Samequote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Denni5 het volgende:
Op het laatst toch nog quitte gespeeld op dit gekke toernooi.
uiteindelijk niet slim gespeeld dus! (heb ik mezelf ook een aantal keren op betrapt)quote:Op maandag 14 juli 2014 00:55 schreef E-Dubble het volgende:
Pffff tot de 2e groepsfase westrijden ging het heerlijk en toen alleen maar verlies gemaakt. gelukkig nog beetje winst op duitsland gemaakt. hoogtepunt was +1400 en aan het einde nog maar +300
Netjes hoor, toch wel lekker om zoveel winst te maken. Vooral die verlengingen in de 16e finales hebben me flink gekost maargoed als duitsland gister niet had gewonnen had ik niet eens winst gehadquote:Op maandag 14 juli 2014 10:29 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
uiteindelijk niet slim gespeeld dus! (heb ik mezelf ook een aantal keren op betrapt)
ik begonnen met 50 euro op unibet en 50 euro (gratis) op ng.
uiteindelijk in totaal 735 uit laten betalen. (had meer kunnen zijn, maar dat komt door de funbetjes)
gisteren nog wel 50 euro op duitsland gezet, terwijl ik al erg twijfelde.. geen goede keuze geweest!
nu weer op naar het clubvoetbal
niks mis mee iddquote:Op maandag 14 juli 2014 14:11 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Netjes hoor, toch wel lekker om zoveel winst te maken. Vooral die verlengingen in de 16e finales hebben me flink gekost maargoed als duitsland gister niet had gewonnen had ik niet eens winst gehad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |