Dan moet je nu of straks iets doen dat je nog nooit hebt gedaan.quote:
Niet zo negatief Yats, je lijkt Fax wel.quote:
Ik heb mijn lijstje wel klaar. Maar ik vrees dat het er voorlopig even niet in zit,quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan moet je nu of straks iets doen dat je nog nooit hebt gedaan.![]()
Hoeft niet spectaculair te zijn hoor.
#YOLO
*Overdrijfmodus*quote:
We willen het lijstje zienquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb mijn lijstje wel klaar. Maar ik vrees dat het er voorlopig even niet in zit,
Zo bijzonder is dat niet hoor.quote:
Fax is toch niet zo negatief, hij doet alsofquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet zo negatief Yats, je lijkt Fax wel.
Laat de rechters onder ons maar oordelen.quote:
Bucketlist?quote:
Mocht ie willen als ie alsof deedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Fas is toch niet zo negatief, hij doet alsof
Ik ben eigenlijk zeker dat Faxie gewoon toneel speelt en het gaat hem goed.quote:
Mwah, zit toch wel een verschil tussen. Fax is negatiever terwijl hij zo zou kunnen krijgen wat hij zoekt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet zo negatief Yats, je lijkt Fax wel.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*Overdrijfmodus*
Elke dag minstens 2 uur. Je weet.
*/Overdrijfmodus*
Jep, toevallig laatst een keer gemaakt nadat ik daartoe uitgedaagd werd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Allee alleee alleeee laat het zien toe toequote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:02 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, toevallig laatst een keer gemaakt nadat ik daartoe uitgedaagd werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Allee alleee alleeee laat het zien toe toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoveel interessants staat er echt niet op hoor. Alhoewel het toch een vrij lang lijstje werdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Jongen, ik vraag het zo lief, doe het nu maar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:04 schreef yats het volgende:
[..]
Zoveel interessants staat er echt niet op hoor. Alhoewel het toch een vrij lang lijstje werd
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:02 schreef complicate het volgende:
Faxie is niet negatief , hij is gewoon kieskeurig
Alles kan tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
En wat schiet ik daar mee op?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Jongen, ik vraag het zo lief, doe het nu maar.
Jij niets. Wij wel.quote:
AHA!quote:
Stouterik.quote:
Zoals mijn schoenen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |