Bedanktquote:Op maandag 30 juni 2014 16:39 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Start bij Napoleongames, je hebt daar veel bonus. In het begin verkloot je meestal toch veel weddenschappen, dus bij Napoeleongames kan je naar hartenlust oefenen.
Ik heb dit vandaag gezet, de eerste bet geef ik redelijk wat kans, de tweede is een klein beetje yolo gemengd met Belgisch chauvinisme.
10 => 20
Frankrijk winnen van Nigeria, België 1X tegen VS, over 1.5 doelpunten in Duitsland - Algerije
5 => 10
België winnen van VS
Beter dan niet starts 0-1 handicap pakken? Of zie je dat niet gebeuren.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:40 schreef ForzaMilan het volgende:
60 euro op Frankrijk @1.45
De eerste twee wedstrijden van de Fransen waren echt baas.
Denk dat Nigeria overklast wordt.
Zie het wel gebeuren maar ga voor zekerheid.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:42 schreef S0nic het volgende:
[..]
Beter dan niet starts 0-1 handicap pakken? Of zie je dat niet gebeuren.
Weet jij toevallig of dit een legitiem emailadres van hun is?: support@napoleongames.freshdesk.comquote:Op maandag 30 juni 2014 15:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ze hebben het druk
Duurt soms een week. Bel ze vrijdag eens als je dan nog niets hebt.
Ja is een werkend adres van ze.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of dit een legitiem emailadres van hun is?: support@napoleongames.freshdesk.com
Is een ander emailadres dan waar ze normaal mee communiceren, maar ze vroegen me nu om een kopie van m'n id omdat ze vermoeden dat ik multiple accounts heb (wat onzin is overigens).
Het is volgens mij een kleine chaos daar bij NG. En dat van multiple accounts flikken ze zo te lezen ook vaker.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of dit een legitiem emailadres van hun is?: support@napoleongames.freshdesk.com
Is een ander emailadres dan waar ze normaal mee communiceren, maar ze vroegen me nu om een kopie van m'n id omdat ze vermoeden dat ik multiple accounts heb (wat onzin is overigens).
Mag frankrijk bij deze bet ook scoren?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:45 schreef sneakydesert het volgende:
Frankrijk - Nigeria
Total goals away team over 0,5 @2,40 bij Unibet klinkt aantrekkelijk.
Bij minstens één goal van Nigeria telt deze bet.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mag frankrijk bij deze bet ook scoren?
Ik denk dat er ook erg veel mensen meerdere accounts aangemaakt hebben, dus die controle is wel nodig...quote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is volgens mij een kleine chaos daar bij NG. En dat van multiple accounts flikken ze zo te lezen ook vaker.
http://www.voetbalwedden.(...)ctie-na-klacht-2786/
Hmm ok... ff reactie afwachten maar.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is volgens mij een kleine chaos daar bij NG. En dat van multiple accounts flikken ze zo te lezen ook vaker.
Er zal op een of andere manier een belletje zijn afgegaan. (Huisgenoot, naamgenoot, IP van het werk oid.)quote:Op maandag 30 juni 2014 19:19 schreef OllieWilliams het volgende:
Hmm ok... ff reactie afwachten maar.
Had ik ook en ik had wel meerdere accounts en na een kopie id opsturen heb ik alles uitbetaald gekregenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:49 schreef ForzaMilan het volgende:
Alle mensen met Frankrijk 0-1 Handicap ook weer blij.
belachelijk veel eigenlijkquote:Op maandag 30 juni 2014 19:46 schreef Harveo het volgende:
Colombia to win! 4,60 op unibet op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |