sterker nog, zonder Mart hadden we nooit het wiel gehadquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Mart heeft in principe ook gewoon de fiets uitgevonden. Eigenlijk heeft Mart het heelal uitgevonden.
True. Mart is eigenlijk DE God van deze aarde. Weg met de CHristelijke Jezus, de Islamitische Allah en al die andere goden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Mart heeft in principe ook gewoon de fiets uitgevonden. Eigenlijk heeft Mart het heelal uitgevonden.
Frankrijk heeft hij ook uitgevonden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
ze doen een combinatiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ze gaan de Avondetappe doen als je ook Oranje kan voorbeschouwen.
Ik ben benieuwd wiens centrifuge het beste blijkt te werken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:51 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ik vermoed Spanje, maar Engeland maakt ook een goede kans.
Ga jij nou maar die Braziliaanse flapdrol eens neuken en laat het voetbal aan de serieuze mensen over, oke ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:48 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
België is slechtkan niet wachten tot het morgen is en we die Belgen eindelijk mogen uitzwaaien
Jeps. Al denk ik dat een A. Schleck ( hoe slecht hij ook lijkt ) nog flink roet in het eten kan gooien van een mogelijke Spaanse of Engelse winst.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wiens centrifuge het beste blijkt te werken.
Nederland dat met 5-1 van Spanje wint? ONMOGELIJK.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:47 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
VS dat met 3-1 van België wint? ONMOGELIJK.
gaat ook nooit gebeurenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nederland dat met 5-1 van Spanje wint? ONMOGELIJK.
Tsja, je hebt gelijk. WK vol ver-assingen, maar ja ik kan me maar moeilijk voorstellen (ondanks de al 'aanwezige' ver-assingen) dat België niét wint.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nederland dat met 5-1 van Spanje wint? ONMOGELIJK.
Dat is echt onzin. Algerije zat een paar keer echt gevaarlijk in een uitbraak en dan kan je er ook gewoon uitliggen, zeker als je tot de 90e minuut nog zo speelt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:53 schreef Belladonna80 het volgende:
Frankrijk Duitsland inmaken? Is puur een grote act wat Duitsland dit WK de mensen wil laten zien, todat Duitsland hier genoeg van heeft en bv. een Frankrijk KANSLOOS gaan laten.
Wat de Duiters doen lijkt verdomd weinig te maken te hebben met goed spel, maar ze strooien iédereen zand in de ogen.
nee hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Zou het wel zielig voor de Belgjes vinden als ze morgen hard worden afgestraft.
Tsja, VS gooit de beuk erin, maar België moet dit voetballend kunnen 'omzeilen'. 4-1 voor de Belgen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Zou het wel zielig voor de Belgjes vinden als ze morgen hard worden afgestraft.
dan zouden ze de wedstrijd 4x moeten spelenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:57 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja, VS gooit de beuk erin, maar België moet dit voetballend kunnen 'omzeilen'. 4-1 voor de Belgen.
Dat is het waard.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan zouden ze de wedstrijd 4x moeten spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |