Je kunt de winst opnemen boven de 50 euro bonus. Dus heb je een tegoed van 80 euro: 80-50=30 euro winstquote:Op maandag 30 juni 2014 22:32 schreef richolio het volgende:
Bij Napoleon kun je geld gekregen door bonussen niet opnemen, maar kan ik het geld wat ik hiermee gewonnen heb wél opnemen? Dus zodra ik dit win komt het op mijn account en kan ik het opnemen (minus het resterende bedrag van mijn bonus dan)?
Ben een beetje een noob op Napoleon en zijn bonussen.
Alles minus de 50 bonus ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:32 schreef richolio het volgende:
Bij Napoleon kun je geld gekregen door bonussen niet opnemen, maar kan ik het geld wat ik hiermee gewonnen heb wél opnemen? Dus zodra ik dit win komt het op mijn account en kan ik het opnemen (minus het resterende bedrag van mijn bonus dan)?
Ben een beetje een noob op Napoleon en zijn bonussen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je kunt de winst opnemen boven de 50 euro bonus. Dus heb je een tegoed van 80 euro: 80-50=30 euro winst
Nogmaals bedankt jongensquote:
Was bij jullie die bonus ook bij het uitbetalen opeens 49?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je kunt de winst opnemen boven de 50 euro bonus. Dus heb je een tegoed van 80 euro: 80-50=30 euro winst
Klopt, maar heb nog niets betaald gekregen. Moet eerst ID opnieuw sturen (ook inclusief BSN :l)quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Was bij jullie die bonus ook bij het uitbetalen opeens 49?
Kun je die allemaal combineren? Dat zou bij bijvoorbeeld Unibet nooit kunnen...quote:
Het zou inderdaad kunnen..quote:Op maandag 30 juni 2014 23:05 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Niet eens helemaal onwaarschijnlijk toch?
Maar bij alles wat ik nu zet zegt Napoleon 'De laatst toegevoegde weddenschap kan niet gecombineerd worden met een of meer andere weddenschappen. Pas je wedcoupon aan'. Kan inzetten, verwijderen en aanpassen wat ik wil, maar het blijftquote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kun je die allemaal combineren? Dat zou bij bijvoorbeeld Unibet nooit kunnen...
Wat je zegt klopt niet, Argentinië kan Nederland tegenkomen in de halve finale, Colombia pas in de finale.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef richolio het volgende:
Argentinie uitgeschakeld in de Halve Finale en Nederland winnaar kan bijvoorbeeld ook niet samen. Net zoals Colombia winnaar en Nederland tweede plaats. (bij wijzen van spreken dan he)
Ik weiger dit soort combo's te doen, een paar keer gedaan maar toen ik 1x op een haar na 6000 euro misliep werd ik helemaal gek. Dat trek ik echt niet.quote:
Zo, die is binnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:36 schreef heiden6 het volgende:
Ik had zowel Frankrijk als Duitsland gelayed (90 min), hopen dat dit beter uitpakt dan de eerdere wedstrijd vandaag.
Wat zijn de opties?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:53 schreef heiden6 het volgende:
Zal ik Algeria to qualify maar cashen?Twijfel, twijfel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |