Bij Unibet en de meeste andere bookmakers pas na de match.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:13 schreef FL_Freak het volgende:
Als ik zou betten bijv total goals by home team over 0.5
Moet het dan ook de gehele wedstrijd zo blijven of word je dan uitbetaald bij het doelpunt van duitsland en kan je daarna weer gelijk verder betten?
Wordt uitgekeerd zo gauw die ene goal gezet isquote:Op zondag 13 juli 2014 19:13 schreef FL_Freak het volgende:
Als ik zou betten bijv total goals by home team over 0.5
Moet het dan ook de gehele wedstrijd zo blijven of word je dan uitbetaald bij het doelpunt van duitsland en kan je daarna weer gelijk verder betten?
Nee hoor. Pre match bets in ieder geval niet normaliter.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wordt uitgekeerd zo gauw die ene goal gezet is
Bij unibet als ik gewoon total goals bet krijg ik uitbetaald direct na het doelpunt(en). Mijn vraag is alleen of dat ook bij 'total goals by' is.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee hoor. Pre match bets in ieder geval niet normaliter.
Livebets of pre bets?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bij unibet als ik gewoon total goals bet krijg ik uitbetaald direct na het doelpunt(en). Mijn vraag is alleen of dat ook bij 'total goals by' is.
Oh, dat is dan wel beter geworden tov de tijd dat ik nog wat bij ze mocht inzetten. Toen werd met alles gewacht tot na de wedstrijdquote:Op zondag 13 juli 2014 19:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
beide. Met pre bet over 1.5 bij een wedstrijd werd ik direct uitbetaald.
Volgens mij wel? Livebets sws, maar ik meen overs voor de match ook gewoon.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee hoor. Pre match bets in ieder geval niet normaliter.
Had je nog ingezet, Arcee?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mwah,de odd is zeker hoog, maar ik acht de kans niet groot dat het gehaald gaat worden.
0-0 rust of een gezapige tweede helft kan zomaar.
Nee, en ik wou je hier net gelijk geven.quote:
Notering Duitsland wint cup is < 2. Dus als Duitsland niet in de reguliere tijd wint dat heb je alsnog verloren, ook al heeft Duitsland wel de cup gewonnen. Toch? Beetje nutteloos dan wat je nu doet. Heb je er wel over nagedacht?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik heb:
5 euro: Germany to win
5 euro; Germany to win cup
Ik ga er vanuit dat Duitsland wint, alleen twijfelde beetje tussen in de 90 minuten of erna. Als ze in de 90 minuten winnen, win ik ze allebei. Als ze daarna winnen heb ik 1,75 euro verlies ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:54 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Notering Duitsland wint cup is < 2. Dus als Duitsland niet in de reguliere tijd wint dat heb je alsnog verloren, ook al heeft Duitsland wel de cup gewonnen. Toch? Beetje nutteloos dan wat je nu doet. Heb je er wel over nagedacht?
Je maakt dus alleen winst als Duitsland binnen reguliere tijd wint. Wat was het nut ervan dan om nog voor de cup de wedden? Kon je net zo goed 10 euro op reguliere tijd inzetten.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:56 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Duitsland wint, alleen twijfelde beetje tussen in de 90 minuten of erna. Als ze in de 90 minuten winnen, win ik ze allebei. Als ze daarna winnen heb ik 1,75 euro verlies ja.
Om het verlies te compenseren indien ze niet in de reguliere speeltijd winnen maar wel erna.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:58 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Je maakt dus alleen winst als je binnen reguliere tijd winnen. Wat was het nut ervan dan om nog voor de cup de wedden? Kon je net zo goed 10 euro op reguliere tijd inzetten.
Ok zo had ik er niet over nagedacht. Maar kon je dan niet net zo goed gewoon 10 euro op de cup wedden?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Om het verlies te compenseren indien ze niet in de reguliere speeltijd winnen maar wel erna.
Ja maar dan zou ik minder winst maken aangezien die quotering inderdaad lager is.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:00 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ok zo had ik er niet over nagedacht. Maar kon je dan niet net zo goed gewoon 10 euro op de cup wedden?
Dan zou je inderdaad klein beetje minder winst maken als Duitsland in reguliere tijd won, maar was de kans op verlies kleiner.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja maar dan zou ik minder winst maken aangezien die quotering inderdaad lager is.
Klopt jaquote:Op zondag 13 juli 2014 22:03 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dan zou je inderdaad klein beetje minder winst maken als Duitsland in reguliere tijd won, maar was de kans op verlies kleiner.
40% voor argentiniëquote:Op zondag 13 juli 2014 18:45 schreef NasiHoofd het volgende:
Argentinië onder 47,5% balbezit staat op 1,75, interessante bet denk ik
Samequote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Denni5 het volgende:
Op het laatst toch nog quitte gespeeld op dit gekke toernooi.
uiteindelijk niet slim gespeeld dus! (heb ik mezelf ook een aantal keren op betrapt)quote:Op maandag 14 juli 2014 00:55 schreef E-Dubble het volgende:
Pffff tot de 2e groepsfase westrijden ging het heerlijk en toen alleen maar verlies gemaakt. gelukkig nog beetje winst op duitsland gemaakt. hoogtepunt was +1400 en aan het einde nog maar +300
Netjes hoor, toch wel lekker om zoveel winst te maken. Vooral die verlengingen in de 16e finales hebben me flink gekost maargoed als duitsland gister niet had gewonnen had ik niet eens winst gehadquote:Op maandag 14 juli 2014 10:29 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
uiteindelijk niet slim gespeeld dus! (heb ik mezelf ook een aantal keren op betrapt)
ik begonnen met 50 euro op unibet en 50 euro (gratis) op ng.
uiteindelijk in totaal 735 uit laten betalen. (had meer kunnen zijn, maar dat komt door de funbetjes)
gisteren nog wel 50 euro op duitsland gezet, terwijl ik al erg twijfelde.. geen goede keuze geweest!
nu weer op naar het clubvoetbal
niks mis mee iddquote:Op maandag 14 juli 2014 14:11 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Netjes hoor, toch wel lekker om zoveel winst te maken. Vooral die verlengingen in de 16e finales hebben me flink gekost maargoed als duitsland gister niet had gewonnen had ik niet eens winst gehad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |