abonnement Unibet Coolblue
pi_141753195
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 00:56 schreef Belladonna80 het volgende:

[..]

Tsja, je hebt gelijk. WK vol ver-assingen, maar ja ik kan me maar moeilijk voorstellen (ondanks de al 'aanwezige' ver-assingen) dat België niét wint.
Ik kan me dat best voorstellen. Alweer vergeten dat de VS een poule heeft overleefd waarin ook Portugal speelde? Dat is toch bepaald geen kinderachtig voetballand. En de VS staat op de wereldranglijst maar twee plekken achter België.

België, de nummer 11 van die lijst, speelde tot dusver alleen tegen ploegen die een stuk lager staan. Rusland vinden we op #19, Algerije op #22 en Zuid Korea op #57. En België won die wedstrijden alle drie met slechts één doelpunt verschil, dus zo bijzonder overtuigend was dat niet.

De VS verloor slechts met 1-0 van Duitsland. Het won van Ghana, waar Duitsland niet van wist te winnen. En het hield Portugal, de nummer 4 van de wereldranglijst, op een gelijkspel. Deze wedstrijd wordt pas de eerste écht serieuze krachtmeting voor België. Die pot hebben ze nog lang niet gewonnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2014 01:02:27 ]
pi_141753231
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik kan me dat best voorstellen. Alweer vergeten dat de VS een poule heeft overleefd waarin ook Portugal speelde? Dat is toch bepaald geen kinderachtig voetballand. En de VS staat op de wereldranglijst maar twee plekken achter België.

België, de nummer 11 van die lijst, speelde tot dusver alleen tegen ploegen die een stuk lager staan. Rusland vinden we op #19, Algerije op #22 en Zuid Korea op #57. En België won die wedstrijden alle drie met slechts één doelpunt verschil, dus zo bijzonder overtuigend was dat niet.

De VS verloor slechts met 1-0 van Duitsland. Het won van Ghana, waar Duitsland niet van wist te winnen. En het hield Portugal, de nummer 4 van de wereldranglijst, op een gelijkspel. Deze wedstrijd wordt pas de eerste écht serieuze krachtmeting voor België. Die pot hebben ze nog lang niet gewonnen.
VS kan prima meekomen met het België zoals dat dusver speelt. Wordt een leuke wedstrijd.
-
pi_141753246
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik kan me dat best voorstellen. Alweer vergeten dat de VS een poule heeft overleefd waarin ook Portugal speelde? Dat is toch bepaald geen kinderachtig voetballand. En de VS staat op de wereldranglijst maar twee plekken achter België.

België, de nummer 11 van die lijst, speelde tot dusver alleen tegen ploegen die een stuk lager staan. Rusland vinden we op #19, Algerije op #22 en Zuid Korea op #57. En België won die wedstrijden alle drie met slechts één doelpunt verschil, dus zo bijzonder overtuigend was dat niet.

De VS verloor slechts met 1-0 van Duitsland. Het won van Ghana, waar Duitsland niet van wist te winnen. En het hield Portugal, de nummer 4 van de wereldranglijst, op een gelijkspel. Deze wedstrijd wordt pas de eerste écht serieuze krachtmeting voor België. Die pot hebben ze nog lang niet gewonnen.
ongelofelijk hier dat iedereen er nog steeds van overtuigd is dat Rusland en Algerije eitjes zijn alsof je tegen San Marino, liechtenstein of Adorra speelt. Zowel Rusland en Algerije zijn beide deftige teams en minstens evenwaaardig aan een VS.
pi_141753257
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:05 schreef bylbylbyl het volgende:

[..]

ongelofelijk hier dat iedereen er nog steeds van overtuigd is dat Rusland en Algerije eitjes zijn alsof je tegen San Marino, liechtenstein of Adorra speelt. Zowel Rusland en Algerije zijn beide deftige teams en minstens evenwaaardig aan een VS.
De overwinningen op Algerije en Rusland waren ook beiden redelijk penibel. Het kan ook een keer de andere kant op vallen.
-
pi_141753266
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:04 schreef regiliopeace het volgende:

[..]

VS kan prima meekomen met het België zoals dat dusver speelt. Wordt een leuke wedstrijd.
Ja, maar België gaat echt wel beter voetballen hoor. Het is nu of nooit voor België.
pi_141753274
tsja we hebben net gezien hoe eenvoudig Duitsland Algerije opzij zette . Vlotte 5-0
pi_141753284
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:06 schreef Belladonna80 het volgende:

[..]

Ja, maar België gaat echt wel beter voetballen hoor. Het is nu of nooit voor België.
Daarom, wordt een leuke wedstrijd. De VS heeft in ieder geval bewezen dat je ze niet te vroeg moet afschrijven.
-
  dinsdag 1 juli 2014 @ 01:09:03 #183
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_141753297
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 00:51 schreef gijsman het volgende:

[..]

ze doen een combinatie
Waarom?
Oh.
pi_141753365
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom?
Tja waarom? Omdat het kan? tussen al dat WK geweld door zal er vast wel ruimte zijn voor de avondetappe.
Einde touretappe, begin wk wedstrijd, einde wedstrijd uurtje na/voor beschouwen, uurtje avondetappe dan weer een wk wedstrijd.
Na de kwartfinales is er meer ruimte voor de avondetappe dus geen probleem.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 01:14:52 #185
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_141753382
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:14 schreef gijsman het volgende:

[..]

Tja waarom? Omdat het kan? tussen al dat WK geweld door zal er vast wel ruimte zijn voor de avondetappe.
Einde touretappe, begin wk wedstrijd, einde wedstrijd uurtje na/voor beschouwen, uurtje avondetappe dan weer een wk wedstrijd.
Na de kwartfinales is er meer ruimte voor de avondetappe dus geen probleem.
Maar de avondetappe is totaal niet boeiend.

Helaas zullen ze het bij VI ook wel hebben over die vuile dopingsport.
Oh.
pi_141753409
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar de avondetappe is totaal niet boeiend.

Helaas zullen ze het bij VI ook wel hebben over die vuile dopingsport.
Je bent toch niet verplicht om te kijken? Zet je tv op een andere zender.
Erg makkelijk je hoeft alleen maar op een knopje te drukken.
Of ga iets anders doen.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 01:18:09 #187
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_141753413
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:17 schreef gijsman het volgende:

[..]

Je bent toch niet verplicht om te kijken? Zet je tv op een andere zender.
Erg makkelijk je hoeft alleen maar op een knopje te drukken.
Of ga iets anders doen.
Tijdens het WK wil ik WK-nieuws horen in voetbalprogramma's. Is dat zo gek?
Oh.
pi_141753440
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tijdens het WK wil ik WK-nieuws horen in voetbalprogramma's. Is dat zo gek?
Nee je mag zappen als men het over de tour gaat hebben, als je dat niet op tv wil zien heb je nog altijd internet.
pi_141754750
Wat was die scheidsrechter irritant bij deze wedstrijd, zeg :{.
pi_141755144
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:20 schreef gijsman het volgende:

[..]

Nee je mag zappen als men het over de tour gaat hebben, als je dat niet op tv wil zien heb je nog altijd internet.
Zijn twee totaal verschillende sporten. Kunnen we net zo goed kogel werpen ook gaan bespreken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 09:07:00 #191
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_141755547
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:05 schreef bylbylbyl het volgende:

[..]

ongelofelijk hier dat iedereen er nog steeds van overtuigd is dat Rusland en Algerije eitjes zijn alsof je tegen San Marino, liechtenstein of Adorra speelt. Zowel Rusland en Algerije zijn beide deftige teams en minstens evenwaaardig aan een VS.
Rusland is niet echt een "deftig" team. Algerije is boven zichzelf uitgestegen en Duitsland was onthutsend zwak gisteren. Face it, de Belgen hebben tot nu toe geen indrukwekkend spel laten zien. Ik was meer onder de indruk van de VS eerlijk gezegd. Dat gezegd hebbende, hebben jullie meer potentie dan de VS alleen wordt die niet ten volle benut. Ik zie het daardoor volledig 50/50, Amerika zal zeker niet bang zijn gezien het spel van de Belgen tot nu toe en hun eigen spel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')