Op Napoleongames.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:37 schreef bobbernaut het volgende:
Huh heb opeens 12 euro erbij, kan ik ergens zien door welke wedstrijden?
Over 2.5 betekent minstens 3 goals. Enz.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Op Napoleongames.
En wat houdt dat "totaal aantal doelpunten" in, ik snap dat 0.5 1.5 etc niet.
Op internet lees ik dat het gaat over alle doelpunten samen.
Dus als het vanavond 2-1 wordt, is het 2.5?
Ze hebben het drukquote:Op maandag 30 juni 2014 15:16 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat de withdrawal van napoleongames op je rekening stond? Ik heb hem de 24e uit laten betalen, maar heb hem nog niet...
Ok.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ze hebben het druk
Duurt soms een week. Bel ze vrijdag eens als je dan nog niets hebt.
volgens mij is het niet zo warm waar Duitsland speeltquote:Op maandag 30 juni 2014 15:38 schreef Momo... het volgende:
Ik heb zon gevoel dat Duitsland en Frankrijk allebei effectief te werk gaan dus niet te groot gaan winnen, geen blessures en voorzichtig met de warmte. Algerije en Nigeria zijn allebei ploegen met pit. Ik denk eraan om voor beide 0-2 handicap te spelen, dus dan win je als Algerije/Nigeria winnen, gelijkspelen of met 1 doelpunt verschil verliezen.
[ afbeelding ]
Nee, dat mag nietquote:Op maandag 30 juni 2014 16:08 schreef Momo... het volgende:
[..]
Gaat het om de typfout of mag ik geen gevoel ergens bij hebben?
Een gevoel ergens over zegt niks imho als je het niet kan onderbouwen met info. Geen info=geen mensen die serieus op je bet zullen reageren.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:08 schreef Momo... het volgende:
[..]
Gaat het om de typfout of mag ik geen gevoel ergens bij hebben?
Ik kreeg eerst een mail dat ik mijn ID moest sturen om aan te tonen dat het account echt was:quote:Op maandag 30 juni 2014 15:16 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat de withdrawal van napoleongames op je rekening stond? Ik heb hem de 24e uit laten betalen, maar heb hem nog niet...
ik hetzelfde gedoe!quote:Op maandag 30 juni 2014 16:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik kreeg eerst een mail dat ik mijn ID moest sturen om aan te tonen dat het account echt was:
Dat deed ik en had BSN doorgestreept.
Kreeg nu een mail dat ze hem volledig nodig hebben, inclusief BSN (wat volgens de overheid dus helemaal niet verplicht is)![]()
Heel veel mensen zeggen ook niks bij hun bet.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een gevoel ergens over zegt niks imho als je het niet kan onderbouwen met info. Geen info=geen mensen die serieus op je bet zullen reageren.
Maar dat zijn mijn 2 centen.
No offence voor de rest.
unibetquote:Op maandag 30 juni 2014 16:22 schreef Bendoe het volgende:
Bij welk kantoor kan een leek beginnen met wedden?
Probeer het postkantoor eens.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:22 schreef Bendoe het volgende:
1 werkdagquote:Op maandag 30 juni 2014 15:16 schreef OllieWilliams het volgende:
Start bij Napoleongames, je hebt daar veel bonus. In het begin verkloot je meestal toch veel weddenschappen, dus bij Napoeleongames kan je naar hartenlust oefenen.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:22 schreef Bendoe het volgende:
Haha ja maar als ze dat bij mij gaan zeggen ga ik daar zeker tegen in. Zij zijn mij 75 euro verschuldigd en daar heb ik gewoon recht op.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:19 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
ik hetzelfde gedoe!
gewoon scan van de voorkant + achterkant ingestuurd en krijg een mail dat mijn gegevens niet overeenkomen ?!
dat ze een voorbeeld nemen aan unibet!
pauper gedoe aldaar!
benieuwd wat voor reactie ze nu krijgen! heb het gevoel dat ze het gewonnen bedrag gewoon weg niet willen uitbetalen!
Bedanktquote:Op maandag 30 juni 2014 16:39 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Start bij Napoleongames, je hebt daar veel bonus. In het begin verkloot je meestal toch veel weddenschappen, dus bij Napoeleongames kan je naar hartenlust oefenen.
Ik heb dit vandaag gezet, de eerste bet geef ik redelijk wat kans, de tweede is een klein beetje yolo gemengd met Belgisch chauvinisme.
10 => 20
Frankrijk winnen van Nigeria, België 1X tegen VS, over 1.5 doelpunten in Duitsland - Algerije
5 => 10
België winnen van VS
Beter dan niet starts 0-1 handicap pakken? Of zie je dat niet gebeuren.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:40 schreef ForzaMilan het volgende:
60 euro op Frankrijk @1.45
De eerste twee wedstrijden van de Fransen waren echt baas.
Denk dat Nigeria overklast wordt.
Zie het wel gebeuren maar ga voor zekerheid.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:42 schreef S0nic het volgende:
[..]
Beter dan niet starts 0-1 handicap pakken? Of zie je dat niet gebeuren.
Weet jij toevallig of dit een legitiem emailadres van hun is?: support@napoleongames.freshdesk.comquote:Op maandag 30 juni 2014 15:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ze hebben het druk
Duurt soms een week. Bel ze vrijdag eens als je dan nog niets hebt.
Ja is een werkend adres van ze.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of dit een legitiem emailadres van hun is?: support@napoleongames.freshdesk.com
Is een ander emailadres dan waar ze normaal mee communiceren, maar ze vroegen me nu om een kopie van m'n id omdat ze vermoeden dat ik multiple accounts heb (wat onzin is overigens).
Het is volgens mij een kleine chaos daar bij NG. En dat van multiple accounts flikken ze zo te lezen ook vaker.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of dit een legitiem emailadres van hun is?: support@napoleongames.freshdesk.com
Is een ander emailadres dan waar ze normaal mee communiceren, maar ze vroegen me nu om een kopie van m'n id omdat ze vermoeden dat ik multiple accounts heb (wat onzin is overigens).
Mag frankrijk bij deze bet ook scoren?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:45 schreef sneakydesert het volgende:
Frankrijk - Nigeria
Total goals away team over 0,5 @2,40 bij Unibet klinkt aantrekkelijk.
Bij minstens één goal van Nigeria telt deze bet.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mag frankrijk bij deze bet ook scoren?
Ik denk dat er ook erg veel mensen meerdere accounts aangemaakt hebben, dus die controle is wel nodig...quote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is volgens mij een kleine chaos daar bij NG. En dat van multiple accounts flikken ze zo te lezen ook vaker.
http://www.voetbalwedden.(...)ctie-na-klacht-2786/
Hmm ok... ff reactie afwachten maar.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is volgens mij een kleine chaos daar bij NG. En dat van multiple accounts flikken ze zo te lezen ook vaker.
Er zal op een of andere manier een belletje zijn afgegaan. (Huisgenoot, naamgenoot, IP van het werk oid.)quote:Op maandag 30 juni 2014 19:19 schreef OllieWilliams het volgende:
Hmm ok... ff reactie afwachten maar.
Had ik ook en ik had wel meerdere accounts en na een kopie id opsturen heb ik alles uitbetaald gekregenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:49 schreef ForzaMilan het volgende:
Alle mensen met Frankrijk 0-1 Handicap ook weer blij.
belachelijk veel eigenlijkquote:Op maandag 30 juni 2014 19:46 schreef Harveo het volgende:
Colombia to win! 4,60 op unibet op dit moment.
Dat had ik dus vandaag met Benzemaquote:Op maandag 30 juni 2014 20:02 schreef Dos37 het volgende:
Müller to score gepakt @2.00 ¤ 10,-
Zul je zien dat ie nu niet scoort.
Ik had ook under 1.5quote:Op maandag 30 juni 2014 20:06 schreef Momo... het volgende:
Verdomt Frankrijk dat tweede doelpunt maken
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:18 schreef E-Dubble het volgende:
Ik weet niet of het hier al is gepost maar die bets op unibet voor dat belgisch meisje zijn echt niet normaal. Bijna zeker dat ze wordt benaderd om bepaalde dingen niet te gaan doen voor geld
[ afbeelding ]
Als ik Koning Filip was wist ik het wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:18 schreef E-Dubble het volgende:
Ik weet niet of het hier al is gepost maar die bets op unibet voor dat belgisch meisje zijn echt niet normaal. Bijna zeker dat ze wordt benaderd om bepaalde dingen niet te gaan doen voor geld
[ afbeelding ]
Waar op Unibet kan ik deze vinden?quote:Op maandag 30 juni 2014 20:18 schreef E-Dubble het volgende:
[ afbeelding ]
wtfquote:Op maandag 30 juni 2014 20:18 schreef E-Dubble het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik haar dan ga neuken.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wtf
En waarom betalen ze pas eind december 2017 uit?
Links in de balk bij sports: non-sports en dan belgium. Het lijkt mij toch ook dat dat kind nog redelijk te bereiken is, dan hoeft er maar 1 iemand te zijn die haar iets verteltquote:Op maandag 30 juni 2014 20:26 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Waar op Unibet kan ik deze vinden?
Zijn er een paar die gewoon lange termijn zijn maar er zijn er ook met een bepaalde tijdslimiet uiteraardquote:Op maandag 30 juni 2014 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wtf
En waarom betalen ze pas eind december 2017 uit?
Eens kijken of ze te bereiken is, en even vragen of ze naar de huldiging gaat. Proberen kan altijd.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:32 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Links in de balk bij sports: non-sports en dan belgium. Het lijkt mij toch ook dat dat kind nog redelijk te bereiken is, dan hoeft er maar 1 iemand te zijn die haar iets vertelt
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:18 schreef E-Dubble het volgende:
[ afbeelding ]
54 met 17. 54/2+7=34.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:22 schreef Momo... het volgende:
[..]
Als ik Koning Filip was wist ik het wel.
Een koning die een account aanmaakt op Unibet, die zou gelimiteerd worden een seconde nadat hij op submit kliktquote:Op maandag 30 juni 2014 20:43 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik niet eens![]()
Gewoon accountje aanmaken en met haar op de foto gaan en dan cashen
Dit is de lucky bastardquote:Op maandag 30 juni 2014 21:24 schreef Drxx het volgende:
[..]
Is dat de vriend die in België was achtergebleven?
Is dat ook Axelle?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dit is de lucky bastard
[ afbeelding ]
Over 6.5 op duitsland natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef richolio het volgende:
50 eu bonus gekregen op Napoleon, wat zal ik eens doen
Verkeerde quote?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Funniest Home Videos
Verkeerde topic?
Die heb ik ook gepakt @ 2.10 bij Napoleongamesquote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef sneakydesert het volgende:
Algerije to score over 0,5 goals @2,02 bij Unibet
Alles kan kapotquote:Op maandag 30 juni 2014 21:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
De kans is klein maar ik zal nooit opgeven
Wat is zo'n halve goal nou? Dat heb ik nooit begrepenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef sneakydesert het volgende:
Algerije to score over 0,5 goals @2,02 bij Unibet
Dat ze dus minimaal 1 goal scorenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is zo'n halve goal nou? Dat heb ik nooit begrepen
Minstens één doelpunt dus. Ik heb even geen zin om uit te leggen waarom dat met halves werktquote:Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is zo'n halve goal nou? Dat heb ik nooit begrepen
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat ze dus minimaal 1 goal scoren
Ah oke, is goedquote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Minstens één doelpunt dus. Ik heb even geen zin om uit te leggen waarom dat met halves werkt
over 2,5 is dus minimaal 3.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Ah oke, is goedDus 2,5 is minimaal 2? Dan weet ik genoeg
Oh, ja..quote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
over 2,5 is dus minimaal 3.
Rond het naar boven af
Je kunt de winst opnemen boven de 50 euro bonus. Dus heb je een tegoed van 80 euro: 80-50=30 euro winstquote:Op maandag 30 juni 2014 22:32 schreef richolio het volgende:
Bij Napoleon kun je geld gekregen door bonussen niet opnemen, maar kan ik het geld wat ik hiermee gewonnen heb wél opnemen? Dus zodra ik dit win komt het op mijn account en kan ik het opnemen (minus het resterende bedrag van mijn bonus dan)?
Ben een beetje een noob op Napoleon en zijn bonussen.
Alles minus de 50 bonus ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:32 schreef richolio het volgende:
Bij Napoleon kun je geld gekregen door bonussen niet opnemen, maar kan ik het geld wat ik hiermee gewonnen heb wél opnemen? Dus zodra ik dit win komt het op mijn account en kan ik het opnemen (minus het resterende bedrag van mijn bonus dan)?
Ben een beetje een noob op Napoleon en zijn bonussen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je kunt de winst opnemen boven de 50 euro bonus. Dus heb je een tegoed van 80 euro: 80-50=30 euro winst
Nogmaals bedankt jongensquote:
Was bij jullie die bonus ook bij het uitbetalen opeens 49?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je kunt de winst opnemen boven de 50 euro bonus. Dus heb je een tegoed van 80 euro: 80-50=30 euro winst
Klopt, maar heb nog niets betaald gekregen. Moet eerst ID opnieuw sturen (ook inclusief BSN :l)quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Was bij jullie die bonus ook bij het uitbetalen opeens 49?
Kun je die allemaal combineren? Dat zou bij bijvoorbeeld Unibet nooit kunnen...quote:
Het zou inderdaad kunnen..quote:Op maandag 30 juni 2014 23:05 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Niet eens helemaal onwaarschijnlijk toch?
Maar bij alles wat ik nu zet zegt Napoleon 'De laatst toegevoegde weddenschap kan niet gecombineerd worden met een of meer andere weddenschappen. Pas je wedcoupon aan'. Kan inzetten, verwijderen en aanpassen wat ik wil, maar het blijftquote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kun je die allemaal combineren? Dat zou bij bijvoorbeeld Unibet nooit kunnen...
Wat je zegt klopt niet, Argentinië kan Nederland tegenkomen in de halve finale, Colombia pas in de finale.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef richolio het volgende:
Argentinie uitgeschakeld in de Halve Finale en Nederland winnaar kan bijvoorbeeld ook niet samen. Net zoals Colombia winnaar en Nederland tweede plaats. (bij wijzen van spreken dan he)
Ik weiger dit soort combo's te doen, een paar keer gedaan maar toen ik 1x op een haar na 6000 euro misliep werd ik helemaal gek. Dat trek ik echt niet.quote:
Zo, die is binnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:36 schreef heiden6 het volgende:
Ik had zowel Frankrijk als Duitsland gelayed (90 min), hopen dat dit beter uitpakt dan de eerdere wedstrijd vandaag.
Wat zijn de opties?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:53 schreef heiden6 het volgende:
Zal ik Algeria to qualify maar cashen?Twijfel, twijfel.
Ik ook. 300. Frankrijk gelukkig wel. Verder alleen Brazilië niet in de 2e ronde.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:54 schreef DinkMonkey het volgende:
En al mijn inzet kwijt door Duitsland.
Neuhquote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef Happel het volgende:
Kut WK voor diegene die weddenschappen afsluiten
Valt wel mee, mensen die layen en bookmakers sluiten ook weddenschappen afquote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef Happel het volgende:
Ik bedoelde zijn opties, wat kan hij winnen of verliezenquote:
Op dit soort reacties ookquote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef bombmannl het volgende:
Sws mensen die alleen maar de hele tijd op favorieten weddenop dit soort dingen kan je wachten...
Oh kom op, ga nou niet doen alsof je dit had zien aankomenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef bombmannl het volgende:
Sws mensen die alleen maar de hele tijd op favorieten weddenop dit soort dingen kan je wachten...
Waarom zou je ermee kappen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:00 schreef MonkNL het volgende:
Wat een weggooiers die Duitsers.. weer 75 euro mis gelopen.. Eerst Costa Rica, nu Duitsland.. ga er maar mee kappen denk ik..
Ik heb inmiddels al een klein deel gepakt, kijk het nog even aan in de verlenging, de odds zullen steeds dichter naar elkaar kruipen zolang het gelijk blijft.quote:
Er werd inmiddels gescoord.quote:
ja en dan gaan die tering moffen in de extra tijd wel scoren..quote:Op maandag 30 juni 2014 23:54 schreef DinkMonkey het volgende:
En al mijn inzet kwijt door Duitsland.
Het is juist een heel slecht WK voor bookmakers tot nu toe. Vooral NL gisteren heeft ze recordverliezen opgeleverd. Heel veel matches waar hoge inzetten op waren liepen goed af voor de wedders. Maar enkele keren dat bookies gecashed hebben (zoals duitsland nu waarbij 97.8% op de duitsers zat..)quote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef Happel het volgende:
Hopelijk gaan ze toch rellen in Parijs.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:04 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja en dan gaan die tering moffen in de extra tijd wel scoren..
Jawel, net mijn hele maandsalaris weg gegokt.. Hoop dat ik morgen wat kan lenen bij de buren anders hebben mijn kinderen geen eten tot het eind van de maand.. moeten we weer naar de voedselbank..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:01 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Waarom zou je ermee kappen?
Je zet toch niet in wat je je niet kan veroorloven te missen hoop ik
Ga toch ergens anders trollen manquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:08 schreef MonkNL het volgende:
[..]
Jawel, net mijn hele maandsalaris weg gegokt.. Hoop dat ik morgen wat kan lenen bij de buren anders hebben mijn kinderen geen eten tot het eind van de maand.. moeten we weer naar de voedselbank..
Leuk al die combo's van 6 potten en dan 1.238 keer je inzetquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:08 schreef BoerBert het volgende:
Tsja, ik ben dan heel zeker dat Colombia van Uruguay wint, maar ben te laf juist daarop wat hoger in te zetten. In plaats daarvan gooi ik het in een combo met wat andere potjes voor 5 euro.
rip aan de nabestaandequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:08 schreef MonkNL het volgende:
[..]
Jawel, net mijn hele maandsalaris weg gegokt.. Hoop dat ik morgen wat kan lenen bij de buren anders hebben mijn kinderen geen eten tot het eind van de maand.. moeten we weer naar de voedselbank..
Als ik had ingezet op 'to go through' ipv 'in reguliere speeltijd' had ik het wel gewonnen, maarjaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leuk al die combo's van 6 potten en dan 1.238 keer je inzet
Doe ik nooit. Gewoon 200 a 300 op 1 pot. Heb je veel meer aan.
Dan kreeg je in dit geval zeer weinig. 1.03 of zo ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:10 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Als ik had ingezet op 'to go through' ipv 'in reguliere speeltijd' had ik het wel gewonnen, maarja.
Nee, 1.12 bij Stanleybet. Ik heb erop ingezet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kreeg je in dit geval zeer weinig. 1.03 of zo ?
Geen idee, vast 1.2 ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kreeg je in dit geval zeer weinig. 1.03 of zo ?
Dat is nog vrij veel eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:12 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Nee, 1.12 bij Stanleybet. Ik heb erop ingezet.
Daar heb ik juist op ingezet met vol vertrouwen (geen enkele twijfel dat Colombia de klus zou klaren). Ik had ook veel vertrouwen in Algerije tegen het armoedige Rusland, maar dat werd helaas gelijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:08 schreef BoerBert het volgende:
Tsja, ik ben dan heel zeker dat Colombia van Uruguay wint, maar ben te laf juist daarop wat hoger in te zetten. In plaats daarvan gooi ik het in een combo met wat andere potjes voor 5 euro.
Dat zeiden ze ook bij Braziliëquote:Op maandag 30 juni 2014 23:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh kom op, ga nou niet doen alsof je dit had zien aankomen![]()
Op een goeie dag stond het al 5-2 duitsland.
Heb niet ingezet op deze wedstrijd zag geen value in de odd van Duitsland..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat had jij dan ingezet op deze wedstrijd en hoeveel?
Is Duitsland de enige optie dan? Waar wed je?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:04 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Heb niet ingezet op deze wedstrijd zag geen value in de odd van Duitsland..
jij denkt dat ik daar niet tegen in ben gegaan ?quote:Op maandag 30 juni 2014 17:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Haha ja maar als ze dat bij mij gaan zeggen ga ik daar zeker tegen in. Zij zijn mij 75 euro verschuldigd en daar heb ik gewoon recht op.
Van de 6 had ik er 4 goed. Tot 90 minuten. Alleen Brazilië en Duitsland niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:00 schreef Mercurial het volgende:
Mogelijkheid tot kansen ja, de kans op echte kansen is veel kleiner.
Het zijn er iig al 6.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:16 schreef Arcee het volgende:
Ik verwacht dat zeker 6 van de 8 groepswinnaars gaan winnen, mogelijk zelfs alle 8.
Ok. Maar hoe kwam je tot het inzicht dat zoiets zou gebeuren? Dat vraag ik me nou echt af.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:04 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Heb niet ingezet op deze wedstrijd zag geen value in de odd van Duitsland..
Een lage odd waarschijnlijk en gedacht dat dat niet de moeite is. 100 op het spel zetten om 5 te winnen....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok. Maar hoe kwam je tot het inzicht dat zoiets zou gebeuren? Dat vraag ik me nou echt af.
Nee, ik bedoel dat hij verwacht had dat Duitsland het moeilijk zou gaan krijgen/ algerije zou stunten. Want daar gaat het over.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een lage odd waarschijnlijk en gedacht dat dat niet de moeite is. 100 op het spel zetten om 5 te winnen....
Wat mailen ze nu terug dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:19 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
wat een kutgedoe bij napoleon bet zeg!
blijf aan de gang via de mail!
ik zou voor mensen die nog via daar willen gaan betten, even wachten want uitbetalen van je winst is een drama gedoe aldaar!
Vast niet, maar zulke wedstrijden heb je altijd wel 1 of 2. In combinatie met value, zou ik het niet in alle combo's toevoegen als zekerheidje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat hij verwacht had dat Duitsland het moeilijk zou gaan krijgen/ algerije zou stunten. Want daar gaat het over.
Het concept value snap ik ook wel.
Bedankt voor uw bericht.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:06 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
Bedankt voor uw bericht.
Helaas kunnen wij uw probleem niet onmiddellijk oplossen en vraagt dit verder onderzoek.
Uw dossier wordt volledig opgemaakt en doorgestuurd naar het departement Casino Games.
Zodra het onderzoek is afgerond, mag u van ons antwoord verwachten.
Dit kan enkele werkdagen duren.
Alvast bedankt voor uw geduld,
Met vriendelijke groeten,
Napoleon Games Klantendienst
idd.. is niet te onderzoeken!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]paupers, ben benieuwd hoe ze dat gaan 'onderzoeken' dan.
Mailtje naar kansspelcommissie sturen, dreigen ze zelf ook mee (bij mij).quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:22 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
idd.. is niet te onderzoeken!
is gewoon lulkoek vanuit hun kant.
hebben zaken niet op orde!
ik neem toch ook mijn verlies als ik een weddenschap verlies!
nu moeten ze uitbetalen en gaan ze moeilijk doen![]()
sowieso heb ik geen dubbele account lopen, dus weet niet waar ze naar toe willen!
heb iig terug gemaild dat ik hier niet van gediend ben en ik een uitgebreide uitleg van hun verwacht vandaag!
zo niet dat ik actie zal ondernemen (welke weet ik zelf nog niet, maar denk moet iets terug sturen om schot in de zaak te houden)
Ik heb ook Duitsland laten schieten voor zuivere winst, omdat Algerije een jonge getalenteerde ploeg is. Odd 1.30 voor een 1/8e finale, dan weet je gewoon dat de bookies Duitsland overraten. Duitsland is trouwens niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok. Maar hoe kwam je tot het inzicht dat zoiets zou gebeuren? Dat vraag ik me nou echt af.
heb ze een mail gestuurd met een overzicht van mijn account (terwijl ik ben ingelogd op hun site)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Mailtje naar kansspelcommissie sturen, dreigen ze zelf ook mee (bij mij).
iddquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:05 schreef klaas_th het volgende:
Wel grappig dit:
Worden mijn persoonlijke gegevens gedeeld met andere bedrijven?
Neen, napoleon-games.be deelt geen gegevens met derden zonder jouw uitdrukkelijke toestemming.
''Er werd immers vastgesteld dat u zich mogelijks met meerdere accounts hebt aangesloten op onze site. Gezien alle accounts waarheidsgetrouwe informatie dienen te bevatten, willen wij daarom een extra controle uitvoeren en hiermee voorkomen dat uw geldopname in de verkeerde handen terecht komt. Ook willen wij u informeren dat alle ingevoerde gegevens worden doorgegeven aan de kansspelcommissie''
@ 1.22 wel om rijk van te worden idd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:30 schreef Denni5 het volgende:
Na Duitsland gisteren nu maar Argentinie to qualify gekozen ipv to win, blij met die keuze
Ik gok natuurlijk ook om er rijk van te worden idd...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef Mercurial het volgende:
[..]
@ 1.22 wel om rijk van te worden idd.
Ook prima value tijdens een penaltyserie
Daar zijn ze er blij mee op NG denk ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef klm1234 het volgende:
de actie van de ¤50 op NG is voorbij![]()
![]()
![]()
weet iemand nog een site waar je een bonus krijgt zonder storten?
Nee niet zonder te storten maar Betclic heeft wel een mooie ¤55 cashback actie, Destijds ook gebruik van gemaakt en 550 meegewonnen, paar dagen erna alles netjes ontvangenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef klm1234 het volgende:
de actie van de ¤50 op NG is voorbij![]()
![]()
![]()
weet iemand nog een site waar je een bonus krijgt zonder storten?
5.3quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef Halcon het volgende:
Origi zal wel niet scoren. Hoeveel is Hazard ?
Waarom zou je in de knock-out fase überhaupt kiezen voor 'win' i.p.v. 'qualify'?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:30 schreef Denni5 het volgende:
Na Duitsland gisteren nu maar Argentinie to qualify gekozen ipv to win, blij met die keuze
Iets betere odds, en ik had die Mannschaft hoger ingeschat dan ze gisteren speelden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:24 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Waarom zou je in de knock-out fase überhaupt kiezen voor 'win' i.p.v. 'qualify'?
Die X2 had je in elk geval wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef Happel het volgende:
Both teams to score @ 2.48 bij Betfair gepakt, alsmede Origi to score @ 3.9 en Feliani to score @ 6.6
Dat heeft me toch nog 20 euro opgeleverd. Eerder vandaag nog een tientje gewonnen (Argentinië gelayed) en 4 euro verloren (Switzerland to qualify). Al met al weer een lekker dagje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef heiden6 het volgende:
Ik overweeg morgen een gelijkspel bij België - VS @3.5 te pakken.
heel mooiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:10 schreef sneakydesert het volgende:
Mijn uitbetaling van Napoleon Games heb ik net correct ontvangen, zonder poespas of iets dergelijks. Binnen een week.
Binnen hoeveel uur had jij reactie? En kreeg je een bevestigingsmail toen je reageerde? Ik heb namelijk nog niets ontvangen van ze.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:21 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
heel mooi![]()
nadat ik gisteren alsnog een mail heb gestuurd met daarin een dreiging van de kansspelcommissie heb ik ik vannacht () een mail gehad dat mijn gelden ook worden uitbetaald binnen 3 en 5 werkdagen!
inclusief excuses voor het ongemak!
dus nu even afwachten wanneer het op de bankrekening staat!
Ik zie België als favoriet. X2 is rond de 1.75, zeker de moeite waard. En België to qualify is rond de 2.60. Erg hoog.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:07 schreef Momo... het volgende:
Odd voor Argentinië is 2.10 voor de wedstrijd tegen België. Natuurlijk heeft Argentinië niet veel laten zien maar toch.
Lekkerquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:21 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
heel mooi![]()
nadat ik gisteren alsnog een mail heb gestuurd met daarin een dreiging van de kansspelcommissie heb ik ik vannacht () een mail gehad dat mijn gelden ook worden uitbetaald binnen 3 en 5 werkdagen!
inclusief excuses voor het ongemak!
dus nu even afwachten wanneer het op de bankrekening staat!
Ik denk dat ze wat liquiditeitsproblemen hebben door die actie en op deze manier de betaling maar proberen uit te stellen.quote:Bedankt voor uw bericht.
Helaas kunnen wij uw probleem niet onmiddellijk oplossen en vraagt dit verder onderzoek.
Uw dossier wordt volledig opgemaakt en doorgestuurd naar het departement Casino Games.
Napoleon Games Klantendienst
Ik had m'n rijbewijs opgestuurd, maar dat is blijkbaar geen geldig indentiteits bewijs.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:09 schreef Rectum het volgende:
Na het opsturen van mijn ID-kaart:
[..]
Ik denk dat ze wat liquiditeitsproblemen hebben door die actie en op deze manier de betaling maar proberen uit te stellen.
Heb je hem wel teruggekregen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:21 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Ik had m'n rijbewijs opgestuurd, maar dat is blijkbaar geen geldig indentiteits bewijs.
Hopelijk als ik m'n ID opstuur, dat ik wel betaald krijg.
hier nog steeds gezeik dat ze het verder willen onderzoeken en weet niet watquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:08 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
geld van ng ontvangen op de bankrekening
werd tijd ook!
wellicht even mail terug sturen (antwoord op hun mail) dat je een uitgebreid verslag van ze wilt ontvangen (vandaag nog) met uitleg wat er niet klopt en wat er onderzocht dient te worden en dat als je dat vandaag niet ontvangen hebt, je een mailtje naar de kans spel commissie stuurt hierover!quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hier nog steeds gezeik dat ze het verder willen onderzoeken en weet niet wat
Sow, Brazilië wordt enorm overschat door de bookies zeg.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:45 schreef Dos37 het volgende:
Godsamme wat een value op Colombia to qualify @3.00 Unibet. Colombia is het enige team dat tot nu toe indruk maakt natuurlijk is dat geen enkele garantie maar denk dat ik er iets kleins op zet.
Kreeg ik ook inddquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:34 schreef klaas_th het volgende:
En nu kijgen we dit:
"Bedankt voor uw bericht.
Napoleon Games Klantendienst"
Ik denk inderdaad dat ze in geldnood zitten.
Behoorlijk, ja.quote:
Heb 4 dagen geleden ID opgestuurd maar nog niks terug...quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:34 schreef klaas_th het volgende:
En nu kijgen we dit:
"Bedankt voor uw bericht.
Napoleon Games Klantendienst"
Ik denk inderdaad dat ze in geldnood zitten.
Ik heb zon gevoel dat Colombia beter is en verdient te winnen en dat ze dan een rode kaart tegen krijgen voor niks en Brazilië een penalty mee. Ik durf er geen groot geld op te zetten maar het zou lekker aantikken voor 3.00(bij unibet).quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Bijna zielig voor de bookies om m te pakken
Eens!quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:47 schreef Brecht35 het volgende:
Ik heb X2 Colombia genomen en Colombia gaat door ook een paar keer. Dit Brazilië kan alleen maar met maffiapraktijken doorgaan tegen dit Colombia.
Bij nader inzien kan ik me echt voor m'n kop slaan dat ik Colombia zo vaak in bets heb gestopt.quote:
Met het eerste statement of met het tweede?quote:
Met beide. Heb zelf ingezet op to qualify!quote:
Rien va plus, dat geld is niet meer van u!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:23 schreef --3S-- het volgende:
Ik zet zelf bij alle 4 de wedstrijden in op gelijkspel.
Voor de lol nog ¤3 op winst binnen 90min voor Colombia, Argentinië en Nederland.
Welke app is dat?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:43 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me gespeeld.. Alleen bang voor België danIk wacht nog even af. Even rustig met die combo's.
Ziet eruit als Bwin.quote:
We gaan het zienquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rien va plus, dat geld is niet meer van u!
90quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:07 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Betekent full time draw als het gelijk is na 90 minuten of na 120 minuten?
90 minuten + blessuretijd (als ik me niet vergis).quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:07 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Betekent full time draw als het gelijk is na 90 minuten of na 120 minuten?
Daarom bet ik met het WK vaak op "gaat door naar volgende ronde" of zoals het bij Stanleybet noemt "head to head". Dan tellen verlengingen en strafschoppen gewoon mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:10 schreef Tim86 het volgende:
Blessuretijd zit er wel bij ja. Extra tijd niet.
Ga naar een echte bookiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:54 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, ik wacht al ruim 20 minuten tot Brazilië - Colombia weer verschijnt.
Refreshen en in en uit loggen werkt ook niet.
Misschien toch maar bij meerdere bookies gaan spelen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:54 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, ik wacht al ruim 20 minuten tot Brazilië - Colombia weer verschijnt.
Refreshen en in en uit loggen werkt ook niet.
Maffiapraktijken dus.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:47 schreef Brecht35 het volgende:
Ik heb X2 Colombia genomen en Colombia gaat door ook een paar keer. Dit Brazilië kan alleen maar met maffiapraktijken doorgaan tegen dit Colombia.
Zo ga ik het verlies ook aan mijn moeder uitleggenquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:22 schreef Ralluff het volgende:
8/10 Brazilië to qualify![]()
7/10 Duitsland to qualify![]()
4/10 Brazilië - Colombia under 2.5![]()
4/10 Frankrijk - Duitsland under 2.5![]()
2/10 Neymar to score![]()
2/10 Rodriguez to score![]()
2/10 Benzema to score![]()
2/10 Müller to score![]()
Funcombo: Beide wedstrijden gelijkspel na 90 minuten. 1/10
Beide wedstrijden heel lastig te voorspellen. Brazilë zal het heel lastig krijgen met Colombia, maar Colombia heeft nou nog niet echt tegenstand gehad in de vorige wedstrijden. Dit gaat hun eerste serieuze tegenstander worden en ik ben benieuwd hoe ze daar mee omgaan.
Leuk, waar ga je nu op inzetten?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:13 schreef Denni5 het volgende:
Enkele eurootjes ingezet op Rodriguez to score @4,25; blij mee
Ik zit er voor Arg-Bel aan te denken om weer iets met de goals te doen, zoals aantal doelpunten of scoorders. Vandaag nog even over nadenken.quote:
Gewoon een tientje op ingezet, net als op België.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:49 schreef klaas_th het volgende:
Wat verwachten we vanavond? Zijn der mensen die all in gaan op nl? @1.50 unibet?
Voor die odd is dat echt de moeite niet. Is het risico imo niet waard.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:49 schreef klaas_th het volgende:
Wat verwachten we vanavond? Zijn der mensen die all in gaan op nl? @1.50 unibet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |