abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141756801

Alweer een fantastische maand uitzendingen van Voetbal International tijdens eindtoernooien. Met als presentator de wandelende gelpot aka Wilfred Genee, Johan Derksen en Rene van der Gijp. Gedurende het eindtoernooi zullen ook weer de nodige gasten aanschuiven met terugkerend o.a Wim Kieft, Hansie Hansie en Johan Boskamp. In de late uitzendingen zal de tafel vol zitten, in de korte uitzending is er maar 1 gast en dat is meestal Kieft/Hans/Bossie/etc. Verder zal Sierd de Vos ter plaatse verslag doen

Dit jaar geen tegenstand van de publieke omroep die met 50 man op het belastinggeld van ons een maand mag teren in het zonnige Brazilië.

Vaste onderdelen in de show
• De Krantjes
• De tip van Tommie
• Een gast 'stuurt' een kaart naar...
• Contact met Sierd ter plaatse

Het voorlopige gastenschema
Maandag 9 juni: Gordon Heuckeroth & Jan Boskamp
Dinsdag 10 juni: Wim Kieft & Erik Dijkstra
Woensdag 11 juni: Hans Kraay junior & Tijl Beckand
Donderdag 12 juni: Jan Smit uit het inteeltdorp Volendam & Demy de Zeeuw
Vrijdag 13 juni: Theo Janssen & Frans Bauer
Zaterdag 14 juni: Jan Boskamp & John van den Heuvel
Zondag 15 juni: Jan Boskamp & Carlo Boszhard
Maandag 16 juni: Gertjan Verbeek & Fatima Moreira de Melo
Dinsdag 17 juni: Wim Kieft, Hans Kraay junior & John Williams
Woensdag 18 juni: Wim Kieft, Hans Kraay junior, John de Mol & Frans Bauer
Donderdag 19 juni: Mario Been, Hans Kraay junior & Art Rooijakkers
Vrijdag 20 juni: Theo Janssen & Cecile Koekkoek
Zaterdag 21 juni: Wim Kieft, Mario Been & Najib Amhali
Zondag 22 juni: Wim Kieft, Hans Kraay junior & Erik van Muiswinkel
Maandag 23 juni: Mario Been & Guus Meeuwis
Dinsdag 24 juni: Hans Kraay junior, Nico Dijkshoorn & Gerard Joling
Woensdag 25 juni: Mario Been & Erik Dijkstra
Donderdag 26 juni: Wim Kieft & Jack Spijkerman
Vrijdag 27 juni: Theo Janssen & Mark Tuitert
Zaterdag 28 juni: Jan Boskamp & Thomas Dekker
Zondag 29 juni: Jan Boskamp, Wim Kieft & Frans Bauer
Maandag 30 juni: Wim Kieft en Nic0 Dijkshoorn
Dinsdag 1 juli: Hans Kraay Jr. en Giel Beelen
Woensdag 2 juli: Wim Kieft en Emile Roemer
Donderdag 3 juli: Jan Boskamp en Eddy Zoey
Vrijdag 4 juli: O.a. Jan Boskamp
Zaterdag 5 juli: Hans Kraay Jr. en Michael Boogerd (ook over start Tour de France)
Zondag 6 juli: Wim Kieft en Lee Towers *O*

Compleet overzicht van de uitzendtijden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al fan van VI sinds het eerste uur maar begin me de laatste dagen behoorlijk te irriteren aan het negativisme wat er rond de tafel heerst. Derksen met zijn quasi-nuance (kijk mij origineel zijn terwijl hij achter de schermen gewoon vrolijk mee juicht) en hun anti-patriottisme. Alsof het onschuldig juichen voor Oranje gelijk staat aan fascitische volksmennerij.

Wilfred Genee en RTL-redacteuren, roep ze tot de orde voordat ze hun hand overspelen en defenitief verdrinken in zuurpruimerij.
pi_141757131
Blijf eens van mijn pracht TT af.
pi_141757145
Dat negativisme op zich vind ik niet zo erg, maar het dedain waarmee het gepaard gaat is wel vervelend. Ze doet net alsof iedereen (elke Nederlander en de rest van de media) denkt dat Nederland wereldkampioen wordt en zij aan tafel de enige zijn die het wel even beter weten en alles relativeren.
pi_141757166
Vanavond Giel Beelen _O_
pi_141757198
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:39 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Ik ben al fan van VI sinds het eerste uur maar begin me de laatste dagen behoorlijk te irriteren aan het negativisme wat er rond de tafel heerst. Derksen met zijn quasi-nuance (kijk mij origineel zijn terwijl hij achter de schermen gewoon vrolijk mee juicht) en hun anti-patriottisme. Alsof het onschuldig juichen voor Oranje gelijk staat aan fascitische volksmennerij.

Wilfred Genee en RTL-redacteuren, roep ze tot de orde voordat ze hun hand overspelen en defenitief verdrinken in zuurpruimerij.
Dit. Gisteren was echt wel een dieptepunt.

- Genee die weer eens een in beginsel mooie discussie afkapt met zijn selfie actie
- de KNRM....wtf? Gelukkig begon ik pas om 8.45 met kijken dus ik dat direct doorspoelen
- Dijkshoorn die als enige persoon op het westelijk halfrond (buiten Engeland) het een schwalbe van Robben vindt en er ook maar over door blijft hameren. Ja, hij vielw at overdreven maar het was gewoon een penalty Nico
- Derksen die heel goedkoop gaat scoren over dat Van Gaal kinderen toe laat bij de spelers. En dan als argument dat ze dat in Afghanistan ook niet doen.
- Het downplayen van Van Gaal. Oké, hij deed wellicht logische wissels, maar hoeveel coaches zullen zovaak hun gelijk hebben gehaald met wissels? Advocaat heeft wel eens vreemder gewisseld in Oranje dienst bv. Hoe je 't ook wendt of keert, het is gewoon knap van Van Gaal (en ook gewoon zijn verdienste) dat hij dit Oranje moeiteloos kan laten switchen van het ene systeem naar het andere en dat het dan keer op keer goed uitpakt. Hoe vaker het werkt, hoe kleiner de factor geluk wordt en hoe groter de factor kwaliteit.

Ik kijk praktisch elke VI, heb zelfs 2 jaar geleden in Thailand elke VI gedownload zodat ik die op mn gemakkie tijdens mijn ontbijt kon kijken, maar ik ben er nu echt wel klaar mee zeg. Hoe zuur kan je zijn als tafel.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_141757199
quote:
Dinsdag 1 juli: Hans Kraay Jr. en Giel Beelen
Woensdag 2 juli: Wim Kieft en Emile Roemer
Donderdag 3 juli: Jan Boskamp en Eddy Zoey
Vrijdag 4 juli: O.a. Jan Boskamp
Zaterdag 5 juli: Hans Kraay Jr. en Michael Boogerd (ook over start Tour de France)
Zondag 6 juli: Wim Kieft en Lee Towers
Ze willen echt van hun kijkers af.
pi_141757256
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat negativisme op zich vind ik niet zo erg, maar het dedain waarmee het gepaard gaat is wel vervelend. Ze doet net alsof iedereen (elke Nederlander en de rest van de media) denkt dat Nederland wereldkampioen wordt en zij aan tafel de enige zijn die het wel even beter weten en alles relativeren.
Ik moet het nog zien tegen Costa Rica met een ontketende Bryan Ruiz. _O-
  dinsdag 1 juli 2014 @ 10:52:05 #9
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_141757283
Daarom Studio Brasil :)
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_141757354
quote:

Dit dus.

Ik zit de uitzending van gisteravond nu terug te kijken omdat ik het gisteravond wegens werk niet heb kunnen zien en de eerste 20 minuten gaat het alleen maar over van Gaal in negatieve zin, de spelers met een reactie op de overwinning in een negatieve zin en over de oranje beleving in dit land in negatieve zin.

Grote aanstichter van dit alles is Nico Dijkshoorn. Als deze man vandaag nog komt te overlijden, dan ga ik de straat op om dit te vieren. Wat is die man een achterlijke mongool zeg :r

Laat Theo Jansen maar aan tafel zitten de rest van het toernooi zolang Oranje er nog in zit want dan is er helemaal niets aan de hand en wordt er tenminste inhoudelijk over voetbal gesproken
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_141757373
quote:

Daarom kijk ik het al een tijdje niet meer :)
Studio Brasil is veel beter ook!
Zonder wrijving geen glans
pi_141757380
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:47 schreef Nober het volgende:

[..]

Ze willen echt van hun kijkers af.
Niemand wil ook nog aanschuiven. Genee heeft 4x gevraagd aan Giel of hij wilde komen. Roemer heeft zendtijd gekocht zodat hij zich weer als de gezellige volkse oom kan presenteren. Eddy Zoey zal wel een nieuw programma hebben. Boogerd zit er vanwege Tour du Jour waar ze ook reclame voor moeten maken en Lee Towers komt overal als hij mag zingen.
pi_141757460
quote:
Precies, en als het dan anders uitpakt is het 'geluk' of 'toeval', of is het niet de verdienste van Nederland dat ze wonnen, maar speelde de tegenstander zo slecht :')

Het begint een beetje irritant te worden. In de Eredivisie is het nog wel grappig, daar kan je inderdaad ieder weekend een comedy capers samenvatting van maken. Maar verder is alleen maar fappen op Frankrijk, Duitsland, Gammes, en weet ik wie, en is het bij Nederland altijd mwah.

Er zit ook gewoon teveel sponsoring in, de discussies lopen daardoor niet lekker, en iemand moet eens even tegen Gijp zeggen dat hij z'n bek dicht houdt als Genee een vraag aan een ander stelt.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:00:13 #14
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_141757487
quote:
Hier heb je een goed punt. :Y Maar dat wordt ook steeds aangewakkerd door Wilfred die de boel polariseert.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:10:25 #15
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_141757768
Ik ben het gezeik in dit topic over het gezeik in VI inmiddels ook wel een beetje zat. Ik word daar zo moe van he.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_141757776
Wie verzint het toch elke keer om die Nico Dijkshoorn uit te nodigen. Ik ken serieus niemand die ook maar zegt dat dit een leuke toevoeging is voor het programma.
pi_141757803
Nico is gewoon het holmaatje van Johan. Zielig bij elkaar geraapt persoon is die Nico Dijkshoorn. Hij zit daar als mister bigstar met een enorme houding van zie mij hier eens het alternatieve alteregotje van Johan zijn. Het is gewoon een ontzettend vermoeiend persoon die bij elk woordgrapje grappig uit de hoek wil komen. Als ik familie van hem was dan zou ik me kapot schamen en zelfmoord plegen
pi_141757810
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:10 schreef zolderraam het volgende:
Wie verzint het toch elke keer om die Nico Dijkshoorn uit te nodigen. Ik ken serieus niemand die ook maar zegt dat dit een leuke toevoeging is voor het programma.
Alsof ze daar naar kijken, het is toch puur het pluggen van lui die iets voor VI schrijven. Meest tenenkrommende afleveringen waren bv. met Andy vd Meyde of die behangkoning :') Voegt echt helemaal 0,0 toe, maarja er moeten boekjes verkocht worden w/
pi_141757834
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:10 schreef zolderraam het volgende:
Dat doet Johan want Nico is het holmaatje van Johan. Hij mag ook elke week een colmn schrijven in de VI waar alleen maar louter onzin in staat
  Forum Admin dinsdag 1 juli 2014 @ 11:12:28 #20
35723 crew  GGMM
pi_141757842
Ik sla over vanvond.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_141757845
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:12 schreef GGMM het volgende:
Ik sla over vanvond.
Maar je favoriete gast is er?!
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:14:40 #22
168304 Mani89
pi_141757916
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Alsof ze daar naar kijken, het is toch puur het pluggen van lui die iets voor VI schrijven. Meest tenenkrommende afleveringen waren bv. met Andy vd Meyde of die behangkoning :') Voegt echt helemaal 0,0 toe, maarja er moeten boekjes verkocht worden w/
Die behangkoning was wel een dieptepunt ja, zo'n simpele ziel van een Hagenees die het over "020" had enzo :')
pi_141757967
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:14 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Die behangkoning was wel een dieptepunt ja, zo'n simpele ziel van een Hagenees die het over "020" had enzo :')
Of die Andy vd Meyde die heel stoer aan het vertellen was dat hij dronken door Londen aan het crossen was 's nachts. Dat Wilfred daar amper op reageerde en toen echt na de reclame nog zo'n opgelegde disclaimer aan het opdreunen was dat dat soort dingen uiteraard niet kunnen hé
pi_141757970
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:00 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hier heb je een goed punt. :Y Maar dat wordt ook steeds aangewakkerd door Wilfred die de boel polariseert.
Wilfred moet zijn kop eens houden met zijn We Worden Wereldkampioen.

Die mensen klappen ook alleen maar omdat ze anders eruit worden gezet.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:17:33 #25
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_141758002
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 06:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

Derksen is altijd al positief geweest over Van Gaal als trainer hoor. Niet alleen de laatste weken.
Ja als trainer is er niks om 'm aan te merken, maar als mens wel

:D
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_141758014
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:16 schreef macca728 het volgende:

[..]

Wilfred moet zijn kop eens houden met zijn We Worden Wereldkampioen.

Die mensen klappen ook alleen maar omdat ze anders eruit worden gezet.
Hier wel eens met TC03, het is gewoon polariseren, beetje Derksen stangen. Soms best grappig maar ondertussen dusdanig uitgekauwd en voorspelbaar dat het niet leuk meer is. Hij zit hem bij alles op z'n huid, continu 'je weet dat dit opgenomen wordt hé', 100x filmpjes van polonaise, om de uitzending verwijzen naar dat Johan wegloopt, iedere keer beginnen over dat van Gaal zo'n topcoach is, NL nu WK wordt, etc. etc. :O
pi_141758020
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:56 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Niemand wil ook nog aanschuiven. Genee heeft 4x gevraagd aan Giel of hij wilde komen. Roemer heeft zendtijd gekocht zodat hij zich weer als de gezellige volkse oom kan presenteren. Eddy Zoey zal wel een nieuw programma hebben. Boogerd zit er vanwege Tour du Jour waar ze ook reclame voor moeten maken en Lee Towers komt overal als hij mag zingen.
En aad300 en schelvecchio mogen niet komen :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_141758064
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:18 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

En aad300 en schelvecchio mogen niet komen :')
Is volgens mij ook een beetje opgelegd door RTL, dat als ze op RTL4 'de familiezender' zijn dat er ook gewoon 1 non voetbalgast bij moet zitten, of iemand die ander kutprogramma van RTL komt pluggen.
pi_141758102
quote:

In het begin begreep ik nog wel dat Derksen negatief was maar nu is het gewoon lachwekkend. We gaan gewoon de halve finale halen en hij blijft maar roepen dat het onmogelijk is dat Nederland wereldkampioen wordt.
  Forum Admin dinsdag 1 juli 2014 @ 11:24:05 #30
35723 crew  GGMM
pi_141758193
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:12 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Maar je favoriete gast is er?!
xD
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:28:00 #31
62913 Blik
The one and Only!
pi_141758304
Gezien de kwaliteit van het huidige programma vind ik de kijkcijfers eigenlijk redelijk hoog te noemen...
pi_141758613
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:28 schreef Blik het volgende:
Gezien de kwaliteit van het huidige programma vind ik de kijkcijfers eigenlijk redelijk hoog te noemen...
RTL tokkies. Die ex-SBS6 kijkers die inmiddels en masse zijn overgestapt naar de grootste baggerzender van Nederlander, waar schijtlollige en clowneske shows van Linda de Mol en Jeroen van Koningsbrugge het boventoon voeren.

Ik sta niet verbaasd als we het effect van het kwaliteitsverlies van het programma pas echt naar voren komt wanneer Voetbal International weer begint. Zowel Gijp als Derksen hebben weinig interessants meer te melden, terwijl Genee zo langzamerhand de grootste stoorfactor in het programma is geworden. met zijn irritante onderbrekingen en carnavaleske gedrag tijdens de uitzending. En dan nog dat geforceerde geklap bij elke 'grap' van Derksen of Gijp. Nee, het programma is inmiddels één grote bagger. Een commercieel uitgebuit format dat voorheen succesvol was door een mix van humor en banaliteit, maar inmiddels is uitgemolken en verneukt door zenderbazen met dollartekens in de ogen.
pi_141758704
Ik besef me nu pas, dit is ook echt te debiel voor woorden;

quote:
Voorafgaand aan de kwartfinale van NL gaan zij dus met die pillenslikkert een beetje fuckin tour du jour lopen promoten :')
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:45:04 #34
168304 Mani89
pi_141758710
Ik heb nu het gevoel alsof ik al 2 weken lang precies dezelfde posts aan het lezen ben in dit topic, doodvermoeiend.
  Forum Admin dinsdag 1 juli 2014 @ 11:45:38 #35
35723 crew  GGMM
pi_141758725
Ik heb nu het gevoel alsof ik al 2 weken lang precies dezelfde posts aan het lezen ben in dit topic, doodvermoeiend.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_141758738
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_141758754
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:46 schreef Muto het volgende:
_O- !
pi_141758770
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:45 schreef Mani89 het volgende:
Iedere dag 'topshow' is inderdaad veel origineler.
pi_141758815
Er schijnen ook mensen te zijn met Giel Beelen-tatoeages op hun rug, heb ik vernomen.
pi_141758839
Dit is overigens de persoon die verantwoordelijk is voor de communicatie rondom VI, en onder andere de persberichten maakt waarin aangekondigd wordt wie te gast is.

quote:
Contactpersoon
Jaap Paulsen Senior Communicatieadviseur RTL 4 en RTL 7
Telefoonnummer 035-6718718
Twitter @jaappaulsen
pi_141758857
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:54 schreef JenHermes het volgende:

Grote aanstichter van dit alles is Nico Dijkshoorn. Als deze man vandaag nog komt te overlijden, dan ga ik de straat op om dit te vieren. Wat is die man een achterlijke mongool zeg :r

Dat voetbal bij sommige mensen rare emoties oproept is me bekend, maar het overlijden van iemand willen vieren, omdat hij een meninkje op TV geeft die je niet bevalt, dan ben je echt een beetje van het padje af.

Als je dat aan je psych verteld, dan stoppen ze je in een dwangbuis.
pi_141758871
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:49 schreef DrDentz het volgende:
Er schijnen ook mensen te zijn met Giel Beelen-tatoeages op hun rug, heb ik vernomen.

speciaal voor jou
pi_141758872
quote:
Giel Beelen zonder voetbalkennis in VI Oranje

Hoewel van Giel Beelen algemeen bekend is dat hij geen voetbalfan is, schuift de radio-dj vanavond tóch aan in de WK-talkshow VI Oranje op RTL 4. Dat heeft de tv-zender vandaag laten weten. Beelen belde VI Oranje-host Wilfred Genee vrijdag in zijn radioshow op in verband met zijn verjaardag. ”Als ik al iets met voetbal kijk, dan is het die ongein bij jullie“, zei hij. Daarop zei Genee: “Kom een keer aanschuiven. Probeer eens een positieve nooit bij ons aan tafel te kraken.“

Daar had Beelen wel oren naar. “Dit zou ik een soort grap vinden. Ik bij VI Oranje aan tafel daar?”

Het deert Genee niet dat Beelen geen voetbalkennis heeft. “Ik weet dat jouw voetbalkennis misschien niet de allergrootste is, maar je kunt het toch op een andere manier aanvliegen. Trek Johan aan zijn snor en maak een grap met René.”

René van der Gijp vindt het overigens niet zo’n goed idee. “Giel, weet je wat het is? Je moet niet aanschuiven als je geen liefhebber bent, weet je wel. Als je er gewoon totaal niets mee hebt, dan heeft het geen zin.”
http://www.mediacourant.nl/?p=174568
pi_141758909
Met Maarten van Rossem had dat nog wel iets, zo'n voetbalhater aan tafel.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:52:21 #45
168304 Mani89
pi_141758913
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Iedere dag 'topshow' is inderdaad veel origineler.
Kan mij dat nou verrotten als iemand hier "Topshow" post, maar sommige users in deze reeks maken er een sport van om na elke uitzending een heel epos te schrijven met precies dezelfde argumenten en meningkjes als een paar dagen daarvoor.
pi_141758927
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:52 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Kan mij dat nou verrotten als iemand hier "Topshow" post, maar sommige users in deze reeks maken er een sport van om na elke uitzending een heel epos te schrijven met precies dezelfde argumenten en meningkjes als een paar dagen daarvoor.
Mensen met een mening zijn er niet zo veel, presentators genoeg!
pi_141758931
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:52 schreef DrDentz het volgende:
Vroeger was alles beter 9.gif

quote:

[..]

Past prima bij VI toch? Heel epos en uiteindelijk dezelfde argumenten en meningkjes als paar dagen daarvoor?
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:54:23 #48
168304 Mani89
pi_141758955
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:53 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Mensen met een mening zijn er niet zo veel, presentators genoeg!
Ja wat dat betreft zitten er hier veel Johan Derksentjes met zijn Louis de la tourettes.
pi_141758970
quote:
Die komt er voor uit, Nico is een echte voetballiefhebber, yeah right.

of Frans Bauer die geen enkele naam kent.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:56:09 #50
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_141759005
quote:

[..]

Lijkt wel een beetje op wat VI Oranje doet.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:56:14 #51
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_141759009
Dat tegenstrijdige gelul ook. Binnen 20 minuten kunnen ze eerst klagen over het feit dat er spelers met te weinig speeltijd zonder toernooi ervaring in de basiself staan om vervolgens te mekkeren over het feit dat Kuyt er in staat en ze niet begrijpen waarom. Nou, speeltijd en toernooi ervaring?

van Gaal doet gewoon wat logisch is, dus we moeten niet gaan denken dat het een hele goede coach is. Maar waarom speelt ie met spelers zonder minuten in de competitie en aanvallers in de verdediging?
Kunnen we niet gewoon aantrekkelijk voetbal spelen en maar gewoon verliezen?

Het is zulke complete onzin en zuur gezeik wat eruit komt.
pi_141759014
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:54 schreef macca728 het volgende:

[..]

Die komt er voor uit, Nico is een echte voetballiefhebber, yeah right.

of Frans Bauer die geen enkele naam kent.
Frans Bauer is wel een toevoeging, die brengt sfeer. Tijl Beckand zat er bijvoorbeeld alleen als tafelvulling.
pi_141759109
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Voorafgaand aan de kwartfinale van NL gaan zij dus met die pillenslikkert een beetje fuckin tour du jour lopen promoten :')
Hoop niet Boogerd een vaste gast wordt. Vorig editie van VI Oranje zat Gert Jakobs er opeens bij...
  dinsdag 1 juli 2014 @ 12:01:46 #54
53267 TC03
pi_141759139
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Buiten dat is Michael Boogerd gewoon een verschrikkelijk figuur.
pi_141759159
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Buiten dat is Michael Boogerd gewoon een verschrikkelijk figuur.
Dat ook, maar dan pretendeer je een voetbalprogramma te zijn, en dan ga je voorafgaand aan de kwartfinale van je land een beetje met een non-voetbalgast je volgende showtje pluggen. :') !
pi_141759166
quote:
Combi Gijp en Van Rossem was niet zo'n succes vorige keer.
pi_141759171
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:00 schreef Michie_ het volgende:

[..]

Hoop niet Boogerd een vaste gast wordt. Vorig editie van VI Oranje zat Gert Jakobs er opeens bij...
Boogerd zal nog wel een paar keer komen op voetballoze dagen, zeker als Nederland de finale niet haalt. VI Oranje gaat dan langzaam over in Tour du Jour.
pi_141759213
Ook gewoon niet toevallig dat Genee achter die hele bagger van waardeloze gasten zit.
pi_141759394
Die Genee begint echt stumperig gedrag te vertonen ..
pi_141759509
quote:

[..]

Overdaad schaadt.
Ze zijn teveel op TV. Als ze een VI-loze zomer hadden ingelast, dan hadden de mensen die nu vooraan staan met mopperen om het harste lopen roepen dat ze VI zo misten.

Je moet de kijker hongerig houden en ze af en toe weer laten verlangen naar het begin van een nieuw seizoen.
pi_141759556
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:20 schreef Wouterw17 het volgende:

[..]

In het begin begreep ik nog wel dat Derksen negatief was maar nu is het gewoon lachwekkend. We gaan gewoon de halve finale halen en hij blijft maar roepen dat het onmogelijk is dat Nederland wereldkampioen wordt.
Nee, hij schat de kans erg klein in.

En daar heeft hij alle recht toe. Ondanks dat de resultaten goed zijn is ons veldspel erg slecht .
pi_141759610
Het is jammer dat Johan en Rene niet gewoon voor Nederland zijn. Dat verpest de sfeer. Je gedragen als Harry Vermeegen is weer het andere uiterste maar voor Nederland zijn en tegelijkertijd objectief blijven moet mogelijk zijn lijkt me. Wilfred doet dat bijvoorbeeld wel goed op de momenten dat hij niet aan het plagen/trollen is. Maar Rene en Johan (en Kieft) doen er alles aan om zich niet te associëren met de rest van Nederland wat op een gegeven moment gewoon tegen gaat staan. Ze willen zich eigenlijk niet associëren met de ruime meerderheid van de kijkers. Tijdens het reguliere VI seizoen werkt het wel omdat de voorkeuren van de kijkers dan verdeeld zijn over een heleboel verschillende clubs. Maar nu is 90%-99% van de kijkers gewoon voor Nederland.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 12:16:45 #63
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_141759612
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:13 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Overdaad schaadt.
Ze zijn teveel op TV. Als ze een VI-loze zomer hadden ingelast, dan hadden de mensen die nu vooraan staan met mopperen om het harste lopen roepen dat ze VI zo misten.

Je moet de kijker hongerig houden en ze af en toe weer laten verlangen naar het begin van een nieuw seizoen.
Inderdaad. Was het niet beter geweest om net als normaal 2 uitzendingen per week te doen, op de maandag en de vrijdag? En dan wellicht nog een extra uitzending op de dag dat Oranje moet spelen.
pi_141759674
Wat boeit mij in godsnaam of Derksen of Gijp wel of niet voor Nederland juichen. Het punt is dat de humor bekrompen is, de gasten bagger zijn en commercialiteit de boventoon voert. Als dat negativisme nou gepaard ging met relevante analyses dan had ik er totaal geen problemen mee gehad.

[ Bericht 1% gewijzigd door Intellectueel op 01-07-2014 12:24:14 ]
pi_141759703
Johan heeft één keer als een dolle oranjesupporter gejuicht dat was in 1988 toen Nederland van Duitsland won.
pi_141759707
:')
pi_141759727
quote:
Wat is die Genee is mafklapper zeg..
  dinsdag 1 juli 2014 @ 12:22:26 #68
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_141759790
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:16 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Inderdaad. Was het niet beter geweest om net als normaal 2 uitzendingen per week te doen, op de maandag en de vrijdag? En dan wellicht nog een extra uitzending op de dag dat Oranje moet spelen.
Inderdaad. Maar volgens mij vinden ze het zelf té leuk (Wilfred) en/of té lucratief (de rest) om te stoppen :+
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_141759811
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:18 schreef Intellectueel het volgende:
Wat boeit mij in godsnaam of Derksen of Gijp del of niet voor Nederland juichen. Het punt is dat de humor bekrompen is, de gasten bagger zijn en commercialiteit de boventoon voert. Als die negativisme nou gepaard ging met relevante analyses dan had ik er totaal geen problemen mee gehad.
Het punt is juist dat je geen goede analyses geeft als je negatief bent om het negatief zijn.

Er zit totaal geen middenweg meer in het programma. Derksen gedraagt zich als de zure pruim die opzettelijk heel tegendraads moet doen en Genee gedraagt zich als een clown met zijn "we worden wereld kampioen ! ".... :')
pi_141759826
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:22 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar volgens mij vinden ze het zelf té leuk (Wilfred) en/of té lucratief (de rest) om te stoppen :+
Wilfred is een non-talent. Geniet van de aandacht en populariteit van de programma om zijn eigen personality en boekjes te promoten.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 12:26:17 #71
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_141759935
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:23 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Wilfred is een non-talent. Geniet van de aandacht en populariteit van de programma om zijn eigen personality en boekjes te promoten.
Dat laatste doen Johan en René net zo goed.
pi_141759993
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat is die Genee is mafklapper zeg..
Ik heb Wilfred nog nooit gemogen.
pi_141760022
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

En daar heeft hij alle recht toe. Ondanks dat de resultaten goed zijn is ons veldspel erg slecht .
Zoals praktisch elk land. Colombia misschien niet.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_141760116
Die Nico Dijkshoorn is overigens een karikatuur van zichzelf geworden. Zuur zijn om zijn imago in stand te houden. Wat een gek.

Moest vroeger wel lachen om zijn scherpzinnige en cynische houding. Maar hij begint nu een beetje door te slaan heb ik het idee.

Doe mij maar jakhals Erik. Geweldige vent. _O_

pi_141760173
Wel mooi dat nu overal de kritieken losbarsten op VI :)
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 1 juli 2014 @ 12:37:06 #76
300718 Kenju
Say It!!??
pi_141760256
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:56 schreef ShaoliN het volgende:
Dat tegenstrijdige gelul ook. Binnen 20 minuten kunnen ze eerst klagen over het feit dat er spelers met te weinig speeltijd zonder toernooi ervaring in de basiself staan om vervolgens te mekkeren over het feit dat Kuyt er in staat en ze niet begrijpen waarom. Nou, speeltijd en toernooi ervaring?
Wat dacht je van dat gelul over andere programma's die zogenaamd de hosanna-stemming promoten met mensen die helemaal niets van voetbal afweten. Dat is precies wat VI doet met mensen als Frans Bauer, die Jakhals, Dijkshoorn, etc en dat gejoel en gemen samen met het publiek.

Dat ze daarnaast ook nog de vaste VI mensen hebben, is leuk. Maar die mensen hebben ze bij de NOS ook met mensen als De Boer en Van Hanegem.

Overigens ook dat gelul gisteren met 'o ik moet snel zijn, want anders komt Snickers er doorheen'. Alsof hij niet heel goed weet dat de commerciële opzet gewoon eigen is aan VI. Maar John moet even aangeven dat hij zich eraan ergert, net als de kijkers... :')

quote:
2s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hier wel eens met TC03, het is gewoon polariseren, beetje Derksen stangen. Soms best grappig maar ondertussen dusdanig uitgekauwd en voorspelbaar dat het niet leuk meer is.
Het stangen van Derksen is het ook niet, wat dat is gewoon een spel. Als Derksen zich daadwerkelijk hieraan ergert, had hij daar niet gezeten. Het is gewoon tijdsvulling.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_141760325
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat het programma zo snel mogelijk implodeert.
pi_141760418
Ben benieuwd hoe ze het volgende reguliere seizoen aan gaan pakken. Ik mag toch hopen dat daar wel wat mensen zitten met een beetje zelfreflectie en het flink op de schop gooien. Het afgelopen reguliere seizoen was al niet heel sterk, en VI Oranje heeft het gevoel dat het 'over the hill' is alleen maar versterkt.

Ze hebben ook gewoon wat nieuwe gezichten nodig, maar volgens mij liggen 3 vd 4 jaren vast? :')
  dinsdag 1 juli 2014 @ 12:42:42 #79
300718 Kenju
Say It!!??
pi_141760438
quote:
Zelfs hier onder binnen meest toegewijde en kritiekloze community...
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ben benieuwd hoe ze het volgende reguliere seizoen aan gaan pakken. Ik mag toch hopen dat daar wel wat mensen zitten met een beetje zelfreflectie en het flink op de schop gooien. Het afgelopen reguliere seizoen was al niet heel sterk, en VI Oranje heeft het gevoel dat het 'over the hill' is alleen maar versterkt.
Ach, in dit opzicht zijn ze zo hypocriet als de pest. Ze zouden ook geen mensen meer uitnodigen die niets met voetbal hebben. Vervolgens zit die Dijkshoorn er toch weer. Al zit Dijkshoorn daar natuurlijk ook als een van de huis-auteurs van de Johan Derksen productie-maatschappij die geplugd moet worden en in de picture gehouden moet worden.

Trouwens, die stukjes met Sierd de Vos zegt ook veel over de humor bij VI Oranje. Totaal niet grappig, maar mensen lachen omdat het soort van moet. Als iemand als Sierd de Vos de komische noot moet brengen, heb je al een dikke indicatie van hoe goedkoop en makkelijk het eea in elkaar steekt. Sierd de Vos zou ik wel eens aan tafel willen zien. Maar ja, daar zijn ze commercieel niet bij gediend...

Nee, wat dat betreft was de oude opzet van Sport aan Tafel echt super. Toen had je ook gewoon mensen van verschillende media, die tegenwoordig als louter concurrenten worden gezien en op de persoon af worden afgezeken, daar aan tafel zitten.

[ Bericht 57% gewijzigd door Kenju op 01-07-2014 12:50:54 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 1 juli 2014 @ 12:42:50 #80
53267 TC03
pi_141760443
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:32 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Die Nico Dijkshoorn is overigens een karikatuur van zichzelf geworden. Zuur zijn om zijn imago in stand te houden. Wat een gek.

Moest vroeger wel lachen om zijn scherpzinnige en cynische houding. Maar hij begint nu een beetje door te slaan heb ik het idee.

Doe mij maar jakhals Erik. Geweldige vent. _O_

Of Hans van Breukelen.

pi_141760457
Volgend EK is de sfeer beter, want dan is Guus de coach, en Guus is geen vreselijk mens, maar een gemoedelijke achterhoeker.
pi_141760469
quote:
Ik kan niet wachten tot de normale Voetbal International weer begint tijdens de competitie. Gewoon weer vertrouwd in een studio, vertrouwt publiek en niet alleen maar van die dagjesmensen en de girl's next door die een uitzending willen bij wonen. Bij VI proberen het succes van 4 en 2 jaar te evenaren maar falen daar hopeloos in.
pi_141760472
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:42 schreef Loveless85 het volgende:

Ze hebben ook gewoon wat nieuwe gezichten nodig, maar volgens mij liggen 3 vd 4 jaren vast? :')
Ze moeten het komend seizoen gewoon meer gasten gebruiken. Niet één maar twee zoals bij Studio Voetbal. Eentje is gewoon te weinig. Derksen en van der Gijp overheersen het nu altijd.
pi_141760523
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:43 schreef ANewEraHasBegun het volgende:

[..]

Ze moeten het komend seizoen gewoon meer gasten gebruiken. Niet één maar twee zoals bij Studio Voetbal. Eentje is gewoon te weinig. Derksen en van der Gijp overheersen het nu altijd.
Precies, en bij beiden is het gewoon een langspeelplaat met ondertussen redelijk zouteloze meningkjes die week na week herhaald worden. En Derksen krijgt het zelfs dan nog voor elkaar de ene week A te zeggen, en de week erop B, en dan boos te worden als iemand zegt dat hij zichzelf tegenspreekt
pi_141760607
Gewoon meer voetbalgasten, zoals 4 jaar geleden, dan had je Vanenburg, Van Breukelen enzo.

Aad300 mag ook wel eens weer. Piet de Visser.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 12:49:52 #86
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_141760658
En wellicht moeten ze het aandurven om of Johan of René af en toe een dagje thuis te laten. Die 2 weten zo langzamerhand ook niet meer wat ze moeten zeggen wat niet al 10x eerder is verteld.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 12:53:41 #87
53267 TC03
pi_141760790
Waarom komt Schelveccio nooit langs eigenlijk?
  dinsdag 1 juli 2014 @ 12:55:37 #88
300718 Kenju
Say It!!??
pi_141760871
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:43 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten tot de normale Voetbal International weer begint tijdens de competitie. Gewoon weer vertrouwd in een studio, vertrouwt publiek en niet alleen maar van die dagjesmensen en de girl's next door die een uitzending willen bij wonen. Bij VI proberen het succes van 4 en 2 jaar te evenaren maar falen daar hopeloos in.
Wanneer heb je voor het laatst naar een reguliere uitzending van VI gekeken? Het is tijdes VI Oranje wat erger, maar het steeds maar willen socren bij het publiek gebeurt daar net zo goed. En die domme wijven die helemaal niets met voetbal hebben zitten daar net zo goed. Wel minder inderdaad, maar ze zitten er nog steeds.

VI draait totaal niet om het evenaren van een bepaald succes. Het gaat om het verdienen van geld. En in functie daarvan doen ze alles wat maar kan. Een kwalitatief hoogstaand programma is sinds het commerciële succes nooit de prioriteit geweest. In de tijd dat ze dat nog wel deden, hadden ze de kijkcijfers niet, en ook het geld niet. Toen VI de sponsoring overnam en de naamsverandering inzette, werd die commerciële lijn ingezet die steeds verder ging.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:49 schreef Breekfast het volgende:
En wellicht moeten ze het aandurven om of Johan of René af en toe een dagje thuis te laten. Die 2 weten zo langzamerhand ook niet meer wat ze moeten zeggen wat niet al 10x eerder is verteld.
Die hebben dus een vast contract, net als Genee. Aan hun wordt het programma opgehangen. Een serieus praatprogramma scoort niet, en sponsoren willen ook persé Gijp en Derksen in een door hun gesponsorde show hebben.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_141760886
Ze hadden gisteren trouwens de opstelling gekregen van Duitsland voor de wedstrijd. Ik weet niet wie het gisteren hier zei, maar nu konden ze dus geen fouten maken met namen etc.

Een groot nadeel is ook dat er vrij weinig beelden zijn. Ik neem aan dat ze maar een beperkt aantal krijgen van nos. Hierdoor moet er dus veel te veel geluld worden. Je zag dit ook al in het reguliere seizoen, waar op een gegeven moment het ontbreken van de beelden wel storend werd.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:00:48 #90
300718 Kenju
Say It!!??
pi_141761052
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:56 schreef JackHerrer het volgende:

Een groot nadeel is ook dat er vrij weinig beelden zijn. Ik neem aan dat ze maar een beperkt aantal krijgen van nos. Hierdoor moet er dus veel te veel geluld worden. Je zag dit ook al in het reguliere seizoen, waar op een gegeven moment het ontbreken van de beelden wel storend werd.
Normaal gesproken betalen ze voor die beelden. Ik weet niet hoe dat met de NOS is. Is dat publiek goed en kunnen ze dat met bronvermelding gewoon gebruiken? Of moeten ze daarvoor ook betalen en verrekenen ze dat achteraf? Heb het idee dat het sowieso goedkoper is dan wat ze aan FOX betalen voor de eredivisie beelden...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_141761106
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:00 schreef Kenju het volgende:

[..]

Normaal gesproken betalen ze voor die beelden. Ik weet niet hoe dat met de NOS is. Is dat publiek goed en kunnen ze dat met bronvermelding gewoon gebruiken? Of moeten ze daarvoor ook betalen en verrekenen ze dat achteraf? Heb het idee dat het sowieso goedkoper is dan wat ze aan FOX betalen voor de eredivisie beelden...
Bij het WK etc. mogen ze pas X tijd na de wedstrijd de beelden uitzenden.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:04:46 #92
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_141761188
Zondag 6 juli: Wim Kieft en Lee Towers :') :') :')
pi_141761197
Met Fox was er gewoon geen deal te maken, omdat ze zelf een programma maakten op de maandagavond. NOS heeft de Nederlandse rechten, dus ik neem aan dat ze daar de beelden moeten kopen. Een paar afleveringen terug gingen ze ook midden in een discussie naar beelden van een andere wedstrijd, omdat deze vertoond "moesten" worden.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:08:45 #94
53267 TC03
pi_141761321
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:49 schreef Breekfast het volgende:
Genee is presentator en bepaalt wat er besproken wordt. Er is nu tot nu toe bijna drie wekenlang elke dag een wedstrijd geweest, op één dag na, dus er is genoeg te bespreken hoor. Als ze in herhaling vallen, leidt hij het gesprek niet goed.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:15:13 #95
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_141761536
Ik vind het nog steeds een fijn programma.
pi_141761628
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:15 schreef Heufd het volgende:
Komt waarschijnlijk omdat wansmaak zegeviert bij jou thuis.
pi_141761641
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef TC03 het volgende:

[..]

Genee is presentator en bepaalt wat er besproken wordt. Er is nu tot nu toe bijna drie wekenlang elke dag een wedstrijd geweest, op één dag na, dus er is genoeg te bespreken hoor. Als ze in herhaling vallen, leidt hij het gesprek niet goed.
Die wedstrijden worden amper behandelt.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:19:01 #98
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_141761698
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:17 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Komt waarschijnlijk omdat wansmaak zegeviert bij jou thuis.
Nee.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:20:32 #99
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_141761768
Vi oranje heeft een Co nodig om het voetvolk uit te leggen wat er op het veld gebeurt
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:24:07 #100
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_141761898
ze moeten gewoon voetbalgasten inhuren en geen hockeykutten,wielrenners, schrijfblijvers, persoonlijke vriendjes,lullo's en andere non voetbal gasten.
pi_141761976
Nog steeds het enige programma dat ik op kijk op een commerciële zender.
pi_141762721
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hij heeft meerdere keren gezegd dat het onmogelijk was. Terwijl we gewoon de halve finale gaan halen. En het veldspel is inderdaad slecht maar van welk land is het dan wel goed?
pi_141763010
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:45 schreef Wouterw17 het volgende:

[..]

Hij heeft meerdere keren gezegd dat het onmogelijk was. Terwijl we gewoon de halve finale gaan halen. En het veldspel is inderdaad slecht maar van welk land is het dan wel goed?
Het is ook bijna onmogelijk. Nu heb je veel geluk met de loting.
Maar we hebben net zoveel kans als de andere landen.
pi_141763126
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:53 schreef macca728 het volgende:

[..]

Het is ook bijna onmogelijk. Nu heb je veel geluk met de loting.
Maar we hebben net zoveel kans als de andere landen.
Als je de halve finale haalt is het toch niet bijna onmogelijk.. :') Dan zou het voor bijna elk land onmogelijk zijn. Tuurlijk mag Derksen zijn mening hebben maar ik vind het nu wat overdreven en het kost ze waarschijnlijk kijkcijfers. Ik heb namelijk geen zin meer om naar die zuurpruimen Derksen, Dijkshoorn en Kieft te gaan zitten kijken. Alleen Jan Mulder ontbreekt nog.
  Moderator dinsdag 1 juli 2014 @ 13:58:03 #105
249559 crew  Lavenderr
pi_141763164
quote:
Kijk ook nog altijd met plezier.
Ga er maar aanstaan, elke avond anderhalf uur live + voldoen aan de eisen van de sponsors + gasten die weinig van voetbal snappen (hoewel dat natuurlijk ook een pré kan zijn).

Ik vind het een prestatie.
pi_141763188
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:56 schreef Wouterw17 het volgende:

[..]

Als je de halve finale haalt is het toch niet bijna onmogelijk.. :') Dan zou het voor bijna elk land onmogelijk zijn. Tuurlijk mag Derksen zijn mening hebben maar ik vind het nu wat overdreven en het kost ze waarschijnlijk kijkcijfers. Ik heb namelijk geen zin meer om naar die zuurpruimen Derksen, Dijkshoorn en Kieft te gaan zitten kijken. Alleen Jan Mulder ontbreekt nog.
Jan Mulder zit op Canvas :) .

Ja als, we kunnen ook verliezen tegen Costa Rica...

Duitsland had het ook erg moeilijk tegen Algerije.
pi_141763198
Ik kijk ook nog altijd met plezier. Gewoon ouderwets ouwehoeren over voetbal. Maar ik begrijp de irritaties ook wel.
pi_141763223
Volgens mij kunnen ze VI beter gaan uitzenden op de Belgische tv. En dan met Jan Mulder ipv v/d Gijp. Kunnen ze lekker gaan zeiken over Nederland en in België scoren ze daar hoge kijkcijfers mee.
pi_141763303
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef macca728 het volgende:

[..]

Tuurlijk, de bal is rond en het is 11 tegen 11. Maar in 90% van de gevallen wint het topland gewoon. Kijk maar naar de wedstrijden van Frankrijk en Duitsland. Die hadden het beide moeilijk tegen Algerije en Nigeria maar winnen wel gewoon. Met name op het einde zie je gewoon dat het verzet begint te breken en dan slaan de toplanden toe.
Ik denk eigenlijk dat dit voor Nederland de makkelijkste wedstrijd op het WK gaat worden. Costa Rica mist twee belangrijke spelers en zullen denk ik minder fit zijn dan Nederland.
pi_141763504
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:45 schreef Wouterw17 het volgende:

[..]

Dat van Duitsland en Frankrijk is niet optimaal, maar wel vele malen beter dan dat van ons.
pi_141763519
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:56 schreef Wouterw17 het volgende:

[..]

Jij hebt liever Genee?

We worden wereldkampioen ! heeejjj
pi_141763538
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef macca728 het volgende:

[..]

Jan Mulder zit op Canvas :) .

Algerije is dan ook gewoon een geweldig team.

Die strijdlust zie je nergens.
pi_141763554
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat van Duitsland en Frankrijk is niet optimaal, maar wel vele malen beter dan dat van ons.
Klopt misschien wel maar veldspel zegt ook niet alles. Frankrijk en Duitsland hebben geen speler die ineens een wedstrijd beslist en Nederland wel.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij hebt liever Genee?

Onbewust misschien toch wel. Ik heb liever wat meer mensen die positief zijn over Nederland dan alleen maar zuurpruimen zoals gisteren.
pi_141763562
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:29 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Zoals praktisch elk land. Colombia misschien niet.
Nee.
pi_141763588
quote:

[..]

Jij hebt liever Genee?

Ja en dat 5x zelfs als Nederland niet speelt. En vaak nog midden in een discussie.
pi_141763600
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:10 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja en dat 5x zelfs als Nederland niet speelt. En vaak nog midden in een discussie.
Triest figuur.
pi_141763606
quote:

[..]

Algerije is dan ook gewoon een geweldig team.

Die strijdlust zie je nergens.
In de eerste helft waren ze echt ziek inderdaad. Op het einde zag je gewoon dat ze het niet meer aankonden. Ook door de ramadan waarschijnlijk.
pi_141763635
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:10 schreef Wouterw17 het volgende:

[..]

In de eerste helft waren ze echt ziek inderdaad. Op het einde zag je gewoon dat ze het niet meer aankonden. Ook door de ramadan waarschijnlijk.
Ze konden het niet meer aan, maar je zag wel duidelijk dat ze er nog voor gingen.

Tot de laatste adem.. _O_
pi_141763770
Maar zo'n Nico Dijkshoorn is toch ook om van te kotsen.. Bij een WK ben je toch niet voor het team dat het mooiste voetbal speelt maar voor het land waar je vandaan komt.. En die Derksen kun je ook niet meer serieus nemen. Elke keer roept hij maar dat we een chauvinistisch, smakeloos land zijn.... Alsof Nederland het enige land is dat na een paar goede wedstrijden denkt dat we wereldkampioen worden. Dat is in Duitsland en Frankrijk toch precies hetzelfde? Ook is Derksen de laatste die het over smaak mag hebben gezien zijn uiterlijk en muzieksmaak. :')
pi_141763902
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:15 schreef Wouterw17 het volgende:
Maar zo'n Nico Dijkshoorn is toch ook om van te kotsen.. Bij een WK ben je toch niet voor het team dat het mooiste voetbal speelt maar voor het land waar je vandaan komt.. En die Derksen kun je ook niet meer serieus nemen. Elke keer roept hij maar dat we een chauvinistisch, smakeloos land zijn.... Alsof Nederland het enige land is dat na een paar goede wedstrijden denkt dat we wereldkampioen worden. Dat is in Duitsland en Frankrijk toch precies hetzelfde? Ook is Derksen de laatste die het over smaak mag hebben gezien zijn uiterlijk en muzieksmaak. :')
Ja Nico is voor Duitsland omdat hij tegendraads wil zijn, Giel Beelen is vanavond supporter van de Rode Duivels....voor dezelfde reden.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 14:20:17 #121
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_141763926
quote:
Wat is er mis met zijn muzieksmaak?
pi_141763945
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:19 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja Nico is voor Duitsland omdat hij tegendraads wil zijn, Giel Beelen is vanavond supporter van de Rode Duivels....voor dezelfde reden.
Het erge is nog dat hij voor Duitsland is vanwege het goede voetbal.. Terwijl ze gisteren gewoon bagger speelden.
pi_141763959
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:20 schreef Lemsterr het volgende:

[..]

Wat is er mis met zijn muzieksmaak?
pi_141764185
Fucking Giel Beelen.. :')

Sla ik even over.
pi_141764251
quote:
Ja ik ook. :) Al zijn de komende gasten wel weer van het niveau lik m'n penis. ;(
Verder is het meeste commentaar wel redelijk terecht, in mijn optiek is de grootste aanleiding daartoe Genee en de programmaleiding.

Genee blijft maar een beetje zuigende vragen stellen en kent zijn rol niet meer als discussieleider.
De programmaleiding moet voor vernieuwing blijven zorgen en niet zulke debiele gasten uitnodigen, al blijkt dus net dat Genee zelf bijvoorbeeld verantwoordelijk is voor het feit dat Giel :r Beelen vanavond aan tafel zit.
pi_141764286
Ik kan me echt niks voorstellen bij de combinatie VI en Giel. Grotere tegenpolen zijn nauwelijks denkbaar.
٩๏̯͡๏)۶
pi_141764331
quote:
Dit is de grootste onzin ooit.
pi_141764511
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:31 schreef XSbig het volgende:

[..]

Dit is de grootste onzin ooit.
Hoezo? Als Nederlander hoor je toch trots te zijn op het Nederlands elftal. En dan ga je toch niet in een keer Duitsland supporten om die zogenaamd mooi voetbal spelen.
pi_141764692
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:36 schreef Wouterw17 het volgende:

[..]

Hoezo? Als Nederlander hoor je toch trots te zijn op het Nederlands elftal. En dan ga je toch niet in een keer Duitsland supporten om die zogenaamd mooi voetbal spelen.
Wat een gelul. :') Ik ben op dit moment ook voor Duitsland omdat die nog enigszins aanvallend en opbouwend voetbal proberen te spelen. Er zijn andere WK's/EK's geweest waar ik voor Brazilië, Spanje of bijvoorbeeld Engeland (jaren '90) was. Natuurlijk hoop ik altijd dat Nederland wint -leuk feestje- maar ik ben voetballiefhebber, geen patriotist.
pi_141764744
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:41 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Wat een gelul. :') Ik ben op dit moment ook voor Duitsland omdat die nog enigszins aanvallend en opbouwend voetbal proberen te spelen. Er zijn andere WK's/EK's geweest waar ik voor Brazilië of bijvoorbeeld Engeland was. Natuurlijk hoop ik altijd dat Nederland wint, leuk feestje, maar ik ben voetballiefhebber, geen patriotist.
Als neutrale kijker ben ik inderdaad ook voor teams die leuk voetbal spelen. Maar als Nederland tegen dat land speelt ben je toch gewoon voor Nederland?
  dinsdag 1 juli 2014 @ 14:43:09 #132
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_141764762
Ik heb Boateng en Mertensacker zo veel ballen het stadion uit zien roeien dat het op mijn lachspieren ging werken.
pi_141764871
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:42 schreef Wouterw17 het volgende:

[..]

Als neutrale kijker ben ik inderdaad ook voor teams die leuk voetbal spelen. Maar als Nederland tegen dat land speelt ben je toch gewoon voor Nederland?
Stel dat de finale Duitsland - Nederland is, dan wil ik graag dat Nederland wint inderdaad. Maar mocht Nederland dan weer spelen als een natte dweil, niet kunnen opbouwen en is het weer semi agressief (zoals tegen Spanje 2010 finale) trapwerk dan kan ik het makkelijk verkroppen dat Duitsland wereldkampioen wordt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:43 schreef Lemsterr het volgende:
Ik heb Boateng en Mertensacker zo veel ballen het stadion uit zien roeien dat het op mijn lachspieren ging werken.
Ja dat was weer triest inderdaad. Die Mertensacker heeft echt de motoriek van een gehandicapte vogel. :')
  dinsdag 1 juli 2014 @ 14:51:56 #134
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_141765150
quote:

[..]

Ik typte het voor het eerst en heb ook gezegd dat ik niet meer kijk. Daar blijf ik bij.
pi_141765245
quote:

[..]

Omdat je er niet voor kiest om in een bepaald land geboren te zijn. Het is ook onzin dat je trots moet zijn op Nederland omdat je er toevallig woont/bent geboren.
pi_141765372
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:54 schreef XSbig het volgende:

[..]

Omdat je er niet voor kiest om in een bepaald land geboren te zijn. Het is ook onzin dat je trots moet zijn op Nederland omdat je er toevallig woont/bent geboren.
Dan denk jij daar anders over dan ik.
pi_141765444
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:57 schreef Wouterw17 het volgende:

[..]

Dan denk jij daar anders over dan ik.
Ben jij toevallig deze meneer?
pi_141765589
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:59 schreef XSbig het volgende:

[..]

Ben jij toevallig deze meneer?
Nee daar is m'n IQ net iets te hoog voor.
Maar misschien dat jij dan iets minder naar Dijkshoorn moet luisteren.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 15:06:12 #139
53267 TC03
pi_141765751
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:17 schreef macca728 het volgende:

[..]

Die wedstrijden worden amper behandelt.
Behandeld.

En ja, dat klopt. Dat is dus het probleem.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 15:08:08 #140
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_141765843
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 15:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

Behandeld.

En ja, dat klopt. Dat is dus het probleem.
Nee hoor, want dat blijven ze ook wel doen, dus nog geen voltooid verleden tijd. -t it is.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  dinsdag 1 juli 2014 @ 15:08:44 #141
53267 TC03
pi_141765875
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 15:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Nee hoor, want dat blijven ze ook wel doen, dus nog geen voltooid verleden tijd. -t it is.
Nope.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 15:09:01 #142
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_141765888
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 15:08 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nope.
Chagrijn.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_141766380
Het geld is de heren naar het hoofd gestegen. Je merkt gewoon dat ze bijna geen spelers kennen en ook amper wedstrijden kijken.

Ze denken dat ze het vol kunnen blijven lullen maar op een gegeven moment wil de kijker ook eens inhoudelijk wat horen.
  Miss 200.000.000! dinsdag 1 juli 2014 @ 15:30:57 #144
367000 roos94
pi_141766745
beter zetten ze hans kraay jr en jan boskamp gewoon iedere avond neer ^O^
pi_141766866
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:41 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Wat een gelul. :') Ik ben op dit moment ook voor Duitsland omdat die nog enigszins aanvallend en opbouwend voetbal proberen te spelen. Er zijn andere WK's/EK's geweest waar ik voor Brazilië, Spanje of bijvoorbeeld Engeland (jaren '90) was. Natuurlijk hoop ik altijd dat Nederland wint -leuk feestje- maar ik ben voetballiefhebber, geen patriotist.
Iedereen maakt andere keuzes en de meesten zullen Nederland supporteren simpelweg omdat ze er geboren zijn. Dat is idd een heel raar concept, want als ze in Nigeria geboren waren, dan hadden ze Nigeria gesupporterd en dus laat men hun keuze afhangen van toeval ipv een eigen onafhankelijke keuze te maken, maar goed....de meeste mensen denken helemaal niet na over dat soort dingen en doen gewoon wat men als normaal beschouwd.
pi_141767088
Uit protest gewoon hartstikke illegaal "Kieft" gedownload, dat zal ze leren!
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_141767245
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Johan over muziek is nog altijd _O_
Johan draait liever een cd'tje dan dat hij zich verdiept in het team van Costa Rica, en terecht.
pi_141767324
Ik heb een bloedhekel aan die Giel Beelen, maar toch zie ik hem liever aan tafel dan een nobuddy als John Williams of die schaatser van laatst.
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 1 juli 2014 @ 15:51:22 #149
67174 Dos37
Come on Twente
pi_141767435
Giel Beelen nee
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_141767981
quote:

[..]

Jij misschien, maar er zijn ook mensen die kijken voor een leuke pot voetbal.
pi_141768031
Dat mag iedereen inderdaad voor zichzelf bepalen. Dijkshoorn vindt het vooral leuk om lekker tegendraads en lekker anders te zijn. Want dat is Dijkshoorn. Lekker tegendraads en lekker anders.
pi_141768282
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 15:02 schreef Wouterw17 het volgende:

[..]

Nee daar is m'n IQ net iets te hoog voor.
Maar misschien dat jij dan iets minder naar Dijkshoorn moet luisteren.
Ik luister naar helemaal niemand. Zou de rest ook eens moeten doen met dit soort dingen.
pi_141768638
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 16:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Euh jongens, de finale, de finale.
Euhhh Nederland Costa Rica, Costa Rica Nederland...
pi_141768994
Vi is echt een kk show geworden. Ik ben fan van t eerste uur en ik genoot van uitzendingen toen de Kromme nog aan tafel zat. 4 jaar geleden zat t op zijn hoogtepunt, Vi Oranje was een vernieuwend frisse en luchtige kijk op het WK met een totaal niet vergelijkbare sfeer als nu. Die spontane anekdotes vn Gijp vielen goed. Nu wordt er per uitzending mischien 1x gelachen door het publiek. En er is een grote hypocriete zeiksfeer ontstaan nu. 1.Ze zeggen elke dag wat anders 2. Te negatief.

Zelfs ik haak nu af als Die Hard Vi Hooligan
pi_141769385
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 16:35 schreef bechirti het volgende:
Vi is echt een kk show geworden. Ik ben fan van t eerste uur en ik genoot van uitzendingen toen de Kromme nog aan tafel zat. 4 jaar geleden zat t op zijn hoogtepunt, Vi Oranje was een vernieuwend frisse en luchtige kijk op het WK met een totaal niet vergelijkbare sfeer als nu. Die spontane anekdotes vn Gijp vielen goed. Nu wordt er per uitzending mischien 1x gelachen door het publiek. En er is een grote hypocriete zeiksfeer ontstaan nu. 1.Ze zeggen elke dag wat anders 2. Te negatief.

Dank je Hans.
pi_141769928
quote:

Bedankt voor je bijdrage. Dit had het topic nodig.
pi_141769942
"Een kk show". Nou, dan weet je het wel.
pi_141770300
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:00 schreef Stofje het volgende:
Keihard Kritische show.

Niks mis mee.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_141770369
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:00 schreef Stofje het volgende:
Haha ja precies. :D
pi_141770405
quote:

VI Hooligans lopen altijd weg!
Jij bent het zonnetje!!!
pi_141770479
quote:

sukkel
  dinsdag 1 juli 2014 @ 17:14:10 #164
198365 Morendo
The Real Deal
pi_141770536
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 16:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Jij misschien, maar er zijn ook mensen die kijken voor een leuke pot voetbal.
En denken dat je dat zult vinden bij Duitsland en Özil. :')
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 17:16:56 #165
198365 Morendo
The Real Deal
pi_141770649
Eigenlijk speelt alleen Colombia leuk voetbal, niet geheel onverwacht maar volgens de depri-kale 'haalt zo'n landje de 8e finale en wordt dan gelijk uitgeschakeld'. Ik weet twee dingen zeker: Gijp ziet Colombia nooit spelen. Gijp zal 'als echte fijnproever' en op een nog meer stuitende manier dan Piet de Visser zometeen het succes claimen van Colombia.
pi_141771252
Kijkcijfers VI vallen me mee. Heb er een tijdje niet op gelet maar zitten nu toch vaak netjes boven een miljoen :).
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_141771363
Dat KNRM item. :')
pi_141771765
We staan in de VI *O*
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 17:42:09 #169
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_141771822
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:41 schreef -J-D- het volgende:
We staan in de VI *O*
Kun je er wat meer over vertellen? Artikel, foto's, interview?
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
  dinsdag 1 juli 2014 @ 17:45:05 #170
198365 Morendo
The Real Deal
pi_141771945
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:42 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

Hoeveel geld leverde het op?
pi_141771968
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:41 schreef -J-D- het volgende:
We staan in de VI *O*
Ah nu snap ik dat extra eten en gereserveerde plaatsen!
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 1 juli 2014 @ 17:48:59 #173
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_141772095
Bestaat dit programma nu nog steeds?
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
  dinsdag 1 juli 2014 @ 17:49:23 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141772110
#BOYCOTBEELEN
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141772195
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:42 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

Een foto van een keurige leraar uit Nijmegen en twee andere blagen met Johan.
pi_141772729

In de tekst staat verder niets volgens mij.
pi_141772859
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:02 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
  dinsdag 1 juli 2014 @ 18:08:16 #178
198365 Morendo
The Real Deal
pi_141772958
De volgende keer dat hij in Nijmegen is om naar de kapper (Arno's haararchitecten) te gaan komt hij dus op de koffie?
pi_141773043
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:08 schreef Morendo het volgende:
De volgende keer dat hij in Nijmegen is om naar de kapper (Arno's haararchitecten) te gaan komt hij dus op de koffie?
Hij is hier al eens geweest.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 18:14:04 #180
198365 Morendo
The Real Deal
pi_141773170
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:10 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Hij is hier al eens geweest.
Leuk, is hij wel authentiek. Niet dat hij privé de loftrompet steekt over Van Gaal?
pi_141773208
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:14 schreef Morendo het volgende:

[..]

Leuk, is hij wel authentiek. Niet dat hij privé de loftrompet steekt over Van Gaal?
Buiten de uitzending is hij een stuk normaler. Dat weet hij zelf ook. Op tv moet je een mening hebben of anders niet op tv komen. Daarom is hij buiten de uitzending om een stuk vriendelijker, gezelliger en menselijker.
pi_141773414
Die tattoo he die Johan liet zetten bij Johnny de mol, zou dat nou een echte zijn geweest?
  dinsdag 1 juli 2014 @ 18:22:45 #183
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_141773492
Wat een negativiteit in dit topic. :{ Alsof we 4 jaar geleden iedere dag een topshow hadden.

Ik vermaak me prima met de showtjes...tuurlijk zijn die sponsoritempjes soms irritant (vooral dat selfiegedoe), maargoed dit is commerciële TV; dat hoort erbij.

Dat ze bij hun eigen mening blijven, valt juist te prijzen. Het zou heel nep zijn mochten Derksen en Kieft Van Gaal en Oranje nu opeens bewieroken. Met een beetje relativeren is niks mis mee.
pi_141773633
Arno Vermeulen is tijdens het WK in Brazilië het mikpunt van spot. De commentator van de NOS zat er tijdens enkele wedstrijden lelijk naast, maar trekt zich weinig aan van alle kritieken.

Vermeulen weet waar het misging: bij zijn eerste wedstrijd, Frankrijk-Honduras. "Ik zou een fout hebben gemaakt (Vermeulen zou een doelpunt van Frankrijk niet hebben gezien, red). Twitter ontplofte", vertelt hij in gesprek met nrc.next. "Later zag ik pas wat er blijkbaar allemaal loskwam in Nederland. De toon was cynisch, chagrijnig. Ik was totaal verbouwereerd."

De chef voetbal van de NOS heeft er inmiddels voor gezorgd dat hij niet alle berichten op Twitter meer kan lezen. "Ik heb als voorbereiding op dit toernooi mijn wedstrijden op het vorige WK teruggeluisterd. Ik vind mezelf nu beter in vorm dan vier jaar geleden. Dat is voor mij de maatstaf. Dan maakt het niet uit wat anderen vinden."

"Dat wij commentatoren bekritiseerd worden, is al zo oud als de weg naar Rome", vervolgt Vermeulen. "Als ik de tweets ga lezen raak ik erg geďrriteerd. Jezus, de dommigheid die ik lees. Als ik zeg dat iemand met de buitenkant van de voet een goal maakt, twitteren mensen dat het met de punt van de schoen was. Wat een simplisme straalt daaruit. Ik word daar als commentator toch niet beter van? Iedereen heeft recht op een mening, maar ik heb ook het recht om daar niet naar te hoeven luisteren."

Arno trekt zich van niemand niets aan!
pi_141773915
quote:
[ afbeelding ]

Haha die daginvulling van Gijp _O_ stoombadje, niks mis mee
pi_141773931
Ik vind het ronduit lachwekkond dat Giel Beelen vandaag aan mag schuiven bij Voetbal International. Die man weet niet of er lucht of zand in een bal zit. Wat is het volgende? Dat we Bas van Toor op de nationale televisie uit laten leggen hoe de Space Shuttle werkt? Gaat nergens over.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  dinsdag 1 juli 2014 @ 18:35:02 #187
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_141774055
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een negativiteit in dit topic. :{ Alsof we 4 jaar geleden iedere dag een topshow hadden.

Ik vermaak me prima met de showtjes...tuurlijk zijn die sponsoritempjes soms irritant (vooral dat selfiegedoe), maargoed dit is commerciële TV; dat hoort erbij.

Dat ze bij hun eigen mening blijven, valt juist te prijzen. Het zou heel nep zijn mochten Derksen en Kieft Van Gaal en Oranje nu opeens bewieroken. Met een beetje relativeren is niks mis mee.
Het punt is dat ze al anderhalf jaar hebben zitten zeiken op van Gaal en het Nederlandse voetbal in het algemeen.
Nu Oranje boven verwachting presteert kunnen ze niet meer om zonder hun geloofwaardigheid te verliezen. Maar die zijn ze al lang kwijt.
Wie dit leest is gek
  dinsdag 1 juli 2014 @ 18:38:28 #188
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_141774245
Het komende reguliere VI-seizoen kan alleen nog slagen als ze weer competietiebeelden krijgen van de NOS (of Fox)
Maar ja, die worden elke uitzending belachelijk gemaakt dus die relatie is niet al te best...
Misschien als ze 10.000 euro per minuut gaan betalen.
Wie dit leest is gek
  dinsdag 1 juli 2014 @ 18:53:59 #189
pi_141775116
quote:
[ afbeelding ]

Gezien het feit dat je jezelf kaal noemde, neem ik aan dat jij rechts op de foto staat.
pi_141775169
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het komende reguliere VI-seizoen kan alleen nog slagen als ze weer competietiebeelden krijgen van de NOS (of Fox)
Maar ja, die worden elke uitzending belachelijk gemaakt dus die relatie is niet al te best...
Misschien als ze 10.000 euro per minuut gaan betalen.
Onzin, het reguliere VI-seizoen wordt gewoon weer geweldig :7
pi_141775368
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

Gezien het feit dat je jezelf kaal noemde, neem ik aan dat jij rechts op de foto staat.
Fout. Bijna kaal noemde ik mezelf toch? Ben de tweede van links.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 19:03:28 #192
pi_141775631
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:58 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Fout. Bijna kaal noemde ik mezelf toch? Ben de tweede van links.
Pardon, feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.
Maar het is wel eens grappig de gezichten achter de forumleden te zien.
Zo is er ook een VI-Hooligan die een hipster met een baretje blijkt te zijn.

Maar kudo's voor het artikel!
pi_141775730
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

Pardon, feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.
Maar het is wel eens grappig de gezichten achter de forumleden te zien.
Zo is er ook een VI-Hooligan die een hipster met een baretje blijkt te zijn.

Maar kudo's voor het artikel!
Zo schijnen er ook VI-hooligans te zijn met zeven sjaaltjes en een pot gel in het haar.
pi_141776682
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:35 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Het punt is dat ze al anderhalf jaar hebben zitten zeiken op van Gaal en het Nederlandse voetbal in het algemeen.
Nu Oranje boven verwachting presteert kunnen ze niet meer om zonder hun geloofwaardigheid te verliezen. Maar die zijn ze al lang kwijt.
Wat ik nog de grooste lacher vind is dat ze dan zo'n draai maken van helemaal bagger naar dat de mens van Gaal zo'n mussolini is. Terwijl als je ziet hoe de spelers met van Gaal weglopen dan klopt daar hemelaal geen reet van.

Persoonlijk vind ik het echt zo'n grove schande om op deze wijze zo'n karaktermoord te plegen (het zal je maar overkomen). Van Gaal redt zichzelf met deze enorme prestatie met het team. Dat ze vervolgens daar nog negatief over durven dat is voor mij voorbij elke vorm van beschaving.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 1 juli 2014 @ 19:35:30 #195
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_141777571
Is het een idee om vanaf 2016 het zonder publiek te doen? Ik ben wel een beetje klaar met die nep Amerikaanse klapjosti's.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_141777726
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:35 schreef satecl het volgende:
Is het een idee om vanaf 2016 het zonder publiek te doen? Ik ben wel een beetje klaar met die nep Amerikaanse klapjosti's.

Nee.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 1 juli 2014 @ 19:38:05 #197
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_141777744
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_141777799
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:38 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
:r :r :r
pi_141777863
quote:
[ afbeelding ]
Giel weet niks van voetbal en is ineens supporter van de Rode Duivels, hahahah
pi_141777954
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:39 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Giel weet niks van voetbal en is ineens supporter van de Rode Duivels, hahahah
Alleen omdat die dat shirt kreeg van die belg die het record voor hem had. Daardoor zei die dat die nu de rode duivels ging supporteren.

Gaat echt NERGENS over... :') Heb jaren voor 'm gewerkt en als IEMAND 0.0 van voetbal weet of er om geeft is het giel wel.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 1 juli 2014 @ 19:42:14 #201
80791 crew  Paul
pi_141778020
pi_141778134
Je kan de schuld van het huidige VI ook gewoon bij de redactie neerleggen.. Die lijken alle creativiteit te hebben verloren en grijpen uit armoede en slechte voorbereiding gewoon terug op de bekende gasten. Luister eens naar BNR Brasil met Humberto, echt leuke en interessante gasten. Of WKDaily! Ook leuke gasten die gewoon leuke uitspraken doen. Zelfs dat ochtendprogramma van de NOS heeft af en toe leukere items.

Het kan NIET zo zijn dat mensen niet bij Vioranje willen zitten. Geloof ik niets van. Redactie ontbreekt het gewoon aan netwerk danwel wilskracht om met betere mensen te komen. Ze hebben gehoopt op feit dat Rene en Johan de show wel zouden redden maar krijgen dat nu keihard terug..
  dinsdag 1 juli 2014 @ 19:46:56 #203
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_141778366
quote:
[ afbeelding ]
Met het record had ik heel veel respect voor 'em, nu vind ik het wel weer echt de egotripper.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 1 juli 2014 @ 19:47:44 #204
80791 crew  Paul
pi_141778414
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het ronduit lachwekkond dat Giel Beelen vandaag aan mag schuiven bij Voetbal International. Die man weet niet of er lucht of zand in een bal zit. Wat is het volgende? Dat we Bas van Toor op de nationale televisie uit laten leggen hoe de Space Shuttle werkt? Gaat nergens over.
Frans Bauer komt ook elke keer langs :') Die weet er veel van zeker :')
Giel hater :') :(
  dinsdag 1 juli 2014 @ 19:47:45 #205
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_141778415
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Je kan de schuld van het huidige VI ook gewoon bij de redactie neerleggen.. Die lijken alle creativiteit te hebben verloren en grijpen uit armoede en slechte voorbereiding gewoon terug op de bekende gasten.
over op die WK actie bij de LIDL :')
pi_141778486
100% ANTI GIEL
  dinsdag 1 juli 2014 @ 19:49:44 #207
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_141778555
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Vind het wel eens geinig dat iemand die er helemaal niks vanaf weet te gast is.

Want dan kan je dáár om lachen, en niet weer verveeld kijken naar een standaard gast.
En misschien bekijkt hij het nog logischer ook dan iemand die misschien er helemaal in zit.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 19:50:02 #208
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_141778580
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:48 schreef DrDentz het volgende:
100% ANTI GIEL
100% is ook zo 100% he?
pi_141778659
Misschien is hij wel leuker dan Tijl
pi_141778695
quote:
[ afbeelding ]
ik dacht dat hij gestopt was met roken?
pi_141779102
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:49 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Vind het wel eens geinig dat iemand die er helemaal niks vanaf weet te gast is.

Want dan kan je dáár om lachen, en niet weer verveeld kijken naar een standaard gast.
En misschien bekijkt hij het nog logischer ook dan iemand die misschien er helemaal in zit.
Gordon, Bauer etc. hebben het tegendeel bewezen. Gasten zonder voetbalkennis voegen werkelijk nooit wat toe.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:01:03 #212
pi_141779346
Het voordeel van zo'n verlenging is dat de Van Gaal-bash kan worden overgeslagen.
Gewoon lekker over de wedstrijden praten.
pi_141779616
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:01 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Het voordeel van zo'n verlenging is dat de Van Gaal-bash kan worden overgeslagen.
half uur minder Giel.

Over wedstrijden praten ??? Haha
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:07:45 #214
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_141779827
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:01 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar nog voldoende tijd om Jan Roelfs een beurt te geven, want NOS=de vijand
Wie dit leest is gek
pi_141780205

[ Bericht 100% gewijzigd door TLC op 01-07-2014 20:13:09 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_141780210
Ze zouden sjowiesjow pas om half 9 beginnen
pi_141780367
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Misschien is hij wel leuker dan Tijl
Trek iemand uit het publiek en zet hem neer als gast en die is ook leuker dan Tijl.
pi_141780663
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:46 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Met het record had ik heel veel respect voor 'em, nu vind ik het wel weer echt de egotripper.
Respect voor iemand die wat uurtjes werkt :'). Iemand die een persoon uit een brandende auto red heb je respect voor.
  Moderator dinsdag 1 juli 2014 @ 20:20:48 #219
9859 crew  Karina
Woman
pi_141780795
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:14 schreef Deckard het volgende:

[..]

Trek iemand uit het publiek en zet hem neer als gast en die is ook leuker dan Tijl.
Zet Johannes daar neer, gegarandeerd een topshow.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:35:49 #221
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_141782269
Niet veel later dan gepland dus.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:36:06 #222
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141782305
Tijd voor pure aids
RED ONS HENNIEGOD
pi_141782383
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
Niet veel later dan gepland dus.
Wij kijken ook.
pi_141782385
Eerst de teleurstelling dat Argentinië wint en dan nog Giel Beelen erachter aan.

Manic Tuesday.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:37:08 #225
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_141782396
Giel is een randdebiel :7
pi_141782399
Giel Beelen in een shirt van de Belgen :r Puur om te provoceren natuurlijk
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:37:19 #227
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_141782405
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Tijd voor pure aids
gisteren was het idd pure aids, mischien vandaag wat leuker met Giel
mee bekant vangde gin haas.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:37:22 #228
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_141782411
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Tijd voor pure aids
Knop afstandsbediening
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:37:35 #229
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141782427
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:37 schreef kawa4 het volgende:

[..]

gisteren was het idd pure aids, mischien vandaag wat leuker met Giel
Giel is niet leuk
RED ONS HENNIEGOD
pi_141782433
Kesbeke tafelzuren
pi_141782441
Een gast van de B(eelen) garnituur.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:37:57 #233
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_141782450
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Giel is niet leuk
De bal is rond.
sig verwijderd door FA
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 1 juli 2014 @ 20:37:59 #234
80791 crew  Paul
pi_141782453
pi_141782462
Ik dacht: Die Argentijnen en Zwiters doen écht hun best om Giel zo min mogelijk in beeld te krijgen. Penalty''s, 36-34, zoiets. Maar helaas ;(.

Ik kijk niet.
pi_141782463
w/
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:38:13 #237
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_141782470
Snelle Egel
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:38:24 #238
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_141782482
minder minder minder Giel
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141782495
Leuk Sjenee.
pi_141782497
Leuk grapje, haha
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:38:33 #241
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_141782499
Daar heeft Wilfred op geoefend
pi_141782500
Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r Giel :r
pi_141782511
Giel :')
pi_141782518
Please praat over de wedstrijd, niet te veel Giel geneuzel ;(
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:38:55 #245
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_141782523
Giel :')
pi_141782530
Giel |:( |:( :r :r
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 1 juli 2014 @ 20:39:02 #247
80791 crew  Paul
pi_141782533
Geen 1 wedstrijd gezien GIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:39:12 #248
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141782540
Dirk Kuyt .. dan weet je genoeg .
RED ONS HENNIEGOD
pi_141782545
Giel heeft een nepgebit.
pi_141782548
Gijp kijkt depressief
٩๏̯͡๏)۶
pi_141782551
Wie is Jack?
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:39:55 #253
117098 Hathor
Effe niet
pi_141782575
Waarom zitten er daar steeds lui die geen bal verstand van voetbal hebben? :(
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_141782579
Oké genoeg nu Giel nu
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:40:03 #255
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 1 juli 2014 @ 20:40:13 #257
80791 crew  Paul
pi_141782591
Giels codewoord
pi_141782593
Sjek :r :r :r Overacting :r :r :r :r
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:40:21 #259
309820 mrstylo
Swaggy P
pi_141782598
Leuk man.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  Forum Admin dinsdag 1 juli 2014 @ 20:40:27 #260
35723 crew  GGMM
pi_141782601
Helemaal niet grappig.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_141782615
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:40 schreef GGMM het volgende:
Helemaal niet grappig.
pi_141782622
Als voetbal cabaret wordt haak ik af.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:40:42 #263
168304 Mani89
pi_141782627
Haha ik lig in een deuk.
pi_141782629
Ik word spontaan depressief.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:40:43 #265
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_141782631
:') :')
Snelle Egel
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 1 juli 2014 @ 20:40:43 #266
80791 crew  Paul
pi_141782632
:D vet grappig _O_ GIEEEEEEEEEEEEEEEL
pi_141782633
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:40:46 #268
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_141782634
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:39 schreef Hathor het volgende:
Waarom zitten er daar steeds lui die geen bal verstand van voetbal hebben? :(
En deze zegt het zelf ook nog, verschrikkelijk.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:40:52 #269
133369 Jivis
Critikut
pi_141782644
Iemand neerzetten in een voetbalprogramma die nog geen wedstrijd heeft gezien. Best raar toch.
Amen.
pi_141782689
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:40 schreef Jivis het volgende:
Iemand neerzetten in een voetbalprogramma die nog geen wedstrijd heeft gezien. Best raar toch.
Ja.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:41:45 #271
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141782699
quote:
Radioman
Hij luistert dus naar radio 1
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:41:57 #272
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_141782718
Snelle Egel
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:42:00 #273
342505 Anti-vermoeidheid
DigitaleVitamine C
pi_141782724
Iedereen is gek op Jack :')
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:42:05 #274
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_141782727
quote:
Dit is in principe helemaal geen voetbal programma, 85% gaat ergens anders over
Dit is gewoon raar :l
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 1 juli 2014 @ 20:42:14 #275
80791 crew  Paul
pi_141782740
Giel is 1 vd bekendere Nederlanders daarom komt deze held in de studio
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:42:14 #276
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_141782741
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:41 schreef wdn het volgende:

[..]

Radioman
Hij luistert dus naar radio 1
geloof je t zelf?
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:42:20 #277
168304 Mani89
pi_141782752
Leuk plaatje Zjenee.
pi_141782768
Gijp :D
pi_141782777
Schijtlollige photoshops afschaffen.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:42:55 #280
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_141782790
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:42 schreef Paul het volgende:
Giel is 1 vd bekendere Nederlanders daarom komt deze held in de studio [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Paul rot op
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 1 juli 2014 @ 20:43:03 #281
80791 crew  Paul
pi_141782795
Ik heb nu al geen zin in de Selfie ;(
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:43:07 #282
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141782798
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:42 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

geloof je t zelf?
Nee >:D
Giel geeft niks om voetbal; meerdere keren dat hij dat heeft verteld

Geen idee waarom hij daar zit. Misschien betalen ze goed :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 1 juli 2014 @ 20:43:41 #283
80791 crew  Paul
pi_141782824
Ik denk dat de producer van het programma Giel-fan is en terecht
pi_141782833
Gijp :')
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:43:53 #285
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_141782841
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:42 schreef Gramulanion het volgende:
Schijtlollige photoshops afschaffen.
Dit is gewoon raar :l
pi_141782844
Robben is op dit moment beter dan Messi.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:44:27 #287
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_141782869
Die vrije trap :') _O-
pi_141782877
Het was expres.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:44:41 #289
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_141782879
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:43 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee >:D
Giel geeft niks om voetbal; meerdere keren dat hij dat heeft verteld

Geen idee waarom hij daar zit. Misschien betalen ze goed :X
dat zal zeker, waarom ze em gevraagd hebben is een interessantere vraag
pi_141782899
Kutprogramma

Giel doet dat leuk met Jack van Gelder, en vervolgens moet die klapjosti van der Gijp dat direct afzeiken

Geen idee waarom dit programma zo hard faalt
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_141782951
:D
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:46:27 #293
133369 Jivis
Critikut
pi_141782966
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:45 schreef wolfrolf het volgende:
Kutprogramma

Giel doet dat leuk met Jack van Gelder, en vervolgens moet die klapjosti van der Gijp dat direct afzeiken

fanboi.
Amen.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 1 juli 2014 @ 20:46:28 #294
80791 crew  Paul
pi_141782967
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:45 schreef wolfrolf het volgende:
Kutprogramma

_O_
pi_141782981
Muhshebuschugladbach!
pi_141783010
Johan bij dat flutprogramma.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:47:05 #297
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_141783011
ach ach ach...