Op Napoleongames.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:37 schreef bobbernaut het volgende:
Huh heb opeens 12 euro erbij, kan ik ergens zien door welke wedstrijden?
Over 2.5 betekent minstens 3 goals. Enz.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Op Napoleongames.
En wat houdt dat "totaal aantal doelpunten" in, ik snap dat 0.5 1.5 etc niet.
Op internet lees ik dat het gaat over alle doelpunten samen.
Dus als het vanavond 2-1 wordt, is het 2.5?
Ze hebben het drukquote:Op maandag 30 juni 2014 15:16 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat de withdrawal van napoleongames op je rekening stond? Ik heb hem de 24e uit laten betalen, maar heb hem nog niet...
Ok.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ze hebben het druk
Duurt soms een week. Bel ze vrijdag eens als je dan nog niets hebt.
volgens mij is het niet zo warm waar Duitsland speeltquote:Op maandag 30 juni 2014 15:38 schreef Momo... het volgende:
Ik heb zon gevoel dat Duitsland en Frankrijk allebei effectief te werk gaan dus niet te groot gaan winnen, geen blessures en voorzichtig met de warmte. Algerije en Nigeria zijn allebei ploegen met pit. Ik denk eraan om voor beide 0-2 handicap te spelen, dus dan win je als Algerije/Nigeria winnen, gelijkspelen of met 1 doelpunt verschil verliezen.
[ afbeelding ]
Nee, dat mag nietquote:Op maandag 30 juni 2014 16:08 schreef Momo... het volgende:
[..]
Gaat het om de typfout of mag ik geen gevoel ergens bij hebben?
Een gevoel ergens over zegt niks imho als je het niet kan onderbouwen met info. Geen info=geen mensen die serieus op je bet zullen reageren.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:08 schreef Momo... het volgende:
[..]
Gaat het om de typfout of mag ik geen gevoel ergens bij hebben?
Ik kreeg eerst een mail dat ik mijn ID moest sturen om aan te tonen dat het account echt was:quote:Op maandag 30 juni 2014 15:16 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat de withdrawal van napoleongames op je rekening stond? Ik heb hem de 24e uit laten betalen, maar heb hem nog niet...
ik hetzelfde gedoe!quote:Op maandag 30 juni 2014 16:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik kreeg eerst een mail dat ik mijn ID moest sturen om aan te tonen dat het account echt was:
Dat deed ik en had BSN doorgestreept.
Kreeg nu een mail dat ze hem volledig nodig hebben, inclusief BSN (wat volgens de overheid dus helemaal niet verplicht is)![]()
Heel veel mensen zeggen ook niks bij hun bet.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een gevoel ergens over zegt niks imho als je het niet kan onderbouwen met info. Geen info=geen mensen die serieus op je bet zullen reageren.
Maar dat zijn mijn 2 centen.
No offence voor de rest.
unibetquote:Op maandag 30 juni 2014 16:22 schreef Bendoe het volgende:
Bij welk kantoor kan een leek beginnen met wedden?
Probeer het postkantoor eens.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:22 schreef Bendoe het volgende:
1 werkdagquote:Op maandag 30 juni 2014 15:16 schreef OllieWilliams het volgende:
Start bij Napoleongames, je hebt daar veel bonus. In het begin verkloot je meestal toch veel weddenschappen, dus bij Napoeleongames kan je naar hartenlust oefenen.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:22 schreef Bendoe het volgende:
Haha ja maar als ze dat bij mij gaan zeggen ga ik daar zeker tegen in. Zij zijn mij 75 euro verschuldigd en daar heb ik gewoon recht op.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:19 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
ik hetzelfde gedoe!
gewoon scan van de voorkant + achterkant ingestuurd en krijg een mail dat mijn gegevens niet overeenkomen ?!
dat ze een voorbeeld nemen aan unibet!
pauper gedoe aldaar!
benieuwd wat voor reactie ze nu krijgen! heb het gevoel dat ze het gewonnen bedrag gewoon weg niet willen uitbetalen!
Bedanktquote:Op maandag 30 juni 2014 16:39 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Start bij Napoleongames, je hebt daar veel bonus. In het begin verkloot je meestal toch veel weddenschappen, dus bij Napoeleongames kan je naar hartenlust oefenen.
Ik heb dit vandaag gezet, de eerste bet geef ik redelijk wat kans, de tweede is een klein beetje yolo gemengd met Belgisch chauvinisme.
10 => 20
Frankrijk winnen van Nigeria, België 1X tegen VS, over 1.5 doelpunten in Duitsland - Algerije
5 => 10
België winnen van VS
Beter dan niet starts 0-1 handicap pakken? Of zie je dat niet gebeuren.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:40 schreef ForzaMilan het volgende:
60 euro op Frankrijk @1.45
De eerste twee wedstrijden van de Fransen waren echt baas.
Denk dat Nigeria overklast wordt.
Zie het wel gebeuren maar ga voor zekerheid.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:42 schreef S0nic het volgende:
[..]
Beter dan niet starts 0-1 handicap pakken? Of zie je dat niet gebeuren.
Weet jij toevallig of dit een legitiem emailadres van hun is?: support@napoleongames.freshdesk.comquote:Op maandag 30 juni 2014 15:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ze hebben het druk
Duurt soms een week. Bel ze vrijdag eens als je dan nog niets hebt.
Ja is een werkend adres van ze.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of dit een legitiem emailadres van hun is?: support@napoleongames.freshdesk.com
Is een ander emailadres dan waar ze normaal mee communiceren, maar ze vroegen me nu om een kopie van m'n id omdat ze vermoeden dat ik multiple accounts heb (wat onzin is overigens).
Het is volgens mij een kleine chaos daar bij NG. En dat van multiple accounts flikken ze zo te lezen ook vaker.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of dit een legitiem emailadres van hun is?: support@napoleongames.freshdesk.com
Is een ander emailadres dan waar ze normaal mee communiceren, maar ze vroegen me nu om een kopie van m'n id omdat ze vermoeden dat ik multiple accounts heb (wat onzin is overigens).
Mag frankrijk bij deze bet ook scoren?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:45 schreef sneakydesert het volgende:
Frankrijk - Nigeria
Total goals away team over 0,5 @2,40 bij Unibet klinkt aantrekkelijk.
Bij minstens één goal van Nigeria telt deze bet.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mag frankrijk bij deze bet ook scoren?
Ik denk dat er ook erg veel mensen meerdere accounts aangemaakt hebben, dus die controle is wel nodig...quote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is volgens mij een kleine chaos daar bij NG. En dat van multiple accounts flikken ze zo te lezen ook vaker.
http://www.voetbalwedden.(...)ctie-na-klacht-2786/
Hmm ok... ff reactie afwachten maar.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is volgens mij een kleine chaos daar bij NG. En dat van multiple accounts flikken ze zo te lezen ook vaker.
Er zal op een of andere manier een belletje zijn afgegaan. (Huisgenoot, naamgenoot, IP van het werk oid.)quote:Op maandag 30 juni 2014 19:19 schreef OllieWilliams het volgende:
Hmm ok... ff reactie afwachten maar.
Had ik ook en ik had wel meerdere accounts en na een kopie id opsturen heb ik alles uitbetaald gekregenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:49 schreef ForzaMilan het volgende:
Alle mensen met Frankrijk 0-1 Handicap ook weer blij.
belachelijk veel eigenlijkquote:Op maandag 30 juni 2014 19:46 schreef Harveo het volgende:
Colombia to win! 4,60 op unibet op dit moment.
Dat had ik dus vandaag met Benzemaquote:Op maandag 30 juni 2014 20:02 schreef Dos37 het volgende:
Müller to score gepakt @2.00 ¤ 10,-
Zul je zien dat ie nu niet scoort.
Ik had ook under 1.5quote:Op maandag 30 juni 2014 20:06 schreef Momo... het volgende:
Verdomt Frankrijk dat tweede doelpunt maken
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:18 schreef E-Dubble het volgende:
Ik weet niet of het hier al is gepost maar die bets op unibet voor dat belgisch meisje zijn echt niet normaal. Bijna zeker dat ze wordt benaderd om bepaalde dingen niet te gaan doen voor geld
[ afbeelding ]
Als ik Koning Filip was wist ik het wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:18 schreef E-Dubble het volgende:
Ik weet niet of het hier al is gepost maar die bets op unibet voor dat belgisch meisje zijn echt niet normaal. Bijna zeker dat ze wordt benaderd om bepaalde dingen niet te gaan doen voor geld
[ afbeelding ]
Waar op Unibet kan ik deze vinden?quote:Op maandag 30 juni 2014 20:18 schreef E-Dubble het volgende:
[ afbeelding ]
wtfquote:Op maandag 30 juni 2014 20:18 schreef E-Dubble het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik haar dan ga neuken.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wtf
En waarom betalen ze pas eind december 2017 uit?
Links in de balk bij sports: non-sports en dan belgium. Het lijkt mij toch ook dat dat kind nog redelijk te bereiken is, dan hoeft er maar 1 iemand te zijn die haar iets verteltquote:Op maandag 30 juni 2014 20:26 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Waar op Unibet kan ik deze vinden?
Zijn er een paar die gewoon lange termijn zijn maar er zijn er ook met een bepaalde tijdslimiet uiteraardquote:Op maandag 30 juni 2014 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wtf
En waarom betalen ze pas eind december 2017 uit?
Eens kijken of ze te bereiken is, en even vragen of ze naar de huldiging gaat. Proberen kan altijd.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:32 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Links in de balk bij sports: non-sports en dan belgium. Het lijkt mij toch ook dat dat kind nog redelijk te bereiken is, dan hoeft er maar 1 iemand te zijn die haar iets vertelt
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:18 schreef E-Dubble het volgende:
[ afbeelding ]
54 met 17. 54/2+7=34.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:22 schreef Momo... het volgende:
[..]
Als ik Koning Filip was wist ik het wel.
Een koning die een account aanmaakt op Unibet, die zou gelimiteerd worden een seconde nadat hij op submit kliktquote:Op maandag 30 juni 2014 20:43 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik niet eens![]()
Gewoon accountje aanmaken en met haar op de foto gaan en dan cashen
Dit is de lucky bastardquote:Op maandag 30 juni 2014 21:24 schreef Drxx het volgende:
[..]
Is dat de vriend die in België was achtergebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |