twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:46:59#GER LINE-UP: Neuer, Howedes, Schweinsteiger, Ozil, Muller, Lahm (c), Mertesacker, Kroos, Gotze, Boateng, Mustafi #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:47:20#ALG LINE-UP: Mbolhi, Ghoulam, Belkalem, Halliche (c), Lacen, Feghouli, Slimani, Soudani, Taider, Mandi, Mostefa #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
Ja, ja, so blau blau blau...quote:Op maandag 30 juni 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Heino is er klaar voor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom wordt dit een topper? Duitsland is al klaar na één helft.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:14 schreef Lothiriel het volgende:
Toch maar tijd vrijmaken voor deze wedstrijd. Gaat toppertje worden
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Heino is er klaar voor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo wil ik het zien. Laat die hollanders maar lullen, wij slaan keihard toe vanuit de underdogpositie! Afstraffen die arrogantie, Kampfgeist!quote:Om in kaart te brengen wat dat precies is, spreken de documentaire-makers met Duits voetballers Günter Netzer, Jürgen Grabowski, Berti Vogts en Rainer Bonhof. De oud-voetballers kregen kort na de Tweede Wereldoorlog hun vorming. Ze waren materieel en moreel gezien de verliezers van de oorlog. Door zich daaraan te ontworstellen, kweekten zij vechtlust.
Wat de oud-voetballers vertellen is niet alleen een portret van de Duitse wilskracht, maar vooral van de Nederlandse arrogantie. De Duitsers werden al voor aanvang van de wedstrijd onophoudelijk getreiterd door Nederlandse spelers en fans. Door de luchtbuizen van de airco in hun kleedkamer, hoorden de Duitsers hun tegensspelers al zingen: 'We zijn kampioen'. En direct na aanvang van de wedstrijd bleven de Hollanders de bal naar elkaar overtikken, om de Duisters maar niet bij de bal te laten. Toen de Hollandse voetballers na het eerste doelpunt een spottend loopje maakten, was voor de Duitsers de maat vol. Zulk arrogant gedrag moest wel worden afgestraft.
Niet gelezen.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:03 schreef vluggejapie99 het volgende:
[quote] Om in kaart te brengen wat dat precies is, spreken de documentaire-makers met Duits voetballers Günter Netzer, Jürgen Grabowski, Berti Vogts en Rainer Bonhof. De oud-voetballers kregen kort na de Tweede Wereldoorlog hun vorming. Ze waren materieel en moreel gezien de verliezers van de oorlog. Door zich daaraan te ontworstellen, kweekten zij vechtlust.
Wat de oud-voetballers vertellen is niet alleen een portret van de Duitse wilskracht, maar vooral van de Nederlandse arrogantie. De Duitsers werden al voor aanvang van de wedstrijd onophoudelijk getreiterd door Nederlandse spelers en fans. Door de luchtbuizen van de airco in hun kleedkamer, hoorden de Duitsers hun tegensspelers al zingen: 'We zijn kampioen'. En direct na aanvang van de wedstrijd bleven de Hollanders de bal naar elkaar overtikken, om de Duisters maar niet bij de bal te laten. Toen de Hollandse voetballers na het eerste doelpunt een spottend loopje maakten, was voor de Duitsers de maat vol. Zulk arrogant gedrag moest wel worden afgestraft.[/quote,]
Zo wil ik het zien. Laat die hollanders maar lullen, wij slaan keihard toe vanuit de underdogpositie! Afstraffen die arrogantie, Kampfgeist!
Whehe.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Algerije heeft nog nooit van Duitsland verloren
Ja, wordt 6-0quote:Op maandag 30 juni 2014 20:07 schreef theunderdog het volgende:
Ik hoop en weet vrijwel zeker dat Duitsland dit gaat winnen.
Mwha, Duitsland heeft nog wel wat in te halen. Maar één wedstrijd echt goed gespeeld. Algerije en Frankrijk eerste slachtoffers.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet.
Denk een 2-0 overwinning voor Duitsland.
Jawel, maar Algerije is geen walk over.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:14 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Mwha, Duitsland heeft nog wel wat in te halen. Maar één wedstrijd echt goed gespeeld. Algerije en Frankrijk eerste slachtoffers.
Danku dankuquote:Op maandag 30 juni 2014 19:55 schreef Belladonna80 het volgende:
Héérlijke openingspost. Mijn complimenten man.
Denk dat het wel kan.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel, maar Algerije is geen walk over.
4-0 voor Duitsland. Algerije stelt echt helemaal niks voor.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel, maar Algerije is geen walk over.
Dat moet een moderator doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:46 schreef Lothiriel het volgende:
Wordt dit topic automatisch gereekst en genummerd? Ik weet niet helemaal hoe dat precies werkt, m'n excuses
Ah mooi dan zal dat in het komende uur wel in orde gebracht wordenquote:
twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:46:59#GER LINE-UP: Neuer, Howedes, Schweinsteiger, Ozil, Muller, Lahm (c), Mertesacker, Kroos, Gotze, Boateng, Mustafi #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:47:20#ALG LINE-UP: Mbolhi, Ghoulam, Belkalem, Halliche (c), Lacen, Feghouli, Slimani, Soudani, Taider, Mandi, Mostefa #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
Duitsers lachen het laatst, ook dit WK vermoed ik.quote:
Ook in OP gezetquote:Op maandag 30 juni 2014 20:55 schreef Gramulanion het volgende:
ik vergis me zeker niet in Duitsland, maar vlak Algerije ook niet uit bij voorbaatquote:Op maandag 30 juni 2014 20:58 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Duitsers lachen het laatst, ook dit WK vermoed ik.
Hoe slechter Duitsland lijkt, in wat voor linie dan ook, hoe beter ze zijn. Vergis je niet in Duitsland hoor.
Nee ok, en eigenlijk wel terecht.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vergis me zeker niet in Duitsland, maar vlak Algerije ook niet uit bij voorbaat
ik hoop echt op een mooie open potquote:Op maandag 30 juni 2014 21:13 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Nee ok, en eigenlijk wel terecht.
ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat ik moet verwachten.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien als Duitsland vlak voor rust scoort dat je een leuke 2e helft krijgt...
Ja ik ook, maar ik denk dat Duitsland het snel wilt beslissen en geek gekke dingen gaat doen, wat ze trouwens nooit doen?quote:
Ik denk dat Algerije het zo lang mogelijk dicht probeert te metselen en mikt op een counter. Daarom hoop ik dat Duitsland in de 1e helft scoort.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat ik moet verwachten.
Weet wel dat ik bij die ene wedstrijd van Algerije ging roken bij een 0-0 stand en drie minuten later toen ik terug kwam stond het 2-0...
en ik hoop gewoon dat de beste wint, en welke van de 2 dat is maakt me niet uit. Heb geen favoriet in deze.
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk als Algerije wint dat het Franse leger in stelling wordt gebracht
Dat gaat doden opleveren. Wees maar zeker mensen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Stel dat ze tegen Frankrijk in de blessuretijd zouden verliezen na een schwalbe of buitenspelgoal.
te gek voor woorden, maar oud zeer en oude wonden openrijten...quote:Op maandag 30 juni 2014 21:27 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Dat gaat doden opleveren. Wees maar zeker mensen.
Heel zeker.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:27 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Dat gaat doden opleveren. Wees maar zeker mensen.
Tsja, gaat een veldslag van jewelste worden. PFf, hopelijk komt dit wedstrijd er niét van.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
te gek voor woorden, maar oud zeer en oude wonden openrijten...
Waarom niet of stel ik nu een belachelijke vraag?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heel zeker.
Vraag me nu trouwens af of Benzema dan mee gaat doen bij Frankrijk.
maar aan de andere kant, als Algerije gewoon leuk speelt en terecht zou winnen, is dat hun verdienste...quote:Op maandag 30 juni 2014 21:29 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja, gaat een veldslag van jewelste worden. PFf, hopelijk komt dit wedstrijd er niét van.
die is van Algerijnse afkomstquote:Op maandag 30 juni 2014 21:30 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Waarom niet of stel ik nu een belachelijke vraag?
Vrij trots op zijn Algerijnse afkomst. Zingt La Marseillaise ook nooit mee in verband daarmee.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:30 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Waarom niet of stel ik nu een belachelijke vraag?
Waarom speelt hij dan voor Frankrijk? Ik moet niks hebben van mensen die spelers van buitenlandse afkomst beschimpen ed, daar kan ik echt niet tegen, maar tegelijkertijd vind ik dat een speler zich dan ook echt - in dit geval - Fransman moet voelen. Anders kun je toch beter voor Algerije gaan ballen als je daar zo trots op bent.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vrij trots op zijn Algerijnse afkomst. Zingt La Marseillaise ook nooit mee in verband daarmee.
Ah ok. Was vergeten dat hij van Algerijnse afkomst was.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vrij trots op zijn Algerijnse afkomst. Zingt La Marseillaise ook nooit mee in verband daarmee.
Lekker Boeiend.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Waarom speelt hij dan voor Frankrijk? Ik moet niks hebben van mensen die spelers van buitenlandse afkomst beschimpen ed, daar kan ik echt niet tegen, maar tegelijkertijd vind ik dat een speler zich dan ook echt - in dit geval - Fransman moet voelen. Anders kun je toch beter voor Algerije gaan ballen als je daar zo trots op bent.
Zo denk ik er toch over.
Volledig eens.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Waarom speelt hij dan voor Frankrijk? Ik moet niks hebben van mensen die spelers van buitenlandse afkomst beschimpen ed, daar kan ik echt niet tegen, maar tegelijkertijd vind ik dat een speler zich dan ook echt - in dit geval - Fransman moet voelen. Anders kun je toch beter voor Algerije gaan ballen als je daar zo trots op bent.
Zo denk ik er toch over.
Dit soort slap gelul.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:38 schreef Belladonna80 het volgende:
Maar als hij niet trots is op zijn Franse shirtje, dan had hij maar voor Algerije moeten spelen. Je moet trots zijn om voor 'jouw' land uit te komen.
Want Duitsland kan niet met creatieve ingevingen Algerije kapot maken?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Nystiq het volgende:
Dit wordt een saaie wedstrijd. Algerije gaat de bus parkeren.
Ook waar natuurlijk maar ik vind dat wel degelijk boeiend. Het is niet voor niks een nationale ploeg.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Lekker Boeiend.
Als die maar scoort.
Deze man ( of vrouw? )quote:Op maandag 30 juni 2014 21:41 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ook waar natuurlijk maar ik vind dat wel degelijk boeiend. Het is niet voor niks een nationale ploeg.
Meer kans op succes op een WK e.d. Zeker jaren terug kwam Algerije niet eens in de buurt van het WK. Ik zelf zou gewoon ballen en willen winnen, maar bij Algerijnen en zo ligt dat wsl. toch net wat anders.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Zo denk ik er toch over.
Hebben speciale voedingsdeskundige op het gebied van vastende voetballers meegenomen dacht ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef sneakydesert het volgende:
Algerije aan de ramadan, die zullen wel de nodige voedingsstoffen missen.
Ik vraag me af hoe goed ze zich daaraan kunnen aanpassen. Ben benieuwd.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hebben speciale voedingsdeskundige op het gebied van vastende voetballers meegenomen dacht ik.
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Nystiq het volgende:
Dit wordt een saaie wedstrijd. Algerije gaat de bus parkeren.
Nope, Duitsland valt erg tegen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:40 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Want Duitsland kan niet met creatieve ingevingen Algerije kapot maken?
Ze mogen het later ook inhalen. Wie weet zijn ze gewoon naar de Pizzahut geweest.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hebben speciale voedingsdeskundige op het gebied van vastende voetballers meegenomen dacht ik.
Niemand wil die partij tegen Frankrijk missen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:44 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Algerije spaart spelers met geel of ze gaan er gewoon een schoppartij van maken.
Wat voor reclame?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:46 schreef alors het volgende:
Als je dacht dat reclames niet slechter konden. BMW doet het.
Ozil houdt zich er dacht ik niet aan, maar veel spelers van Algerije wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze mogen het later ook inhalen. Wie weet zijn ze gewoon naar de Pizzahut geweest.
En Müller, Boateng, Schweinsteiger?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ozil houdt zich er dacht ik niet aan, maar veel spelers van Algerije wel.
Nee hij poogt lollig te doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Geen idee! Zijn die spelers moslim dan? Dat wist ik niet.
Algerije is wel een land die dat zich kan veroorloven inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:48 schreef superniger het volgende:
Spelers die vasten moet je gewoon thuislaten.
Duitsers zijn sowieso geen moslim, die Ozil is dus gewoon een turk.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Geen idee! Zijn die spelers moslim dan? Dat wist ik niet.
Er lopen er ook een paar met tattoos rond. Die zullen dan ook wel eten....quote:Op maandag 30 juni 2014 21:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ozil houdt zich er dacht ik niet aan, maar veel spelers van Algerije wel.
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Duitsers zijn sowieso geen moslim, die Ozil is dus gewoon een turk.
wat??!!!!!!!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Duitsers zijn sowieso geen moslim, die Ozil is dus gewoon een turk.
Ik vond het niet eens lollig...quote:Op maandag 30 juni 2014 21:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is zijn poging maar matig gelukt?
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef superniger het volgende:
Hup Duitsland.
Ik wil een Dui-Fra kwartfinale.
Dat ligt niet aan jou.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is zijn poging maar matig gelukt?
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef Zorro het volgende:
Ik ben voor Algerije, Frankrijk - Algerije wil ik niet missen
Ga toch weg, religie staat los van nationaliteit.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij beschermt de Arsenal spelers maar je bent het wel met mij eens.
met waterstoffen?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Dui- Nl bedoelen en dan die moffen afstraffen.
Verwacht dat ze alles goedmaken in de KO-fase. Onmogelijk dat Duitsland eruit gaat tegen Algerije. Mark my words!!!quote:
Je begint de nieuwe Shreyas te worden.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:54 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Verwacht dat ze alles goedmaken in de KO-fase. Onmogelijk dat Duitsland eruit gaat tegen Algerije. Mark my words!!!
Het eerste couplet is mooierquote:Op maandag 30 juni 2014 21:54 schreef superworm het volgende:
Einigkeit und Recht und Freiheit
Für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle streben
Brüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit
Sind des Glückes Unterpfand;
|: Blüh' im Glanze dieses Glückes,
Blühe, deutsches Vaterland! :|
Tweede toch t best. Deutsche Frauenquote:
Die is 't mooist ja. Tekst past beter bij DLD.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Deutschland uber alles!
Deze vind ik mooier
Deutscher Weinquote:Op maandag 30 juni 2014 21:55 schreef superworm het volgende:
[..]
Tweede toch t best. Deutsche Frauen![]()
Deutsche Frauen, deutsche Treue,
Deutscher Wein und deutscher Sang
Sollen in der Welt behalten
Ihren alten schönen Klang,
Uns zu edler Tat begeistern
Unser ganzes Leben lang.
|: Deutsche Frauen, deutsche Treue,
Deutscher Wein und deutscher Sang! :|
quote:
kees ben jij dat?quote:
Blatter.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:56 schreef Belladonna80 het volgende:
Hoe verdomd goed is dit Duitsland. Ze hebben de WK-topscorer aller tijden nog op de bank zitten. En als je die andere dan ziet, begint je de moed in de schoenen te schuiven.
Want wie gaat in Godsnaam dit Duitsland van de WK-titel afhouden? Wie?
Erg treurig jaquote:Op maandag 30 juni 2014 21:55 schreef GlennQuagmire het volgende:
Volkslied van Algerije, voor het laatst
louis die kent hun systeem als de beste.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:56 schreef Belladonna80 het volgende:
Hoe verdomd goed is dit Duitsland. Ze hebben de WK-topscorer aller tijden nog op de bank zitten. En als je die andere dan ziet, begint je de moed in de schoenen te schuiven.
Want wie gaat in Godsnaam dit Duitsland van de WK-titel afhouden? Wie?
altijd maar die agressiequote:Op maandag 30 juni 2014 21:57 schreef opreis het volgende:
Door gore rotmoffen zouden ze een keer moeten afstraffen!
Dat is waar idd. Conclusie: Nederland WK. Héérlijk vooruitzicht.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:57 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
louis die kent hun systeem als de beste.
Jeroentje Elshoff is naar huis he, dan krijg je dit soort gastjesquote:Op maandag 30 juni 2014 21:58 schreef Maver24 het volgende:
wie is deze commentator ? beetje saaie piet
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:58 schreef Momo... het volgende:
Alle wedstrijden in Porto Alegre waren met veel doelpunten dus wub
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:57 schreef opreis het volgende:
Door gore rotmoffen zouden ze een keer moeten afstraffen!
ja helaas wel....quote:Op maandag 30 juni 2014 21:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jeroentje Elshoff is naar huis he, dan krijg je dit soort gastjes
Gespot!quote:
welkomquote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef Fierce. het volgende:
Ik kijk ook weer. Ik ben een meisje en kijk nooit voetbal, maar WK vind ik gewoon leuk
Denk dat ze gewoon de tactiek van de wedstrijd tegen België gaan kopiërenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef wdn het volgende:
Ik ben bang dat als Algerije gaat proberen te voetballen ze worden afgeschoten.
neequote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
Gaat dit een spannende wedstrijd worden?
dat is niet lief keesquote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is toch niet te geloven! Vieze vuile teringmof, Schweinhund, Arschloch. Godverdomme die klootzakken
Door?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef wdn het volgende:
Ik ben bang dat als Algerije gaat proberen te voetballen ze worden afgeschoten.
Ohquote:
Doe ik ook hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef Fierce. het volgende:
Ik kijk ook weer. Ik ben een meisje en kijk nooit voetbal, maar WK vind ik gewoon leuk
Als ze dat doen wordt het een zaadpotquote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon de tactiek van de wedstrijd tegen België gaan kopiëren
Schattig. Meen ik. En terecht, het is een héérlijk WK. Leuk voetbal wat iedereen kan zien. Genietse.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef Fierce. het volgende:
jaquote:Op maandag 30 juni 2014 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Gaat het een vermakelijke wedstrijd worden?
hoiquote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef Fierce. het volgende:
Is een ideequote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon de tactiek van de wedstrijd tegen België gaan kopiëren
Jij wilt nog steeds niet luisteren hé? terug jij.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ben jij het gehandicapte broertje van Shreyas?
Ik was zo subtiel...quote:
Mullerquote:
Marcodej wil vast wel een foto.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon een vraag voor tussendoor. Wil er iemand een foto van mijn perenijsje?
Nee, morgen pas als België tegen VS speelt.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
Gaat dit een spannende wedstrijd worden?
jaquote:Op maandag 30 juni 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Graag.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Karinaquote:Op maandag 30 juni 2014 22:00 schreef Karina het volgende:
Ik ga kijken en kom af en toe hier kijken.
Oe die letterlijke vertalingen van Engelse spreekwoorden moet je gewoon niet doen he.
En ik heel oplettend.quote:
Roland >>>>>> Shreyasquote:Op maandag 30 juni 2014 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi zoquote:
Daar kom je er niet meequote:
Wil je Roland niet zo zwaar beledigen? Bedankt.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
Schop onder z'n gat en klaar!quote:Op maandag 30 juni 2014 22:00 schreef Bijna het volgende:
TV wordt hier bezet gehouden door broerlief, hopen dat-ie gauw opflikkert
Kijk via je telefoon via nos, deed ik laatst ook met een vriendin.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:00 schreef Bijna het volgende:
TV wordt hier bezet gehouden door broerlief, hopen dat-ie gauw opflikkert
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:01 schreef Anonymousz het volgende:
verlenging en pingels graag omdat nachtwedstrijd
Ja hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wil je Roland niet zo zwaar beledigen? Bedankt.
Dat heeft mijn hele dag verkloot vandaag dus liever nietquote:Op maandag 30 juni 2014 22:01 schreef Anonymousz het volgende:
Wij 3fm-hooligans moeten haar nog iets beter africhten. Mijn excuses.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wil je Roland niet zo zwaar beledigen? Bedankt.
Ja, goed idee!quote:Op maandag 30 juni 2014 22:01 schreef Anonymousz het volgende:
Roland is een lieve jongen hoor.quote:
Is Roland voor PSV?quote:
Weet ik veel.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:02 schreef Belladonna80 het volgende:
Voetbal is er om het volk te vermaken. Dit WK wordt dit érg goed begrepen. Waarom kan dat niet élke 2 jaar? ( ook de EK's erbij gerekend ) Puur omdat de belangen zo gigantisch groot zijn of wat is dit toch altijd?
40-45 minuten geledenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:03 schreef opreis het volgende:
Wanneer worden de hakenkruizen en SS tekens gepost?
[img]http://2.bp.blogspot.com/-ZawyhCAkCbM/UFjfbeqaL_I/AAAAAAAADD4/VV4QaEYK0H8/s1600/cristiano-ronaldo-jews.gifquote:Op maandag 30 juni 2014 22:02 schreef Belladonna80 het volgende:
Voetbal is er om het volk te vermaken. Dit WK wordt dit érg goed begrepen. Waarom kan dat niet élke 2 jaar? ( ook de EK's erbij gerekend ) Puur omdat de belangen zo gigantisch groot zijn of wat is dit toch altijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |