Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
daarom.
beter 4 maanden wachten op een hele leuke jongeman waar ook nog een leuke klik mee is dan een eenmalige beurt die maar 2 minuten duurt. kwaliteit boven kwaniteit
Ach, ik heb snel contact jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha je scoort toch goed bij vrouwen dacht ik?
2 minuten? Wat? Dat is wel heel kort...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
daarom.
beter 4 maanden wachten op een hele leuke jongeman waar ook nog een leuke klik mee is dan een eenmalige beurt die maar 2 minuten duurt. kwaliteit boven kwaniteit
ohyes mijn dag kan niet meer stuk.quote:
Ja, we hebben ook eerst maanden gedate. Als ik seks met iemand heb, dan moet het betekenisvol zijn, anders liever geen seks of vriend.quote:
Beffen zonder lapjesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
vrouwencondooms zijn niet om te beffen. daar heb je beflapjes voor wat trouwens ook geen zekerheid bied voor geen soa omdat het maar minimaal bedekt
Moet er niet aan denken...quote:
Soms moet je door een zee van kots heen om net die ene diamant te vinden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
Verstandig, beter wacht je op een echt leuke jongen.
quote:
maar je bent dan ook ergquote:
dat wat een een voorbeeld. je begrijpt mijn punt welquote:
quote:
Er is niets mis om je eens over te geven aan je lusten vind ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, we hebben ook eerst maanden gedate. Als ik seks met iemand heb, dan moet het betekenisvol zijn, anders liever geen seks of vriend.
Waarom lig je dan nog niet in mijn bed?!quote:
Het is wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
ohyes mijn dag kan niet meer stuk.
maar ik heb voorlopig gewoon een celibaatleef ingesteld. wel heel moeilijk soms hoor
Goede instelling ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, we hebben ook eerst maanden gedate. Als ik seks met iemand heb, dan moet het betekenisvol zijn, anders liever geen seks of vriend.
maar vaak kom je zoveel kots tegen. de slechte hebben het vaak voor de goede verpestquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
Soms moet je door een zee van kots heen om net die ene diamant te vinden.
omdat omdatquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom lig je dan nog niet in mijn bed?!
Smooth zeefquote:
Ja, ik snap heel goed wat je bedoeldquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:11 schreef zeefje het volgende:
dat wat een een voorbeeld. je begrijpt mijn punt wel
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom lig je dan nog niet in mijn bed?!
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik niet iig..
mn libido is nu ver te zoeken en daar baal ik al van..
True, maar de optimist in mij zegt dat ik het niet moet opgeven. En dat doe ik ook niet. Al staat alles lekker op een laag pitje nu. Heb via PaiQ leuke contacten en daar heb ik vooralsnog vrede mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
maar vaak kom je zoveel kots tegen. de slechte hebben het vaak voor de goede verpest
Het zuiden is niet ver en op mijn motor kan ik overal heenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
omdat omdat
je waarschijnlik heel ver weg woont
Zeefje op jouw motor van achterquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:14 schreef El_Thijs het volgende:
Het zuiden is niet ver en op mijn motor kan ik overal heen
ik ben zo smooth als je billetjesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:13 schreef yats het volgende:
[..]
Smooth zeef
[..]
Ja, ik snap heel goed wat je bedoeld
Ik kan niet met paiq omgaanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, maar de optimist in mij zegt dat ik het niet moet opgeven. En dat doe ik ook niet. Al staat alles lekker op een laag pitje nu. Heb via PaiQ leuke contacten en daar heb ik vooralsnog vrede mee.
[..]
Het zuiden is niet ver en op mijn motor kan ik overal heen
dan krijg ik een orgasme van de trillingquote:
Plaats genoeg. Kan ze me goed vasthoudenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
dan krijg ik een orgasme van de trilling
aan je absquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Plaats genoeg. Kan ze me goed vasthouden
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]