Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
quote:Op zondag 29 juni 2014 19:56 schreef zarGon het volgende:
JAHAAHAHAHAHA!!!.
DOOOOOR NAAR KWARTFINALE!/.
wel met heel veel geluk dat ie dat als penalty zag. robben sprong gewoonquote:Op zondag 29 juni 2014 19:56 schreef zarGon het volgende:
JAHAAHAHAHAHA!!!.
DOOOOOR NAAR KWARTFINALE!/.
Hier ook hoor. Woon met 4 vrouwen in een huis.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
Wat zn de mannen in mn familie saai... geen gejuich nix
Heb 5 mannen naast mequote:Op zondag 29 juni 2014 19:58 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Woon met 4 vrouwen in een huis.
quote:Op zondag 29 juni 2014 19:59 schreef Bami-Powner het volgende:
ok niet overdrijven, we zijn er nog niet helemaal
Nee dat niet nee. Fit was toch echt ook geluk weer...quote:Op zondag 29 juni 2014 19:59 schreef Bami-Powner het volgende:
ok niet overdrijven, we zijn er nog niet helemaal
jammerrquote:Op zondag 29 juni 2014 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat naaaarrr ik hen de tweede helft gemist. Slapen![]()
![]()
je had geen vertrouwen..quote:Op zondag 29 juni 2014 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Slapen is beter.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
jaquote:Op zondag 29 juni 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ach uiteindelijk waren de laatste minuten het spannendst of niet?
ja anders was ik misschien gaan vloeken en boos doen enzooooquote:
ik zat al te knikkebollen sinds 13uquote:
hoe laat ben je gaan slapen?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja anders was ik misschien gaan vloeken en boos doen enzoooo
[..]
ik zat al te knikkebollen sinds 13u
wie mag hij zijnquote:Op zondag 29 juni 2014 20:12 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/(...)ts/10152373481359003
Niet aftellen, dan maak je het jezelf moeilijkquote:Op zondag 29 juni 2014 20:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik doe vandaag ook mee. Damn, nog 2 uurtjes te gaan...
Die ik helaas niet begrijpquote:Op zondag 29 juni 2014 20:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie het is, het gaat om de tekst.
ik ook nietquote:Op zondag 29 juni 2014 20:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Die ik helaas niet begrijpIk spreek geen Turks.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Vrij vertaald: Jullie kijken nu met smart uit naar de Azan, waarvoor jullie normaalgesproken niet eens het muziekvolume willen verlagen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:31 schreef zarGon het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)n-vanaf-het-hofplein.
Hofplein.
Ach kom, in de eerste helft kreeg NL geen (terechte) penalty toegewezen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:13 schreef rakotto het volgende:
Mexico.... Zo speel je geen voetbal.Je gaat niet rusten na het scoren van een doelpunt... Je gaat voor meer. NL heeft er goed op ingespeeld en helaas hebben ze door schwalbes weer gewonnen.
Ik gun het NL wel, maar pas wanneer ze stoppen met valsspelen.
Aannames, aannames.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Vrij vertaald: Jullie kijken nu met smart uit naar de Azan, waarvoor jullie normaalgesproken niet eens het muziekvolume willen verlagen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:31 schreef zarGon het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)n-vanaf-het-hofplein.
Hofplein.
Mexico kreeg ook geen (terechte) penalty toegewezen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach kom, in de eerste helft kreeg NL geen (terechte) penalty toegewezen.
goed dat je er eindelijk iets aan gaat doenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
Hebben ze in Nederland anger management cursussen?
Vroeg ik me zomaar af.
Ditquote:Op zondag 29 juni 2014 20:13 schreef rakotto het volgende:
Mexico.... Zo speel je geen voetbal.Je gaat niet rusten na het scoren van een doelpunt... Je gaat voor meer. NL heeft er goed op ingespeeld en helaas hebben ze door schwalbes weer gewonnen.
Ik gun het NL wel, maar pas wanneer ze stoppen met valsspelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
http://www.idee-tt.nl/ser(...)0JuPCxKOo2TbD1_D_BwEquote:Op zondag 29 juni 2014 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
Hebben ze in Nederland anger management cursussen?
Vroeg ik me zomaar af.
Alsof die Hollanders weten wat agressie is.....quote:Op zondag 29 juni 2014 20:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
http://www.idee-tt.nl/ser(...)0JuPCxKOo2TbD1_D_BwE
het zijn processen in je hersenen niet meer dan dat, etniciteit is niet relevantquote:Op zondag 29 juni 2014 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof die Hollanders weten wat agressie is.....
De processen van je moeder die slippers naar je hoofd gooit?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
het zijn processen in je hersenen niet meer dan dat, etniciteit is niet relevant
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
De processen van je moeder die slippers naar je hoofd gooit?
Dat doen Nederlandse moeders niet
Wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
het zijn processen in je hersenen niet meer dan dat, etniciteit is niet relevant
daar heb ik ook geen ervaring meequote:Op zondag 29 juni 2014 20:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
De processen van je moeder die slippers naar je hoofd gooit?
Dat doen Nederlandse moeders niet
Waarom haat je Nederland zo erg dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel.
Ik ga denk weer beginnen met rokenDat hielp echt met boosheid.
zit je nou excuses te zoeken om weer te beginnen met roken?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel.
jaquote:Op zondag 29 juni 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel.
Bij die laatste zin dacht ik echt weer zo... Waarom bestaat de beruchte ''quote:Ik: Nl weer gewonnen!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hij: Bmn
Ik: Wut?
Hij: B m n
Ik: ...?
Hij: Boeit me niet
Ik: Oké.
Ik: Raar mens... zijn je ballen weg gerold of zo
Hij: Ik vind voetbal gwn niet leuk hamo
Ik: Oké.. Maar dan ga je toch alsnog wel kijken? Je bent toch wel voor land aan 't juichen man...
Hij: Dude libanon doet niet mee
Hij: De tv stond ook aan alleen niemand keek.
Ik: ''dude'' je bent echt een sukkeltje, voor wie denk je dat ik juich.
Doen. De overheid heeft meer ex-ex-rokers nodig.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doen. De overheid heeft meer ex-ex-rokers nodig.
Oh fuck ja ik had last van mn longenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja![]()
Hielp ook met hartkloppingen
Neequote:Op zondag 29 juni 2014 21:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh dus het heeft niks met hun winst te maken
Of chocolade eten.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel.
marlboroquote:Op zondag 29 juni 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben blij dat mn moeder weg is. Wallah had gerookt uit haar pak. Omg ik mis een marlboro zo erg. Die geur. Dat rustige gevoel na een sigaret. Mijn askim.
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben blij dat mn moeder weg is. Wallah had gerookt uit haar pak. Omg ik mis een marlboro zo erg. Die geur. Dat rustige gevoel na een sigaret. Mijn askim.
Sporten wellicht een optie? Want van roken word je er ook niet gezonder op.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben na t stoppen 13 k aangekomen. Er kan geen gram meer bij. Letterlijk.
Jij ook mijn askim heurquote:Op zondag 29 juni 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
en Pfff marlboro. Turkenmerk.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh fuck ja ik had last van mn longen
Lik maar even aan je UI askim.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik krijg honger van het konijn op mijn UI.
Nee baby. Doe maarquote:Op zondag 29 juni 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verbreek ik mn vasten dan niet omdat ik een wortel op een beeldscherm lik???
HEY KONIJN IS TROUWENS HARAMquote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik krijg honger van het konijn op mijn UI.
nee vieze bacteriën op mn telefoonquote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verbreek ik mn vasten dan niet omdat ik een wortel op een beeldscherm lik???
Ik wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee vieze bacteriën op mn telefoon
Wow waz met jou waarom moet ik mm scherm likken omg zo ver heen ben ik niet
Jij bent zeker als mn vriendje.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:17 schreef Bami-Powner het volgende:
ik heb zin in dorito's met kankerpikante saus waarvan je blaren en ontstekingen in je mond krijgt
heb je al een vriendje??!!!??? stagfirlaaah!!!! dat is haraaaammm!!!!quote:Op zondag 29 juni 2014 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent zeker als mn vriendje.
Oehhhhh ik kan echt goed tegen pittig!! En dan niet eens hete cigkofte kunnen eten.
Het is niet eens de honger, maar gewoon het idee dat je eigenlijk gewoon wat gegeten moet hebben.quote:
Gast ...quote:Op zondag 29 juni 2014 21:20 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
heb je al een vriendje??!!!??? stagfirlaaah!!!! dat is haraaaammm!!!!![]()
kom hier zodat ik je kan meppen
ongeacht jouw leeftijd, "vriendjes" zijn haramquote:Op zondag 29 juni 2014 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ondanks dat ik eruit zie als 26, zelfs wel eens 23 gehoord ben ik 31.
Dus ja heb al n vriend.
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ondanks dat ik eruit zie als 26, zelfs wel eens 23 gehoord ben ik 31.
Dus ja heb al n vriend.
gaan we nu op deze toerquote:Op zondag 29 juni 2014 21:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ongeacht jouw leeftijd, "vriendjes" zijn haram
Oke en vinden we niet dat Allah mij daarover moet beoordelen?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Dat is bull shit. Maar jij zal wel een grapje maken.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ik had mezelf er niet mee moeten bemoeien, het is gewoon haram maar je doet wat je wilt.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke en vinden we niet dat Allah mij daarover moet beoordelen?
Je maakt een grapje toch?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Waarom post jij in die naakte lesbo topic.. ook haram die plaatjes.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:26 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ik had mezelf er niet mee moeten bemoeien, het is gewoon haram maar je doet wat je wilt.
Ik weet niet schat.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Altijd deze discussies.
KB wat ga jij eten.
Konijn denk ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Altijd deze discussies.
KB wat ga jij eten.
Was de dochter van ons profeet uitgehuwelijkt?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:26 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ik had mezelf er niet mee moeten bemoeien, het is gewoon haram maar je doet wat je wilt.
Trolololololquote:Op zondag 29 juni 2014 21:30 schreef Bami-Powner het volgende:
nou ja sorry, mijn moeder heeft het me zo geleerd dat dat haram is
Oke.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:30 schreef Bami-Powner het volgende:
nou ja sorry, mijn moeder heeft het me zo geleerd dat dat haram is
heb het al eens geroken en het ruikte net als een mengeling van kalkoen en kip met honingquote:Op zondag 29 juni 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Van de wortel ja.
[..]
Ah ok. Lijkt me alsnog niet zo smakelijk.
vanwaar haal je dat het haram is?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
Wij mogen geen konijn. Is haram.wrm jullie wel.
Is toch niet haram?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
Bij Twaalver sjiieten is het ook haram. Bij mainstream soennieten niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
kijk naar koran niet naar die kerels die vanalles bewerenquote:Op zondag 29 juni 2014 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ligt aan wat je volgt. Ehli Beyt zegt Haram.
En mainstream sjiieten?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bij Twaalver sjiieten is het ook haram. Bij mainstream soennieten niet.
Jouw hele stroming bestaat uit hadiths.....quote:Op zondag 29 juni 2014 21:46 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
kijk naar koran niet naar die kerels die vanalles beweren
Astagfirullah.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:46 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
kijk naar koran niet naar die kerels die vanalles beweren
Wij zijn Koerdisch.quote:
Huhhhhhquote:Op zondag 29 juni 2014 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Soms denk ikkkk was jij er vroegerrrrr al
![]()
Welke shorba? Ik volgens mij iets met nana.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:52 schreef Peunage het volgende:
Sowieso het gebruikelijke, shorba, dadels, yoghurt. En verder wat de pot schaft. Dat weet ik dus niet.
Geen idee. Met vermicelli volgens mij.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke shorba? Ik volgens mij iets met nana.
Lekker man.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:53 schreef Che_ het volgende:
Kipvleugels uit oven
Spaghetti met bolognesesaus
Straks watermeloen en kersen
Bij Arabieren is rijst ook standaard hoewel dat bij ons in de Ramadan niet zo isquote:Op zondag 29 juni 2014 21:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wij zijn Koerdisch.
Dus rijst plus iets anders.
Dat iets anders is altijd variabel.
ga vooral weer rokenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh fuck ja ik had last van mn longen
als jij niet van me houdt.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Soms denk ikkkk was jij er vroegerrrrr al
![]()
Is wat afwisselender ja. Maar ik vind sinds kort rijst echt lekker.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:55 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Bij Arabieren is rijst ook standaard hoewel dat bij ons in de Ramadan niet zo is
Ga eten pannekoekquote:Op zondag 29 juni 2014 22:04 schreef Peunage het volgende:
@@^#//@^@
Knal met zo'n dumbbell op m'n knie
Ik zou serieus best pissig worden als ik na een hele dag vasten pannenkoeken krijgquote:
Zal vast heerlijk voelenquote:Op zondag 29 juni 2014 22:04 schreef Peunage het volgende:
@@^#//@^@
Knal met zo'n dumbbell op m'n knie
Ja maar niet iedereen houdt dezelfde tijden aan henk.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:10 schreef darkmond het volgende:
Hoezo is iedereen wegIk heb nog tot half te vasten hoor
Volgens mij niet. Geen dua Kumayl in ieder geval.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:06 schreef darkmond het volgende:
Soennieten eten nu toch?
Ik nog even tot half wachten...
Btw, lezen soennieten ook du3a al-iftitah of niet?
Dat weet ik... Vandaar dat ik ''ik'' zei en niet ''we'' of ''er is nog''.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen houdt dezelfde tijden aan henk.
Wel jammer. Du3a kumayl vind ik echt zo mooiquote:Op zondag 29 juni 2014 22:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Geen dua Kumayl in ieder geval.
Nee wij houden dezelfde tijd aan denk ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:14 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dat weet ik... Vandaar dat ik ''ik'' zei en niet ''we'' of ''er is nog''.![]()
Smakelijk mocht je al gegeten hebben.
Astaghfirullah wat is ditquote:Op zondag 29 juni 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Om het topic enigszins frisse energie te geven, hierbij mijn poesje.
Jullie zullen vast kapoet zijn.
M'n ma roept voor iftar, eet zequote:Op zondag 29 juni 2014 22:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee wij houden dezelfde tijd aan denk ik.
Yav wrm zeggen jullie tegen alles astaghfirullah.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Astaghfirullah wat is dit
Totaal geen schaamte.
omdat sociaal doen misschien ook erbij hoort?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:10 schreef darkmond het volgende:
Hoezo is iedereen wegIk heb nog tot half te vasten hoor
haha haha haha ha haquote:Op zondag 29 juni 2014 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ik voel soms jaloezie om jullie saamhorigheid binnen het gezin.![]()
ik moest ook even glimlachen.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha haha haha ha ha
Ik hou van jou.
Hier ook drie voor half.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat sociaal doen misschien ook erbij hoort?
Wij aten pas om :27
Ja ik ook, echt waar.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ik voel soms jaloezie om jullie saamhorigheid binnen het gezin.![]()
Astaghfirullah zoiets vraag je toch nietquote:Op zondag 29 juni 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yav wrm zeggen jullie tegen alles astaghfirullah.
Ik meen t. Ouders zeggen continu: geloof hou je voor jezelf. Doen er geen moer aan. Ik moet zelf naar een weg vinden.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha haha haha ha ha
Ik hou van jou.
hou op met kankeren.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:03 schreef Bami-Powner het volgende:
heb al gegeten, zoals verwacht, rijst met kip en kankerpikante saus![]()
Sabir.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
Astaghfirullah zoiets vraag je toch niet
Toen ik adhan hoorde stormde ik gelijk naar beneden...quote:Op zondag 29 juni 2014 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mn zusje weigerdeze wilde tien min langer wachten voor het geval dat
Maf kind.
Nou chill toch dat het je niet ongedwongen wordt.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik meen t. Ouders zeggen continu: geloof hou je voor jezelf. Doen er geen moer aan. Ik moet zelf naar een weg vinden.
Rest vd familie heeft haat aan Soennieten en het enige wat ik elke dag hoor is zij dit/zij dat.
Zodra ik ze een spiegel voor ga houden is t wij hebben jaren geleden hoor, kijk wat zij ons hebben aangedaan.
Oh men.
Ik begin altijd met een glas water om de kanalen te smerenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:05 schreef darkmond het volgende:
[..]
Toen ik adhan hoorde stormde ik gelijk naar beneden...
Allahoma somna laka wa3ala rizkika aftarna, bismillah!...Hups eerste hap naar binnen![]()
Paar happen later was ik echter al weer vol
Jij gaat zo onzettend het doel van Ramadan voorbij.quote:
Moeten jullie niet nu gaan bidden? Of al gebeden...quote:Op zondag 29 juni 2014 23:05 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ik begin altijd met een glas water om de kanalen te smeren
waz met jou, grapje togquote:Op zondag 29 juni 2014 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij gaat zo onzettend het doel van Ramadan voorbij.
ik heb al gebedenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:06 schreef darkmond het volgende:
[..]
Moeten jullie niet nu gaan bidden? Of al gebeden...
Haha ahh zo herkenbaar. Ik bleef stug dooreten.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:05 schreef darkmond het volgende:
[..]
Toen ik adhan hoorde stormde ik gelijk naar beneden...
Allahoma somna laka wa3ala rizkika aftarna, bismillah!...Hups eerste hap naar binnen![]()
Paar happen later was ik echter al weer vol
Astaghfirullah iddquote:Op zondag 29 juni 2014 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
astaghfirlah! zomaar beschuldigen !quote:Op zondag 29 juni 2014 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik zelf mijn weg moet vinden en continu moet zeggen; ze zijn niet allemaal zo. Niet allemaal spelen ze voetbal met iemands afgehakte hoofd.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou chill toch dat het je niet ongedwongen wordt.
Mijn vader heeft ook dikke haat voor soennieten.
Ah ja. Nou ik zal je troosten, bij ons thuis is er geen ruimte voor discussie over soennieten.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik zelf mijn weg moet vinden en continu moet zeggen; ze zijn niet allemaal zo. Niet allemaal spelen ze voetbal met iemands afgehakte hoofd.
Ik zit er ff mee. Troost me KB
Ook niet alle sjiieten slaan zichzelf met stenen en zwaarden, met ashuraquote:Op zondag 29 juni 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik zelf mijn weg moet vinden en continu moet zeggen; ze zijn niet allemaal zo. Niet allemaal spelen ze voetbal met iemands afgehakte hoofd.
Ik zit er ff mee. Troost me KB
Ja dit eigenlijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:11 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ook niet alle sjiieten slaan zichzelf met stenen en zwaarden, met ashuraSommigen doen het wel, terwijl 't eigenlijk gewoon hartstikke verkeerd is natuurlijk. Ik denk dat goedheid (sowieso al relatief begrip) meer echt in je zin, dan welke stroming je aanhangt.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:14 schreef sylvesterrr het volgende:
beter kauwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit vol.Ik drink geen kraantjeswater.
Die zin: terwijl t hartstikke fout is. Moet dat?quote:Op mozondag 29 juni 2014 23:11 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ook niet alle sjiieten slaan zichzelf met stenen en zwaarden, met ashuraSommigen doen het wel, terwijl 't eigenlijk gewoon hartstikke verkeerd is natuurlijk. Ik denk dat goedheid (sowieso al relatief begrip) meer echt in je zin, dan welke stroming je aanhangt.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah ja. Nou ik zal je troosten, bij ons thuis is er geen ruimte voor discussie over soennieten.Mond gesnoerd allez.
Fijn dat je zelf mag zoeken toch. Kun je zelf een mening vormen ipv dat die voor jou gevormd wordt.
Leef je leven.
Hoezo ''moet dat''?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die zin: terwijl t hartstikke fout is. Moet dat?
Ik vind alles wat te is niets.
Astaghfirullah, wat een vraag!quote:Op zondag 29 juni 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yav wrm zeggen jullie tegen alles astaghfirullah.
Moet je per se oordelen? Voor hun is t goed, laat ze dat denken zonder een oordeel te vellen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hoezo ''moet dat''?
Tuurlijk is zoiets fout. Je toont je liefde naar de profeet (vzmh) en ahl-albayt niet door jezelf met stenen en zulks pijn te doen...
astaghfirlah!! wat een verzoek!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Astaghfirullah, wat een vraag!
Pics van je poesje.
Astaghfirullaha rabbi wa atubu ilayk!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Pics van je poesje.
Heb je die kat gezien?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Pics van je poesje.
Shia's zijn moslims en leven volgens de profeet en ahl Al-Bayt. Ik ben ook een sjiiet en zie het nut hiervan niet in. Dit IS gewoon iets dat fout is. Ik begrijp wel dat ze het met de zuiverste intenties doen, maar het hoort simpelweg niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet je per se oordelen? Voor hun is t goed, laat ze dat denken zonder een oordeel te vellen.
Why? Hij is lief.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:19 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
die kat ziet er zo "nederlands" uit
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:19 schreef darkmond het volgende:
[..]
Astaghfirullaha rabbi wa atubu ilayk!
Wat zegt deze man!
Wazmetjullie!?quote:
je had poesje gezegd en dat wil het vrouwelijk voortplantingsorgaan zeggen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Wazmetjullie!?
Ze heeft een poes als huisdier.
Astaghfirullah broeder ik dacht door. Shame on me...quote:Op zondag 29 juni 2014 23:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Wazmetjullie!?
Ze heeft een poes als huisdier.
Astaghfirullah, wazmetjouquote:Op zondag 29 juni 2014 23:22 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
je had poesje gezegd en dat wil het vrouwelijk voortplantingsorgaan zeggen.
niet waar door de suffix "-je" veranderde de betekenis drastischquote:Op zondag 29 juni 2014 23:22 schreef darkmond het volgende:
[..]
Astaghfirullah broeder ik dacht door. Shame on me...
Astagfirlag jij bent in fout waz met jou! je weet goed genoeg dat je dat bedoelde om er een "comische" bijklank aan te gevenquote:
Astaghfirullah spreek niet over zondige dingen!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Astagfirlag jij bent in fout waz met jou! je weet goed genoeg dat je dat bedoelde om er een "comische" bijklank aan te geven
Sabir. Allahim.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
Astaghfirullah spreek niet over zondige dingen!
astagfirlah dan moest mijn broeder peunage niet beginnenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
Astaghfirullah spreek niet over zondige dingen!
Estagfurallah. Valt mee.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:26 schreef darkmond het volgende:
Jongens even serieus, zijn we niet iet wat fout bezig door constant astaghfirullah te roepen?We maken er een soort van grapje van...Ik tenminste
Wij doen altijd een du3a voor het eten, maar geen idee hoe de du3a heet.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:06 schreef darkmond het volgende:
Soennieten eten nu toch?
Ik nog even tot half wachten...
Btw, lezen soennieten ook du3a al-iftitah of niet?
Nee. Het is goed om dat te zeggenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:26 schreef darkmond het volgende:
Jongens even serieus, zijn we niet iet wat fout bezig door constant astaghfirullah te roepen?We maken er een soort van grapje van...Ik tenminste
idd hasanatquote:Op zondag 29 juni 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee. Het is goed om dat te zeggen
Iets als...quote:Op zondag 29 juni 2014 23:27 schreef rakotto het volgende:
[..]
Wij doen altijd een du3a voor het eten, maar geen idee hoe de du3a heet.
Oh oke, thxquote:Op zondag 29 juni 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn Allah. Im is mijn in t Turks.
Canim/Askim etc
Ja, maar ik bedoel als het meer als grap wordt...quote:Op zondag 29 juni 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee. Het is goed om dat te zeggen
Astaghfirullahquote:Op zondag 29 juni 2014 23:26 schreef darkmond het volgende:
Wat is daar erg aan. Beetje humor kan toch.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel als het meer als grap wordt...
Idk, je weetog swag enzoquote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan. Beetje humor kan toch.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
7asanat? Heb jij niet genoeg dan door 't vasten...?! Of heb je stiekem....
Astaghfirullah!!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Hij wat mild is en je niet zal straffen voor zulks.
Half jaartje 16 inderdaad.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Darkmond jij bent 15 jaar tocg dacht ik?
astaghfirullah ga ik vaker zeggen bij Nederlandersquote:Zij: Ik ga slapen
welsterusten slaaplekker doei <emotie instert> goooooooooooooooodnigggggggggggggggggghhtt
gooooooooooooood
niiiggggggggggggght
<emotie instert>
ik: truste bye
tijdje later...
zij: ik kan niet slapen.
ik: ga slapen f***...je wil morgen echt niet moe zijn...
zij: <emotie instert>
Oke ik luister wel naar mn broer
<emotie instert>
slaaplekker
Ik: xd
astaghfirullah truste
Wij zeggen: Allohima inni laka somt, wo 3la rizkak aftart,quote:Op zondag 29 juni 2014 23:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Iets als...
Allahoma inni aftati7o'thana2 bi7amdik. Wa anta mosadidon lisawabi bimanik. Wa aykanto annaka, anta ar7amol'ra7himin.. fi mawdi3'il-3afwi wa-ra7ma...
etc
Wij doen iets metquote:Op zondag 29 juni 2014 23:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Iets als...
Allahoma inni aftati7o'thana2 bi7amdik. Wa anta mosadidon lisawabi bimanik. Wa aykanto annaka, anta ar7amol'ra7himin.. fi mawdi3'il-3afwi wa-ra7ma...
etc
Dat stukje is van du3a al-iftita7quote:Op zondag 29 juni 2014 23:46 schreef rakotto het volgende:
[..]
Wij zeggen: Allohima inni laka somt, wo 3la rizkak aftart,
[..]
Wij doen iets met
اللهم لك صمت وعلى رزقك أفطرت....
Lui, ik heb jullie du3aa nodig. Morgen twee moeilijke tentamens en die moet ik halen. Eigenlijk de rest van de week ook.Dus graag jullie du3aa zodat ik het kan halen.
Zeg dat maar tegen Isis.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:49 schreef darkmond het volgende:
[..]
[..]
Ramadan is vrede enzulks. Niet haat en ram me dan.
Huseyin Ali Hassan Mehdi ?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:52 schreef darkmond het volgende:
[..]
Die hakken alleen al m'n kop weg gezien mijn sjiitische naam
Heette ik maar zoquote:
Ik heb een Turkse naamquote:Op zondag 29 juni 2014 23:54 schreef darkmond het volgende:
[..]
Heette ik maar zoIk zou zo'n naam met trots dragen.
Nee... ik vind Huseyin trouwens mooi.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:54 schreef darkmond het volgende:
[..]
Heette ik maar zoIk zou zo'n naam met trots dragen.
Als complete naam he... Ik heet al een van de 4..
Geef ik nu teveel van mezelf weg?
En daarom zeg ik:quote:Op zondag 29 juni 2014 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee... ik vind Huseyin trouwens mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die haat![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:59 schreef darkmond het volgende:
allemaal de punish!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die haatIk drink geen kraantjeswater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |