twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:46:59#GER LINE-UP: Neuer, Howedes, Schweinsteiger, Ozil, Muller, Lahm (c), Mertesacker, Kroos, Gotze, Boateng, Mustafi #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:47:20#ALG LINE-UP: Mbolhi, Ghoulam, Belkalem, Halliche (c), Lacen, Feghouli, Slimani, Soudani, Taider, Mandi, Mostefa #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
Ja, ja, so blau blau blau...quote:Op maandag 30 juni 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Heino is er klaar voor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom wordt dit een topper? Duitsland is al klaar na één helft.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:14 schreef Lothiriel het volgende:
Toch maar tijd vrijmaken voor deze wedstrijd. Gaat toppertje worden
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Heino is er klaar voor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo wil ik het zien. Laat die hollanders maar lullen, wij slaan keihard toe vanuit de underdogpositie! Afstraffen die arrogantie, Kampfgeist!quote:Om in kaart te brengen wat dat precies is, spreken de documentaire-makers met Duits voetballers Günter Netzer, Jürgen Grabowski, Berti Vogts en Rainer Bonhof. De oud-voetballers kregen kort na de Tweede Wereldoorlog hun vorming. Ze waren materieel en moreel gezien de verliezers van de oorlog. Door zich daaraan te ontworstellen, kweekten zij vechtlust.
Wat de oud-voetballers vertellen is niet alleen een portret van de Duitse wilskracht, maar vooral van de Nederlandse arrogantie. De Duitsers werden al voor aanvang van de wedstrijd onophoudelijk getreiterd door Nederlandse spelers en fans. Door de luchtbuizen van de airco in hun kleedkamer, hoorden de Duitsers hun tegensspelers al zingen: 'We zijn kampioen'. En direct na aanvang van de wedstrijd bleven de Hollanders de bal naar elkaar overtikken, om de Duisters maar niet bij de bal te laten. Toen de Hollandse voetballers na het eerste doelpunt een spottend loopje maakten, was voor de Duitsers de maat vol. Zulk arrogant gedrag moest wel worden afgestraft.
Niet gelezen.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:03 schreef vluggejapie99 het volgende:
[quote] Om in kaart te brengen wat dat precies is, spreken de documentaire-makers met Duits voetballers Günter Netzer, Jürgen Grabowski, Berti Vogts en Rainer Bonhof. De oud-voetballers kregen kort na de Tweede Wereldoorlog hun vorming. Ze waren materieel en moreel gezien de verliezers van de oorlog. Door zich daaraan te ontworstellen, kweekten zij vechtlust.
Wat de oud-voetballers vertellen is niet alleen een portret van de Duitse wilskracht, maar vooral van de Nederlandse arrogantie. De Duitsers werden al voor aanvang van de wedstrijd onophoudelijk getreiterd door Nederlandse spelers en fans. Door de luchtbuizen van de airco in hun kleedkamer, hoorden de Duitsers hun tegensspelers al zingen: 'We zijn kampioen'. En direct na aanvang van de wedstrijd bleven de Hollanders de bal naar elkaar overtikken, om de Duisters maar niet bij de bal te laten. Toen de Hollandse voetballers na het eerste doelpunt een spottend loopje maakten, was voor de Duitsers de maat vol. Zulk arrogant gedrag moest wel worden afgestraft.[/quote,]
Zo wil ik het zien. Laat die hollanders maar lullen, wij slaan keihard toe vanuit de underdogpositie! Afstraffen die arrogantie, Kampfgeist!
Whehe.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Algerije heeft nog nooit van Duitsland verloren
Ja, wordt 6-0quote:Op maandag 30 juni 2014 20:07 schreef theunderdog het volgende:
Ik hoop en weet vrijwel zeker dat Duitsland dit gaat winnen.
Mwha, Duitsland heeft nog wel wat in te halen. Maar één wedstrijd echt goed gespeeld. Algerije en Frankrijk eerste slachtoffers.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet.
Denk een 2-0 overwinning voor Duitsland.
Jawel, maar Algerije is geen walk over.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:14 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Mwha, Duitsland heeft nog wel wat in te halen. Maar één wedstrijd echt goed gespeeld. Algerije en Frankrijk eerste slachtoffers.
Danku dankuquote:Op maandag 30 juni 2014 19:55 schreef Belladonna80 het volgende:
Héérlijke openingspost. Mijn complimenten man.
Denk dat het wel kan.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel, maar Algerije is geen walk over.
4-0 voor Duitsland. Algerije stelt echt helemaal niks voor.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel, maar Algerije is geen walk over.
Dat moet een moderator doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:46 schreef Lothiriel het volgende:
Wordt dit topic automatisch gereekst en genummerd? Ik weet niet helemaal hoe dat precies werkt, m'n excuses
Ah mooi dan zal dat in het komende uur wel in orde gebracht wordenquote:
twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:46:59#GER LINE-UP: Neuer, Howedes, Schweinsteiger, Ozil, Muller, Lahm (c), Mertesacker, Kroos, Gotze, Boateng, Mustafi #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:47:20#ALG LINE-UP: Mbolhi, Ghoulam, Belkalem, Halliche (c), Lacen, Feghouli, Slimani, Soudani, Taider, Mandi, Mostefa #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
Duitsers lachen het laatst, ook dit WK vermoed ik.quote:
Ook in OP gezetquote:Op maandag 30 juni 2014 20:55 schreef Gramulanion het volgende:
ik vergis me zeker niet in Duitsland, maar vlak Algerije ook niet uit bij voorbaatquote:Op maandag 30 juni 2014 20:58 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Duitsers lachen het laatst, ook dit WK vermoed ik.
Hoe slechter Duitsland lijkt, in wat voor linie dan ook, hoe beter ze zijn. Vergis je niet in Duitsland hoor.
Nee ok, en eigenlijk wel terecht.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vergis me zeker niet in Duitsland, maar vlak Algerije ook niet uit bij voorbaat
ik hoop echt op een mooie open potquote:Op maandag 30 juni 2014 21:13 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Nee ok, en eigenlijk wel terecht.
ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat ik moet verwachten.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien als Duitsland vlak voor rust scoort dat je een leuke 2e helft krijgt...
Ja ik ook, maar ik denk dat Duitsland het snel wilt beslissen en geek gekke dingen gaat doen, wat ze trouwens nooit doen?quote:
Ik denk dat Algerije het zo lang mogelijk dicht probeert te metselen en mikt op een counter. Daarom hoop ik dat Duitsland in de 1e helft scoort.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat ik moet verwachten.
Weet wel dat ik bij die ene wedstrijd van Algerije ging roken bij een 0-0 stand en drie minuten later toen ik terug kwam stond het 2-0...
en ik hoop gewoon dat de beste wint, en welke van de 2 dat is maakt me niet uit. Heb geen favoriet in deze.
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk als Algerije wint dat het Franse leger in stelling wordt gebracht
Dat gaat doden opleveren. Wees maar zeker mensen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Stel dat ze tegen Frankrijk in de blessuretijd zouden verliezen na een schwalbe of buitenspelgoal.
te gek voor woorden, maar oud zeer en oude wonden openrijten...quote:Op maandag 30 juni 2014 21:27 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Dat gaat doden opleveren. Wees maar zeker mensen.
Heel zeker.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:27 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Dat gaat doden opleveren. Wees maar zeker mensen.
Tsja, gaat een veldslag van jewelste worden. PFf, hopelijk komt dit wedstrijd er niét van.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
te gek voor woorden, maar oud zeer en oude wonden openrijten...
Waarom niet of stel ik nu een belachelijke vraag?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heel zeker.
Vraag me nu trouwens af of Benzema dan mee gaat doen bij Frankrijk.
maar aan de andere kant, als Algerije gewoon leuk speelt en terecht zou winnen, is dat hun verdienste...quote:Op maandag 30 juni 2014 21:29 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja, gaat een veldslag van jewelste worden. PFf, hopelijk komt dit wedstrijd er niét van.
die is van Algerijnse afkomstquote:Op maandag 30 juni 2014 21:30 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Waarom niet of stel ik nu een belachelijke vraag?
Vrij trots op zijn Algerijnse afkomst. Zingt La Marseillaise ook nooit mee in verband daarmee.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:30 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Waarom niet of stel ik nu een belachelijke vraag?
Waarom speelt hij dan voor Frankrijk? Ik moet niks hebben van mensen die spelers van buitenlandse afkomst beschimpen ed, daar kan ik echt niet tegen, maar tegelijkertijd vind ik dat een speler zich dan ook echt - in dit geval - Fransman moet voelen. Anders kun je toch beter voor Algerije gaan ballen als je daar zo trots op bent.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vrij trots op zijn Algerijnse afkomst. Zingt La Marseillaise ook nooit mee in verband daarmee.
Ah ok. Was vergeten dat hij van Algerijnse afkomst was.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vrij trots op zijn Algerijnse afkomst. Zingt La Marseillaise ook nooit mee in verband daarmee.
Lekker Boeiend.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Waarom speelt hij dan voor Frankrijk? Ik moet niks hebben van mensen die spelers van buitenlandse afkomst beschimpen ed, daar kan ik echt niet tegen, maar tegelijkertijd vind ik dat een speler zich dan ook echt - in dit geval - Fransman moet voelen. Anders kun je toch beter voor Algerije gaan ballen als je daar zo trots op bent.
Zo denk ik er toch over.
Volledig eens.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Waarom speelt hij dan voor Frankrijk? Ik moet niks hebben van mensen die spelers van buitenlandse afkomst beschimpen ed, daar kan ik echt niet tegen, maar tegelijkertijd vind ik dat een speler zich dan ook echt - in dit geval - Fransman moet voelen. Anders kun je toch beter voor Algerije gaan ballen als je daar zo trots op bent.
Zo denk ik er toch over.
Dit soort slap gelul.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:38 schreef Belladonna80 het volgende:
Maar als hij niet trots is op zijn Franse shirtje, dan had hij maar voor Algerije moeten spelen. Je moet trots zijn om voor 'jouw' land uit te komen.
Want Duitsland kan niet met creatieve ingevingen Algerije kapot maken?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Nystiq het volgende:
Dit wordt een saaie wedstrijd. Algerije gaat de bus parkeren.
Ook waar natuurlijk maar ik vind dat wel degelijk boeiend. Het is niet voor niks een nationale ploeg.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Lekker Boeiend.
Als die maar scoort.
Deze man ( of vrouw? )quote:Op maandag 30 juni 2014 21:41 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ook waar natuurlijk maar ik vind dat wel degelijk boeiend. Het is niet voor niks een nationale ploeg.
Meer kans op succes op een WK e.d. Zeker jaren terug kwam Algerije niet eens in de buurt van het WK. Ik zelf zou gewoon ballen en willen winnen, maar bij Algerijnen en zo ligt dat wsl. toch net wat anders.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Zo denk ik er toch over.
Hebben speciale voedingsdeskundige op het gebied van vastende voetballers meegenomen dacht ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef sneakydesert het volgende:
Algerije aan de ramadan, die zullen wel de nodige voedingsstoffen missen.
Ik vraag me af hoe goed ze zich daaraan kunnen aanpassen. Ben benieuwd.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hebben speciale voedingsdeskundige op het gebied van vastende voetballers meegenomen dacht ik.
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Nystiq het volgende:
Dit wordt een saaie wedstrijd. Algerije gaat de bus parkeren.
Nope, Duitsland valt erg tegen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:40 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Want Duitsland kan niet met creatieve ingevingen Algerije kapot maken?
Ze mogen het later ook inhalen. Wie weet zijn ze gewoon naar de Pizzahut geweest.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hebben speciale voedingsdeskundige op het gebied van vastende voetballers meegenomen dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |