorgt aangezien je op zoek bent daar die ene uitzonderlijke jongeman![]()
De rode duivels spelen vandaag tegen VSquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hi ha honde... oh wacht, voetbal is nog niet begonnen.
Ik krijg het er warm van. Maar ik straal het ook weer uit.quote:
ik ook. dmv zweetquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik krijg het er warm van. Maar ik straal het ook weer uit.
quote:
En ik heb nog niet eens iets gedaan!quote:
Omdat ik wat anders ga doen om me op te vrolijken.quote:
Hintquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ik heb nog niet eens iets gedaan!
...oh wacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:50 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik wat anders ga doen om me op te vrolijken.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:51 schreef complicate het volgende:
[..]
HintbezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:
Nee, helaasquote:
ach zoquote:
Zeg, Yats, gaat het manneke?quote:
Mwah, kan beter, kan slechter.quote:
Dan moet je nu of straks iets doen dat je nog nooit hebt gedaan.quote:
Niet zo negatief Yats, je lijkt Fax wel.quote:
Ik heb mijn lijstje wel klaar. Maar ik vrees dat het er voorlopig even niet in zit,quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan moet je nu of straks iets doen dat je nog nooit hebt gedaan.![]()
Hoeft niet spectaculair te zijn hoor.
#YOLO
*Overdrijfmodus*quote:
We willen het lijstje zienquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb mijn lijstje wel klaar. Maar ik vrees dat het er voorlopig even niet in zit,
Zo bijzonder is dat niet hoor.quote:
Fax is toch niet zo negatief, hij doet alsofquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet zo negatief Yats, je lijkt Fax wel.
Laat de rechters onder ons maar oordelen.quote:
Bucketlist?quote:
Mocht ie willen als ie alsof deedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Fas is toch niet zo negatief, hij doet alsof
Ik ben eigenlijk zeker dat Faxie gewoon toneel speelt en het gaat hem goed.quote:
Mwah, zit toch wel een verschil tussen. Fax is negatiever terwijl hij zo zou kunnen krijgen wat hij zoekt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet zo negatief Yats, je lijkt Fax wel.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*Overdrijfmodus*
Elke dag minstens 2 uur. Je weet.
*/Overdrijfmodus*
Jep, toevallig laatst een keer gemaakt nadat ik daartoe uitgedaagd werd.quote:
Allee alleee alleeee laat het zien toe toequote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:02 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, toevallig laatst een keer gemaakt nadat ik daartoe uitgedaagd werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Allee alleee alleeee laat het zien toe toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoveel interessants staat er echt niet op hoor. Alhoewel het toch een vrij lang lijstje werdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Jongen, ik vraag het zo lief, doe het nu maar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:04 schreef yats het volgende:
[..]
Zoveel interessants staat er echt niet op hoor. Alhoewel het toch een vrij lang lijstje werd
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:02 schreef complicate het volgende:
Faxie is niet negatief , hij is gewoon kieskeurig
Alles kan tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
En wat schiet ik daar mee op?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Jongen, ik vraag het zo lief, doe het nu maar.
Jij niets. Wij wel.quote:
AHA!quote:
Stouterik.quote:
Zoals mijn schoenen.quote:
Mooi, dat gaat hem dus niet worden.quote:
Tegenwoordig mag alles. Vrijheid tot in China.quote:
euhquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:06 schreef complicate het volgende:
[..]
AHA!
Tips en motivatie om het (wat op jouw lijstje staat) te doen
Dus?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:02 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, toevallig laatst een keer gemaakt nadat ik daartoe uitgedaagd werd.
In China kijken ze niet zo nauw.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag alles. Vrijheid tot in China.
Letterlijk of figuurlijk?quote:
Kutgrapjesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In China kijken ze niet zo nauw.
Ik moet echt ophouden met die lame kutgrap
Beide.quote:
Kutscheetjesquote:
Sorry comp, ik weet dat je hem vast graag ziet, maar ik hou het voor me, Bedenk gewoon de meest standaard dingen en grote kans dat ze bij mij erop staan.quote:
Dus niets...quote:
Ok er was dus eigenlijk geen lijstje nananananananaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:10 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry comp, ik weet dat je hem vast graag ziet, maar ik hou het voor me, Bedenk gewoon de meest standaard dingen en grote kans dat ze bij mij erop staan.
[..]
Dus niets...
Beetje jammer, laat dat lijstje nu maar zienquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:10 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry comp, ik weet dat je hem vast graag ziet, maar ik hou het voor me, Bedenk gewoon de meest standaard dingen en grote kans dat ze bij mij erop staan.
[..]
Dus niets...
Euuh dat niet.quote:
Plaag hem nu niet zo compie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok er was dus eigenlijk geen lijstje nanananananana
Jawel, maar ik heb gewoon even een minder humeur.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok er was dus eigenlijk geen lijstje nanananananana
Mijn ex vond dat inderdaad niet leuk, maar ik vond het ongelofelijk lolligquote:
Maar Yatsie tochquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:12 schreef yats het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb gewoon even een minder humeur.
Yats wil niet, en het ligt aan zijn humeur zegt hij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer, laat dat lijstje nu maar zien
Ja, dat hoor ik de laatste tijd wel vaker.quote:
Tijd voor de maand? Voor Yatsiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats wil niet, en het ligt aan zijn humeur zegt hij.
Of voor de jouwe, nu je hier zit?quote:
Seg ik probeer naar je te luisteren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik de laatste tijd wel vaker.
Nee, ik ben geen vrouw Tijn.quote:
Weet ik, maar liever via DMquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Seg ik probeer naar je te luisteren.
Ja en Thijs is haar liefde aan het beloven.quote:
Al bloemen gestuurd en alles.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en Thijs is haar liefde aan het beloven.
OK.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:14 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen vrouw Tijn.
[..]
Weet ik, maar liever via DM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |