Daarom bet ik met het WK vaak op "gaat door naar volgende ronde" of zoals het bij Stanleybet noemt "head to head". Dan tellen verlengingen en strafschoppen gewoon mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:10 schreef Tim86 het volgende:
Blessuretijd zit er wel bij ja. Extra tijd niet.
Ga naar een echte bookiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:54 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, ik wacht al ruim 20 minuten tot Brazilië - Colombia weer verschijnt.
Refreshen en in en uit loggen werkt ook niet.
Misschien toch maar bij meerdere bookies gaan spelen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:54 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, ik wacht al ruim 20 minuten tot Brazilië - Colombia weer verschijnt.
Refreshen en in en uit loggen werkt ook niet.
Maffiapraktijken dus.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:47 schreef Brecht35 het volgende:
Ik heb X2 Colombia genomen en Colombia gaat door ook een paar keer. Dit Brazilië kan alleen maar met maffiapraktijken doorgaan tegen dit Colombia.
Zo ga ik het verlies ook aan mijn moeder uitleggenquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:22 schreef Ralluff het volgende:
8/10 Brazilië to qualify![]()
7/10 Duitsland to qualify![]()
4/10 Brazilië - Colombia under 2.5![]()
4/10 Frankrijk - Duitsland under 2.5![]()
2/10 Neymar to score![]()
2/10 Rodriguez to score![]()
2/10 Benzema to score![]()
2/10 Müller to score![]()
Funcombo: Beide wedstrijden gelijkspel na 90 minuten. 1/10
Beide wedstrijden heel lastig te voorspellen. Brazilë zal het heel lastig krijgen met Colombia, maar Colombia heeft nou nog niet echt tegenstand gehad in de vorige wedstrijden. Dit gaat hun eerste serieuze tegenstander worden en ik ben benieuwd hoe ze daar mee omgaan.
Leuk, waar ga je nu op inzetten?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:13 schreef Denni5 het volgende:
Enkele eurootjes ingezet op Rodriguez to score @4,25; blij mee
Ik zit er voor Arg-Bel aan te denken om weer iets met de goals te doen, zoals aantal doelpunten of scoorders. Vandaag nog even over nadenken.quote:
Gewoon een tientje op ingezet, net als op België.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:49 schreef klaas_th het volgende:
Wat verwachten we vanavond? Zijn der mensen die all in gaan op nl? @1.50 unibet?
Voor die odd is dat echt de moeite niet. Is het risico imo niet waard.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:49 schreef klaas_th het volgende:
Wat verwachten we vanavond? Zijn der mensen die all in gaan op nl? @1.50 unibet?
was je bezopen toen je die bet plaatste?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:41 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
100 euro dat messi scoort vandaag en 200 euro dat belgie wint..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |