Ik ook. 300. Frankrijk gelukkig wel. Verder alleen Brazilië niet in de 2e ronde.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:54 schreef DinkMonkey het volgende:
En al mijn inzet kwijt door Duitsland.
Neuhquote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef Happel het volgende:
Kut WK voor diegene die weddenschappen afsluiten
Valt wel mee, mensen die layen en bookmakers sluiten ook weddenschappen afquote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef Happel het volgende:
Ik bedoelde zijn opties, wat kan hij winnen of verliezenquote:
Op dit soort reacties ookquote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef bombmannl het volgende:
Sws mensen die alleen maar de hele tijd op favorieten weddenop dit soort dingen kan je wachten...
Oh kom op, ga nou niet doen alsof je dit had zien aankomenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef bombmannl het volgende:
Sws mensen die alleen maar de hele tijd op favorieten weddenop dit soort dingen kan je wachten...
Waarom zou je ermee kappen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:00 schreef MonkNL het volgende:
Wat een weggooiers die Duitsers.. weer 75 euro mis gelopen.. Eerst Costa Rica, nu Duitsland.. ga er maar mee kappen denk ik..
Ik heb inmiddels al een klein deel gepakt, kijk het nog even aan in de verlenging, de odds zullen steeds dichter naar elkaar kruipen zolang het gelijk blijft.quote:
Er werd inmiddels gescoord.quote:
ja en dan gaan die tering moffen in de extra tijd wel scoren..quote:Op maandag 30 juni 2014 23:54 schreef DinkMonkey het volgende:
En al mijn inzet kwijt door Duitsland.
Het is juist een heel slecht WK voor bookmakers tot nu toe. Vooral NL gisteren heeft ze recordverliezen opgeleverd. Heel veel matches waar hoge inzetten op waren liepen goed af voor de wedders. Maar enkele keren dat bookies gecashed hebben (zoals duitsland nu waarbij 97.8% op de duitsers zat..)quote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef Happel het volgende:
Hopelijk gaan ze toch rellen in Parijs.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:04 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja en dan gaan die tering moffen in de extra tijd wel scoren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |