Niemand wil die partij tegen Frankrijk missen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:44 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Algerije spaart spelers met geel of ze gaan er gewoon een schoppartij van maken.
Wat voor reclame?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:46 schreef alors het volgende:
Als je dacht dat reclames niet slechter konden. BMW doet het.
Ozil houdt zich er dacht ik niet aan, maar veel spelers van Algerije wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze mogen het later ook inhalen. Wie weet zijn ze gewoon naar de Pizzahut geweest.
En Müller, Boateng, Schweinsteiger?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ozil houdt zich er dacht ik niet aan, maar veel spelers van Algerije wel.
Nee hij poogt lollig te doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Geen idee! Zijn die spelers moslim dan? Dat wist ik niet.
Algerije is wel een land die dat zich kan veroorloven inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:48 schreef superniger het volgende:
Spelers die vasten moet je gewoon thuislaten.
Duitsers zijn sowieso geen moslim, die Ozil is dus gewoon een turk.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Geen idee! Zijn die spelers moslim dan? Dat wist ik niet.
Er lopen er ook een paar met tattoos rond. Die zullen dan ook wel eten....quote:Op maandag 30 juni 2014 21:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ozil houdt zich er dacht ik niet aan, maar veel spelers van Algerije wel.
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Duitsers zijn sowieso geen moslim, die Ozil is dus gewoon een turk.
wat??!!!!!!!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Duitsers zijn sowieso geen moslim, die Ozil is dus gewoon een turk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |