maar aan de andere kant, als Algerije gewoon leuk speelt en terecht zou winnen, is dat hun verdienste...quote:Op maandag 30 juni 2014 21:29 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja, gaat een veldslag van jewelste worden. PFf, hopelijk komt dit wedstrijd er niét van.
die is van Algerijnse afkomstquote:Op maandag 30 juni 2014 21:30 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Waarom niet of stel ik nu een belachelijke vraag?
Vrij trots op zijn Algerijnse afkomst. Zingt La Marseillaise ook nooit mee in verband daarmee.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:30 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Waarom niet of stel ik nu een belachelijke vraag?
Waarom speelt hij dan voor Frankrijk? Ik moet niks hebben van mensen die spelers van buitenlandse afkomst beschimpen ed, daar kan ik echt niet tegen, maar tegelijkertijd vind ik dat een speler zich dan ook echt - in dit geval - Fransman moet voelen. Anders kun je toch beter voor Algerije gaan ballen als je daar zo trots op bent.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vrij trots op zijn Algerijnse afkomst. Zingt La Marseillaise ook nooit mee in verband daarmee.
Ah ok. Was vergeten dat hij van Algerijnse afkomst was.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vrij trots op zijn Algerijnse afkomst. Zingt La Marseillaise ook nooit mee in verband daarmee.
Lekker Boeiend.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Waarom speelt hij dan voor Frankrijk? Ik moet niks hebben van mensen die spelers van buitenlandse afkomst beschimpen ed, daar kan ik echt niet tegen, maar tegelijkertijd vind ik dat een speler zich dan ook echt - in dit geval - Fransman moet voelen. Anders kun je toch beter voor Algerije gaan ballen als je daar zo trots op bent.
Zo denk ik er toch over.
Volledig eens.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Waarom speelt hij dan voor Frankrijk? Ik moet niks hebben van mensen die spelers van buitenlandse afkomst beschimpen ed, daar kan ik echt niet tegen, maar tegelijkertijd vind ik dat een speler zich dan ook echt - in dit geval - Fransman moet voelen. Anders kun je toch beter voor Algerije gaan ballen als je daar zo trots op bent.
Zo denk ik er toch over.
Dit soort slap gelul.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:38 schreef Belladonna80 het volgende:
Maar als hij niet trots is op zijn Franse shirtje, dan had hij maar voor Algerije moeten spelen. Je moet trots zijn om voor 'jouw' land uit te komen.
Want Duitsland kan niet met creatieve ingevingen Algerije kapot maken?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Nystiq het volgende:
Dit wordt een saaie wedstrijd. Algerije gaat de bus parkeren.
Ook waar natuurlijk maar ik vind dat wel degelijk boeiend. Het is niet voor niks een nationale ploeg.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Lekker Boeiend.
Als die maar scoort.
Deze man ( of vrouw? )quote:Op maandag 30 juni 2014 21:41 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ook waar natuurlijk maar ik vind dat wel degelijk boeiend. Het is niet voor niks een nationale ploeg.
Meer kans op succes op een WK e.d. Zeker jaren terug kwam Algerije niet eens in de buurt van het WK. Ik zelf zou gewoon ballen en willen winnen, maar bij Algerijnen en zo ligt dat wsl. toch net wat anders.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Zo denk ik er toch over.
Hebben speciale voedingsdeskundige op het gebied van vastende voetballers meegenomen dacht ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef sneakydesert het volgende:
Algerije aan de ramadan, die zullen wel de nodige voedingsstoffen missen.
Ik vraag me af hoe goed ze zich daaraan kunnen aanpassen. Ben benieuwd.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hebben speciale voedingsdeskundige op het gebied van vastende voetballers meegenomen dacht ik.
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Nystiq het volgende:
Dit wordt een saaie wedstrijd. Algerije gaat de bus parkeren.
Nope, Duitsland valt erg tegen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:40 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Want Duitsland kan niet met creatieve ingevingen Algerije kapot maken?
Ze mogen het later ook inhalen. Wie weet zijn ze gewoon naar de Pizzahut geweest.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hebben speciale voedingsdeskundige op het gebied van vastende voetballers meegenomen dacht ik.
Niemand wil die partij tegen Frankrijk missen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:44 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Algerije spaart spelers met geel of ze gaan er gewoon een schoppartij van maken.
Wat voor reclame?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:46 schreef alors het volgende:
Als je dacht dat reclames niet slechter konden. BMW doet het.
Ozil houdt zich er dacht ik niet aan, maar veel spelers van Algerije wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze mogen het later ook inhalen. Wie weet zijn ze gewoon naar de Pizzahut geweest.
En Müller, Boateng, Schweinsteiger?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ozil houdt zich er dacht ik niet aan, maar veel spelers van Algerije wel.
Nee hij poogt lollig te doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Geen idee! Zijn die spelers moslim dan? Dat wist ik niet.
Algerije is wel een land die dat zich kan veroorloven inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:48 schreef superniger het volgende:
Spelers die vasten moet je gewoon thuislaten.
Duitsers zijn sowieso geen moslim, die Ozil is dus gewoon een turk.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Geen idee! Zijn die spelers moslim dan? Dat wist ik niet.
Er lopen er ook een paar met tattoos rond. Die zullen dan ook wel eten....quote:Op maandag 30 juni 2014 21:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ozil houdt zich er dacht ik niet aan, maar veel spelers van Algerije wel.
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Duitsers zijn sowieso geen moslim, die Ozil is dus gewoon een turk.
wat??!!!!!!!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Duitsers zijn sowieso geen moslim, die Ozil is dus gewoon een turk.
Ik vond het niet eens lollig...quote:Op maandag 30 juni 2014 21:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is zijn poging maar matig gelukt?
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef superniger het volgende:
Hup Duitsland.
Ik wil een Dui-Fra kwartfinale.
Dat ligt niet aan jou.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is zijn poging maar matig gelukt?
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef Zorro het volgende:
Ik ben voor Algerije, Frankrijk - Algerije wil ik niet missen
Ga toch weg, religie staat los van nationaliteit.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij beschermt de Arsenal spelers maar je bent het wel met mij eens.
met waterstoffen?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Dui- Nl bedoelen en dan die moffen afstraffen.
Verwacht dat ze alles goedmaken in de KO-fase. Onmogelijk dat Duitsland eruit gaat tegen Algerije. Mark my words!!!quote:
Je begint de nieuwe Shreyas te worden.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:54 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Verwacht dat ze alles goedmaken in de KO-fase. Onmogelijk dat Duitsland eruit gaat tegen Algerije. Mark my words!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |