Ik denk dat er ook erg veel mensen meerdere accounts aangemaakt hebben, dus die controle is wel nodig...quote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is volgens mij een kleine chaos daar bij NG. En dat van multiple accounts flikken ze zo te lezen ook vaker.
http://www.voetbalwedden.(...)ctie-na-klacht-2786/
Hmm ok... ff reactie afwachten maar.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is volgens mij een kleine chaos daar bij NG. En dat van multiple accounts flikken ze zo te lezen ook vaker.
Er zal op een of andere manier een belletje zijn afgegaan. (Huisgenoot, naamgenoot, IP van het werk oid.)quote:Op maandag 30 juni 2014 19:19 schreef OllieWilliams het volgende:
Hmm ok... ff reactie afwachten maar.
Had ik ook en ik had wel meerdere accounts en na een kopie id opsturen heb ik alles uitbetaald gekregenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:49 schreef ForzaMilan het volgende:
Alle mensen met Frankrijk 0-1 Handicap ook weer blij.
belachelijk veel eigenlijkquote:Op maandag 30 juni 2014 19:46 schreef Harveo het volgende:
Colombia to win! 4,60 op unibet op dit moment.
Dat had ik dus vandaag met Benzemaquote:Op maandag 30 juni 2014 20:02 schreef Dos37 het volgende:
Müller to score gepakt @2.00 ¤ 10,-
Zul je zien dat ie nu niet scoort.
Ik had ook under 1.5quote:Op maandag 30 juni 2014 20:06 schreef Momo... het volgende:
Verdomt Frankrijk dat tweede doelpunt maken
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:18 schreef E-Dubble het volgende:
Ik weet niet of het hier al is gepost maar die bets op unibet voor dat belgisch meisje zijn echt niet normaal. Bijna zeker dat ze wordt benaderd om bepaalde dingen niet te gaan doen voor geld
[ afbeelding ]
Als ik Koning Filip was wist ik het wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:18 schreef E-Dubble het volgende:
Ik weet niet of het hier al is gepost maar die bets op unibet voor dat belgisch meisje zijn echt niet normaal. Bijna zeker dat ze wordt benaderd om bepaalde dingen niet te gaan doen voor geld
[ afbeelding ]
Waar op Unibet kan ik deze vinden?quote:Op maandag 30 juni 2014 20:18 schreef E-Dubble het volgende:
[ afbeelding ]
wtfquote:Op maandag 30 juni 2014 20:18 schreef E-Dubble het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik haar dan ga neuken.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wtf
En waarom betalen ze pas eind december 2017 uit?
Links in de balk bij sports: non-sports en dan belgium. Het lijkt mij toch ook dat dat kind nog redelijk te bereiken is, dan hoeft er maar 1 iemand te zijn die haar iets verteltquote:Op maandag 30 juni 2014 20:26 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Waar op Unibet kan ik deze vinden?
Zijn er een paar die gewoon lange termijn zijn maar er zijn er ook met een bepaalde tijdslimiet uiteraardquote:Op maandag 30 juni 2014 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wtf
En waarom betalen ze pas eind december 2017 uit?
Eens kijken of ze te bereiken is, en even vragen of ze naar de huldiging gaat. Proberen kan altijd.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:32 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Links in de balk bij sports: non-sports en dan belgium. Het lijkt mij toch ook dat dat kind nog redelijk te bereiken is, dan hoeft er maar 1 iemand te zijn die haar iets vertelt
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:18 schreef E-Dubble het volgende:
[ afbeelding ]
54 met 17. 54/2+7=34.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:22 schreef Momo... het volgende:
[..]
Als ik Koning Filip was wist ik het wel.
Een koning die een account aanmaakt op Unibet, die zou gelimiteerd worden een seconde nadat hij op submit kliktquote:Op maandag 30 juni 2014 20:43 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik niet eens![]()
Gewoon accountje aanmaken en met haar op de foto gaan en dan cashen
Dit is de lucky bastardquote:Op maandag 30 juni 2014 21:24 schreef Drxx het volgende:
[..]
Is dat de vriend die in België was achtergebleven?
Is dat ook Axelle?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dit is de lucky bastard
[ afbeelding ]
Over 6.5 op duitsland natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef richolio het volgende:
50 eu bonus gekregen op Napoleon, wat zal ik eens doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |