Niemand wil die partij tegen Frankrijk missen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:44 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Algerije spaart spelers met geel of ze gaan er gewoon een schoppartij van maken.
Wat voor reclame?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:46 schreef alors het volgende:
Als je dacht dat reclames niet slechter konden. BMW doet het.
Ozil houdt zich er dacht ik niet aan, maar veel spelers van Algerije wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze mogen het later ook inhalen. Wie weet zijn ze gewoon naar de Pizzahut geweest.
En Müller, Boateng, Schweinsteiger?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ozil houdt zich er dacht ik niet aan, maar veel spelers van Algerije wel.
Nee hij poogt lollig te doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Geen idee! Zijn die spelers moslim dan? Dat wist ik niet.
Algerije is wel een land die dat zich kan veroorloven inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:48 schreef superniger het volgende:
Spelers die vasten moet je gewoon thuislaten.
Duitsers zijn sowieso geen moslim, die Ozil is dus gewoon een turk.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Geen idee! Zijn die spelers moslim dan? Dat wist ik niet.
Er lopen er ook een paar met tattoos rond. Die zullen dan ook wel eten....quote:Op maandag 30 juni 2014 21:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ozil houdt zich er dacht ik niet aan, maar veel spelers van Algerije wel.
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Duitsers zijn sowieso geen moslim, die Ozil is dus gewoon een turk.
wat??!!!!!!!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Duitsers zijn sowieso geen moslim, die Ozil is dus gewoon een turk.
Ik vond het niet eens lollig...quote:Op maandag 30 juni 2014 21:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is zijn poging maar matig gelukt?
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef superniger het volgende:
Hup Duitsland.
Ik wil een Dui-Fra kwartfinale.
Dat ligt niet aan jou.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is zijn poging maar matig gelukt?
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef Zorro het volgende:
Ik ben voor Algerije, Frankrijk - Algerije wil ik niet missen
Ga toch weg, religie staat los van nationaliteit.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij beschermt de Arsenal spelers maar je bent het wel met mij eens.
met waterstoffen?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Dui- Nl bedoelen en dan die moffen afstraffen.
Verwacht dat ze alles goedmaken in de KO-fase. Onmogelijk dat Duitsland eruit gaat tegen Algerije. Mark my words!!!quote:
Je begint de nieuwe Shreyas te worden.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:54 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Verwacht dat ze alles goedmaken in de KO-fase. Onmogelijk dat Duitsland eruit gaat tegen Algerije. Mark my words!!!
Het eerste couplet is mooierquote:Op maandag 30 juni 2014 21:54 schreef superworm het volgende:
Einigkeit und Recht und Freiheit
Für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle streben
Brüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit
Sind des Glückes Unterpfand;
|: Blüh' im Glanze dieses Glückes,
Blühe, deutsches Vaterland! :|
Tweede toch t best. Deutsche Frauenquote:
Die is 't mooist ja. Tekst past beter bij DLD.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Deutschland uber alles!
Deze vind ik mooier
Deutscher Weinquote:Op maandag 30 juni 2014 21:55 schreef superworm het volgende:
[..]
Tweede toch t best. Deutsche Frauen![]()
Deutsche Frauen, deutsche Treue,
Deutscher Wein und deutscher Sang
Sollen in der Welt behalten
Ihren alten schönen Klang,
Uns zu edler Tat begeistern
Unser ganzes Leben lang.
|: Deutsche Frauen, deutsche Treue,
Deutscher Wein und deutscher Sang! :|
quote:
kees ben jij dat?quote:
Blatter.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:56 schreef Belladonna80 het volgende:
Hoe verdomd goed is dit Duitsland. Ze hebben de WK-topscorer aller tijden nog op de bank zitten. En als je die andere dan ziet, begint je de moed in de schoenen te schuiven.
Want wie gaat in Godsnaam dit Duitsland van de WK-titel afhouden? Wie?
Erg treurig jaquote:Op maandag 30 juni 2014 21:55 schreef GlennQuagmire het volgende:
Volkslied van Algerije, voor het laatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |