Ja, wordt 6-0quote:Op maandag 30 juni 2014 20:07 schreef theunderdog het volgende:
Ik hoop en weet vrijwel zeker dat Duitsland dit gaat winnen.
Mwha, Duitsland heeft nog wel wat in te halen. Maar één wedstrijd echt goed gespeeld. Algerije en Frankrijk eerste slachtoffers.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet.
Denk een 2-0 overwinning voor Duitsland.
Jawel, maar Algerije is geen walk over.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:14 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Mwha, Duitsland heeft nog wel wat in te halen. Maar één wedstrijd echt goed gespeeld. Algerije en Frankrijk eerste slachtoffers.
Danku dankuquote:Op maandag 30 juni 2014 19:55 schreef Belladonna80 het volgende:
Héérlijke openingspost. Mijn complimenten man.
Denk dat het wel kan.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel, maar Algerije is geen walk over.
4-0 voor Duitsland. Algerije stelt echt helemaal niks voor.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel, maar Algerije is geen walk over.
Dat moet een moderator doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:46 schreef Lothiriel het volgende:
Wordt dit topic automatisch gereekst en genummerd? Ik weet niet helemaal hoe dat precies werkt, m'n excuses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |