SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________________________________
Dit. Gisteren was echt wel een dieptepunt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:39 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Ik ben al fan van VI sinds het eerste uur maar begin me de laatste dagen behoorlijk te irriteren aan het negativisme wat er rond de tafel heerst. Derksen met zijn quasi-nuance (kijk mij origineel zijn terwijl hij achter de schermen gewoon vrolijk mee juicht) en hun anti-patriottisme. Alsof het onschuldig juichen voor Oranje gelijk staat aan fascitische volksmennerij.
Wilfred Genee en RTL-redacteuren, roep ze tot de orde voordat ze hun hand overspelen en defenitief verdrinken in zuurpruimerij.
Ze willen echt van hun kijkers af.quote:Dinsdag 1 juli: Hans Kraay Jr. en Giel Beelen
Woensdag 2 juli: Wim Kieft en Emile Roemer
Donderdag 3 juli: Jan Boskamp en Eddy Zoey
Vrijdag 4 juli: O.a. Jan Boskamp
Zaterdag 5 juli: Hans Kraay Jr. en Michael Boogerd (ook over start Tour de France)
Zondag 6 juli: Wim Kieft en Lee Towers
Ik moet het nog zien tegen Costa Rica met een ontketende Bryan Ruiz.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat negativisme op zich vind ik niet zo erg, maar het dedain waarmee het gepaard gaat is wel vervelend. Ze doet net alsof iedereen (elke Nederlander en de rest van de media) denkt dat Nederland wereldkampioen wordt en zij aan tafel de enige zijn die het wel even beter weten en alles relativeren.
Dit dus.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:39 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Ik ben al fan van VI sinds het eerste uur maar begin me de laatste dagen behoorlijk te irriteren aan het negativisme wat er rond de tafel heerst. Derksen met zijn quasi-nuance (kijk mij origineel zijn terwijl hij achter de schermen gewoon vrolijk mee juicht) en hun anti-patriottisme. Alsof het onschuldig juichen voor Oranje gelijk staat aan fascitische volksmennerij.
Wilfred Genee en RTL-redacteuren, roep ze tot de orde voordat ze hun hand overspelen en defenitief verdrinken in zuurpruimerij.
Daarom kijk ik het al een tijdje niet meerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:39 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Niemand wil ook nog aanschuiven. Genee heeft 4x gevraagd aan Giel of hij wilde komen. Roemer heeft zendtijd gekocht zodat hij zich weer als de gezellige volkse oom kan presenteren. Eddy Zoey zal wel een nieuw programma hebben. Boogerd zit er vanwege Tour du Jour waar ze ook reclame voor moeten maken en Lee Towers komt overal als hij mag zingen.quote:
Precies, en als het dan anders uitpakt is het 'geluk' of 'toeval', of is het niet de verdienste van Nederland dat ze wonnen, maar speelde de tegenstander zo slechtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat negativisme op zich vind ik niet zo erg, maar het dedain waarmee het gepaard gaat is wel vervelend. Ze doet net alsof iedereen (elke Nederlander en de rest van de media) denkt dat Nederland wereldkampioen wordt en zij aan tafel de enige zijn die het wel even beter weten en alles relativeren.
Hier heb je een goed punt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alsof ze daar naar kijken, het is toch puur het pluggen van lui die iets voor VI schrijven. Meest tenenkrommende afleveringen waren bv. met Andy vd Meyde of die behangkoningquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:10 schreef zolderraam het volgende:
Wie verzint het toch elke keer om die Nico Dijkshoorn uit te nodigen. Ik ken serieus niemand die ook maar zegt dat dit een leuke toevoeging is voor het programma.
Dat doet Johan want Nico is het holmaatje van Johan. Hij mag ook elke week een colmn schrijven in de VI waar alleen maar louter onzin in staatquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:10 schreef zolderraam het volgende:
Wie verzint het toch elke keer om die Nico Dijkshoorn uit te nodigen. Ik ken serieus niemand die ook maar zegt dat dit een leuke toevoeging is voor het programma.
Die behangkoning was wel een dieptepunt ja, zo'n simpele ziel van een Hagenees die het over "020" had enzoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alsof ze daar naar kijken, het is toch puur het pluggen van lui die iets voor VI schrijven. Meest tenenkrommende afleveringen waren bv. met Andy vd Meyde of die behangkoningVoegt echt helemaal 0,0 toe, maarja er moeten boekjes verkocht worden
Of die Andy vd Meyde die heel stoer aan het vertellen was dat hij dronken door Londen aan het crossen was 's nachts. Dat Wilfred daar amper op reageerde en toen echt na de reclame nog zo'n opgelegde disclaimer aan het opdreunen was dat dat soort dingen uiteraard niet kunnen héquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die behangkoning was wel een dieptepunt ja, zo'n simpele ziel van een Hagenees die het over "020" had enzo
Wilfred moet zijn kop eens houden met zijn We Worden Wereldkampioen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hier heb je een goed punt.Maar dat wordt ook steeds aangewakkerd door Wilfred die de boel polariseert.
Ja als trainer is er niks om 'm aan te merken, maar als mens welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 06:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Derksen is altijd al positief geweest over Van Gaal als trainer hoor. Niet alleen de laatste weken.
Hier wel eens met TC03, het is gewoon polariseren, beetje Derksen stangen. Soms best grappig maar ondertussen dusdanig uitgekauwd en voorspelbaar dat het niet leuk meer is. Hij zit hem bij alles op z'n huid, continu 'je weet dat dit opgenomen wordt hé', 100x filmpjes van polonaise, om de uitzending verwijzen naar dat Johan wegloopt, iedere keer beginnen over dat van Gaal zo'n topcoach is, NL nu WK wordt, etc. etc.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wilfred moet zijn kop eens houden met zijn We Worden Wereldkampioen.
Die mensen klappen ook alleen maar omdat ze anders eruit worden gezet.
En aad300 en schelvecchio mogen niet komenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niemand wil ook nog aanschuiven. Genee heeft 4x gevraagd aan Giel of hij wilde komen. Roemer heeft zendtijd gekocht zodat hij zich weer als de gezellige volkse oom kan presenteren. Eddy Zoey zal wel een nieuw programma hebben. Boogerd zit er vanwege Tour du Jour waar ze ook reclame voor moeten maken en Lee Towers komt overal als hij mag zingen.
Is volgens mij ook een beetje opgelegd door RTL, dat als ze op RTL4 'de familiezender' zijn dat er ook gewoon 1 non voetbalgast bij moet zitten, of iemand die ander kutprogramma van RTL komt pluggen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En aad300 en schelvecchio mogen niet komen
In het begin begreep ik nog wel dat Derksen negatief was maar nu is het gewoon lachwekkend. We gaan gewoon de halve finale halen en hij blijft maar roepen dat het onmogelijk is dat Nederland wereldkampioen wordt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:39 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
RTL tokkies. Die ex-SBS6 kijkers die inmiddels en masse zijn overgestapt naar de grootste baggerzender van Nederlander, waar schijtlollige en clowneske shows van Linda de Mol en Jeroen van Koningsbrugge het boventoon voeren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:28 schreef Blik het volgende:
Gezien de kwaliteit van het huidige programma vind ik de kijkcijfers eigenlijk redelijk hoog te noemen...
Voorafgaand aan de kwartfinale van NL gaan zij dus met die pillenslikkert een beetje fuckin tour du jour lopen promotenquote:Zaterdag 5 juli: Hans Kraay Jr. en Michael Boogerd (ook over start Tour de France)
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:46 schreef Muto het volgende:
Ik heb nu het gevoel alsof ik al 2 weken lang precies dezelfde posts aan het lezen ben in dit topic, doodvermoeiend.
Iedere dag 'topshow' is inderdaad veel origineler.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nu het gevoel alsof ik al 2 weken lang precies dezelfde posts aan het lezen ben in dit topic, doodvermoeiend.
quote:Contactpersoon
Jaap Paulsen Senior Communicatieadviseur RTL 4 en RTL 7
Telefoonnummer 035-6718718
Twitter @jaappaulsen
Dat voetbal bij sommige mensen rare emoties oproept is me bekend, maar het overlijden van iemand willen vieren, omdat hij een meninkje op TV geeft die je niet bevalt, dan ben je echt een beetje van het padje af.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:54 schreef JenHermes het volgende:
Grote aanstichter van dit alles is Nico Dijkshoorn. Als deze man vandaag nog komt te overlijden, dan ga ik de straat op om dit te vieren. Wat is die man een achterlijke mongool zeg
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:49 schreef DrDentz het volgende:
Er schijnen ook mensen te zijn met Giel Beelen-tatoeages op hun rug, heb ik vernomen.
http://www.mediacourant.nl/?p=174568quote:Giel Beelen zonder voetbalkennis in VI Oranje
Hoewel van Giel Beelen algemeen bekend is dat hij geen voetbalfan is, schuift de radio-dj vanavond tóch aan in de WK-talkshow VI Oranje op RTL 4. Dat heeft de tv-zender vandaag laten weten. Beelen belde VI Oranje-host Wilfred Genee vrijdag in zijn radioshow op in verband met zijn verjaardag. ”Als ik al iets met voetbal kijk, dan is het die ongein bij jullie“, zei hij. Daarop zei Genee: “Kom een keer aanschuiven. Probeer eens een positieve nooit bij ons aan tafel te kraken.“
Daar had Beelen wel oren naar. “Dit zou ik een soort grap vinden. Ik bij VI Oranje aan tafel daar?”
Het deert Genee niet dat Beelen geen voetbalkennis heeft. “Ik weet dat jouw voetbalkennis misschien niet de allergrootste is, maar je kunt het toch op een andere manier aanvliegen. Trek Johan aan zijn snor en maak een grap met René.”
René van der Gijp vindt het overigens niet zo’n goed idee. “Giel, weet je wat het is? Je moet niet aanschuiven als je geen liefhebber bent, weet je wel. Als je er gewoon totaal niets mee hebt, dan heeft het geen zin.”
Kan mij dat nou verrotten als iemand hier "Topshow" post, maar sommige users in deze reeks maken er een sport van om na elke uitzending een heel epos te schrijven met precies dezelfde argumenten en meningkjes als een paar dagen daarvoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iedere dag 'topshow' is inderdaad veel origineler.
Mensen met een mening zijn er niet zo veel, presentators genoeg!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan mij dat nou verrotten als iemand hier "Topshow" post, maar sommige users in deze reeks maken er een sport van om na elke uitzending een heel epos te schrijven met precies dezelfde argumenten en meningkjes als een paar dagen daarvoor.
Vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:52 schreef DrDentz het volgende:
Met Maarten van Rossem had dat nog wel iets, zo'n voetbalhater aan tafel.
Past prima bij VI toch? Heel epos en uiteindelijk dezelfde argumenten en meningkjes als paar dagen daarvoor?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan mij dat nou verrotten als iemand hier "Topshow" post, maar sommige users in deze reeks maken er een sport van om na elke uitzending een heel epos te schrijven met precies dezelfde argumenten en meningkjes als een paar dagen daarvoor.
Ja wat dat betreft zitten er hier veel Johan Derksentjes met zijn Louis de la tourettes.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mensen met een mening zijn er niet zo veel, presentators genoeg!
Die komt er voor uit, Nico is een echte voetballiefhebber, yeah right.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:52 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt wel een beetje op wat VI Oranje doet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Frans Bauer is wel een toevoeging, die brengt sfeer. Tijl Beckand zat er bijvoorbeeld alleen als tafelvulling.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die komt er voor uit, Nico is een echte voetballiefhebber, yeah right.
of Frans Bauer die geen enkele naam kent.
Hoop niet Boogerd een vaste gast wordt. Vorig editie van VI Oranje zat Gert Jakobs er opeens bij...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik besef me nu pas, dit is ook echt te debiel voor woorden;
[..]
Voorafgaand aan de kwartfinale van NL gaan zij dus met die pillenslikkert een beetje fuckin tour du jour lopen promoten
Buiten dat is Michael Boogerd gewoon een verschrikkelijk figuur.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik besef me nu pas, dit is ook echt te debiel voor woorden;
[..]
Voorafgaand aan de kwartfinale van NL gaan zij dus met die pillenslikkert een beetje fuckin tour du jour lopen promoten
Dat ook, maar dan pretendeer je een voetbalprogramma te zijn, en dan ga je voorafgaand aan de kwartfinale van je land een beetje met een non-voetbalgast je volgende showtje pluggen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Buiten dat is Michael Boogerd gewoon een verschrikkelijk figuur.
Combi Gijp en Van Rossem was niet zo'n succes vorige keer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:52 schreef DrDentz het volgende:
Boogerd zal nog wel een paar keer komen op voetballoze dagen, zeker als Nederland de finale niet haalt. VI Oranje gaat dan langzaam over in Tour du Jour.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:00 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Hoop niet Boogerd een vaste gast wordt. Vorig editie van VI Oranje zat Gert Jakobs er opeens bij...
Overdaad schaadt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, hij schat de kans erg klein in.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:20 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
In het begin begreep ik nog wel dat Derksen negatief was maar nu is het gewoon lachwekkend. We gaan gewoon de halve finale halen en hij blijft maar roepen dat het onmogelijk is dat Nederland wereldkampioen wordt.
Inderdaad. Was het niet beter geweest om net als normaal 2 uitzendingen per week te doen, op de maandag en de vrijdag? En dan wellicht nog een extra uitzending op de dag dat Oranje moet spelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Overdaad schaadt.
Ze zijn teveel op TV. Als ze een VI-loze zomer hadden ingelast, dan hadden de mensen die nu vooraan staan met mopperen om het harste lopen roepen dat ze VI zo misten.
Je moet de kijker hongerig houden en ze af en toe weer laten verlangen naar het begin van een nieuw seizoen.
Wat is die Genee is mafklapper zeg..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=174568
Inderdaad. Maar volgens mij vinden ze het zelf té leuk (Wilfred) en/of té lucratief (de rest) om te stoppenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad. Was het niet beter geweest om net als normaal 2 uitzendingen per week te doen, op de maandag en de vrijdag? En dan wellicht nog een extra uitzending op de dag dat Oranje moet spelen.
Het punt is juist dat je geen goede analyses geeft als je negatief bent om het negatief zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:18 schreef Intellectueel het volgende:
Wat boeit mij in godsnaam of Derksen of Gijp del of niet voor Nederland juichen. Het punt is dat de humor bekrompen is, de gasten bagger zijn en commercialiteit de boventoon voert. Als die negativisme nou gepaard ging met relevante analyses dan had ik er totaal geen problemen mee gehad.
Wilfred is een non-talent. Geniet van de aandacht en populariteit van de programma om zijn eigen personality en boekjes te promoten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:22 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar volgens mij vinden ze het zelf té leuk (Wilfred) en/of té lucratief (de rest) om te stoppen
Dat laatste doen Johan en René net zo goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:23 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wilfred is een non-talent. Geniet van de aandacht en populariteit van de programma om zijn eigen personality en boekjes te promoten.
Ik heb Wilfred nog nooit gemogen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is die Genee is mafklapper zeg..
Zoals praktisch elk land. Colombia misschien niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, hij schat de kans erg klein in.
En daar heeft hij alle recht toe. Ondanks dat de resultaten goed zijn is ons veldspel erg slecht .
Wat dacht je van dat gelul over andere programma's die zogenaamd de hosanna-stemming promoten met mensen die helemaal niets van voetbal afweten. Dat is precies wat VI doet met mensen als Frans Bauer, die Jakhals, Dijkshoorn, etc en dat gejoel en gemen samen met het publiek.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:56 schreef ShaoliN het volgende:
Dat tegenstrijdige gelul ook. Binnen 20 minuten kunnen ze eerst klagen over het feit dat er spelers met te weinig speeltijd zonder toernooi ervaring in de basiself staan om vervolgens te mekkeren over het feit dat Kuyt er in staat en ze niet begrijpen waarom. Nou, speeltijd en toernooi ervaring?
Het stangen van Derksen is het ook niet, wat dat is gewoon een spel. Als Derksen zich daadwerkelijk hieraan ergert, had hij daar niet gezeten. Het is gewoon tijdsvulling.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier wel eens met TC03, het is gewoon polariseren, beetje Derksen stangen. Soms best grappig maar ondertussen dusdanig uitgekauwd en voorspelbaar dat het niet leuk meer is.
Dat het programma zo snel mogelijk implodeert.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel mooi dat nu overal de kritieken losbarsten op VI
Zelfs hier onder binnen meest toegewijde en kritiekloze community...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach, in dit opzicht zijn ze zo hypocriet als de pest. Ze zouden ook geen mensen meer uitnodigen die niets met voetbal hebben. Vervolgens zit die Dijkshoorn er toch weer. Al zit Dijkshoorn daar natuurlijk ook als een van de huis-auteurs van de Johan Derksen productie-maatschappij die geplugd moet worden en in de picture gehouden moet worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ben benieuwd hoe ze het volgende reguliere seizoen aan gaan pakken. Ik mag toch hopen dat daar wel wat mensen zitten met een beetje zelfreflectie en het flink op de schop gooien. Het afgelopen reguliere seizoen was al niet heel sterk, en VI Oranje heeft het gevoel dat het 'over the hill' is alleen maar versterkt.
Of Hans van Breukelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:32 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Die Nico Dijkshoorn is overigens een karikatuur van zichzelf geworden. Zuur zijn om zijn imago in stand te houden. Wat een gek.
Moest vroeger wel lachen om zijn scherpzinnige en cynische houding. Maar hij begint nu een beetje door te slaan heb ik het idee.
Doe mij maar jakhals Erik. Geweldige vent.
Ik kan niet wachten tot de normale Voetbal International weer begint tijdens de competitie. Gewoon weer vertrouwd in een studio, vertrouwt publiek en niet alleen maar van die dagjesmensen en de girl's next door die een uitzending willen bij wonen. Bij VI proberen het succes van 4 en 2 jaar te evenaren maar falen daar hopeloos in.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze moeten het komend seizoen gewoon meer gasten gebruiken. Niet één maar twee zoals bij Studio Voetbal. Eentje is gewoon te weinig. Derksen en van der Gijp overheersen het nu altijd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ben benieuwd hoe ze het volgende reguliere seizoen aan gaan pakken. Ik mag toch hopen dat daar wel wat mensen zitten met een beetje zelfreflectie en het flink op de schop gooien. Het afgelopen reguliere seizoen was al niet heel sterk, en VI Oranje heeft het gevoel dat het 'over the hill' is alleen maar versterkt.
Ze hebben ook gewoon wat nieuwe gezichten nodig, maar volgens mij liggen 3 vd 4 jaren vast?
Precies, en bij beiden is het gewoon een langspeelplaat met ondertussen redelijk zouteloze meningkjes die week na week herhaald worden. En Derksen krijgt het zelfs dan nog voor elkaar de ene week A te zeggen, en de week erop B, en dan boos te worden als iemand zegt dat hij zichzelf tegenspreektquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:43 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Ze moeten het komend seizoen gewoon meer gasten gebruiken. Niet één maar twee zoals bij Studio Voetbal. Eentje is gewoon te weinig. Derksen en van der Gijp overheersen het nu altijd.
Wanneer heb je voor het laatst naar een reguliere uitzending van VI gekeken? Het is tijdes VI Oranje wat erger, maar het steeds maar willen socren bij het publiek gebeurt daar net zo goed. En die domme wijven die helemaal niets met voetbal hebben zitten daar net zo goed. Wel minder inderdaad, maar ze zitten er nog steeds.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:43 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot de normale Voetbal International weer begint tijdens de competitie. Gewoon weer vertrouwd in een studio, vertrouwt publiek en niet alleen maar van die dagjesmensen en de girl's next door die een uitzending willen bij wonen. Bij VI proberen het succes van 4 en 2 jaar te evenaren maar falen daar hopeloos in.
Die hebben dus een vast contract, net als Genee. Aan hun wordt het programma opgehangen. Een serieus praatprogramma scoort niet, en sponsoren willen ook persé Gijp en Derksen in een door hun gesponsorde show hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:49 schreef Breekfast het volgende:
En wellicht moeten ze het aandurven om of Johan of René af en toe een dagje thuis te laten. Die 2 weten zo langzamerhand ook niet meer wat ze moeten zeggen wat niet al 10x eerder is verteld.
Normaal gesproken betalen ze voor die beelden. Ik weet niet hoe dat met de NOS is. Is dat publiek goed en kunnen ze dat met bronvermelding gewoon gebruiken? Of moeten ze daarvoor ook betalen en verrekenen ze dat achteraf? Heb het idee dat het sowieso goedkoper is dan wat ze aan FOX betalen voor de eredivisie beelden...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:56 schreef JackHerrer het volgende:
Een groot nadeel is ook dat er vrij weinig beelden zijn. Ik neem aan dat ze maar een beperkt aantal krijgen van nos. Hierdoor moet er dus veel te veel geluld worden. Je zag dit ook al in het reguliere seizoen, waar op een gegeven moment het ontbreken van de beelden wel storend werd.
Bij het WK etc. mogen ze pas X tijd na de wedstrijd de beelden uitzenden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:00 schreef Kenju het volgende:
[..]
Normaal gesproken betalen ze voor die beelden. Ik weet niet hoe dat met de NOS is. Is dat publiek goed en kunnen ze dat met bronvermelding gewoon gebruiken? Of moeten ze daarvoor ook betalen en verrekenen ze dat achteraf? Heb het idee dat het sowieso goedkoper is dan wat ze aan FOX betalen voor de eredivisie beelden...
Genee is presentator en bepaalt wat er besproken wordt. Er is nu tot nu toe bijna drie wekenlang elke dag een wedstrijd geweest, op één dag na, dus er is genoeg te bespreken hoor. Als ze in herhaling vallen, leidt hij het gesprek niet goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:49 schreef Breekfast het volgende:
En wellicht moeten ze het aandurven om of Johan of René af en toe een dagje thuis te laten. Die 2 weten zo langzamerhand ook niet meer wat ze moeten zeggen wat niet al 10x eerder is verteld.
Die wedstrijden worden amper behandelt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Genee is presentator en bepaalt wat er besproken wordt. Er is nu tot nu toe bijna drie wekenlang elke dag een wedstrijd geweest, op één dag na, dus er is genoeg te bespreken hoor. Als ze in herhaling vallen, leidt hij het gesprek niet goed.
Nee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat wansmaak zegeviert bij jou thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |